Sacekaj jos par dana,ja sam prosle god pocetkom januara uzeo paket eu1 za 2 700dinzi,sad je taj paket 3 700
Pomoć na putu
Re: Pomoć na putu
Trazim neki nacionalni paket. Koliko vidim na prvu, Vozzi je tu najpovoljniji:
Vozzi 2500 rsd,
Tesla 2990 rsd
Atlas 3990 rsd
Ima li neka cetvrta opcija?
Vozzi 2500 rsd,
Tesla 2990 rsd
Atlas 3990 rsd
Ima li neka cetvrta opcija?
Re: Pomoć na putu
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Pomoć na putu
Ja plaćam DDOR po navici. Nikad koristio, na sreću.
https://www.ddor.rs/stanovnistvo-proizv ... c-na-putu/
https://www.ddor.rs/stanovnistvo-proizv ... c-na-putu/
Re: Pomoć na putu
Imam EU1 paket - Vozzi, imaju ponudu za EU2 dodatak za samo 1300din, vazi do datuma kada si uzeo EU1 ali odlicna ponuda.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30011
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Pomoć na putu
Imam utisak da je ovo novi biznis pored kurirskih službi. Nije loše, veća ponuda i bolji uslovi za nas vozače. No svakako su iskustva tu najbitnija. Ja koristim Vozzi i jednom sam imao potrebu da ih pozovem. Nedelja uveče, oko 21h. Malo je potrejalo dok smo našli prvog slobodnog. Čovek došao sa Čukarice, prevalio ceo grad ali kaže nije problem.
U aplikaciji unet jedan auto, šlep iskorišten za drugi, nikakakv problem. Što se mene tiče preporuka za Vozzi.
U aplikaciji unet jedan auto, šlep iskorišten za drugi, nikakakv problem. Što se mene tiče preporuka za Vozzi.
Posetite www.garaza.rs !
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoć na putu
On njima naplaćuje po km, još mu je bolje da prevali čitav grad.
TapaT
TapaT
Pomoć na putu
Uzeo bih neko osiguranje/pomoć na putu. Da li je najbolje AMSS ili ima i boljih? Kod njih paket evropa košta oko 50 evra i u teoriji je dosta dobar. Međutim, kad detaljno pročitate pravilnik videćete da ima dosta začkoljica. Na primer šlepanje do kuće funkcioniše samo ako kvar ne moze da se otkloni u inostranstvu. A zamislite da na moru popravljate nešto, izašlo bi skuplje nego šlep i popravka zajedno. A i pitanje kakvi su majstori tu gde se zadesite u inostranstvu... Zato ako neko ima nekakve savete neka podeli sa nama
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Pomoć na putu
Ja sam do sadaa koristio AMSS, onaj paket od 2500 dinara, sad sam uzeo VOZZI evropa za 4500 dinara.
Nemam iskustva sa njima, ali neke prednosti da te šlepaju do kuće i u slučaju kvara ili saobraćajne nezgode, ima još nekih usluga ali ono što je po meni velika prednost je što je paket vezan za člana tj. mene a ne za vozilo. pa pomoć važi za bilo koje vozilo u kojem se nalazim.
Nemam iskustva sa njima, ali neke prednosti da te šlepaju do kuće i u slučaju kvara ili saobraćajne nezgode, ima još nekih usluga ali ono što je po meni velika prednost je što je paket vezan za člana tj. mene a ne za vozilo. pa pomoć važi za bilo koje vozilo u kojem se nalazim.
- Gazu
- Postovi: 2116
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pomoć na putu
Al zar taj paket ne znači da će ti oni i rešiti problem, a ne samo došlepati do kuće? I ako se kvar može otkloniti u inostranstvu, zar to ne bi podrazumevalo da bi oni trebali taj kvar da otklanjaju? U suprotnom bi ta stavka bila besmislena, sve što može da se otkloni kod kuće može i preko, pa nikog ni ne bi šlepali, ni ništa...
