E jbg sad, bilo davno, ali mi se čini da je bila neka okej marka , no nije ni bitno. U svakom slučaju ,šta bi sve moglo da ti ode na novim dizelima ,ovo je smešno.
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Pomoc oko problema kod Opel Korse D 1.3 CDTI
- LukaMaletin
- Postovi: 1393
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pomoc oko problema kod Opel Korse D 1.3 CDTI
Nadam se da je samo to.LukaMaletin je napisao: ↑08 Mar 2018, 19:42E jbg sad, bilo davno, ali mi se čini da je bila neka okej marka , no nije ni bitno. U svakom slučaju ,šta bi sve moglo da ti ode na novim dizelima ,ovo je smešno.
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Re: Pomoc oko problema kod Opel Korse D 1.3 CDTI
Postoje, ali ograničena im je primena samo ako pukne iznad navoja. U suprotnom ako pukne dole duboko u glavi ili zabusivanje grejaca koji se nalazi u mekanom aluminijumu uz veliki rizik da se alu osteti ili komplet zamena glave.Heinz je napisao: ↑08 Mar 2018, 17:44Postoje neki alati za skidanje tog zalomljenog dela bez skidanja glave.ljubitelj je napisao:Grejači mogu da budu velika briga. I jako skupi.
Ako puknu zanimacija može da poraste do nivoa 500+ evra i skidanje glave motora kao jedini lek.
Oprez nije naodmet, kojim alatom i kojim tehnikama se demontira.
Kako su i klipovi mekani a grejaci tvrdi svaki opiljak koji upadne može da ošteti klip a onda sledi i zamena klipa.
NGK je napravio odlično uputstvo kako se skida grejač tokom 7 dana tretmana, tj vodjenog procesa.
Toliko jeftin deo a toliko može komplikovano da bude ako zapeče usled koksiranja dela navoja duboko u glavi.
Re: Pomoc oko problema kod Opel Korse D 1.3 CDTI
Ljudi ovako EGR ventil je ociscen, kao i usis, turbina i protokomer. Grejaci svi rade i relej. Problem su izgleda dizne. Nema trece.
Re: Pomoc oko problema kod Opel Korse D 1.3 CDTI
To sto je EGR ociscen na znaci i da ispravno radi odnosno da savrseno zaptiva kada treba. Koji su parametri recirkulacije, koliko izduvnih gasova a koliko svezeg vazdhua ulazi u motor?
Sta pokazuje ocitavanje sa AMM, meraca mase vazduha?
Treba uraditi dijagnostiku vazduha pri paljenju hladnog motora. dijagnostiku goriva sa pritiscima koji jesu ili nisu u skladu sa referentnim vrednostima za datu temperaturu goriva itd.
Moze i da se nagadja da su dizne, ali onda koja dizna je osnova ciklusa ubrizgavanja a koje se koriguju prema njoj...itd ima puno toga neophodnog za pravilan dizel ciklus modernog dizel motora.
Ukratko treba prvo dijagnosticar da ustanovi dijagnozu problema pa tek onda sleduju radovi na popravci i otklanjanju smetnje u radu nekog dela ili sklopa.
Sta pokazuje ocitavanje sa AMM, meraca mase vazduha?
Treba uraditi dijagnostiku vazduha pri paljenju hladnog motora. dijagnostiku goriva sa pritiscima koji jesu ili nisu u skladu sa referentnim vrednostima za datu temperaturu goriva itd.
Moze i da se nagadja da su dizne, ali onda koja dizna je osnova ciklusa ubrizgavanja a koje se koriguju prema njoj...itd ima puno toga neophodnog za pravilan dizel ciklus modernog dizel motora.
Ukratko treba prvo dijagnosticar da ustanovi dijagnozu problema pa tek onda sleduju radovi na popravci i otklanjanju smetnje u radu nekog dela ili sklopa.