Akumulatori
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Akumulatori
Svi imaju reklamacije, svi tesko ostvaruju garanciju, neki imaju losija iskustva s jednim, drugi s drugim, vrv varira od serije do serije.
Njegovo iskustvo je je ocigledno lose sa Boschom...
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Njegovo iskustvo je je ocigledno lose sa Boschom...
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Mislim da si sa kapacitetom napravio gresku. Ne znam koji je fabricki na 1.6 (verovatno 45-50Ah), ali znam da je kod mene na 1.5 bio 36Ah. Isti je osam godina radio perfektno. Nece predimenzioniran akumulator biti problem za alternator, vec sam za sebe jer nikad nece moci biti dopunjen adekvatno.
-
- Postovi: 242
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Akumulatori
Ma nov je, benzin auto, garazirano.Bax je napisao:Ne daj na sebe
Sluzice valjda 4-5 godina ali eto...intresuje me jesam mogo uzeti bolje za ove pare.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
-
- Postovi: 242
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Akumulatori
Full je auto oprema, displej, grijaci...dosta potrosaca.Sloba je napisao:Mislim da si sa kapacitetom napravio gresku. Ne znam koji je fabricki na 1.6 (verovatno 45-50Ah), ali znam da je kod mene na 1.5 bio 36Ah. Isti je osam godina radio perfektno. Nece predimenzioniran akumulator biti problem za alternator, vec sam za sebe jer nikad nece moci biti dopunjen adekvatno.
Mislim da je fabricki dolazio kod nas sa ovim 66.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Re: Akumulatori
To koliko ima opreme i potrošača je bitno za alternator, da može da podmiri a za aku je sporedno jer ionako moderna vozila posle nekog vremena prelaže automatski u eco mod struje kada se svi potrošači ugase.
I ja mislim da je greška u tako velikom aku, ako nema start stop sistem.
45-55Ah je sasvim dovoljan za benzince do 2000 kubika, glavni faktor za odabir je startna struja koja je potrebna za prvo paljenje hladnog motora, a to najviše zavisi od anlasera i eventaalno elektro grejača (koje benzinac i nema pa otpada) jer posle kada se upali motor alternator snabdeva sve.
I ja mislim da je greška u tako velikom aku, ako nema start stop sistem.
45-55Ah je sasvim dovoljan za benzince do 2000 kubika, glavni faktor za odabir je startna struja koja je potrebna za prvo paljenje hladnog motora, a to najviše zavisi od anlasera i eventaalno elektro grejača (koje benzinac i nema pa otpada) jer posle kada se upali motor alternator snabdeva sve.
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Postoji neka tolerancija na snagu akumulatora tj. malo saranje u odnosu na onu snagu koju je imao fabricki akumulator. Sto se tice reklamacije, ja u Andreji nisam imao problem, bukvalno pred istek otisao da reklamiram i cica samo rece evo ti novi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Akumulatori
Snaga (iliti VA) akumulatora nije relevantan podatak, ništa nam bitno ne govori.
Bitna je udarna struja, CCA, koju aku može da isporuči pri -18C jer je tada pri pokretanju motora nejveći zahtev da energijom da se preuzme iz akumulatora.
Čak i ne znam da postoji neki standard za snagu akumulatora po kome se ona deklariše, prvi put čujem za tu karakteristiku pri odabiru.
Bitna je udarna struja, CCA, koju aku može da isporuči pri -18C jer je tada pri pokretanju motora nejveći zahtev da energijom da se preuzme iz akumulatora.
Čak i ne znam da postoji neki standard za snagu akumulatora po kome se ona deklariše, prvi put čujem za tu karakteristiku pri odabiru.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Bice da je mislio na kapacitet.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Akumulatori
Može biti, posle drugog čitanja.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Prekjuce sam preventivno dopunio akumulator na Fiesti. Vrti se po gradu, sve kratke relacije. 12.6V sam izmerio u mirnom stanju, sad je 12.8V.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Akumulatori
Sada sam video u AutoBildu novi CTek portbilni punjac - bez uticnice - upravo ono sto mi je trebalo - Powerbank za akumulator, jer nemam jos 220V uticnicu.
https://www.ctek.com/uk/cs-free-portabl ... le-battery
Jedino sto kosta 290 evra, pa se vise isplati zameniti akumulator.
https://www.ctek.com/uk/cs-free-portabl ... le-battery
Jedino sto kosta 290 evra, pa se vise isplati zameniti akumulator.
Re: Akumulatori
Uglavnom neupotrebljivo za auto kao punjač, imao takav sličan. Vratio se na klasičan punjač na 230V.
Zgodan je jedino negde gde struje stvarno nema ili je jako opasno da se koristi, na vodi/čamcu punjenje aku.
Moj je imao 12v/ 18Ah bateriju. Koristio kao izvor napajanja za mini kompresor za gume i to je jedina svrha upotrebe na kraju bila.
Zgodan je jedino negde gde struje stvarno nema ili je jako opasno da se koristi, na vodi/čamcu punjenje aku.
Moj je imao 12v/ 18Ah bateriju. Koristio kao izvor napajanja za mini kompresor za gume i to je jedina svrha upotrebe na kraju bila.
Akumulatori
Da pitam, zelim da uzmem pretvarac za auto 12 na 220V, i imam jedan koji je kostao u Mediamarktu nesto tipa 20 evra.
Na isti zelim da prikljucim stari aku i CTEK punjac, koji treba da dopunjuje aku u drugom autu ponekad, jer ne postoji strujni prikljucak.
Citao sam negde da output invertera nije idealno sinusni, i da to nekim uredjajima moze da smeta. Da li bi to smetalo na primer CTEKu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Na isti zelim da prikljucim stari aku i CTEK punjac, koji treba da dopunjuje aku u drugom autu ponekad, jer ne postoji strujni prikljucak.
Citao sam negde da output invertera nije idealno sinusni, i da to nekim uredjajima moze da smeta. Da li bi to smetalo na primer CTEKu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Akumulatori
Alternativa je bio CTEK CS FREE ali je 290 evra, pisao sam u postu iznad.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk