Pomoc ler gas
Pomoc ler gas
Zdravo forumasi. Potrebna mi je pomoc, Vi ste mi bukvalno zadnja sansa za moj problem.
Upitanju je Chevrolet Spark, 2006g. 0.8 benzin/gas (brc - fabricki)
Ler gas varira (900-1300) motor radi nemirno, trese, kao da ce svakog casa da se ugasi (nosaci odlicni).
Ciscene dizne. Provereni svi senzori, zamenjeni sa novim pa vraceni stari, ista stvar. Veliki servis, svecice, kablovi...skoro SVE.
Isto se ponasa i na plin i na benzin, povecana je potrosnja.
U voznji je ok, ali mi se cini (koliko je to moguce) da je izgubio snagu.
"Majstori" se uce na meni kao na hrcku, niko da resi problem. promenio par njih cak i u ovlascenom servisu u Nisu su me otkacili.
moja dijagnositka ne pokazuje gresku, ali se vidi da je smesa losa. vise ubrizgava benzin/plin.
Daj Boze da niko nije imao ovakav problem, ali mozda neko zna resenje. Pozdrav i hvala
https://imggmi.com/full/2019/4/19/16b84 ... l.jpg.html
Upitanju je Chevrolet Spark, 2006g. 0.8 benzin/gas (brc - fabricki)
Ler gas varira (900-1300) motor radi nemirno, trese, kao da ce svakog casa da se ugasi (nosaci odlicni).
Ciscene dizne. Provereni svi senzori, zamenjeni sa novim pa vraceni stari, ista stvar. Veliki servis, svecice, kablovi...skoro SVE.
Isto se ponasa i na plin i na benzin, povecana je potrosnja.
U voznji je ok, ali mi se cini (koliko je to moguce) da je izgubio snagu.
"Majstori" se uce na meni kao na hrcku, niko da resi problem. promenio par njih cak i u ovlascenom servisu u Nisu su me otkacili.
moja dijagnositka ne pokazuje gresku, ali se vidi da je smesa losa. vise ubrizgava benzin/plin.
Daj Boze da niko nije imao ovakav problem, ali mozda neko zna resenje. Pozdrav i hvala
https://imggmi.com/full/2019/4/19/16b84 ... l.jpg.html
Re: Pomoc ler gas
Možda zapusen izduv?
Možda pcv ventil?
Ne može da se nagađa, idi kod nekoga ko ume da koristi dijagnostiku
Možda pcv ventil?
Ne može da se nagađa, idi kod nekoga ko ume da koristi dijagnostiku
Re: Pomoc ler gas
Ako si iz Niša, svrati do Ljubiše na izlazu ka Svrljigu. On je plinadžija i zna dosta.
Re: Pomoc ler gas
Hvala na odgovorima, plinadzije kad cuju da je brc samo se okrenu i cao. Kada sam zvao ovlascene brc servise, rekli su da prvo resim problem sa benzinom pa onda kod njih na dijagnostiku
A mehanicari kad vide Sparka i toliko "posla" otkace me.... klasicni monteri. Ovo je problem koji trazi vreme i detaljan pregled a majstori (monteri) nece das se zezaju sa tim.
I ja nekako mislim da je negde izduv zapusen...
Sta mu dodje PCV ventil?
A mehanicari kad vide Sparka i toliko "posla" otkace me.... klasicni monteri. Ovo je problem koji trazi vreme i detaljan pregled a majstori (monteri) nece das se zezaju sa tim.
I ja nekako mislim da je negde izduv zapusen...
Sta mu dodje PCV ventil?
Poslednja izmena od jovke u 19 Apr 2019, 11:45, izmenjeno 1 put ukupno.
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pomoc ler gas
Nisi pomenuo da li je proveren leptir odnosno motorić ler gasa? Verovatno je prljavo pa treba skinuti i probati sa čišćenjem (isprskati dobro nekim karburator cleanerom) a ako ne upali, ne gine verovatno zamena.
Re: Pomoc ler gas
Kupio sam nov, zamenio ista stvar. Stari vozim u gepeku
Da li ima veze sve ovo sto me muci sa regulator pritiska goriva?
Kod mene je on na pumpi za gorivo u rezervoaru...
- Saša
- Postovi: 12985
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pomoc ler gas
Onda je jedino rešenje gore već neko pomenuo: da odeš do nekog ko ima bolju dijagnostiku pa da vide šta tačno remeti parametre. Tu onda može biti svašta. Nisi pomenuo jedino bobinu (bobine) i sonde na izduvu. Na način kako si krenuo promenićeš pola auta dok nađeš šta je tačno problem. Idi dakle na neku dobru dijagnostiku, nema druge.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc ler gas
Moze biti i regulator pritiska goriva, samo sto on kada skroz rikne auto se gasi cim se stisne kvacilo.
Bobina je dobar hint i ja bih proverio vakum creva.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Bobina je dobar hint i ja bih proverio vakum creva.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Pomoc ler gas
Regler goriva nije moguć problem, jer ne radi na plinu kada je taj regler isključen iz matematike.
Osim ako je mehanički otećen, bušan što se odmah i lako primeti.
Deluje da ima žestoko poremećenu smesu, pošto dijagnostičko čitanje kodova ne pokazuje sasvim mogue da je problem u dovodu vazduha.
Falš vazduh, a to se proverava manometrom poverzanim na usis.
BRC nije fabrička već naknadna ugradnja, a koliko se sećam 3cilindrični 0,800 Matiz motor (to je valjda i taj, tj iisti?) nije predvidjen da radi na plin jer ima i inače problem sa glavom motora na benzin.
Beše negde 80,,000-100,000km interval zamene glave na tom motoru kod Matiza, na benzinu dakle original.
Kako godi, dijagnostika nije pročitati kodove, treba mehatroničar da pročita očitavanje još drugih mernih instrumenata.
Pre bilo čega, ja bih pogledao svećice. One su verno ogledalo smese sagorevanja i dijagonstikom sa svećica se jako toga može "pročitati" o radu motora.
Druga stvar je analizator izduvnih gasova, idi na neki tehnički rpegled i odradi čitanje sadržaja izduva.
CO, CO2 i HC podaci su vrlo korisna pomoć za dijagnostiku kvara.
CO2 treba da je u okolini 15%.
Uglavnom neko sa iole iskustva sa benzincima može bez većih problema da postavi dijagnozu.
Sve preko 3% odstupanja Fuel trim je previše
Osim ako je mehanički otećen, bušan što se odmah i lako primeti.
Deluje da ima žestoko poremećenu smesu, pošto dijagnostičko čitanje kodova ne pokazuje sasvim mogue da je problem u dovodu vazduha.
Falš vazduh, a to se proverava manometrom poverzanim na usis.
BRC nije fabrička već naknadna ugradnja, a koliko se sećam 3cilindrični 0,800 Matiz motor (to je valjda i taj, tj iisti?) nije predvidjen da radi na plin jer ima i inače problem sa glavom motora na benzin.
Beše negde 80,,000-100,000km interval zamene glave na tom motoru kod Matiza, na benzinu dakle original.
Kako godi, dijagnostika nije pročitati kodove, treba mehatroničar da pročita očitavanje još drugih mernih instrumenata.
Pre bilo čega, ja bih pogledao svećice. One su verno ogledalo smese sagorevanja i dijagonstikom sa svećica se jako toga može "pročitati" o radu motora.
Druga stvar je analizator izduvnih gasova, idi na neki tehnički rpegled i odradi čitanje sadržaja izduva.
CO, CO2 i HC podaci su vrlo korisna pomoć za dijagnostiku kvara.
CO2 treba da je u okolini 15%.
Uglavnom neko sa iole iskustva sa benzincima može bez većih problema da postavi dijagnozu.
Sve preko 3% odstupanja Fuel trim je previše
Re: Pomoc ler gas
Hvala vam na odgovorima i savetima, ali neznate kakvi su majstori u nisu!!! NEMA IH! Video sam temu u kojoj cu napisati za jedno 5-6 njih koji su mi kozu odrali pa me svi do jednog zapamtili. Ocitaju i oni slicnokao i ja parametre, pa pocnu...mozda je step motor, mozda su dizne.....sedista se obaraju sa strane a noge na gore...to sam i ja znao....U ovlascenom servisu su me otkacili, kazu to je do plina, idi kod plinadzije zovem brc servis, kazu dok ne resis problem na benzinu ne dolazi...ljubitelj je napisao: ↑19 Apr 2019, 17:28Regler goriva nije moguć problem, jer ne radi na plinu kada je taj regler isključen iz matematike.
Osim ako je mehanički otećen, bušan što se odmah i lako primeti.
Deluje da ima žestoko poremećenu smesu, pošto dijagnostičko čitanje kodova ne pokazuje sasvim mogue da je problem u dovodu vazduha.
Falš vazduh, a to se proverava manometrom poverzanim na usis.
BRC nije fabrička već naknadna ugradnja, a koliko se sećam 3cilindrični 0,800 Matiz motor (to je valjda i taj, tj iisti?) nije predvidjen da radi na plin jer ima i inače problem sa glavom motora na benzin.
Beše negde 80,,000-100,000km interval zamene glave na tom motoru kod Matiza, na benzinu dakle original.
Kako godi, dijagnostika nije pročitati kodove, treba mehatroničar da pročita očitavanje još drugih mernih instrumenata.
Pre bilo čega, ja bih pogledao svećice. One su verno ogledalo smese sagorevanja i dijagonstikom sa svećica se jako toga može "pročitati" o radu motora.
