Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
millano
Postovi: 5
Pridružio se: 04 Jun 2019, 16:28

Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od millano » 05 Jun 2019, 16:26

problem kod Audi je da motor kod 3000+ obrtaja izgubi snagu i ode u safe modus..na dijagnostici mi je pokazao da je zatvarac los i da ne radi,uzeo sam drugi zatvarac sa egr ventilom(polovan) namestio ali opet na 3000+ obrtaja ode u safe modus.proverio sam egr ventil,i zatvarac,proverio motoric sto otvara i zatvara i kod zatvaraca i kod egr ventila i sve radi lepo.Intake manifold ociscen,protokomer sam izduvao,ocistio i opet ne valja,pa me sad muci sta bi moglo da bude...osigurace sam proverio..sve je ok... :glavomuzid: :glavomuzid:

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 31101
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od Geza » 05 Jun 2019, 19:10

Ponovo očitao grešku, ako je ima?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

millano
Postovi: 5
Pridružio se: 04 Jun 2019, 16:28

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od millano » 05 Jun 2019, 19:35

Geza je napisao:
05 Jun 2019, 19:10
Ponovo očitao grešku, ako je ima?
sad vise ne javlja nista za egr i zatvarac.na dijagnostici

ali mi sad izbacio sledecu gresku na dijagnostici:

16683 -podnabijanje turbo/super punjaca
-trajan
jel to znaci da je turbo riknuo?? ili je moguce nesto drugo?..

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8530
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 5 e60, bmw 5 f10, bmw 3 e46
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od Ivan » 05 Jun 2019, 19:37

Turbina ili ako si srećan samo ventil turbine.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5379
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od dag81 » 05 Jun 2019, 20:08

Prljava geometrija ili ventil turba

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока


millano
Postovi: 5
Pridružio se: 04 Jun 2019, 16:28

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od millano » 05 Jun 2019, 21:16

to se moze ocistiti ili mora u servis na ciscenje??
hvala momci :)

kami
Postovi: 179
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od kami » 05 Jun 2019, 22:08

Moze i da se cisti. Mi smo par puta cistili u B6 2.0tdi 140ks

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5379
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od dag81 » 06 Jun 2019, 00:28

Oklen si?

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


millano
Postovi: 5
Pridružio se: 04 Jun 2019, 16:28

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od millano » 06 Jun 2019, 17:29

daleko brate...skandinavija..
a crevo od turba..nesto mi je mekano...da nije i ono lose ili moze da se jos koristi..?

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 18587
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od dragvorl » 06 Jun 2019, 18:03

Moras da vidis da li negde pusta. Sjebano crevo moze vrlo brzo da unisti motor jer uvlaci direktno u cilindre prljav vazduh.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

millano
Postovi: 5
Pridružio se: 04 Jun 2019, 16:28

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od millano » 07 Jun 2019, 20:17

uzeo sad nov turbo pa cemo da vidimo..
jel treba na nesto posebno obratiti paznju?
rekao mi tip koji servisiraju turbo da prvo dva tri puta okrenem kljuc,da zavergla..pa tek onda da upalim...

Korisnikov avatar
legendica
Postovi: 151
Pridružio se: 13 Feb 2016, 15:52
Garaža: VW Golf Mk5 GT

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od legendica » 14 Jun 2019, 12:56

Jedna od najvaznijih stvari kod turba je da pri agresivnijoj voznji na autoputu ili lokalu se ostavi auto da radi u leru 2-3 minuta kako bi se turbina ohladila, nakon toga se gasi auto.
Naravno, isto tako vazi da ne trebas da stiskas auto dok ne dodje na 90stepeni.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3197
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?

Post od cozmo » 14 Jun 2019, 13:09

Ovo mozda samo ako vozis 180kmh pa stanes i odma gasis motor. U normalnim uslovima voznje nema potrebe za time. Za hladan motor se slazem, pun gas samo na radnoj temperaturi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Odgovori