Imam bmw 750 koji treba da se servisira, održava ... neko vreme ću ga voziti to je sigurno. Auto je 2006. godište.
Da li neko ima iskustva, ne toliko sa cenama servisa i menjača, nego generalno sa cenama delova, šta im odlazi, koliko košta itd ...
BMW 750 Li E66 - cene održavanja
Re: BMW 750 Li E66 - cene održavanja
Jel to onaj sto je duze bio na oglasima iz subotice?
Re: BMW 750 Li E66 - cene održavanja
Interesantna tema
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 750 Li E66 - cene održavanja
Mislim da ce Kragujevac da da neku informaciju vise, secam se da smo diskutovali da je to jedan od problematicnijih bmw motora. A za delove zavisi gde odrzavas i kako.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 750 Li E66 - cene održavanja
pušta vodu kod one cevke u sred motora? Dihtung tipa 2 eura, al mora se rastura motor da se dodje do toga
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: BMW 750 Li E66 - cene održavanja
Jeste problematican motor, najvise zbog metalnog creva za hladjenje koje se nalazi u sredini izmedju cilindara. To metalno crevo ima na sebi vulkanizirani dihtung koji vremenom propada i Auto pocinje da bude prilicno inkontinentan. Pri tome nije pitanje "da li ce" to da se desi, nego samo "kada ce". Deo sam po sebi kosta malo vise od tepsije bureka, ali je ugradnja ubiboze komplikovana. Ima taj motor jos neke pojedinosti koje nisu optimalne, pa je stoga sam po sebi jako skupa igracka, izmedju ostalog i zbog Valvetronica.
Postoje dva razlicita koda motora za taj auto: N62B48 i N62B48TÜ.Koliko me secanje sluzi mislim da je u E65/66 ugradjivan ovaj drugi sa oznakom TÜ. Ako neko od vas zna nemacki, evo ga lep clanak o tim motorima i njihovim zvrckama.
https://www.motor-talk.de/forum/n62b48- ... 84701.html
Meni je E65/66 V8 bio jedan od kandidata kada smo poslednji put menjali Auto, ali sve sto sam procitao o njemu me je ozbiljno zabrinulo.
Jaguarov 4.2 atmosferac je za moj ukus ipak malo manje razmazena igracka.
MOgu da preporucim i www.7-forum.com. Jeste da je na nemackom, ali moze da se postavi pitanje i na engleskom, ima bas puno dosta dobrih tema.
Postoje dva razlicita koda motora za taj auto: N62B48 i N62B48TÜ.Koliko me secanje sluzi mislim da je u E65/66 ugradjivan ovaj drugi sa oznakom TÜ. Ako neko od vas zna nemacki, evo ga lep clanak o tim motorima i njihovim zvrckama.
https://www.motor-talk.de/forum/n62b48- ... 84701.html
Meni je E65/66 V8 bio jedan od kandidata kada smo poslednji put menjali Auto, ali sve sto sam procitao o njemu me je ozbiljno zabrinulo.
Jaguarov 4.2 atmosferac je za moj ukus ipak malo manje razmazena igracka.
MOgu da preporucim i www.7-forum.com. Jeste da je na nemackom, ali moze da se postavi pitanje i na engleskom, ima bas puno dosta dobrih tema.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac