Akumulatori
Re: Akumulatori
Imam problem sa akumulatorom na Astri. U pitanju je fabrički aku, star godinu i po, nekih 6000km vožen. Motor je 1.4 benzin.
Prvi put nije hteo da upali kad je zimus jako malo vožen. Ok, razumljivo.
Drugi put nije hteo prekjuče, mislio sam da je to zbog isuviše kratkih relacija. Upaljen na kablove, vožen malo u višim obrtajima, posle toga dva dana palio ok.
Jutros upalio, imao par km vožnje, sve u redu. Auto nije stigao ni da se ohladi i sad opet neće.
Svakako ću da vozim u ovlašćeni jer je ceo automobil još pod fabričkom garancijom, ali zna li neko do čega može biti problem? Punjenje, ili možda sama baterija... Mogu li to sam da utvrdim unimerom, pre nego što odem u servis?
Prvi put nije hteo da upali kad je zimus jako malo vožen. Ok, razumljivo.
Drugi put nije hteo prekjuče, mislio sam da je to zbog isuviše kratkih relacija. Upaljen na kablove, vožen malo u višim obrtajima, posle toga dva dana palio ok.
Jutros upalio, imao par km vožnje, sve u redu. Auto nije stigao ni da se ohladi i sad opet neće.
Svakako ću da vozim u ovlašćeni jer je ceo automobil još pod fabričkom garancijom, ali zna li neko do čega može biti problem? Punjenje, ili možda sama baterija... Mogu li to sam da utvrdim unimerom, pre nego što odem u servis?
Re: Akumulatori
Samo u servis idi, sve će oni da utvrde
Garancija je majka
Garancija je majka
Re: Akumulatori
Pa mozes da utvrdis unimerom koliki ti je napon na klemama kada auto radi. Trebalo bi da je 13.5V min, ako se dobro secam, a ne preko 14.5V.
Mada kao sto si vec dobio savet, idi u servis kada imas vec garanciju
Mada kao sto si vec dobio savet, idi u servis kada imas vec garanciju
Re: Akumulatori
Reci to onom što je kupio novu Opel zafiru sa ESP a nema ESP, i da ih dobije na sudu računi firme blokiraniMcGruja je napisao: Garancija je majka
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- Saša
- Postovi: 13043
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Akumulatori
Taj je još i dobro prošao, bilo je onih koji su i ceo auto platili a auta nikad videli. Zemlja Srbija, ništa čudno...
Sent from my Samsung using Tapatalk
Sent from my Samsung using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Akumulatori
U Vjeterniku kod NS postoji radnja koja vrsi otkup starih i zamenu za nove aku. U zameni je cena kg starog aku 40, a u otkupu 30 din. Verovatno tako nesto postoji i na drugim mestima.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Akumulatori
Koliko to dodje novaca po akumulatoru?
U stvari kad bolje razmislim i nije neka cena.
Otkup gvozdja na otpadu je 24 dinara u veterniku, video pre neki dan kada sam prolazio.
Olovo bi moralo da bude malo skuplje.
U stvari kad bolje razmislim i nije neka cena.
Otkup gvozdja na otpadu je 24 dinara u veterniku, video pre neki dan kada sam prolazio.
Olovo bi moralo da bude malo skuplje.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Akumulatori
Ima po netu karakteristike, mislim da je 60-ak Ah oko 20kg. Nije cena, ako neko ode na otpad da se raspita verovatno bi dobio vise.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Akumulatori
Utvrđen problem, crkao akumulator.nixa je napisao:Imam problem sa akumulatorom na Astri. U pitanju je fabrički aku, star godinu i po, nekih 6000km vožen. Motor je 1.4 benzin.
Prvi put nije hteo da upali kad je zimus jako malo vožen. Ok, razumljivo.
Drugi put nije hteo prekjuče, mislio sam da je to zbog isuviše kratkih relacija. Upaljen na kablove, vožen malo u višim obrtajima, posle toga dva dana palio ok.
Jutros upalio, imao par km vožnje, sve u redu. Auto nije stigao ni da se ohladi i sad opet neće.
Svakako ću da vozim u ovlašćeni jer je ceo automobil još pod fabričkom garancijom, ali zna li neko do čega može biti problem? Punjenje, ili možda sama baterija... Mogu li to sam da utvrdim unimerom, pre nego što odem u servis?
U Komnenoviću hoće da menjaju, ali nemaju na stanju.
U BeoAutu hoće da menjaju, ali sutra već dva dana...
Sutra će ili zameniti, ili ću isčupati ja iz novog vozila.
Re: BMW M3
Moj akumulator je neka cudna zverka.
Ne znam koja je marka jer drzac koji je zasrafljen prekriva veci deo akumulatora pa ne vidim natpis, ali znam da cak ima neke lampice koje signaliziraju stanje akumulatora...
Evo ga ima vec 7 godina i 180 000km, prosle zime palio i na -25, a cak sam ga jednom pokusao ubiti potpunim praznjenjem kada sam zaboravio da ugasim poziciju... (ovo je najpogubnije praznjenje koje mozete uraditi, svakako sam mu time skratio zivot, al jos se ne da...).
Ne sumnjam da sam ga ovim postom urekao i da mi vec u novembru sleduje zamena akumulatora
Ne znam koja je marka jer drzac koji je zasrafljen prekriva veci deo akumulatora pa ne vidim natpis, ali znam da cak ima neke lampice koje signaliziraju stanje akumulatora...
Evo ga ima vec 7 godina i 180 000km, prosle zime palio i na -25, a cak sam ga jednom pokusao ubiti potpunim praznjenjem kada sam zaboravio da ugasim poziciju... (ovo je najpogubnije praznjenje koje mozete uraditi, svakako sam mu time skratio zivot, al jos se ne da...).
Ne sumnjam da sam ga ovim postom urekao i da mi vec u novembru sleduje zamena akumulatora
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: BMW M3
Akumulator iz prve ugradnje
Npr. kod mene je akumulator slabiji nego sto fabrika propisuje (preprodavac je zbog ustede ubacio slabiji) ali auto vec godinu dana odlicno pali, i cele zime je radio bez problema. Verujem da ce i ovu zimu komotno da odradi.
Npr. kod mene je akumulator slabiji nego sto fabrika propisuje (preprodavac je zbog ustede ubacio slabiji) ali auto vec godinu dana odlicno pali, i cele zime je radio bez problema. Verujem da ce i ovu zimu komotno da odradi.
Re: BMW M3
E kad smo vec kod ostavljanja pozicije...
Drug koji ima 335i coupe (onaj sto sam pricao da sam se trkao sa njim i da sam se zbog njega navukao na manuelni menjac) kada parkira auto u nekoj uzoj ulici ostavi upaljene pozicije da ga neko ne bi zakacio tj da ga primete. Pitao sam ga jel imao nekih problema zbog toga, kaze da nije... U delti sam im rekao za to i rekli su mi da ostavljanje pozicija na par sati ne bi trebalo da steti akumulatoru... Navodno, to sto on radi je u neku ruku i predvidjeno pri parkiranju, ali radi se tako sto kad ugasis auto zadrzis migavac na stranu koju zelis da obelezis i na toj strani se upale pozicije. Tako su mi rekli u delti, ja nisam to probao, a ni ne mogu dok ne dodjem kuci...
E sad, da li su u pravu ili ne, ne znam... Ono sto sam skontao je da su pozicije mnogo slabije na ugasenom nego upaljenom automobilu pa je moguce da su stvarno za to predvidjene...
Drug koji ima 335i coupe (onaj sto sam pricao da sam se trkao sa njim i da sam se zbog njega navukao na manuelni menjac) kada parkira auto u nekoj uzoj ulici ostavi upaljene pozicije da ga neko ne bi zakacio tj da ga primete. Pitao sam ga jel imao nekih problema zbog toga, kaze da nije... U delti sam im rekao za to i rekli su mi da ostavljanje pozicija na par sati ne bi trebalo da steti akumulatoru... Navodno, to sto on radi je u neku ruku i predvidjeno pri parkiranju, ali radi se tako sto kad ugasis auto zadrzis migavac na stranu koju zelis da obelezis i na toj strani se upale pozicije. Tako su mi rekli u delti, ja nisam to probao, a ni ne mogu dok ne dodjem kuci...
E sad, da li su u pravu ili ne, ne znam... Ono sto sam skontao je da su pozicije mnogo slabije na ugasenom nego upaljenom automobilu pa je moguce da su stvarno za to predvidjene...
Re: BMW M3
Naravno da su predvidjene, dobar akumulator moze da istrpi verovatno i 24h upaljene pozicije...
Upaljena 4 migavca vuku dosta vise struje...
Upaljena 4 migavca vuku dosta vise struje...
Re: BMW M3
Generalno slazem se. One su mali potrosaci, ali ako ih ostavis predugo upaljene ispraznice ti akumulator do samog kraja, daleko vise nego sto ti mozes npr verglanjem uraditi...
Deo problema je i sto sam ja stavio LED umesto obicnih, a za njih sumnjam da dosta vise trose jer imaju i hladnjake oko sebe... Uglavnom, ja sam ga ostavio 5-6 sati, i kada sam se vratio nije mogao ni da pocne da okrece motor, ali radio, osvetljenje i sl je radilo normalno.
Pozicija ti slabije sija zato sto je napon kada auto radi preko 14V, dok nakon gasenja on pada polako na 12V koliko je napon akumulatora. Takodje razlika u osvetljaju sijalica na 12 i 14 V je mnogo veca od tih ~18% razlike u vrednsoti napona, karaktiristika je izrazito nelineralna.
Deo problema je i sto sam ja stavio LED umesto obicnih, a za njih sumnjam da dosta vise trose jer imaju i hladnjake oko sebe... Uglavnom, ja sam ga ostavio 5-6 sati, i kada sam se vratio nije mogao ni da pocne da okrece motor, ali radio, osvetljenje i sl je radilo normalno.
Pozicija ti slabije sija zato sto je napon kada auto radi preko 14V, dok nakon gasenja on pada polako na 12V koliko je napon akumulatora. Takodje razlika u osvetljaju sijalica na 12 i 14 V je mnogo veca od tih ~18% razlike u vrednsoti napona, karaktiristika je izrazito nelineralna.
- Gaginh0
- Postovi: 8814
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Akumulatori
A sta vi mislite za Black Horse/White Horse akumulatore?