Astra H problem

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
Drmr_savic
Postovi: 6
Pridružio se: 21 Jul 2019, 13:32
Garaža: Opel Astra H GTC 1.9, Kia Sorento 2.5CRDI

Astra H problem

Post od Drmr_savic » 21 Jul 2019, 17:52

Pozdrav ljudi, imam problem sa automobilom. Ako se neko susretao sa sličnom situacijom mnogo bi mi značila pomoć.


Ovo je link videa gde sam snimio šta se tačno dešava.

U pitanju je Astra H 1.9cdti 150ks. 2006. godište. Ne dešava se stalno samo povremeno i tada se poveća potrošnja goriva, bruji, nemirno radi, obrtaji variraju. To traje jedno petnaestak kilometra i prestane. Nijedan majstor ne želi da se posveti problemu jer nemaju vremena, a bio sam i kod ovlaštenog i kod bošiste i kod nekih drugih. Zamenjen je regulator pritiska goriva i od tada se malo popravila situacija ali i dalje se dešava.

Nemam više ideju pa ako neko može da da neki savet?

Nikakvih grešaka nema na dijagnostici.
Slika

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 21898
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: Astra H problem

Post od Day Walker » 21 Jul 2019, 20:21

To se zove regeneracija iliti ciscenje DPF filtera.
Nije nikakav kvar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2276
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Astra H problem

Post od OMP » 21 Jul 2019, 20:33

Ovako na prvu mozemo samo da nagadjamo sem ako neko nije imao isti problem. Ajde prvo i najbanalnije je pokusaj regeneracije dpf filtera pa onda zaprljanost klapne (leptira) za gasenje, ona hoce da se zaprlja i pravi slicne probleme ako glavi i ne dodje u skroz otvoren polozaj kad motor radi. Druga stvar moze biti lose doziranje goriva koje se javlja usled lose ocitane kolicine vazduha (maf senzor) ili temperature rashladne tecnosti (senzor na termostatu). Takodje i dizne mogu da uticu kao i regulator koji si vec menjao pa njega otpisujemo. U svakom slucaju klapnu za gasenje mozes sam da proveris i ocistis sve ostalo mora dijagnostikom da se isprati.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Astra H problem

Post od passenger » 21 Jul 2019, 20:43



pa se javi.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2276
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Astra H problem

Post od OMP » 21 Jul 2019, 21:33

dzabe mu ovo, napisao je da nema nikakvih gresaka na diag.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
Drmr_savic
Postovi: 6
Pridružio se: 21 Jul 2019, 13:32
Garaža: Opel Astra H GTC 1.9, Kia Sorento 2.5CRDI

Re: Astra H problem

Post od Drmr_savic » 21 Jul 2019, 22:51

Hvala na odgovorima.

I ja sam pomislio da je DPF u nekom problemu pa ima problem pri regeneraciji. Odvešću ga na proveru i čišćenje pa ćemo videti rezultate. Te klapne ću da proverim odmah sutra, a što se tiče dizni, majstor kod koga sam odvezao auto je rekao da još uvek nisu toliko loše i da mogu još da prodju, ali nije mogao da ih izvadi jer su zapekle. U svakom slučaju ako ništa ne uspe remontovaću ih. Što se tiče ovih senzora videću da proverim kod nekog. Probaću opet ovaj test pedale možda se pojavi neka greška, jedna je bila ali kada je promenjen reglator ne pojavljuje se više. Ja sa svojim nekim mini čitačem grešaka nisam našao ni jednu, a nisu ni ovi iz servisa sa pravom onom dijagnostikom.

Da li recimo sama usisna grana može da pravi ovaj problem? Znam da one imaju te klapne i čuda pa da nije možda to otišlo. Mada auto vuče ok, ali hoće da izbaci crni dim pri većim obrtajima što je pretpostavljam do EGR (čišćen je) i usisne.
Slika

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2276
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Astra H problem

Post od OMP » 21 Jul 2019, 23:57

DPF ne moze da vrsi regeneraciju ako se auto vozi po gradu, treba mu neka duza voznja i na vecem gasu da bi odradio regeneraciju. Dijagnostikom se moze videti stepen zaprljanosti DPF-a.

Leptir-klapna za gasenje je jedna nema ih vise.

Swirl flaps ili ti klapne, leptiri, kako god koji se nalaze u usisnoj grani, kad udju u problem auto slabije ide u nizim obrtajima i izbacuje gresku, kad udju u veliki problem onda je motor kaput. Te klapne treba odmah povaditi cim se kupi takav auto ili ko ima love da kupi novu granu, kod nas 90% ljudi ih izbacuje i vise ne razmislja o njima kao problemu.

Na osnovu cega ti je taj majstor konstatovao da su ti dizne jos uvek ok?

Odredjena kolicina crnog dima na vecim obrtajima nije cudna pojava, zavisi od dosta faktora i manje vise postoji kod svakog motora posebno starijih sa dosta km a EGR treba svakako pogledati i ocistiti nevezano za ovaj problem.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
Drmr_savic
Postovi: 6
Pridružio se: 21 Jul 2019, 13:32
Garaža: Opel Astra H GTC 1.9, Kia Sorento 2.5CRDI

Re: Astra H problem

Post od Drmr_savic » 22 Jul 2019, 00:55

Majstor je rekao da dve dizne imaju manje prelive u granici normale. Nešto u tom kontekstu.

Što se tiče vožnje i DPF-a, auto se svakodnevno vozi na otvorenom putu, ređje po gradu. Koliko sam razumeo u Astri se ne pali ta lampica koja ukazuje da je u toku regeneracija sve dok se više puta ne prekine proces. Meni se nikad nije upalila, samo jednom kad sam auto kupio pre par godina. Po toj pretpostavci mogu da kažem da on te regeneracije izvršava uspešno. Ispravite me ako grešim!

U suštini mene najviše buni to što se taj problem dešava bukvalno jednom mesečno. I nikakvi indikatori ne postoje zašto se to desi. Ne mogu da ukapiram koji je uzrok i šta se desi sa autom pa da počne to da se dešava, ako me razumete. Zato mi je sumnjiv taj DPF jer te regenarcije se dešavaju na nekim intervalima, a ove ostale stvari koje ste nabrojali, pretpostavljam da bi problem bio tu konstantno. Ne znam, možda grešim. :glavomuzid:
Slika

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 13659
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Golf; CliffHanger, GRX8
Lokacija: Vulinjak

Re: Astra H problem

Post od nikaragva » 22 Jul 2019, 08:14

Proveri da li uopste imas DPF. Astra sa tim motorom i tog godista vrlo moguce da nema DPF. To je prva stvar.

Druga stvar, klapna ne gasi taj motor, nego racunar i dizne. Klapna sluzi samo da bude mekse gasenje, da se ne zatrese i zabrunda.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2276
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Astra H problem

Post od OMP » 22 Jul 2019, 09:32

Tacno je da klapna nije glavna stvar koja gasi motor ali moze da pravi problem koji daje slicne simptome jer kad se zaprlja ne funkcionise kako treba.

Koliko sam ja upoznat svaka astra H sa 1.9 motorom ima DPF a one sa 1.7 motorima neke imaju neke ne
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 13659
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Golf; CliffHanger, GRX8
Lokacija: Vulinjak

Re: Astra H problem

Post od nikaragva » 22 Jul 2019, 10:47

Moja nije imala :)

I koliko se secam u periodu od 2005 - 2007. godine se nisu stavljali DPF.
E sad zavisi odakle je iz koje fabrike, kao i tacan datum kada je to krenulo.
Zato pod auto i proveri jel imas DPF.

Korisnikov avatar
Drmr_savic
Postovi: 6
Pridružio se: 21 Jul 2019, 13:32
Garaža: Opel Astra H GTC 1.9, Kia Sorento 2.5CRDI

Re: Astra H problem

Post od Drmr_savic » 22 Jul 2019, 13:53

Proveriću još na nekom kanalu jer je mnogo nizak auto pa se ne mogu podvući baš lepo, ali dok ne nadjem kanal ono što mogu da uradim je da proverim preko VIN broja i našao sam jednu stavku koja bi trebalo da znači da ima DPF ako ne grešim.

Slika
Slika

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2276
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Astra H problem

Post od OMP » 22 Jul 2019, 13:57

da to oznacava da imas dpf ali ne treba ti kanal ni dizalica to ne mozes da ne vidis kad legnes pored auta, dugacak okrugli lonac u sredisnjem tunelu poda, kod nekih modela prvo ide katalizator cetvrtastijeg oblika pa odmah posle njega dpf, mislim da je bas tako kod astre reseno
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

ljubitelj
Postovi: 6268
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Astra H problem

Post od ljubitelj » 22 Jul 2019, 16:43

EGR je iskljucen pri visim obrtajima i pri davanju jaceg gasa, male su sanse da je on uzrocnik crnog dima.

Crni dim je obicno problem sa diznama ili nezaptivenost na usisu tj manjak vazduha ulazi u motor u odnosu na zadato prema mapi.

Uopste nije bitno da li postoje u memoriji kodovi greske, dijagnostikom se greska relativno lako vidi i bez paljenja lampice (ona se i ne pali na sve greske) samo treba znati sta gledati i koje su dozvoljene vrednosti ocitanih parametara.

Osim dijagnostike ima i drugih alatki za proveru gresaka u radu motora.

Ono sto je opisano kao periodicni ciklus sasvim podseca na redovno ispravno ponasanje DPF sistema koji vrsi regeneraciju.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2276
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Astra H problem

Post od OMP » 22 Jul 2019, 16:50

ljubitelj je napisao:
22 Jul 2019, 16:43
EGR je iskljucen pri visim obrtajima i pri davanju jaceg gasa, male su sanse da je on uzrocnik crnog dima.

Na 3 auta sam resio problem crnog dima na vecem gasu tako sto sam blokirao egr, kod drugara isti problem bio i resio ga ciscenjem egr-a a znam jos mnogo slucajeva gde su se blokiranjem ili pranjem egr-a resili dima....ne kazem konkretno za ovaj slucaj nego generalno kad si vec pomenuo da egr nije uzrocnik tog dima a u njegovom slucaju svakako bih ocistio egr jer sigurno nije kao nov, nece skoditi samo moze pomoci
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

Odgovori