Ovlašćeni servisi - iskustva !

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
swemir
Postovi: 3503
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od swemir » 02 Mar 2012, 20:15

Evo teme o belim i crnim listama servisera.
Kad nema ko da nas stiti da sami sebe stitimo na ovakvim mestima kao sto su forumi, pa sa kolena na koleno do cele zajednice...

Sve o pozitivnim i negativnim iskustima na jednom mestu...


Evo prvi da pitam, koliko je radni sat u ovlascenom servisu? zanima me sekulic, mada moze i master, ili neko treci sve je tu negde verujem

I da li znate koliko uzimaju za mali servis, jedan radni sat?
a koliko za paran servis, zamena filtera goriva+ sve sto u malom. I koliko to radnih sati racunaju

Korisnikov avatar
samo polako
Postovi: 3550
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od samo polako » 05 Mar 2012, 11:42

Meni su u Delti umesto Selenije sipali Shell.
Sad, nije to neki problem, Shell helix + je dobro ulje ali ono što me je razočaralo je da su to učinili bez mog znanja, tačnije saznao sam tek po dolasku kući i pogledom na račun.
Na moje pitanje zašto su to uradili samo odgovaraju da sam trebao da im naglasim koje ulje želim jer ako ne naglasim onda oni imaju pravo na svoj izbor a to je Shell.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 10390
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od pedja » 05 Mar 2012, 12:37

swemir je napisao:da pitam, koliko je radni sat u ovlascenom servisu?
U BGu placamo 1888RSd sa porezom (Renault ovlasceni).
Mrzi me da trazim racun samo sa malim servisom, ali prethodni put je bilo 'vako: 2,19h za mali servis, zamenu spona i diskova.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13146
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od NexT » 05 Mar 2012, 16:46

Posto, hvala Bogu ne odrzavam auto u ovlascenom servisu, mogu da iznesem samo o Verano motorsu i limarsko/farbarskom odeljenju.

OCAJ!!!
sivi Pug smo jednom radili kod njih. trebao je da se mrvicu izvuce na panteru zadnji kraj, i da se stave nova peta vrata, novi pod gepeka, novi branik i sve lepo da se upase i ofarba.

Kada smo dosli da preuzmemo auto (iako su debelo probili rok koji su sami zadali) popi*deli smo. Nazalost, bilo je potrebno da sto pre auto krene da se vozi, tako da smo batalili ubedjivanje i svadjanje sa njima.

Ugl, auto je unutra bio prljav kao fabrika kreca. Nisu zastitili nista kada su smirglali, nije mogao da se spusti prozor, jer je prekidac podizaca bio pun prasine.

Boju nisu pogodili u nijansu, vrata nisu lepo upasovali (morali smo da se vracamo posle par dana, da ih nasteluju lepo) i staklo na petim vratima smo ih terali opet da lepe, jer im je spalo s jedne strane.

O C A J ! ! !

Druga stvar - lager delova...
Dosta stvari nemaju na lageru i ceka se 2 nedelje da to stigne, a cesto ni tad ne stigne.


____________________________________________________________________________

Potpuno druga prica je sa Mercedesovim servisom u O. brigada.
Sto se tice samog servisa, ne znam kako je, i ne zanima me, ali kupovina delova - sednes ko covek, ponude te picem, narucis sta treba, oni donesu iz magacina u roku od par minuta. Kada platis na blagajni preuzmes delove, dobijes promotivne letke, poziv na akcije itd i dovidjenja...
Isto je i sa prodajom - poslovni partneri planiraju da kupe novi B, zvali smo ih telefonom i za 5 min su poslali na mail sve brosure, cenovnike, opcije itd., poziv na probnu voznju, konsultacije u salonu itd...
https://www.facebook.com/sovadesignstudio" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
djiuliju
Postovi: 1477
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od djiuliju » 05 Mar 2012, 17:03

AK Francuz Jagodina, ovlascen za Renault.
Dosta ljudi koji tamo rade poznajem licno, pa mozda nije bas objektivno da govorim da je usluga na najvisem nivou, ali znam ljude, cak i iz BGa koji dolaze u ovaj servis. A iz KG, PO, Bora...gotovo svakodnevno. Zato slobodno mogu da kazem, jedan od najboljih ako ne i najbolji Reno servis u Srbiji.
Rade sve, mehaniku, elektriku, limariju, reglazu, punjenje klime, naravno original dijagnostika...Radni sat je 1888 dinara, i to je mislim svuda isto.
Obavezno zastita na sediste da majstori ne prljaju, posle servisa me cak sacekao i opran auto.

Posle servisa me zvali da pitaju dal sam zadovoljan, pre par dana mi je stigao sms o akciji koja je u toku marta meseca...Mozda nebitni detalji, ali govore o ozbiljnosti firme.

Ne radim ja sve kod njih samo zato sto ima jeftinije, inace sto se tice usluge, sve pohvale :toppoints:

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 14447
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od Heinz » 04 Apr 2012, 12:34

Honda, Delta Auto NBG - očaj.

