Post
od gazza » 22 Apr 2020, 01:15
danas sam napravio ozbiljan pomak u rešavanju problema o kome sam pisao.
vratim akumulator u auto, prethodno ošmirglam kleme, pogotovo plus koja je delovala kao da je neko pre mene mazao suvim sapunom. nemam pojma, mozda je i neka hemijska reakcija tek to sam skinuo sve do metala.
nakačim akumulator struja se vrati u kola. poučen prethodnim iskustvom da je start komanda obarala struju ostavim par minuta u pokusaju da aktiviram nešto od funkcija koje su mi bile potrebne (otvaranje petih vrata) ali ništa od toga ne šljaka.
ostane tako pod kontaktom neko vreme i kao ajd da probam da startujem - kresne od prve. šta ću sad? aj idemo do ace kaluđera u iskru da on to premeri, dođem tamo, on prikači instrument, kaže ovo sve lepo puni ali je bolje da promeniš akumulator, verovatno je gecrkt na granici. nisam imao pare pri ruci, a i ima taj problem o kome ću kasnije, enivej vratim se kući. kako sam došao tako proverim da li funkcioniše centralna brava, o da, i ta se funkcija vratila. bukvalno kao da je virus protrčao kroz auto i sad se sve polako vraća u funkciju.
u mojim kolima je 72Ah start stop exide sa udarnom snagom 630A. aca ima kod sebe 70Ah start stop exide sa vecom udarnom snagom od 720A. nisam obratio na tip ali po ceni pretpostavljam da je AGM a ne EFB.
moje pitanje je da li uzeti ovaj od 70Ah i da li to predstavlja bilo kakav rizik?
dalje 1.6 dizel sa standardnom gomilom električne opreme, da li mora AGM koji je skuplji 20%
gledao sam po googlu, ima i jednog i drugog za ovaj S-Cross da nude prodavci, nigde nisam video da se neko jasno izjasni.
ja bi realno da nemam glavobolju i da me proda gde ne treba opet ne bi da bacam više para bzvz