Ja sam svojevremeno na Laguni imao istu nedoumicu, da li vredi stavljati fiksni umesto plivajuceg zamajca.
Iako je npr Valeo izbacio set kvacila sa fiksnim zamajcem za 1.9 dci od 88kw, komentari na netu su govorili uglavnom da nije najsrecnije resenje.
Na kraju sam nasao citav set kvacila sa plivajucim zamajcem LUK koji je kostao vise-manje isto kao i taj Valeov sa fiksnim, naravno uzeo sam LUK-ov set i ugradio.
U principu, najjeftinija je varijanta ici na kompletan set nego na pojedinacni deo (zamajac)
Fiksni umesto plivajućeg zamajca
Re: Mehanicki umesto plivajuceg zamajca
Meni rekoše da fauve najbolje trpi fiksni umesto plivajućeg. A francuzi Pežo i Cit da im fixni i ne leži baš, i da se vibracije baš osete.
Što bi neko rekao, Srbin bi radije da mu crkne tašta nego plivajući zamajac.
Što bi neko rekao, Srbin bi radije da mu crkne tašta nego plivajući zamajac.
- Darko
- Postovi: 9054
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Mehanicki umesto plivajuceg zamajca
Imao sam caddy 2.0 sdi sa fiksnim i sad imam 2.0 hdi isto sa fiksnim. Na tim vozilima se ne osecaju bas nikakve vibracije u kabini. Dok na primer sve dizele koje sam vozio sa plivajucim (cak i nova vozila) osetila se odredjena doza vibracija u kabini i na volanu.
Re: Mehanicki umesto plivajuceg zamajca
Dakle stvar je jasna.
Vidi sa majstorom da ti taj plivajuci nekako fiksira, zavari. Znaju oni. Da ne placas dzabe fiksni, ako se ovaj moze brzo prepraviti.
Vidi sa majstorom da ti taj plivajuci nekako fiksira, zavari. Znaju oni. Da ne placas dzabe fiksni, ako se ovaj moze brzo prepraviti.