Problem sa gasenjem u toku voznje
Problem sa gasenjem u toku voznje
Pozdrav drustvo, imam problem sa autom i nadam se da mi neko moze pomoci.
Ovako, pre nekoliko meseci sam primetio da mi se u jednom momentu kazaljka obrtaja sa 2000 spustila skoro do kraja i vratila odma, dakle bez problema i motor se nije ugasio, medjutim danas sam imao situaciju da mi se auto dva puta ugasio tokom voznje.
Vozio sam normalno auto jedno 20tak minuta, kada sam video da mi se gorivo blizi rezervi pa resio sam da odem do pumpe i sipem gorivo. Nakon tocenja upalim auto i auto krene normalno, kad u jednom momentu se obrtaju spuste i auto se ugasi. Upalim ga iz prve, vozim jos nekih 100 metara kada se auto opet ugasio i nakon toga opet normalno upalio, vozio sam ga jos 15tak minuta do stana bez ikakvih problema. Imam utisak da je problem sa gasenjem kada krenem da spustam brzinu npr iz trece u drugu. Da li neko zna sta moze biti problem? u pitanju je auto vw polo 2004 godise, motor 1.4 benzin.
Ovako, pre nekoliko meseci sam primetio da mi se u jednom momentu kazaljka obrtaja sa 2000 spustila skoro do kraja i vratila odma, dakle bez problema i motor se nije ugasio, medjutim danas sam imao situaciju da mi se auto dva puta ugasio tokom voznje.
Vozio sam normalno auto jedno 20tak minuta, kada sam video da mi se gorivo blizi rezervi pa resio sam da odem do pumpe i sipem gorivo. Nakon tocenja upalim auto i auto krene normalno, kad u jednom momentu se obrtaju spuste i auto se ugasi. Upalim ga iz prve, vozim jos nekih 100 metara kada se auto opet ugasio i nakon toga opet normalno upalio, vozio sam ga jos 15tak minuta do stana bez ikakvih problema. Imam utisak da je problem sa gasenjem kada krenem da spustam brzinu npr iz trece u drugu. Da li neko zna sta moze biti problem? u pitanju je auto vw polo 2004 godise, motor 1.4 benzin.
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Imaš li ugrađen plin?
Probaj prvo sa kontrolom kod majstora motorića ler gasa, i akumulatora
Probaj prvo sa kontrolom kod majstora motorića ler gasa, i akumulatora
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23797
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Moze biti svasta, od oslabljenog dovoda goriva, brizgaljki, do nekog senzora. Mozda i ima neku gresku u memoriji, to bi trebalo ocitati na dijagnostici.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Krenuo bih od ciscenja i adaptacije klapne,lici mi na to.
t
t
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Polo 1.0 i 1.4 imaju poznatih problema sa klapnom, kreni od toga kao što Dunx reče.
Gesendet von meinem ALE-L21 mit Tapatalk
Gesendet von meinem ALE-L21 mit Tapatalk
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Nemam ugradjen plin, samo na benzin vozim. Cesto mi se upali ono dugme za signaliziranje vece kolicine izduvnih gasova, ali to sam povezivao sa losim kvalitetom goriva, jer kada naspem novu turu ona se jednostavno ugasi.McGruja je napisao:Imaš li ugrađen plin?
Probaj prvo sa kontrolom kod majstora motorića ler gasa, i akumulatora
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Oticicu sutra ili u sredu na dijagnostiku, pa cemo videti sta ce tamo pokazati. Koliko sam citao mnogo ljudi je imalo problem sa ovim i vucarali su se po majstorima, svasta menjali ali problem je ostao, pa me to malo brine. Vec skoro dve godine vozim ovaj auto, bez mane je bio do sada ... Probacu sa ovim sto ste mi napisali.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23797
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Nemoj pisati post za postom u kracem periodu od 30 min, za to vreme mozes izmeniti isti.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Jel se tebi auto gasi kada stisnes kvacilo?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Pa da, evo danas sam vozio skroz normalno, samo sam u jednom momentu osetio kao da gubi snagu ali na milisekundu i nastavio normalno da radi ...Kuzmanovic je napisao:Jel se tebi auto gasi kada stisnes kvacilo?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Oće li neko nekad možda da rinejmuje temu i ispravi grešku.
RN3 Pro via TT
RN3 Pro via TT
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
- Klapna
- Step motor
- Stepen paljenja
Proveri i svecice uzgred.
itd.
- Step motor
- Stepen paljenja
Proveri i svecice uzgred.
itd.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Problem sa gasanjem u toku voznje.
Ocedu.Uroš S. je napisao:Oće li neko nekad možda da rinejmuje temu i ispravi grešku.
RN3 Pro via TT
Ne verujem da je struja, pre vazduh.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Problem sa gasenjem u toku voznje
Ja tipujem na regulator pritiska goriva.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Problem sa gasenjem u toku voznje
Pre mesec dana sam kupio Fabiju Mk1 1.4 mpi 16v, benzinac dakle.
Danas mi se iz čista mira ugasio auto u toku vožnje, u trećoj brzini na oko 2200 obrtaja, tj. na oko 50km/h. Sačekao sam minut, i bez ikakvog problema i verglanja sam ga ponovo startovao i nastavio da vozim sasvim normalno. Pre nego što se ugasio i stao počeo je malo da trza i nakon toga mi je upalio crvenu lampicu za ulje, kao i crvenu lampicu akumulatora. Ulje sam proverio i maltene je na maksimumu. Automobil redovno pali bez ikakvih problema, isto tako i nikakvih problema u vožnji nema, ne trza, a i potrošnja je normalna 7-8l na 100km. Nakon ovoga sam ga još vozio nekih 20km i nije bilo problema.
Automobil je star 15 godina, a drugarica od koje sam kupio auto mi je rekla da se i njoj u poslednjih 10 godina isto tako gasio spontano, ali ne često, već izuzetno retko, otprilike 1-2 puta godišnje, i uvek je nakon gašenja mogla ponovo bez problema da ga startuje.
Inače, automobil već godinama unazad prijavljuje jednu te istu Check engine grešku p1174 (Fuel Trim, Bank 1 Different injection times), bio sam kod dva različita majstora i svaki mi vrti istu priču da ta greška nije ništa strašno i da nastavim da vozim. I drugarica od koje sam kupio auto je isto ranijih godina probala da reši ovu grešku i isto su joj majstori govorili da je ta greška navodno česta na Fabiji Mk1 i ne zahteva intervenciju, osim ako se poveća potrošnja goriva, što kod mene nije slučaj.
Šta bi ovo moglo da bude, zašto se tako gasi?
Danas mi se iz čista mira ugasio auto u toku vožnje, u trećoj brzini na oko 2200 obrtaja, tj. na oko 50km/h. Sačekao sam minut, i bez ikakvog problema i verglanja sam ga ponovo startovao i nastavio da vozim sasvim normalno. Pre nego što se ugasio i stao počeo je malo da trza i nakon toga mi je upalio crvenu lampicu za ulje, kao i crvenu lampicu akumulatora. Ulje sam proverio i maltene je na maksimumu. Automobil redovno pali bez ikakvih problema, isto tako i nikakvih problema u vožnji nema, ne trza, a i potrošnja je normalna 7-8l na 100km. Nakon ovoga sam ga još vozio nekih 20km i nije bilo problema.
Automobil je star 15 godina, a drugarica od koje sam kupio auto mi je rekla da se i njoj u poslednjih 10 godina isto tako gasio spontano, ali ne često, već izuzetno retko, otprilike 1-2 puta godišnje, i uvek je nakon gašenja mogla ponovo bez problema da ga startuje.
Inače, automobil već godinama unazad prijavljuje jednu te istu Check engine grešku p1174 (Fuel Trim, Bank 1 Different injection times), bio sam kod dva različita majstora i svaki mi vrti istu priču da ta greška nije ništa strašno i da nastavim da vozim. I drugarica od koje sam kupio auto je isto ranijih godina probala da reši ovu grešku i isto su joj majstori govorili da je ta greška navodno česta na Fabiji Mk1 i ne zahteva intervenciju, osim ako se poveća potrošnja goriva, što kod mene nije slučaj.
Šta bi ovo moglo da bude, zašto se tako gasi?