Re: Pucanje zupcastog
Poslato: 30 Jan 2019, 19:26
Gde je to Fiat napisao?
Jel još neko sa foruma može da potvrdi ovaj podatak?ljubitelj je napisao:U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.
Na zahtev suda u DE, VW je morao da kaze podatak o ocekivanom zivotnom veku dizel motora EUR 5 generacije, i izneli su podatak da je do 200k km, uzimajuci u obzir dizne i dpf.Vladapetr je napisao:Jel još neko sa foruma može da potvrdi ovaj podatak?ljubitelj je napisao:U press materijalu pri predstavljanju tog motora, bilo o tome ovde na forumu.
Da neka fabrika deklariše radni vek svog motora na 250k km, za mene je potpuna novost.
Nije,prva ugradnja je skinuta na 120k a ovo je otišlo na 220k.dragvorl je napisao:Jel to prva ugradnja bila?
http://www.carkeys.co.uk/features/industry/2003/568.aspFiat also says that the new engine is low-maintenance, and designed not for the usual 150,000km of working life, but for 250,000km, or more than 155,000 miles. Over that distance, in fact, the mechanical parts should need no maintenance at all, not even a fan belt change, and the low-viscosity engine oil ought to be changed at intervals extended to over 18,000 miles.
https://www.carsales.com.au/editorial/d ... -jtd-2033/Designed engine life has been boosted to 250,000km, not the usual 150,000km, with oil change intervals of 30,000km and a throwaway paper filter, not cartridge. A timing chain is used instead of a belt.
milosg je napisao: ↑30 Jan 2019, 21:56Nisu to napisali da se ograde i u negativnom smislu. To je bilo u fazonu “carevi smo jer naš motor to može”. Mislim da je informacija išla u smeru da garantuju da će svi pokretni delovi motora biti ispravni 250k ili tako nešto, za razliku od malih motora drugih proizvođača kod kojih to nije slučaj.
Kačio je neko to ovde na garaži, tako nešto mi u sećanju.
Remenica je promenjena nedelju dana ranije, jer je pocela da se cuje, odnosno lupka kada motor radi u leru. Od tada je predjeno 400-500 km i eto, desi se ovo... Sutra zavrsavaju auto majstori, pa cemo videti sta i kako. Ni njima nije jasno sta se desilo, a garantuju mi da nije do njih.ljubitelj je napisao: ↑29 Jan 2019, 22:34Moguće da remenica tj njen amortizer (unutar nje) od gume ispucao i onda nastaju velike vibracije u radu. Tokom vremena kaiš se svuče.
Ta remenica, harmonic balanser, se mora pažljivo proveravati da nije "proplivala" pri servisu kod 4 cilindričnih motora (jak disbalans sam po sebi pa vibracije).
25k je baš kratak period i čudno je da se 2 puta dogodi sa različitim delovima.