Propadanje kočnice
Re: Propadanje kočnice
Uzmi flomaster i povuci crtu gde je nivo kocione tecnosti, ne sme da mrda da ti to uocis, u roku od par dana/nedelja...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Propadanje kočnice
E, pa znaš šta...Modesty je napisao:Znala sam da sam dala pogresan naziv temi , iako sam u postu opisala da kocnica nije "hvatala", dakle nije mi pedala propala... Nije ni bila tvrda kao bez serva... Jednostavno sam kocila, ali nisam mogla da se zaustavim...
Ako si pri prvom kočenju od kretanja nakon dužeg stajanja osetila to o čemu pričaš, onda ok, majstor je u pravu.
Mogla si generalnu motora uraditi slušajući nas.
Re: Propadanje kočnice
@Bax: To sam vec smislila... Nisam smela da pricam, da ne pomisli neko da sam luda, sad mi je lakse...
Slobo :cvece:
Upravo je tako bilo, auto je bio parkiran na nizbrdici, cim krenem posle 20tak metara izlazim na raskrsnicu gde moram da stanem, a ja produzih...
Slobo :cvece:
Upravo je tako bilo, auto je bio parkiran na nizbrdici, cim krenem posle 20tak metara izlazim na raskrsnicu gde moram da stanem, a ja produzih...
Kada je neko glup, ne možete mu to ni dokazati... D. Radović
- FitnessGuy
- Postovi: 278
- Pridružio se: 15 Jan 2012, 13:56
- Lokacija: Smederevo;
Re: Propadanje kočnice
Tako sam ja prošle godine proleteo na crveno jer mi je iznenada propala papučica kočnice. Ode papučica do patosa a auto ide istom brzinom, samo se čulo neko cviljenje(kao kada struže metal o metal). Sreća pa bila nedelja i prazna raskrsnica. Inače, auto je već bio pokazivao znake slabog kočenja ali sam sve to bezveze odlagao i onda je ova scena bila vrhunac slučaja. :S
Promenio sam kočioni cilindar, kočionu tečnost i sve je posle toga bilo super. No, ostala je neka trunka fobije i dan danas... Uvek mi je u glavi razmišljanje da "baš ovo kočenje neće biti ok". :S
Par meseci nakon toga, komšiji propala kočnica na Citroen Berlingu i to u najgorem trenutku. Iznenada naleteo noću na neosvetljen kombajn i hteo brzo da koči, ali vraga - kočnica u patos. Imao je dve solucije - da pretekne kombajn bez kočenja ili da izleće s puta u neku njivu. Izabrao je ovo drugo rešenje i sve je dobro prošlo. Nikakva šteta na autu i posle je sasvim normalno kočio. Auto ranije nije pokazivao bilo kakve naznake problema sa kočnicama.
Promenio sam kočioni cilindar, kočionu tečnost i sve je posle toga bilo super. No, ostala je neka trunka fobije i dan danas... Uvek mi je u glavi razmišljanje da "baš ovo kočenje neće biti ok". :S
Par meseci nakon toga, komšiji propala kočnica na Citroen Berlingu i to u najgorem trenutku. Iznenada naleteo noću na neosvetljen kombajn i hteo brzo da koči, ali vraga - kočnica u patos. Imao je dve solucije - da pretekne kombajn bez kočenja ili da izleće s puta u neku njivu. Izabrao je ovo drugo rešenje i sve je dobro prošlo. Nikakva šteta na autu i posle je sasvim normalno kočio. Auto ranije nije pokazivao bilo kakve naznake problema sa kočnicama.
You think "roid rage" is bad? Try taking away a habitual coffee drinker's morning java, then see what happens!
Re: Propadanje kočnice
Propadanje pedale je sasvim druga prica od pune -a neefikasne
- Saša
- Postovi: 13026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Propadanje kočnice
Sa kočnicama i volanom na automobilu se ne treba igrati. Ako fabrika kaže "menjaj posle dve godine" - ti onda i menjaj. Sigurno nije bez razloga.
Ja bih to ispustio ovako: izvučem nečim najpre skoro sav sadržaj iz posude, ostavim tek toliko da u odvodnom crevu ima malo ulja. Potom je dopunim svežim uljem malo manje od polovine (ili pola), pa na svakom točku ispustim po malo dok se to ulje opet ne spusti do dna posudice, odnosno pomenutog creva, odnosno dok ne krene čisto ulje. Zatim dospem ulje do maksimuma i gotova stvar. Time ćete žrtvovati malo ulja i nećete morati odzračivati ponovo svaki točak.
Ja bih to ispustio ovako: izvučem nečim najpre skoro sav sadržaj iz posude, ostavim tek toliko da u odvodnom crevu ima malo ulja. Potom je dopunim svežim uljem malo manje od polovine (ili pola), pa na svakom točku ispustim po malo dok se to ulje opet ne spusti do dna posudice, odnosno pomenutog creva, odnosno dok ne krene čisto ulje. Zatim dospem ulje do maksimuma i gotova stvar. Time ćete žrtvovati malo ulja i nećete morati odzračivati ponovo svaki točak.
Re: Propadanje kočnice
Pa dobro, nesto mi nije dobro izgledalo da dam naziv temi NEEFIKASNA kocnica...
Ili "Koci, al` slabo"...
Opisala sam u postu sta se desava...
I sta ti meni tu ?
Zene...
Ili "Koci, al` slabo"...
Opisala sam u postu sta se desava...
I sta ti meni tu ?
Zene...
Kada je neko glup, ne možete mu to ni dokazati... D. Radović
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Propadanje kočnice
Pa meni je to odmah palo na pamet...
Ccccc kako nas ti zekis ovde
Ccccc kako nas ti zekis ovde
Re: Propadanje kočnice
Vi mali zeleni slobodno promenite naslov teme... Ako ima neki prikladniji...
Kada je neko glup, ne možete mu to ni dokazati... D. Radović
Re: Propadanje kočnice
Zna to kod mene na puntu ponekad da se desi - prvo jutarnje kocenje, jednom u deset dana, nedovoljno efikasno.
Sada kad god krenem, prodjem 20 - 30 metara, pa zabodem par puta sto blago sto ostro, vec mi preslo u naviku, ulicica oko zgrade, vodim racuna o drugim vozilima..
Sada kad god krenem, prodjem 20 - 30 metara, pa zabodem par puta sto blago sto ostro, vec mi preslo u naviku, ulicica oko zgrade, vodim racuna o drugim vozilima..
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Propadanje kočnice
Nepisano pravilo je da uvek izda u najgorem momentu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money