Ciscenje klapne gasa
Ciscenje klapne gasa
Ima li neko iskustva, kako je najbolje ocistiti klapnu gasa? Procitao sam dosta razlicitih komentara. Neki predlazu bez demontaze, samo krpom,
dok drugi predlazu skidanje i ciscenje sredstvom namenjenim bas za taj posao.
Onda sam negde procitao da je sredstvo ostetilo klapnu. Ako neko ima direktnih iskustava sa ciscenjem, molio bih da podeli ovde.
dok drugi predlazu skidanje i ciscenje sredstvom namenjenim bas za taj posao.
Onda sam negde procitao da je sredstvo ostetilo klapnu. Ako neko ima direktnih iskustava sa ciscenjem, molio bih da podeli ovde.
Сад му није ништа...
Re: Ciscenje klapne gasa
najbolje je da se skine ali moze i na licu mesta, ja sam cistio vise puta tako sa odmascivac sprejem, prvo sa ugasenim posle sa upljenim motorom ali neko mora da daje gas ukoliko nije na sajlu...nema tu sta da se osteti klapna i kuciste su od metala, ne znam sta je ko uspeo da osteti
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ciscenje klapne gasa
Ja sam skinuo kod mene i ocistio krpom i nekim sprejom za to. Na Fiesti nije nesto komplikovano skidanje.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Ciscenje klapne gasa
Koji su simptomi zaprljane klapne? Ako moze u sopstvenoj reziji da se uradi mozda bi probao.
Re: Ciscenje klapne gasa
najcesci simptomi prljave klapne su padanje odrtaja kad stisnes kvacilo u voznji tj kad hoces da stanes, kao da hoce da se ugasi pa onda skoce pa se vrate u normalu, ili nekad skoce par stotina vise od lera pa nemirniji rad u leru, to je uglavnom nesto najcesce i tu obicno pranje pomaze
Re: Ciscenje klapne gasa
Klapnu tj ceo sistem mozes ocistiti dok je montirano (manje rizicno) i nakon skidanja i rastavljanja.
Pazi da ne ostetis potenciometar ako je spregnut sa klapnom, on ima elemente od grafita i ne sme doci u kontakt sa sprejem.
Takodje pazi na dihtung(e) da se ne ostete, preporuka je da se zameni ali moze i stari da se zadrzi ako se pazljivo odradi.
I jos nesto, treba izabrati sprej koji ne ostecuje alumunijum, imao sam prilike da koristim odmascivaac tecnost na cijoj ambalazi izricitio pise da nagriza alu delove.
Na kraju, sve ispolirati do visokogo sjaja, ja koristim staru pamucnu krpu i novinski papir.
Po potrebi resetovati/ justirati pocetni ler polozaj prema reperima ili prema merama (subelrom se podesi zazor klapne).
U slucaju da ostetis klapnu obicno nema popravke (delova zasebno) vec ide zamena pa je preporuka da se pre radova dobro prouci ceo sistem.
Pazi da ne ostetis potenciometar ako je spregnut sa klapnom, on ima elemente od grafita i ne sme doci u kontakt sa sprejem.
Takodje pazi na dihtung(e) da se ne ostete, preporuka je da se zameni ali moze i stari da se zadrzi ako se pazljivo odradi.
I jos nesto, treba izabrati sprej koji ne ostecuje alumunijum, imao sam prilike da koristim odmascivaac tecnost na cijoj ambalazi izricitio pise da nagriza alu delove.
Na kraju, sve ispolirati do visokogo sjaja, ja koristim staru pamucnu krpu i novinski papir.
Po potrebi resetovati/ justirati pocetni ler polozaj prema reperima ili prema merama (subelrom se podesi zazor klapne).
U slucaju da ostetis klapnu obicno nema popravke (delova zasebno) vec ide zamena pa je preporuka da se pre radova dobro prouci ceo sistem.
Re: Ciscenje klapne gasa
zato je bolje prskati je i cistiti na licu mesta bez skidanja sem ako bas nije toliko zapekla i strokava da ne moze ali onda bi i iauto katastrofa radio i ponasao se, ako je malo zaprljana ili se preventivno cisti onda bolje na licu mesta...sto se odmascivaca tice carburator celaner je namenjan za takve stvari pa je najbolje sa njim, on sigurno ne steti materijalu jer su i karburatori kombinacija alu-metal
Re: Ciscenje klapne gasa
Hvala svima. Nije mnogo prljava sigurno, ali valja je ocistiti s vremena na vreme. Probacu prvo bez skidanja, pa cemo videti rezultat.
Сад му није ништа...
Re: Ciscenje klapne gasa
ako ti ne pravi nikakve probleme nemas potrebe ni da je cistis a i kad je ocistis neces primetiti nikakvu razliku vrv, to ima smisla samo kad pocne da zeza....ja sam skoro cistio kod mene, poceo da obara obrtaje kad kocim ili stisnem kvacilo, naprskao je malo na licu mesta i sredilo se stanje
Re: Ciscenje klapne gasa
Nemirni su obrtaji u leru, a i zeza gas ponekad. Ciscena je pre nekad, i pomoglo je. Nisam nikad sam radio, pa zbog toga bolje da pitam kako je najbolje.
Сад му није ништа...
Re: Ciscenje klapne gasa
ok onda probaj
Re: Ciscenje klapne gasa
Pozdrav,
Imam problem s Renault Cliom II 2003., auto hoce upaliti samo uz gas. U pocetku mi se gasio i u praznom hodu, pa je promjenjen filter goriva, senzori i regulatori raznorazni, delphi pumpa (pumpa goriva), provjerene dizne, oprana crijeva i rezervar, sada je bio i kod autoelektricara, kompjuter je popravljen, auto se vise ne gasi u praznom hodu, ali hoce upaliti samo s gasom. U autoelektrici su mi rekli da bi 99% moglo biti to klapne gasa, samo tako su rekli. Imate li kakvih ideja do cega bi moglo biti? Dok dijagnosticiram kvar nema nikakvog kvara osim zavojnice, ali ona nema nikakve veze s nicim od toga, ako netko ima ikakvu ideju molim za pomoc, jer je vec puno novaca i vremena ulozeno, a auto i dalje zeza.
Imam problem s Renault Cliom II 2003., auto hoce upaliti samo uz gas. U pocetku mi se gasio i u praznom hodu, pa je promjenjen filter goriva, senzori i regulatori raznorazni, delphi pumpa (pumpa goriva), provjerene dizne, oprana crijeva i rezervar, sada je bio i kod autoelektricara, kompjuter je popravljen, auto se vise ne gasi u praznom hodu, ali hoce upaliti samo s gasom. U autoelektrici su mi rekli da bi 99% moglo biti to klapne gasa, samo tako su rekli. Imate li kakvih ideja do cega bi moglo biti? Dok dijagnosticiram kvar nema nikakvog kvara osim zavojnice, ali ona nema nikakve veze s nicim od toga, ako netko ima ikakvu ideju molim za pomoc, jer je vec puno novaca i vremena ulozeno, a auto i dalje zeza.