Dobiti ih telefonom je nemoguća misija.

Prvi servis za novog Jazza, april 2010. Zakazan termin za subotu. Došla žena tamo, kad ne mogu da je prime jer nema rezervacije. Nakon buke auto primljen u servis. Prilikom podizanja vozila iz servisa, konstatovano da nisu imali filter za vazduh da zamene, pa ako nam bude usput da dođemo neki drugi dan. Prvo, otkud se to menja filter na 10.000 km, drugo kako ga nemaju na stanju, pa nije deo za space shuttle.

A pre toga procedura naručivanja dela: ukradena je antena sa Jazza, naravno Delta nema na lageru. Depozit od 1000 din i čekanje od 2-3 nedelje, više se ni ne sećam. Svaki put kad sam bio tamo, beskonačno čekanje nekoga i nečega, kao da jedan čovek sve radi i da niko drugi ne može da pomogne.


Naredne godine smo išli u Boleč, Centar S. Ispoštovano sve što je dogovoreno, termin, cena, delovi. Idemo opet tamo za koji dan pa javljam utiske.

milosdoktorabs
Banned
Postovi: 1260
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od milosdoktorabs » 10 Apr 2012, 11:22

e mail koji sam poslao Reno-u Srbija a zbog neadekvatno pruzenih usluga u jednom od ovl.servisa ali informacija koje sam dobijao od istih.
Postovani,
Vlasnik sam automobila Reno Megan Generation sa brojem sasije VF1BZAF0543693702,godine proizvodnje 2010,81 kw
Vasi ovlasceni serviseri u Novom Sadu se ne ponasaju prema politici Renoa tj.u okviru grantnog perioda.
Master grup je na prvom obaveznom servisu nakon godinu dana zamenio samo filter ulja i ulje kada mi je sipan Castrol 5w 40,nije zamenjen ni jedan drugi filter a po servisnoj knjizici je trebalo.U momenetu servisa auto je ispunjavao uslov od godinu dana ali je imao manje od 15000 km.
Posto mi se blizi drugi redovni servis jer sam presao skoro 15000 km nezadovoljan uslugom u Masteru,pozvao sam Ruskai.
Od informacija koje sam dobio od malopre dobijenog servisa su sledece.Na pitanje koje ulje sipate,dobio sam odgovor ELF sintetiku,na pitanje koji ELF sintetik,dobio sam odgovor pa sintetik a tek na moje detaljnije insistiranje dobio sam odgovor Elf 5L/1 Excelium NF 5w-40.Pitao sam za standrade Excelium NF 5w-40da li ga ima dobio sam odgovor pa naravno.Naveo sam podatak da ne poseduje sve ukljucujuci i RN koje Reno predvidjia za ovaj motor ,osoba sa druge strane me je pitala da li sam ja neko iz interne kontrole Renoa pa me sve ovo zanima.I za kraj na moje pitanje o filterima dobio sam odgovor ugradjujemo originalne MOTRIO filtere za Reno.

Iskreno zatecen sam ovolikim nekvalitetom usluga od strane ovl.servisera u Novom Sadu i imajuci u vidu da mi je auto u garanciji jos par meseci,ocekujem od Reno-a Srbija adekvtanu reakciju.

odgovor koji sam dobio

Poštovani,
zahvaljujemo za vaš mail i žao nam je zbog neprijatnosti koje ste imali kontaktirajući ovlašćene Renault servise.
Postupak servisa Master Group možemo prokomentarisati na dva načina.
Kao prvo, predpostavljamo da je servis imao dobru nameru, da vama kao vlasniku vozila uštedi novac za filtere vazduha i kabine, jer nije bilo potrebe menjati čiste filtere na tako maloj kilometraži.
A drugo, da je servis pogrešio i da je trebalo zameniti filtere po preporuci proizvođača.

Što se tiče Ruskai servisa, oni su vam ponudili Motrio filtere da bi bili konkurentniji od ostalih u mreži, ali su vam morali napomenuti da Motrio program filtera nije predviđen za vozila u garanciji.

U svakom slučaju, vaše nezadovoljsvo je opravdano i nadamo se da će kaznene mere pomoći da naši ovlašćeni servisi posluju u skadu sa Renault procedurom.
Zamolićemo vas da nam pružite još jednu šansu kako bi Renault ponovo pridobio vaše poverenje.
Predlažemo da vam zakažemo sledeći redovan servis, u koncesiji Master Group i kao gest vam odobravamo 50% popusta.
Ukoliko ste saglasni sa našim predlogom molimo vas da nam odgovorite.

Srdačan pozdrav,
Jasmina VOJINOVIC
Sluzba odnosa sa strankama
RENAULT NISSAN SRBIJA
Omladinskih brigada 90v
11070, Novi Beograd

Poucen ovim iskustvom odlucio sam da uradim servis van ovlascene mreze.Bezobzira sto sam dobio tih famoznih 50 posto.Lm,sta se desilo?Postojale su price da se nemenjaju filteri i sl.u ovl.servisima a pogotovu u onima koji ne dozvoljavaju da budes uz automobil ili da gledas servis. Majstor se nalazi u Rumenci.Radnja i servis pomalo neugledni ali strucnost,posvecenost i opremljenost
Dignemo Turcina na dizalicu i...sok br 1.Jos uvek je fabricki sraf na karteru tj.plombiran. Ajde znao sam da mi nisu zamenili filtere vazduha i klime ali onda je usledio sok broj 2. Nije zamnjen ni filter ulja. Kada smo ispustili ulje bilo je garavo i crno,kao da vozim dizela. Sada je moja sumnja i potpuna jer se pitam da li su uopste zamenili i ulje.
Toliko o ovlascenima koje treba zaobilziti u sirokom luku a pogotovu ovde u N.Sadu.Kome treba dobar,kvalitetan servis za ,neka mi se javi da ga uputim.
Neko kaze sto nisi dokumentovao a evo mog odgovora
Slikam i kazu ulje izvlacimo kompresorima,slikas f.ulja oni kazu menjan-pokazes datum,oni kazu tada je uvezen u zemlju.Znas li kada ces naci dokumentaciju za taj filter-JUCE i onda na kraju,ne priznaje vam se nista jer pregled nije obavilo strucno lice tj.ovlasceni servis.Zastitili su se ko beli medvedi.Zato ovoj zemlji treba jedna nezavisna agencija kao sto Nemci imaju Dekru ili Adac.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13146
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od NexT » 10 Apr 2012, 11:28

:trljamoci:

Kulturno i poslovno.
https://www.facebook.com/sovadesignstudio" onclick="window.open(this.href);return false;

ftj
Postovi: 9695
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od ftj » 10 Apr 2012, 12:13

Porše Beograd sever - borča, 2008. godina.

Posle nekih 10ak hiljada kilometara na golfu mi se čuo neki zvuk pri naglijem skretanju i kretanju. Odvezem ja auto i objasnim im šta je problem i pitam ih da li je potrebno da im demonstriram problem i oni kažu da nije potrebno. Zovu me isti dan sa pričom da su rešili problem. Ja sav zadovoljan dolazim da preuzmem auto i njihov odgovor je bio da se olabavilo podkrilo. Uzimam auto i vidim da su prešli 50 kilometara i tu mi padne mrak na oči s obzirom da je bilo potrebno 100 metara da vidiš o čemu se radi a nije u pitanju običan golf već gti i možete samo zamisliti kakvih je to 50 km bilo. Uzgred problem uopšte nisu rešili. Nakon toga sam još 3 puta dolazio i ostavljao im auto po ceo dan i ni tad nisu znali koji se to gremlin čuje. Na kraju sam im ostavio auto i rekao da ga ne preuzimam dok ne reše i auto je bio u servisu mesec dana i na kraju su navodno zamenili letvu volana i problem je tek tad nestao. 6 meseci kasnije se opet pojavio zvuk i ovaj put im je trebalo samo 3 dana da ponovo navodno zamene letvu.

Imao sam posle još par stvari koje sam morao da radim tamo i sve u svemu ne bih nikom poželeo da ima bilo kakva posla sa njima. Počev od samih prodavaca, do radnika na prijemu, radnika u servisu i konobarice koja služi kafu, svi od reda su za izbegavanje u širokom luku. Da ne pominjem što najskuplji od narodnih automobila ima svoj salon u Borči.

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4513
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od Texonja » 10 Apr 2012, 12:25

Meni su pored ranije opisane kradje u Porsche Adi za litar ulja i par litara tecnosti za brisace (sitne duse...) takodje vratili Boxstera sa nekih 25-30km vise na satu. Verovatno malo razvlacenja tu ka Obrenovcu...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 13508
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Golf; CliffHanger, GRX8
Lokacija: Vulinjak

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od nikaragva » 10 Apr 2012, 12:31

Hm, mogao bih ja nesto tako da napisem za opela. Pa da mi ponude servis sledeci za 4-5000 :kezo:

Korisnikov avatar
swemir
Postovi: 3503
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od swemir » 10 Apr 2012, 18:57

u jeeeeeeeeeee... :kuku:

a da li si probao u sekulicu, cuo sam da su najbolji za renault

milosdoktorabs
Banned
Postovi: 1260
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od milosdoktorabs » 10 Apr 2012, 19:06

Rumenka,majstor,sjajan.Kavi se ako hoces da ti dam kontakt
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13105
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od Laki021 » 10 Apr 2012, 19:07

Ja sam jos pre par godina na starom forumu pisao kako ne postoji normalan Reno servis u NS, imam slicne horor price pre svega iz Ruskaia a onda i ostalih.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
nuk
Postovi: 7430
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od nuk » 10 Apr 2012, 20:00

milosdoktorabs je napisao:Rumenka,majstor,sjajan.Kavi se ako hoces da ti dam kontakt
Sibni meni kontakt na PP, trebace :)

TT post

Odgovori