Pucanje zupcastog
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Pucanje zupcastog
Može ovde ban upozorenja
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Pucanje zupcastog
Ma bogotac. Nesalomiv, nepoderiv, neunistiv, itd, itd...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Pucanje zupcastog
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pucanje zupcastog
Nije TDI, bratu na 2.0 napukla vugla, 800e ceh
Nema motora da su nepoderivi, mama i tata... Od dizela jedino nikad ali nikad nisam čuo da je nekome nešto bilo na 2.0HDI 90ks al ajde to je razumljivo, pravljen je za dostavna vozila uz džinovske karike.
Nepoderivi Japaneze benzinci, bar oni stari. Sve novo je samo konfekcija bilo koji brend da je u pitanju.
E da serih se, Saabov 2.0T benz, kovani klipovi, ikona.
-
- Postovi: 31
- Pridružio se: 19 Mar 2014, 19:56
- Lokacija: beograd
Re: Pucanje zupcastog
Saabov 2.0T benz ma smece neopevano od motora isto kao i onaj 2.3. ali to nije tema
Re: Pucanje zupcastog
Aa, kako to da se za merc ne prica da mu je lanac los?Ivan je napisao:Da, a i na novijim Mercedesima je lanac kao na biciklu, menjao prijatelj na e250cdi, izgleda da su isti lanci na 16/18/20d i 200/220/250cdi pa na slabijim motorima duže traju i teže se tegle/pucaju.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Pucanje zupcastog
Za 2.3 B235 može da ne bude smeće Njegov glavni problem je u karteru, tačnije sito za ulje u karteru koje je greškom previše sitno i ako se nakupi malo mulja prestane ulje da cirkuliše. Čak ima i kit za sredjivanje toga. Ako se to sredi na vreme, jako izdržljiv motor i čipovanje u besvest. Čuo sam da je upravo taj motor uništio SAAB. Imali su mnogo ravaljenih motora koje je trebalo menjati u garanciji.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Pucanje zupcastog
Neki dan ja pricam sa rodjakom koji je mehos ima svoj servis, a pre toga radio u ovlascenom skodilak. Pljuje on meni 159 kako je smece, skupa za odrzavanje ovo ono i na kraju price kaze " ma sve ti je to isti djavo danas sta god kupis" al nemoj 159
Oko mene ljudi se napatili sa svim brendovima, najvise sa izvikanim japancima koji su kao sinonim za kvalitet. Auta kupovana sa sumnjivom istorijom ali i sa proverenom, mladi primerci. Sve je stvar srece nazalost
Oko mene ljudi se napatili sa svim brendovima, najvise sa izvikanim japancima koji su kao sinonim za kvalitet. Auta kupovana sa sumnjivom istorijom ali i sa proverenom, mladi primerci. Sve je stvar srece nazalost
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Pucanje zupcastog
Nemoj da odustaješ od kupovine zbog njega. Jeste da AR159 ima svoje mane, ali koji auto pa nema? Eto i 320d im puca lanac kao da je od stakla, pa ga kupuju i dalje.
Jedan mi je jednom rekao da merak treba ispuniti, koliko god košta. Uvek će patiti za tim kolima ukoliko ih ne kupiš i voziš neko vreme. Posle ga prodaj, kupi nešto ''kvalitetnije'', ali nećeš žaliti za AR jer si ispunio svoj hir.
I nije tolika kršina kao što se priča. Drugar ima dve Crome pre FL 120ks i posle FL 150ks. Baš je zadovoljan i pravi lik ozbiljne kilometraže jer je DJ i stalno je negde na svirkama. Ponekad ode turu 4-5k km po Evropi, skorije bio do Berlina, nikakav problem nema. Pre toga vozio Lybra 116ks, a pre toga stara Croma benzinac (sva 4 su i dalje ko njega). Lik ne odustaje od jtd, ali i fino ih održava. Skorije je radio dekarbonizaciju motora, veliki servis, servisirao alternator i teraj. Sumnjam da će odustati od jtd u skorije vreme, nijedan ga nije ostavio na putu.
I da ti kažem da lik okreće ozbiljnu kintu kao DJ, može da kupi drugi auto večeras, ali neće menja njemu proverenu stvar:
Ja sam mu i gledao tu Lybru kad je kupovao, prvu Cromu sam mu našao u CH (ali je odustao od uvoza, pa je kupio bukvalno istu tu dole u Srbiji, neki lik je uvezao za prodaju), a drugu je sam našao u CH, bila je malo čuknuta, pa me pitao za mišljenje. Našao lika i doterao. Sad sam je vozio kad sam bio dole, auto je odličan.
Jedan mi je jednom rekao da merak treba ispuniti, koliko god košta. Uvek će patiti za tim kolima ukoliko ih ne kupiš i voziš neko vreme. Posle ga prodaj, kupi nešto ''kvalitetnije'', ali nećeš žaliti za AR jer si ispunio svoj hir.
I nije tolika kršina kao što se priča. Drugar ima dve Crome pre FL 120ks i posle FL 150ks. Baš je zadovoljan i pravi lik ozbiljne kilometraže jer je DJ i stalno je negde na svirkama. Ponekad ode turu 4-5k km po Evropi, skorije bio do Berlina, nikakav problem nema. Pre toga vozio Lybra 116ks, a pre toga stara Croma benzinac (sva 4 su i dalje ko njega). Lik ne odustaje od jtd, ali i fino ih održava. Skorije je radio dekarbonizaciju motora, veliki servis, servisirao alternator i teraj. Sumnjam da će odustati od jtd u skorije vreme, nijedan ga nije ostavio na putu.
I da ti kažem da lik okreće ozbiljnu kintu kao DJ, može da kupi drugi auto večeras, ali neće menja njemu proverenu stvar:
Ja sam mu i gledao tu Lybru kad je kupovao, prvu Cromu sam mu našao u CH (ali je odustao od uvoza, pa je kupio bukvalno istu tu dole u Srbiji, neki lik je uvezao za prodaju), a drugu je sam našao u CH, bila je malo čuknuta, pa me pitao za mišljenje. Našao lika i doterao. Sad sam je vozio kad sam bio dole, auto je odličan.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Pucanje zupcastog
Moj zet iz Šida koji isto tako radi sa kolima kao mehaničar, kaže od alfi samo 159Heineken je napisao: ↑27 Jan 2019, 19:49Neki dan ja pricam sa rodjakom koji je mehos ima svoj servis, a pre toga radio u ovlascenom skodilak. Pljuje on meni 159 kako je smece, skupa za odrzavanje ovo ono i na kraju price kaze " ma sve ti je to isti djavo danas sta god kupis" al nemoj 159
Oko mene ljudi se napatili sa svim brendovima, najvise sa izvikanim japancima koji su kao sinonim za kvalitet. Auta kupovana sa sumnjivom istorijom ali i sa proverenom, mladi primerci. Sve je stvar srece nazalost
Mada kad sam mu rekao da menjam astru za neku alfu isto je rekao nemoj...Mada sam ja hteo 147.
Inače vidim gore spomenut 2.0 hdi od 90, drugu prekjuče pukla klackalica, ali ok nije skupo to.
Moj DTI lepo sljaka, samo čekam da pomeša to ulje i vodu, ali msm da je to već nekad uradila jer je prljava posuda, ali osim toga šta mu može biti
Re: Pucanje zupcastog
Moze sa skidanjem menjaca, manje-vise je zbog toga i cena zamene pristupacnija nego ranije (naravno i delovi pojeftinili).
Inace u ovlascenom ce vaditi motor 100%, jer je takva procedura, ove majstorije sa skidanjem menjaca rade u drugim servisima, gde je i jeftinije.
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Pucanje zupcastog
passenger je napisao: ↑27 Jan 2019, 20:20Nemoj da odustaješ od kupovine zbog njega. Jeste da AR159 ima svoje mane, ali koji auto pa nema? Eto i 320d im puca lanac kao da je od stakla, pa ga kupuju i dalje.
Jedan mi je jednom rekao da merak treba ispuniti, koliko god košta. Uvek će patiti za tim kolima ukoliko ih ne kupiš i voziš neko vreme. Posle ga prodaj, kupi nešto ''kvalitetnije'', ali nećeš žaliti za AR jer si ispunio svoj hir.
I nije tolika kršina kao što se priča. Drugar ima dve Crome pre FL 120ks i posle FL 150ks. Baš je zadovoljan i pravi lik ozbiljne kilometraže jer je DJ i stalno je negde na svirkama. Ponekad ode turu 4-5k km po Evropi, skorije bio do Berlina, nikakav problem nema. Pre toga vozio Lybra 116ks, a pre toga stara Croma benzinac (sva 4 su i dalje ko njega). Lik ne odustaje od jtd, ali i fino ih održava. Skorije je radio dekarbonizaciju motora, veliki servis, servisirao alternator i teraj. Sumnjam da će odustati od jtd u skorije vreme, nijedan ga nije ostavio na putu.
I da ti kažem da lik okreće ozbiljnu kintu kao DJ, može da kupi drugi auto večeras, ali neće menja njemu proverenu stvar:
Ja sam mu i gledao tu Lybru kad je kupovao, prvu Cromu sam mu našao u CH (ali je odustao od uvoza, pa je kupio bukvalno istu tu dole u Srbiji, neki lik je uvezao za prodaju), a drugu je sam našao u CH, bila je malo čuknuta, pa me pitao za mišljenje. Našao lika i doterao. Sad sam je vozio kad sam bio dole, auto je odličan.