ben roj je napisao: ↑30 Jan 2022, 14:59
...
E sta sam tek sad zapazio. Akumulator sam kupio u leto kada sam bio na odmoru. Vidim da je proiveden 1 godinu i 8 meseci pre kupovine. E ono sto mi je nejasno vidim da je na garatnom listu beljeno pa po tome pisano datum kupovine, broj racuna i prezime kupca.
Nije mi jasno sto je to radjeno.
Ono sto se namece kao predpostavka da je mozda akumulator mozda jednu godinu bio prodat nekom drugom pa posle meni " udat" kao nov. Kazem kao predpostavka jer sve tri stvari su beljene ....
izgleda da ima i takvih .....
U krajnjoj liniji imaš garanciju. Mada možda je samo do papira, nedavno sam kupio akumulator i rekli su mi da navratim za 5-6 dana, trenutno nisu imali garantne listove.
Makgora je napisao: ↑23 Jan 2022, 16:34
Pozdrav!
Da li neko zna sta je sve potrebno kodirati ponovo, nakon skidanja klemi na akumulatoru na par sati? Pretpostavljam sat i podizace stakala?
Auto je Renault Megane III 1.5dci od 63kw, 2010. godiste.
I radio, verovatno.
A170T je napisao: ↑07 Jan 2022, 13:25
IJedina stvar koju ne volim kod Tople je što nije zatvoren, već mora da se proverava nivo vode/kiseline što bi morao da pogledam ove zime.
Stvar ukusa, po meni to nije obavezno loše. Akumulatori sa mogućnošću kontrole i odžavanja mislim da mogu potrajati duže. Nisam ulazio u detalje, ali od nekoliko majstora čija mišljenja cenim sam čuo preporuku da se i zatvoreni akumulatori kupuju što svežiji, dakle, ipak postoji neki uticaj vremena na njih, možda ne baś kao kod starih-starih koje su kupovali suve pa nalivali tečnost i formirali ih, ali možda nije sasvim svejedno.
ben roj je napisao: ↑30 Jan 2022, 14:59
Ispada da su proizvodjaci postigli tehnologoju da aje vek akumulatora period garancije plus 1 do 5 meseci.
...
Zamenio sam pre dva meseca »Motorkraftov« ugrađen 2011.
Sve pohvale. Nisam mogao da čekam 7 dana isti (auto odjednom nije hteo ni da čuje za start, naišli oni minusi), inače i da je znatno skuplji od zamenskih, ovo se isplati.