Baš i mene ovo zanima pošto su mi u glavi ti paketi, pre svega AMSS.
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Pomoć na putu
Ako se dobor sećam kod AMSS piše ako se kvar ne može otkloniti u roku od 7 dana, šlepaju do kuće.
evo člana njihovog pravilnika
član 19.
Tehničku pogodnost Besplatan šlep vozila u slučaju kvara u inostranstvu do mesta prebivališta kod PREMIUM EVROPA članskog paketa, Član ostvaruje pod uslovom da ukoliko kvar nije moguće popraviti na putu, vozilo se šlepa do najbližeg servisa na teritoriji zemlje gde se kvar dogodio i ukoliko vozilo ne može biti popravljeno u roku od 7 radnih dana, od dana kada je vozilo doveženo u servis, uz obaveznu pisanu potvrdu servisa, dosatvljenu Operativnom centru AMSS, da vozilo ne može biti popravljeno. Maksimalni rok izvršenja ove pogodnosti-besplatnog šlepa vozila u slučaju kvara vozila je 30 dana od kada je članska pogodnost zatražena. Član je u obavezi da obezbedi svu potrebnu dokumentaciju za prelazak vozila preko granice.
https://www.amss.org.rs/clanstvo/opsti- ... o-clanstvu
evo člana njihovog pravilnika
član 19.
Tehničku pogodnost Besplatan šlep vozila u slučaju kvara u inostranstvu do mesta prebivališta kod PREMIUM EVROPA članskog paketa, Član ostvaruje pod uslovom da ukoliko kvar nije moguće popraviti na putu, vozilo se šlepa do najbližeg servisa na teritoriji zemlje gde se kvar dogodio i ukoliko vozilo ne može biti popravljeno u roku od 7 radnih dana, od dana kada je vozilo doveženo u servis, uz obaveznu pisanu potvrdu servisa, dosatvljenu Operativnom centru AMSS, da vozilo ne može biti popravljeno. Maksimalni rok izvršenja ove pogodnosti-besplatnog šlepa vozila u slučaju kvara vozila je 30 dana od kada je članska pogodnost zatražena. Član je u obavezi da obezbedi svu potrebnu dokumentaciju za prelazak vozila preko granice.
https://www.amss.org.rs/clanstvo/opsti- ... o-clanstvu
Re: Pomoć na putu
Ma kakvi oni da plaćaju popravku. Zamisli kreneš nekim poršeom na more i crkne ti menjač. Pa ta popravka bi bila jedno 10 000 evra. I pogodi se da postoji majstor npr u zagrebu koji može to da reši.Gazu je napisao: ↑29 Maj 2022, 12:58Al zar taj paket ne znači da će ti oni i rešiti problem, a ne samo došlepati do kuće? I ako se kvar može otkloniti u inostranstvu, zar to ne bi podrazumevalo da bi oni trebali taj kvar da otklanjaju? U suprotnom bi ta stavka bila besmislena, sve što može da se otkloni kod kuće može i preko, pa nikog ni ne bi šlepali, ni ništa...
Baš i mene ovo zanima pošto su mi u glavi ti paketi, pre svega AMSS.
- Gazu
- Postovi: 2116
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pomoć na putu
Tako je, posle sam čitao i ja taj njihov pravilnik. Njihova pomoć na putu je samo nešto baš sitno da pomognu. U suštini, tačno kvar kakav se i njima više isplati da ti nešto čačnu i poprave umesto da šlepaju. Nije im to baš bog zna šta...
Tehnička pogodnost Pomoć na putu predstavlja osposobljavanje vozila na nastavak vožnje i smatra se nužnom intervencijom, a podrazumeva otklanjanje manjeg kvara za koji se ne zahteva rad u servisu, „kanal“ i specijalni alati i obuhvata zamenu delova koje Član poseduje u vozilu (točak, osigurači, sijalice i sl.) ili dopuna akumulatora. Tehnička pogodnost Pomoć na putu kod članskog paketa PREMIUM SRBIJA i PREMIUM EVROPA podrazumeva pored svega gore navedenog i besplatnu dostavu goriva do 10L na teritoriji Republike Srbije (gorivo plaća član).
Ako je kvar vozila takav da se ne može otkloniti na licu mesta, vozilo će biti preveženo do najbližeg servisa ili mesta prebivališta, zavisno od vrste odabranog članskog paketa.
Re: Pomoć na putu
Ovo baš ne razumem, ako voze do mesta prebivališta to je super.
- Gazu
- Postovi: 2116
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pomoć na putu
Ne znam, oni meni deluju jako mutno... Stoji da se ne može od njih očekivati da maltene održavaju tvoj auto umesto tebe, ali ipak deluje kao manje nego što bi se čovek nadao. Stavio sam taj pasus za šlepanje da bude italic i podvukao.
Recimo, rok da ti došlepaju auto je izgleda 30 dana! S druge strane, imaju tu kao pogodnost Čuvanje vozila, ali opet mi se tih mesec dana ne sviđaju.
I ovo je taj opšti opis, iako im je pravilnik prilično dugačak. Još bi trebalo čitati i šta tačno koji paket podrazumeva.
Recimo, rok da ti došlepaju auto je izgleda 30 dana! S druge strane, imaju tu kao pogodnost Čuvanje vozila, ali opet mi se tih mesec dana ne sviđaju.
I ovo je taj opšti opis, iako im je pravilnik prilično dugačak. Još bi trebalo čitati i šta tačno koji paket podrazumeva.
Član 19.
Član može da ostvari tehničke pogodnosti izabranog Članskog paketa isključivo ukoliko se nalazi u vozilu koje je naveo prilikom podnošenja zahteva za pristup članstvu, tako što prethodno pozove Operativni centar AMSS na broj telefona 1987 ili iz inostranstva na broj (+381 11) 333 12 00, koji su na raspolaganju 24 sata dnevno, ili se prijavi putem mobilne aplikacije AMSS.
Prilikom pozivanja Operativnog centra AMSS radi pružanja tehničkih pogodnosti, Član je obavezan da dostavi operateru potrebne podatke i to: članski broj, ime i prezime, marku i tip vozila u kvaru, registarsku oznaku vozila, što precizniji opis lokacije na kojoj se vozilo nalazi, opis kvara ili opis udesa u slučaju saobraćajne nezgode, kao i druge podatke koje operater Operativnog centra AMSS zatraži, radi efikasnijeg pružanja pomoći.
Operativni centar AMSS će nakon provere podataka koje je Član dostavio, organizovati pomoć na putu na najbolji i najefikasniji način, obavestivši Člana za koje vreme će mu usluga biti pružena.
Prilikom pružanja usluge Član mora da se identifikuje pokazivanjem ličnog dokumenta, koji potvrđuje njegov identitet.
Tehnička pogodnost Pomoć na putu predstavlja osposobljavanje vozila na nastavak vožnje i smatra se nužnom intervencijom, a podrazumeva otklanjanje manjeg kvara za koji se ne zahteva rad u servisu, „kanal“ i specijalni alati i obuhvata zamenu delova koje Član poseduje u vozilu (točak, osigurači, sijalice i sl.) ili dopuna akumulatora. Tehnička pogodnost Pomoć na putu kod članskog paketa PREMIUM SRBIJA i PREMIUM EVROPA podrazumeva pored svega gore navedenog i besplatnu dostavu goriva do 10L na teritoriji Republike Srbije (gorivo plaća član).
Ako je kvar vozila takav da se ne može otkloniti na licu mesta, vozilo će biti preveženo do najbližeg servisa ili mesta prebivališta, zavisno od vrste odabranog članskog paketa.
Tehničku pogodnost Besplatan šlep vozila u slučaju kvara u inostranstvu do mesta prebivališta kod PREMIUM EVROPA članskog paketa, Član ostvaruje pod uslovom da ukoliko kvar nije moguće popraviti na putu, vozilo se šlepa do najbližeg servisa na teritoriji zemlje gde se kvar dogodio i ukoliko vozilo ne može biti popravljeno u roku od 7 radnih dana, od dana kada je vozilo doveženo u servis, uz obaveznu pisanu potvrdu servisa, dosatvljenu Operativnom centru AMSS, da vozilo ne može biti popravljeno. Maksimalni rok izvršenja ove pogodnosti-besplatnog šlepa vozila u slučaju kvara vozila je 30 dana od kada je članska pogodnost zatražena. Član je u obavezi da obezbedi svu potrebnu dokumentaciju za prelazak vozila preko granice.
Tehničku pogodnost Besplatan šlep vozila u slučaju saobraćajne nezgode Član ostvaruje pod uslovom da vozaču šlepa da na uvid dokument koji dokazuje da je došlo do saobraćajne nezgode, radi fotografisanja i dostavljanja AMSS-u. Ovaj dokument je: Evropski izveštaj o saobraćajnoj nezgodi; zapisnik ili službena beleška saobraćajne policije o izvršenom uviđaju.
Tehničku pogodnost Prevoz putnika, Član može ostvariti samo uz korišćenje pogodnosti šlepa vozila u slučaju kvara ili saobraćajne nezgode, od mesta gde se desio kvar ili saobraćajna nezgoda do lokacije gde se vozilo šlepa i isti je organizovan od strane AMSS, ukoliko se pogodnost koristi u Srbiji. Ukoliko se ova pogodnost korisiti u Evropi podrazumeva prevoz od mesta gde se desio kvar ili saobraćajna nezgoda do željene destinacije, priznavanjem troškova prevoza do 50 EUR. Pravo korišćenja ove pogodnosti, Član ostvaruje ukoliko je zatražena istog dana kada je tražena pogodnost šlepa vozila i ukoliko broj putnika uključujuči i člana prevazilazi broj putnika koji mogu da se prevezu šlep vozilom.
Tehničku pogodnost Smeštaj u slučaju saobraćajne nezgode član može ostvariti ukoliko je oštećeno vozilo moguće popraviti u mestu gde se nezgoda dogodila, uz uslov da je zatražena istog dana kada je tražena pogodnost šlepa vozila u slučaju saobraćajne nezgode.
Tehničku pogodnost Javni prevoz za nastavak putovanja ili povratak do mesta prebivališta, Član može ostvariti ukoliko je zatražena istog dana kada je tražena pogodnost šlepa vozila.
Tehničku pogodnost Zamensko vozilo, član može ostvariti ukoliko čeka na popravku vozila i ukoliko je pogodnost zatražena istog dana kada je dobijena dijagnostika od servisa u koji je vozilo odveženo na popravku.
Tehničku pogodnost Čuvanje vozila član može ostvariti ukoliko čeka dijagnostiku kvara u servisu, popravku vozila ili šlep vozila u slučaju kvara ili saobraćajne nezgode i ukoliko je ta pogodnost prijavljena Operativnom centru AMSS, pre otpočinjanja korišćenja iste.
Priznavanje troškova na koje Član ima pravo u skladu sa odabranim članskim paketom podrazumeva refundaciju troškova nakon izvršene usluge, pod uslovom da je ista prijavljena Operativnom centru AMSS, a nakon dostavljenog Zahteva i dokaza o pruženoj usluzi na adresu AMSS, ul. Ruzveltova br.18 u Beogradu ili na mail clanstvo@amss.org.rs . Rok za podnošenje Zahteva je 30 (trideset) dana od dana pružanja usluge na koju se Zahtev odnosi.
Član snosi troškove usluga koje prevazilaze obim definisanih tehničkih pogodnosti odabranog članskog paketa.
Troškove popravke vozila u servisu i nabavku rezervnih delova snosi Član.