BMW E90 2.0

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
DasAuto
Postovi: 1675
Pridružio se: 16 Sep 2015, 15:05
Lokacija: swe

Re: BMW E90 2.0

Post od DasAuto » 25 Sep 2018, 19:19

http://mywikimotors.com/n43b20/
BMW N43B20 disadvantages and problems
1. Engine vibration. This problem is one of the most common in N43. You need to change injectors.
2. Misfire and rough idling on N43. The problem is mainly connected with ignition coils. You should check them and replace in case of necessity.
Vacuum pump starts leaking after 40,000-50,000 miles (60,000-80,000 km) of mileage. The only way to solve this problem is to change pump.
Don’t forget to check conditions of your cooling system in order to prevent it from overheating.
N43 is rather demanding when it comes to motor oil and its quality. Operating temperature of the engine is rather high. It means that low quality oil may lead negative consequences for the engine. That is why you need to use motor oil that is recommended by BMW brand.
If you take care of N43B20 engine and proceed with all necessary changed and maintenance, it will serve you for a long time with minimum problems.

Prevod.

Nedostaci i problemi BMW N43B20
1. Vibracije motora. Ovaj problem je jedan od najčešćih u N43. Morate promijeniti injektore.
2. Misfire i grubi prazan hod na N43. Problem je uglavnom povezan sa kalemom za paljenje. Trebali bi ih provjeriti i zamijeniti u slučaju potrebe.
Vakumska pumpa počinje da propušta nakon 40.000-50.000 milja (60.000-80.000 km) kilometraže. Jedini način da se riješi ovaj problem je promjena pumpe.
Ne zaboravite da proverite uslove vašeg sistema hlađenja da biste sprečili pregrevanje.
N43 je prilično zahtjevan kada je u pitanju motorno ulje i njegov kvalitet. Radna temperatura motora je prilično visoka. To znači da ulje niske kvalitete može imati negativne posljedice za motor. Zbog toga je potrebno koristiti motorno ulje koje preporučuje BMW brend.
Ako se brinete o motoru N43B20 i nastavite sa svim neophodnim izmenama i održavanjem, to će vam dugo vremena služiti uz minimalne probleme.


A kako sam cuo od mnogih je da lanac zna zezati.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: BMW E90 2.0

Post od passenger » 25 Sep 2018, 19:39

:uf: moji motor u E90 valja? Čitao sam da u pre FL 3.0 dizel je isto problematičan
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
DasAuto
Postovi: 1675
Pridružio se: 16 Sep 2015, 15:05
Lokacija: swe

Re: BMW E90 2.0

Post od DasAuto » 25 Sep 2018, 19:52

Pa i moj 2.0 TFSI je presao 171 000km bez problema ali je inace problematican motor. Zna potrositi ulja ako se ne koristi malo gusce, a ima i nekih gresaka koji se mogu izbjeci sa kracim servisnim intervalima.

robertseke
Postovi: 4
Pridružio se: 26 Okt 2017, 22:39

Re: BMW E90 2.0

Post od robertseke » 26 Sep 2018, 09:44

DasAuto je napisao:http://mywikimotors.com/n43b20/
BMW N43B20 disadvantages and problems
1. Engine vibration. This problem is one of the most common in N43. You need to change injectors.
2. Misfire and rough idling on N43. The problem is mainly connected with ignition coils. You should check them and replace in case of necessity.
Vacuum pump starts leaking after 40,000-50,000 miles (60,000-80,000 km) of mileage. The only way to solve this problem is to change pump.
Don’t forget to check conditions of your cooling system in order to prevent it from overheating.
N43 is rather demanding when it comes to motor oil and its quality. Operating temperature of the engine is rather high. It means that low quality oil may lead negative consequences for the engine. That is why you need to use motor oil that is recommended by BMW brand.
If you take care of N43B20 engine and proceed with all necessary changed and maintenance, it will serve you for a long time with minimum problems.

Prevod.

Nedostaci i problemi BMW N43B20
1. Vibracije motora. Ovaj problem je jedan od najčešćih u N43. Morate promijeniti injektore.
2. Misfire i grubi prazan hod na N43. Problem je uglavnom povezan sa kalemom za paljenje. Trebali bi ih provjeriti i zamijeniti u slučaju potrebe.
Vakumska pumpa počinje da propušta nakon 40.000-50.000 milja (60.000-80.000 km) kilometraže. Jedini način da se riješi ovaj problem je promjena pumpe.
Ne zaboravite da proverite uslove vašeg sistema hlađenja da biste sprečili pregrevanje.
N43 je prilično zahtjevan kada je u pitanju motorno ulje i njegov kvalitet. Radna temperatura motora je prilično visoka. To znači da ulje niske kvalitete može imati negativne posljedice za motor. Zbog toga je potrebno koristiti motorno ulje koje preporučuje BMW brend.
Ako se brinete o motoru N43B20 i nastavite sa svim neophodnim izmenama i održavanjem, to će vam dugo vremena služiti uz minimalne probleme.


A kako sam cuo od mnogih je da lanac zna zezati.
Da li je neko menjao nedavno ove delove da znam okvirnu cenu koliko bi bilo dobro uloziti prilikom kupovine e90. Koje ulje preporucujete za njega?

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


ROCK
Postovi: 2731
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: BMW E90 2.0

Post od ROCK » 30 Sep 2018, 13:37

Ja sam za 320si cuo da je jako problematican i da su delovi nestandardni.
320i od 170hp ima moj drugar. Ima preko 200 000 na satu i nije imao vecih problema za 2 i pp godine. Mislim da benzinci nemaju problema sa lancima kao dizeli. Ali lanac je dobro preventivno zameniti na oko 200 000 ipak trpi opterecenja.
Koliko treba uloziti je jako tesko pitanje i sve zavisi od stanja gledanog primerka.
Odrzavanje svakako nije jeftino kao kod nizih klasa automobila

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: BMW E90 2.0

Post od passenger » 30 Sep 2018, 17:55

U oglasima kod dosta 320si sam pročitao ''motor startet nicht''.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW E90 2.0

Post od starac vujadin » 01 Okt 2018, 09:46

Malo sam se šalio kad sam spomenuo 320si. Pre svega, to je jako redak auto urađen u ograničenoj seriji i ima specifičan motor koji je teže održavati i na zapadu, a kamoli ovde. Ima jedan plavi u Srbiji koji izgleda jako lepo, a kakav mu je motor ne znam.
Motor je problematičan jer ima aluminijumske košuljice cilindra čiji kvalitet nije dobar i motor traje otprilike 150000km. To može da se sredi, ali košta.
Dodatno je problem što se tu BMW pravio lud u stilu "nismo mi pravili taj motor" i nije hteo da prizna problem.
Inače, da nije tog učestalog problema bio bi interesantan auto sa kolekcionarskim potencijalom, a sigurno je fin auto za sportsku vožnju.

Odgovori