Stranica 12 od 15

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 19:26
od Vladapetr
Gde je to Fiat napisao?

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 19:33
od ljubitelj
U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 20:02
od dragvorl
Na Skodi Favorit caletovoj posle 100njak kkm menjan lanac, cuje se lepo kako zvecka i struze o zid kucista.

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 20:21
od Vladapetr
ljubitelj je napisao:U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.
Jel još neko sa foruma može da potvrdi ovaj podatak?
Da neka fabrika deklariše radni vek svog motora na 250k km, za mene je potpuna novost.

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 20:26
od dunx81
Još jedna Fabia 1.4 16v, 100k km posle velikog servisa (u ovlašćenom)
Slika

t


Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 21:03
od dragvorl
Jel to prva ugradnja bila?

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 21:08
od ikac2000
Vladapetr je napisao:
ljubitelj je napisao:U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.
Jel još neko sa foruma može da potvrdi ovaj podatak?
Da neka fabrika deklariše radni vek svog motora na 250k km, za mene je potpuna novost.
Na zahtev suda u DE, VW je morao da kaze podatak o ocekivanom zivotnom veku dizel motora EUR 5 generacije, i izneli su podatak da je do 200k km, uzimajuci u obzir dizne i dpf.

Kacio sam ranije clanak iz focus.de gde se opisuje reprogramiranje motora koje je obavezno ovde.

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 21:14
od Vladapetr
Na zahtev suda i da razumem, verovatno na taj način naprave sebi zaleđinu jer onda svi veliki kvarovi nastali nakon 200k km ne spadaju pod predviđeni rok. Ali da neko u reklamnoj publikaciji napiše da je radni vek motora 250k km, potpuno mi je neverovatno.

Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 21:56
od milosg
Nisu to napisali da se ograde i u negativnom smislu. To je bilo u fazonu “carevi smo jer naš motor to može”. Mislim da je informacija išla u smeru da garantuju da će svi pokretni delovi motora biti ispravni 250k ili tako nešto, za razliku od malih motora drugih proizvođača kod kojih to nije slučaj.

Kačio je neko to ovde na garaži, tako nešto mi u sećanju.

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 22:15
od dunx81
dragvorl je napisao:Jel to prva ugradnja bila?
Nije,prva ugradnja je skinuta na 120k a ovo je otišlo na 220k.

t


Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 30 Jan 2019, 22:49
od Geza
Fiat also says that the new engine is low-maintenance, and designed not for the usual 150,000km of working life, but for 250,000km, or more than 155,000 miles. Over that distance, in fact, the mechanical parts should need no maintenance at all, not even a fan belt change, and the low-viscosity engine oil ought to be changed at intervals extended to over 18,000 miles.
http://www.carkeys.co.uk/features/industry/2003/568.asp
Designed engine life has been boosted to 250,000km, not the usual 150,000km, with oil change intervals of 30,000km and a throwaway paper filter, not cartridge. A timing chain is used instead of a belt.
https://www.carsales.com.au/editorial/d ... -jtd-2033/

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 31 Jan 2019, 00:33
od ljubitelj
:thumbup:
milosg je napisao:
30 Jan 2019, 21:56
Nisu to napisali da se ograde i u negativnom smislu. To je bilo u fazonu “carevi smo jer naš motor to može”. Mislim da je informacija išla u smeru da garantuju da će svi pokretni delovi motora biti ispravni 250k ili tako nešto, za razliku od malih motora drugih proizvođača kod kojih to nije slučaj.

Kačio je neko to ovde na garaži, tako nešto mi u sećanju.

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 31 Jan 2019, 01:14
od Mare
ljubitelj je napisao:
29 Jan 2019, 22:34
Moguće da remenica tj njen amortizer (unutar nje) od gume ispucao i onda nastaju velike vibracije u radu. Tokom vremena kaiš se svuče.
Ta remenica, harmonic balanser, se mora pažljivo proveravati da nije "proplivala" pri servisu kod 4 cilindričnih motora (jak disbalans sam po sebi pa vibracije).

25k je baš kratak period i čudno je da se 2 puta dogodi sa različitim delovima.
Remenica je promenjena nedelju dana ranije, jer je pocela da se cuje, odnosno lupka kada motor radi u leru. Od tada je predjeno 400-500 km i eto, desi se ovo... Sutra zavrsavaju auto majstori, pa cemo videti sta i kako. Ni njima nije jasno sta se desilo, a garantuju mi da nije do njih.

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 31 Jan 2019, 08:31
od trojanac
dunx81 je napisao:
30 Jan 2019, 22:15
dragvorl je napisao:Jel to prva ugradnja bila?
Nije,prva ugradnja je skinuta na 120k a ovo je otišlo na 220k.

t
Zna li se na koliko mu je propisan veliki sa tim drugim setom delova?

Re: Pucanje zupcastog

Poslato: 31 Jan 2019, 09:25
od bozza1979
U nekom auto časopisu, kad je prvi put testiran Punto 2 sa 1.3 Multijet motorom, sećam se da je u tom članku pisalo da su inženjeri dobili zadatak da konstruišu mali dizel motor, radnog veka 300.000km.
Lično pročitao, pre 15ak godina.

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока