Skoro je bila obradjena ta tema takvog problema paljenja koja se pojavljuje kod VW-a.
Uzrok nedrzanje nepovratnog ventila pumpe za gorivo, cime opadne pritisak a gorivo usled pada pritiska *prokuva* na ovoj toploti i nastane problem gasnih čepova u dovodu goriva.
Kako nema dovoljno goriva (kroz dizne ne može da se ubrizga gas) klima postaje preveliko opterećenje pa se normalno i motor gasi.
Kada se ohladi i kondenuzuju benzinske pare opet pali normalčno iz prve, to je opis ponašanja sa tim kvarom.
Rešenje koje se nudi je zamena pumpe goriva, cirka 300 evra jer je se menja kao komplet (nije predvidjeno pjedinacno da se popravlja tj zameni samo pumpa vec VW prodaje u celini).
Cudan problem sa paljenjem
Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Povratak na “Servis i održavanje”
Idi na
- Naši automobili i druženja
- ↳ Dobrodošlica
- Klub Garaža
- ↳ Informacije o klubu i aktivnostima kluba
- ↳ GARAŽA testovi
- Automobili
- ↳ Auto-katalog
- ↳ Noviteti
- ↳ Retro garaža
- ↳ Test vožnje
- ↳ Kupovina
- ↳ Servis i održavanje
- ↳ Gume i felne
- ↳ Oprema i modifikacije
- ↳ Goriva i ulja
- ↳ Autogas
- ↳ Zaštita od krađe
- ↳ Tehnika
- ↳ Uradi sam
- Ostalo
- ↳ Ostala vozila
- ↳ Motocikli
- ↳ Auto-sport
- Saobraćaj
- ↳ Bezbednost
- ↳ Informacije
- ↳ Turizam
- Off Topic
- ↳ Kafe Garaža
- ↳ Humor
- Oglasi
- ↳ Prodaja automobila
- ↳ Delovi
- ↳ Ostalo
- Prijatelji foruma
- ↳ Klubovi, forumi, blogovi...
- ↳ Honda Club Serbia
- ↳ Fiat Lancia Club Serbia
- ↳ Trio Driver Blog
- ↳ BMW Fan Club
- ↳ bud3.net
- ↳ TOYOTA club Serbia
- ↳ Chevrolet Forum Serbia
- ↳ Peugeot Klub Srbija
- ↳ UNO - Vulkanizerski servis, prodaja guma, centriranje trapa
- ↳ TRIO motors i TRIO servis - Prodaja delova i servis automobila
- ↳ Dmotion - Sajt za automobilizam, motociklizam i nautiku
- ↳ Alpros Auto - Ovlašćeni prodavac i serviser Škoda automobila