Druga stvar je analizator izduvnih gasova, idi na neki tehnički rpegled i odradi čitanje sadržaja izduva.
CO, CO2 i HC podaci su vrlo korisna pomoć za dijagnostiku kvara.
CO2 treba da je u okolini 15%.
Uglavnom neko sa iole iskustva sa benzincima može bez većih problema da postavi dijagnozu.
Sve preko 3% odstupanja Fuel trim je previše
Po mojoj diagnostici sam provalio da je smesa obogacena.
Sto se tice plina, ovo je chevroelt matiz eco logic, kada se kupovao nov sa 0km u njemu je vec bio plin.
Svecice sam proveravao, mokre su, ta tako kazem i smrde na benzin...iako vozim samo na plin...
Cistio sam dizne, kazu da su ok,... ali....da li postoji mogucnost kada auto radi na plin, da li benzinske dizne ako su u kvaru, mogu da pustaju benzin...da cure...???
Re: Pomoc ler gas
Postoji mogunost, a mokre svećice pokazuju da curi benzin. Na plinu su svećice besprekorno čiste, bel do svetlo sive boje bez ikakvog taloga.
Pri radu na pliun bezinske dizne su elektriki isključene, tako bi trebalo dok ostatak benzinskog sistema (pumpa, regulator pritiska, svi senzori radi normalno).
Radi provere može se izvaditi osigurač/ konektor benz. pumpe a auto upaliti direktno na plin. Bez benzina koji se doprema iz rezervoara ni kroz benz. dizne ne može ništa da prodje pa se time eliminiše jedna nepoznata iz jednačije dijagnostike.
Ako se pokaže da je smesa sada normalna makar se delimično zna gde dalje tražiti problem.
Pri radu na pliun bezinske dizne su elektriki isključene, tako bi trebalo dok ostatak benzinskog sistema (pumpa, regulator pritiska, svi senzori radi normalno).
Radi provere može se izvaditi osigurač/ konektor benz. pumpe a auto upaliti direktno na plin. Bez benzina koji se doprema iz rezervoara ni kroz benz. dizne ne može ništa da prodje pa se time eliminiše jedna nepoznata iz jednačije dijagnostike.
Ako se pokaže da je smesa sada normalna makar se delimično zna gde dalje tražiti problem.
Re: Pomoc ler gas
fabricki moram da ga palim na benzin, nemogu da biram, na odredjenoj temperaturi sam se prebaci na plin. probacu da iskljcim pumpa odma posle prebacivanja na plin pa ako treba iscupacu mu crevo koje vodi do ben.dizni.ljubitelj je napisao: ↑19 Apr 2019, 23:06Postoji mogunost, a mokre svećice pokazuju da curi benzin. Na plinu su svećice besprekorno čiste, bel do svetlo sive boje bez ikakvog taloga.
Pri radu na pliun bezinske dizne su elektriki isključene, tako bi trebalo dok ostatak benzinskog sistema (pumpa, regulator pritiska, svi senzori radi normalno).
Radi provere može se izvaditi osigurač/ konektor benz. pumpe a auto upaliti direktno na plin. Bez benzina koji se doprema iz rezervoara ni kroz benz. dizne ne može ništa da prodje pa se time eliminiše jedna nepoznata iz jednačije dijagnostike.
Ako se pokaže da je smesa sada normalna makar se delimično zna gde dalje tražiti problem.
Re: Pomoc ler gas
Svi plinski sistemi imaju direktno paljenje na plin, to treba da ima i BRC.
To služi inače da se auto može voziti do servisa kada ne radi uopšte benzinski sistem.
To služi inače da se auto može voziti do servisa kada ne radi uopšte benzinski sistem.
Re: Pomoc ler gas
6 godine vozim auto, do sad uvek se startovao na benzi, iako mu je taster prebacen na plin...mozda ima i mozda moze to kompijuterski da se namesti ali znam kako palim svoj auto.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15130
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Pomoc ler gas
Meni je tako regulator pritiska goriva pustao gorivo dok auto radi na plin i pravio problema u radu na leru.
Sto se tice paljenja direktno na plin, ljubitelj je u pravu i postoji procedura kako ga mozes upaliti. Neka je kombinacija u pitanju, tipa das kontakt, zadrzis 5 sekundi dugme za na prekidacu za plin i upalis auto. Lupio sam proceduru, ali izguglaj i znaces kako to da uradis.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sto se tice paljenja direktno na plin, ljubitelj je u pravu i postoji procedura kako ga mozes upaliti. Neka je kombinacija u pitanju, tipa das kontakt, zadrzis 5 sekundi dugme za na prekidacu za plin i upalis auto. Lupio sam proceduru, ali izguglaj i znaces kako to da uradis.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk