Pucanje zupcastog

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 7307
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Golf Plus 1.9 TDI
Lokacija: Beograd

Re: Pucanje zupcastog

Post od Vladapetr » 30 Jan 2019, 19:26

Gde je to Fiat napisao?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

ljubitelj
Postovi: 6079
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pucanje zupcastog

Post od ljubitelj » 30 Jan 2019, 19:33

U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 18540
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Pucanje zupcastog

Post od dragvorl » 30 Jan 2019, 20:02

Na Skodi Favorit caletovoj posle 100njak kkm menjan lanac, cuje se lepo kako zvecka i struze o zid kucista.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 7307
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Golf Plus 1.9 TDI
Lokacija: Beograd

Re: Pucanje zupcastog

Post od Vladapetr » 30 Jan 2019, 20:21

ljubitelj je napisao:U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.
Jel još neko sa foruma može da potvrdi ovaj podatak?
Da neka fabrika deklariše radni vek svog motora na 250k km, za mene je potpuna novost.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5044
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Golf4 gti 180
Lokacija: Zrenjanin

Re: Pucanje zupcastog

Post od dunx81 » 30 Jan 2019, 20:26

Još jedna Fabia 1.4 16v, 100k km posle velikog servisa (u ovlašćenom)
Slika

t


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 18540
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Pucanje zupcastog

Post od dragvorl » 30 Jan 2019, 21:03

Jel to prva ugradnja bila?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
ikac2000
Postovi: 4028
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50
Garaža: C-Max 2018 1.0 125
Lokacija: Van Srbije

Re: Pucanje zupcastog

Post od ikac2000 » 30 Jan 2019, 21:08

Vladapetr je napisao:
ljubitelj je napisao:U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.
Jel još neko sa foruma može da potvrdi ovaj podatak?
Da neka fabrika deklariše radni vek svog motora na 250k km, za mene je potpuna novost.
Na zahtev suda u DE, VW je morao da kaze podatak o ocekivanom zivotnom veku dizel motora EUR 5 generacije, i izneli su podatak da je do 200k km, uzimajuci u obzir dizne i dpf.

Kacio sam ranije clanak iz focus.de gde se opisuje reprogramiranje motora koje je obavezno ovde.

Korisnikov avatar
Vladapetr
Postovi: 7307
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Golf Plus 1.9 TDI
Lokacija: Beograd

Re: Pucanje zupcastog

Post od Vladapetr » 30 Jan 2019, 21:14

Na zahtev suda i da razumem, verovatno na taj način naprave sebi zaleđinu jer onda svi veliki kvarovi nastali nakon 200k km ne spadaju pod predviđeni rok. Ali da neko u reklamnoj publikaciji napiše da je radni vek motora 250k km, potpuno mi je neverovatno.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.

Korisnikov avatar
milosg
Postovi: 956
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: Alfa Romeo 166 2.4 JTD, Nero Pergusa
Lokacija: Beograd

Pucanje zupcastog

Post od milosg » 30 Jan 2019, 21:56

Nisu to napisali da se ograde i u negativnom smislu. To je bilo u fazonu “carevi smo jer naš motor to može”. Mislim da je informacija išla u smeru da garantuju da će svi pokretni delovi motora biti ispravni 250k ili tako nešto, za razliku od malih motora drugih proizvođača kod kojih to nije slučaj.

Kačio je neko to ovde na garaži, tako nešto mi u sećanju.

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5044
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Golf4 gti 180
Lokacija: Zrenjanin

Re: Pucanje zupcastog

Post od dunx81 » 30 Jan 2019, 22:15

dragvorl je napisao:Jel to prva ugradnja bila?
Nije,prva ugradnja je skinuta na 120k a ovo je otišlo na 220k.

t


Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31074
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Pucanje zupcastog

Post od Geza » 30 Jan 2019, 22:49

Fiat also says that the new engine is low-maintenance, and designed not for the usual 150,000km of working life, but for 250,000km, or more than 155,000 miles. Over that distance, in fact, the mechanical parts should need no maintenance at all, not even a fan belt change, and the low-viscosity engine oil ought to be changed at intervals extended to over 18,000 miles.
http://www.carkeys.co.uk/features/industry/2003/568.asp
Designed engine life has been boosted to 250,000km, not the usual 150,000km, with oil change intervals of 30,000km and a throwaway paper filter, not cartridge. A timing chain is used instead of a belt.
https://www.carsales.com.au/editorial/d ... -jtd-2033/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

ljubitelj
Postovi: 6079
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pucanje zupcastog

Post od ljubitelj » 31 Jan 2019, 00:33

:thumbup:
milosg je napisao:
30 Jan 2019, 21:56
Nisu to napisali da se ograde i u negativnom smislu. To je bilo u fazonu “carevi smo jer naš motor to može”. Mislim da je informacija išla u smeru da garantuju da će svi pokretni delovi motora biti ispravni 250k ili tako nešto, za razliku od malih motora drugih proizvođača kod kojih to nije slučaj.

Kačio je neko to ovde na garaži, tako nešto mi u sećanju.

Mare
Postovi: 211
Pridružio se: 20 Avg 2017, 01:40
Garaža: Alfa 159
Lokacija: Beograd

Re: Pucanje zupcastog

Post od Mare » 31 Jan 2019, 01:14

ljubitelj je napisao:
29 Jan 2019, 22:34
Moguće da remenica tj njen amortizer (unutar nje) od gume ispucao i onda nastaju velike vibracije u radu. Tokom vremena kaiš se svuče.
Ta remenica, harmonic balanser, se mora pažljivo proveravati da nije "proplivala" pri servisu kod 4 cilindričnih motora (jak disbalans sam po sebi pa vibracije).

25k je baš kratak period i čudno je da se 2 puta dogodi sa različitim delovima.
Remenica je promenjena nedelju dana ranije, jer je pocela da se cuje, odnosno lupka kada motor radi u leru. Od tada je predjeno 400-500 km i eto, desi se ovo... Sutra zavrsavaju auto majstori, pa cemo videti sta i kako. Ni njima nije jasno sta se desilo, a garantuju mi da nije do njih.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 24934
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pucanje zupcastog

Post od trojanac » 31 Jan 2019, 08:31

dunx81 je napisao:
30 Jan 2019, 22:15
dragvorl je napisao:Jel to prva ugradnja bila?
Nije,prva ugradnja je skinuta na 120k a ovo je otišlo na 220k.

t
Zna li se na koliko mu je propisan veliki sa tim drugim setom delova?
Posetite Garaža blog !

Korisnikov avatar
bozza1979
Postovi: 386
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
Garaža: Fiat Punto Classic Multijet Dynamic & Hyundai Getz 1.1
Lokacija: Beograd

Re: Pucanje zupcastog

Post od bozza1979 » 31 Jan 2019, 09:25

U nekom auto časopisu, kad je prvi put testiran Punto 2 sa 1.3 Multijet motorom, sećam se da je u tom članku pisalo da su inženjeri dobili zadatak da konstruišu mali dizel motor, radnog veka 300.000km.
Lično pročitao, pre 15ak godina.

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока


Odgovori