Drugo su kamioni u koje staje po 40-50l ulja u motor i koji kruziraju na 1000-1500rpm sa svojim motorima od 10-12l.
Imaju mnogo manje hladnih startova od automobila za pocetak, mislim da je velika razlika.
Post od dragvorl » 24 Okt 2019, 22:06
Post od nikaragva » 25 Okt 2019, 09:35
Post od dragvorl » 25 Okt 2019, 11:09
Post od Nestado » 25 Okt 2019, 21:37
Post od Ivan » 25 Okt 2019, 22:21
Post od dragvorl » 26 Okt 2019, 03:19
Post od dunx81 » 26 Okt 2019, 22:00
Post od dragvorl » 27 Okt 2019, 00:45
A ti Man tegljaci pretpostavljam ne voze spediciju nego lokal stani kreni i po njivama.dunx81 je napisao: ↑26 Okt 2019, 22:00Ovi novi Man tegljači u firmi isto sami izbacuju obaveštenje kad je vreme za zamenu ulja i na većini je prva zamena signalizirana na 80-90.000 km uz par prethodnih dolivanja.
Takođe dosta novih Ford Tranzita je prebacilo 20k a još uvek nisu davali obaveštenje. Mi smo počeli samoinicijativno da ih šaljemo na servis ne čekavši 20.000 a ubrzo je stigao i opoziv za sve radi ažuriranja softvera koji to kontroliše.
t
Post od dunx81 » 27 Okt 2019, 09:29
Znaš svedragvorl je napisao:A ti Man tegljaci pretpostavljam ne voze spediciju nego lokal stani kreni i po njivama.dunx81 je napisao: ↑26 Okt 2019, 22:00Ovi novi Man tegljači u firmi isto sami izbacuju obaveštenje kad je vreme za zamenu ulja i na većini je prva zamena signalizirana na 80-90.000 km uz par prethodnih dolivanja.
Takođe dosta novih Ford Tranzita je prebacilo 20k a još uvek nisu davali obaveštenje. Mi smo počeli samoinicijativno da ih šaljemo na servis ne čekavši 20.000 a ubrzo je stigao i opoziv za sve radi ažuriranja softvera koji to kontroliše.
t
Post od dragvorl » 27 Okt 2019, 10:20
Post od dragvorl » 28 Okt 2019, 20:55
Povratak na “Servis i održavanje”