Ovlašćeni servisi - iskustva !
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Mozda je bilo nasuto manje ulja u menjac pa je manje i ispusteno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Zamena ulja kod novijih automatika nije bas ispusti-sipaj. Postoji cela procedura zamene, cak i na manuelnim menjacima, kako bi se ispustilo svo ulje. E sad jebem li ga, siguran sam da oni to znaju. Sad gledam, na Motulovom sajtu pise da staje od 6-7.25 lit, tako da je to to.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Kad se dogovori šta se radi na autu, ovaj iz magacina donese potrebne delove. Za mene je doneo odgovarajući filter i 6 kantica ulja, stavio ih na radni sto i pre nego je drugi majstor počeo da ispušta ulje. Vrlo neobična situacija...
Nisu znali da mi je Grand tražio 7l za zamenu, to sam im naknadno rekao kad sam pitao zašto je sipano samo 6l. Dvojica koja su menjala ulje, a onda i glavni majstor, mi na jedan rekoše da se 6l i sipa.
Kolega sa Ford foruma ima prvog S-Maxa automatika (2.0, 140ks) i u istom servisu prilikom servisa radi i pranje menjača. Kad smo dogovarali radove pitam za to, Gagi mi kaže da se to na mom Powershiftu ne mora raditi dok je njegov starije generacije i zato se pere.
Jbš posao, moram da završim za automehaničara, ovako više ne ide
Nisu znali da mi je Grand tražio 7l za zamenu, to sam im naknadno rekao kad sam pitao zašto je sipano samo 6l. Dvojica koja su menjala ulje, a onda i glavni majstor, mi na jedan rekoše da se 6l i sipa.
Kolega sa Ford foruma ima prvog S-Maxa automatika (2.0, 140ks) i u istom servisu prilikom servisa radi i pranje menjača. Kad smo dogovarali radove pitam za to, Gagi mi kaže da se to na mom Powershiftu ne mora raditi dok je njegov starije generacije i zato se pere.
Jbš posao, moram da završim za automehaničara, ovako više ne ide
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
AT je I dalje egzotika u Srbiji.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Kako se uzme. Za vecinu ljudi to je nova lepa stvar ali ne umeju da rukuju pa lako sjebu menjac. Kad nekome zapadne auto sa tako unistenim menjacem moze samo da se rokne. Mislim da se na prste jedne ruke mogu izbrojati dobri, pravi servisi. Onaj ko kupi nov automatik i rukuje i odrzava kako treba slatko ce se navozati.
vozi me taxista leva noga na kocnici desna na gasu, usro sam se, koleginica ladno dok je auto u blagom pokretu menja iz R preko N u D, kaze zabole me, mislim se zabolece te jedan mi rece to ulje u automatiku se nikad ne menja jer je to automatik, ni na manuelnom se ne menja....i tako, svasta cujes i vidis
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
vozi me taxista leva noga na kocnici desna na gasu, usro sam se, koleginica ladno dok je auto u blagom pokretu menja iz R preko N u D, kaze zabole me, mislim se zabolece te jedan mi rece to ulje u automatiku se nikad ne menja jer je to automatik, ni na manuelnom se ne menja....i tako, svasta cujes i vidis
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
To da se ne menja ulje u automatiku je jedno vreme bila moda u autoindustriji propisana od strane samih proizvodjaca. Cak nije ni bila predvidjena mogucnost da ovlasceni servis izvrsi zamenu ulja (nema alata, nema procedure, nema troskovnika, nema normirane kliometraze/ vremena).
Radni vek automatika je pao sa 350.000-400.000km ranijih modela gde je propisana zamena ulja(60.000km tipicno interval) na 150.000-200.000km sa tim for life modelima gde nikada ne treba menjati ulje. I onda sledi skupi generalni remont ili na otpad.
A desavalo se i da sa manje od 100.000km vec bude automatik zreo za remont.
Srecom, nije dugo potrajalo pa se opet predvidja redovni interval zamene ulja a sve cesce i filtera ulja.
Trosenje frikcionih elemenata u automatiku je normalna pojava i stoga se ulje mora povremeno menjati i ukloniti ostaci tog mehanickog habanja. Boja ulja odlicno govori o stanju ulja, kao sto boja i vrsta taloga na svecicama odlicno govori o stanju sagorevanja benzinca.
Radni vek automatika je pao sa 350.000-400.000km ranijih modela gde je propisana zamena ulja(60.000km tipicno interval) na 150.000-200.000km sa tim for life modelima gde nikada ne treba menjati ulje. I onda sledi skupi generalni remont ili na otpad.
A desavalo se i da sa manje od 100.000km vec bude automatik zreo za remont.
Srecom, nije dugo potrajalo pa se opet predvidja redovni interval zamene ulja a sve cesce i filtera ulja.
Trosenje frikcionih elemenata u automatiku je normalna pojava i stoga se ulje mora povremeno menjati i ukloniti ostaci tog mehanickog habanja. Boja ulja odlicno govori o stanju ulja, kao sto boja i vrsta taloga na svecicama odlicno govori o stanju sagorevanja benzinca.
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
mico, automatiku nista nece biti ako ubacujes u d dok se nije skroz zaustavio jer postoji mehanizam koji sprecava da bilo sta 'pukne' u tom slucaju, objasnjavao je dragvorl sta i kako. U R je vec druga prica al to nije bas ni lako to uraditi.
Taj taksista ako koci levom ocigledno mu je dosadno jer nema logike da mu je tako nesto logicno da radi.
Ovo sto vlada pominje da mu se menjac dvoumi oko promene brzine, jedino resenje je resetovanje menjaca i nadanje da ce mu nesto pomoci. Moze on tako da tera jos 200k km a da ce dobiti zamenu u toj garanciji za polovnjaka su jako jako male sanse, osim ako ne crkne skroz.
Taj taksista ako koci levom ocigledno mu je dosadno jer nema logike da mu je tako nesto logicno da radi.
Ovo sto vlada pominje da mu se menjac dvoumi oko promene brzine, jedino resenje je resetovanje menjaca i nadanje da ce mu nesto pomoci. Moze on tako da tera jos 200k km a da ce dobiti zamenu u toj garanciji za polovnjaka su jako jako male sanse, osim ako ne crkne skroz.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Nisam se ni nadao da će ga menjati, interesovalo me čisto koji su simptomi riknjavanja automatika kao i koliko brzo se pogoršavaju.
Nakon ovih par dana druženja sam gotovo siguran da u manuelca više ne sedam, osim u slučaju neke ozbiljne nužde. Sad se pojavio info da se i shebani PowerShift može srediti, doduše za nekih 2k eura, pa sam malo mirniji po tom pitanju.
Nakon ovih par dana druženja sam gotovo siguran da u manuelca više ne sedam, osim u slučaju neke ozbiljne nužde. Sad se pojavio info da se i shebani PowerShift može srediti, doduše za nekih 2k eura, pa sam malo mirniji po tom pitanju.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ne postoji nikakav mehanizam, naprotiv prebacivanje iz R u D dok se auto krece je recept da zestoko pukne u tom slucaju.
Strogo je obavezno da se potpuno ZAUSTAVI auto pri prebacivanju bilo iz R u D bilo iz D u R.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ako je toliko opasno - zasto "auto" dozvoljava da se to radi?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Isto kao sto auto dozvoljava da sa maneulnim menjacem prebacis u rikverc dok vozis unapred, Tako je kako je, a pise velikim masnim slovima u uputstvima za upotrebu na vise mesta.
Ne znam da postoji bilo kakav menjac gde bez problema prolazi prebacivanje menjaca u suprotan smer kretanja dok se vozilo krece.
Ne znam da postoji bilo kakav menjac gde bez problema prolazi prebacivanje menjaca u suprotan smer kretanja dok se vozilo krece.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Evo sad jedna PROVERENA informacija: na novijim kolima mozes na 150 da ubacis iz D u R i nece se ama bas nista desiti, auto ce normalno nastaviti da ide napred i kada stane skroz i pusti se kocnica krenuce u rikverc.
Ovo za levu nogu na kocnici je individualno. Generalno ljudi koji nikada nisu vozili automatik imaju naviku da stisnu levom nogom kocnicu i to moze biti problem zbog naglog kocenja. Recimo moj ujak koji 40+ godina zivi u Americi i vozi samo automatike isto koci levom nogom i najnormalnije vozi. Mozda nije bas adekvatno poredjenje i drugi su razlozi kocenja levom nogom, ali u formulama i trkackim kolima sa 2 pedale se isto koci levom.mića je napisao: ↑05 Nov 2017, 10:43
vozi me taxista leva noga na kocnici desna na gasu, usro sam se, koleginica ladno dok je auto u blagom pokretu menja iz R preko N u D, kaze zabole me, mislim se zabolece te jedan mi rece to ulje u automatiku se nikad ne menja jer je to automatik, ni na manuelnom se ne menja....i tako, svasta cujes i vidis
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Iz R u D nije problem prebacivanje direktno i u pokretu ako se ide bas sporo, tipa manevrisanje u gradu i slicno, malo ce vise klizati na kvacilu i to je to, slicno kao na manuelcu. Za vece brzine sam vec opisao.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ja evo prebacujem i nista ne pukne i nikakav problem nema za 150k km.
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ja to stalno radim, Necu valjda da idem korak po korak, pa cemu sluzi automatika. Najvise sto mu smeta, je ako ga upalm pa istog sekunda ubacim u drive neki put kaze pokusaj ponovo Kod mene je mana sto paljenje motora i ne postoji, nego cim das gas bi trebalo da krene...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Usput, rucica je napravljena tako da iz R u D moze direkt da se prevuce, ne treba ni gledati, cak i kod varijanti gde posle D ima jos neki polozaj.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money