SKODA Fabia 1.2 HTP

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
xtrimi
Postovi: 170
Pridružio se: 25 Okt 2015, 12:21
Lokacija: Bgd

SKODA Fabia 1.2 HTP

Post od xtrimi » 26 Feb 2019, 10:08

Pitanje i savet.

Posedujemo gore pomenutu škodu. 1.2 tri cilindra 75 ks prešla je oko 300.000km na 227kkm smo zamenili lanac. godište 2009.

Sada troši solidnu količinu ulja i eto pred kraj je, valjda KAžu da treba da se menjaju samo karike, i da će i dalje da ide.
Da li bi se isplatilo da se zamene karike na njoj pa da se nastavi da se tera ili da batalimo i tražimo drugog konja?

Čini mi se da kada smo je kupovali da je Stojan ili sl. firma koja je diler škode tada bila , rekla da ti motori se samo menjaju da neam na njima generalke ,tj. da nisu predvdeli tu opciju i da ne postoje delovi.
Svki info je dobrodošao

Korisnikov avatar
MadMike82
Postovi: 208
Pridružio se: 03 Nov 2017, 13:32

Re: SKODA Fabia 1.2 HTP

Post od MadMike82 » 26 Feb 2019, 10:17

Ne znam šta da ti kažem, osim da ta raga kod mene na poslu još samo nuklearni udar nije preživela. Vozi se u nenormalnim režimima, ide kao ala za 1.2 (kada sam seo prvi put, pomislio sam da ide super za 1.4, a kada sam pod haubom video 1.2, frapirao sam se). Sličnu km ima kao tvoja.
Ako može da se reši karikama, ja bih to rešavao, jer imam neki utisak da je to baš mazga od autića.

Послато са SM-J730F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13016
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: SKODA Fabia 1.2 HTP

Post od Saša » 26 Feb 2019, 10:24

Imali smo u firmi istu takvu službenu pre nekih 7-8 godina, identični problemi samo što nije doterala do 300.000 već nešto manje. :) Na relaciji NS-BG autoputem i malo jačim tempom trošila je litar ulja nedeljno. U jednom ovlašćenom servisu su nam takođe rekli da se generalka (mislim da nije dovoljna samo zamena karika ali ipak proveri sa majstorima) ne radi već menja kompletan motor i za to su tražili 5.000 evra, što je bilo više od vrednosti auta. Druga opcija po njima je bila sipanje gušćeg ulja i teraj tako dok se ne raspadne pa pravac otpad... :D U drugom ovlašenom (isto u NS-u) su nam ispričali otprilike istu priču, s tim da se ipak može napravili generalka, već su to radili i za to su tražili 1000 evra. Pritom su nam ponudili kao opciju br.2 generaciju mlađu Fabiu za cca 4.000 evra. :D Na kraju smo tu Fabiju prodali za neke male pare i uzeli drugi auto. Inače, jeste trošila puno ulja ali je i dalje išla odlično, puno bolje od mog Punta (startnija), kompletniji i bolji auto od njega, jedino što je imala baš neudobna sedišta. :)

Odgovori