Astra H problem
Re: Astra H problem
Sve sto si opisao je stanje kada EGR ostane otvoren stalno, i motor nema dovoljno vazduha (jer umesto svezeg vraca se stari iz izduva koji je time oduzeo zapreminu) a to stanje je jos izrazenije na leru kada motor se jedva upali ili se sam od sebe gasi ili radi bas neravnomerno. I pri tome se oseca znatan gubitak snage/daha motor i pri malom opterecenju tipa klima na leru poremeti obrtaje za vise od 10-20 obrtaja od nominalnih.
Ali svakako je EGR bolest koja se leci redovnim ciscenjem, i svako ciscenje moze samo pomoci pa je i preporuka.
Svakom motoru je bolji rad sa odstranjenim EGR, sa totalno zatvorenim. Vec iz samog principa oksidacije goriva EGR je stetan po vise osnova, samo ima jedan pozitivan aspekt a nekoliko negativnih u celoj prici ekologije.
EGR ovakava kakav je na vecini auta, drugaciji EGR sistem kao sto nudi Denso resava i problem prljanja trajno bez ikakvog ciscenja bilo kada potrebnog tokom radnog veka motora.
Ali svakako je EGR bolest koja se leci redovnim ciscenjem, i svako ciscenje moze samo pomoci pa je i preporuka.
Svakom motoru je bolji rad sa odstranjenim EGR, sa totalno zatvorenim. Vec iz samog principa oksidacije goriva EGR je stetan po vise osnova, samo ima jedan pozitivan aspekt a nekoliko negativnih u celoj prici ekologije.
EGR ovakava kakav je na vecini auta, drugaciji EGR sistem kao sto nudi Denso resava i problem prljanja trajno bez ikakvog ciscenja bilo kada potrebnog tokom radnog veka motora.
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Astra H problem
Jednistavno ne moras se saginjati, ako je cadjav auspuh nemas dpf. Cacni maramicom po izduvu.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Re: Astra H problem
moja sva tri auta su odlicno, isla, palila, radila, apsolutno nikakave razlike posle blokiranja egr-a nije bilo u radu i ponasanju motora sem sto je nestao dim., kolko se secam ni drugar se nije zalio da mu je auto isao lose a posle bolje kad je cistio egrljubitelj je napisao: ↑22 Jul 2019, 17:15Sve sto si opisao je stanje kada EGR ostane otvoren stalno, i motor nema dovoljno vazduha (jer umesto svezeg vraca se stari iz izduva koji je time oduzeo zapreminu) a to stanje je jos izrazenije na leru kada motor se jedva upali ili se sam od sebe gasi ili radi bas neravnomerno. I pri tome se oseca znatan gubitak snage/daha motor i pri malom opterecenju tipa klima na leru poremeti obrtaje za vise od 10-20 obrtaja od nominalnih.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Astra H problem
al si se profinjio. Čuj maramica, uguraj dva psta unutra i vidi kako je.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Astra H problem
Xe xe
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Re: Astra H problem
Ajde kad već spominjete EGR toliko, da pitam čime čistite isti? Vidim da imaju da se kupe neki čistači, a nisam siguran jel to valja i kako drugi čiste?
Re: Astra H problem
bilo kojim odmascivacem, brake cleanerom i sl. samo ne wd40 kog svi smatraju univerzalnim sredstvom za sve zivo, jos malo pa ce i sidu da lece sa njim
Re: Astra H problem
Hvala, kad ugrabim vremena ocisticu kod sebe.
- Drmr_savic
- Postovi: 6
- Pridružio se: 21 Jul 2019, 13:32
- Garaža: Opel Astra H GTC 1.9, Kia Sorento 2.5CRDI
Re: Astra H problem
Nekako mi se čini da ovo nije ispravno
Danas sam bio kod još jednog poznatog novosadskog majstora za Opele haha, jedva je haubu otvorio da pogleda i naravno rekao "Ne mogu ti ja to". Msm razumem ja to sve, ne isplati se to njemu da čačka, ali eto.
Re: Astra H problem
pade mi na pamet jos jedna stvar, ne znam da li 1.9 motor to ima ali kod 1.7 to hoce da pravi problem, senzor pritiska nafte na pumpi visokog pritiska, isto ovako radi kad on strada, mnogima je to pravilo problem i tako su ga resavali
Re: Astra H problem
To i nije ispravno, cuje se neko izuzetno jako lupanje.
- Drmr_savic
- Postovi: 6
- Pridružio se: 21 Jul 2019, 13:32
- Garaža: Opel Astra H GTC 1.9, Kia Sorento 2.5CRDI
Re: Astra H problem
Meni je palo napamet da pogledam koja se greška bila pojavljivala pre promene regulatora pritiska goriva. P000252. Sada kada sam pogledao video sam dve stvari:
P0002 Rail Pressure Control Range/Performance B-029
P0002 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance B-029
Ajde ovo prvo kontam da je to regulator taj, ali ovo drugo me zanima šta je. Koliko sam skontao to je neki ventil koji se nalazi na pumpi visokog pritiska.
A što se tiče tog senzora pritiska goriva, postoji neki senzor na railu naspram regulatora. Taj smo probali promeniti, ali se i dalje javljao problem.
P0002 Rail Pressure Control Range/Performance B-029
P0002 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance B-029
Ajde ovo prvo kontam da je to regulator taj, ali ovo drugo me zanima šta je. Koliko sam skontao to je neki ventil koji se nalazi na pumpi visokog pritiska.
A što se tiče tog senzora pritiska goriva, postoji neki senzor na railu naspram regulatora. Taj smo probali promeniti, ali se i dalje javljao problem.
Re: Astra H problem
to drugo je upravo ovo sto sam ti ja napisao, senzor pritiska ili protoka nafte, taj deo se nalazi na pumpi i lici na ovaj koji si menjao
a na glavnom railu, sa jedne strane je senzor sa druge regulator pristika goriva, dve razlicite stvari
a na glavnom railu, sa jedne strane je senzor sa druge regulator pristika goriva, dve razlicite stvari
Re: Astra H problem
Ovo drugo je entil koji regulise protok goriva a time i pritisak u magistrali.
Iliti upravo ovo sto zoves regulator pritiska goriva.
S tim sto kod greske ne ukazuje na regulator pritiska tj ventil vec na pogresne vrednosti pristigle kroz elektro instalaciju u ECU sto dakle moze da bude jos siijaset razloga kao uzrok greske.
Na primer ostecena instalacija kablaze ili konektora kojom dolazi struja do regulatora (2-5Ampera).
Ili sam senzor koji meri trenutni pritisak nekorektno radi, ili njegova kalaza.
Dakle pre zamene delova trebalo je uraditi dijagnostiku kvara i utvrditi uzrok prijave greske, senzor, kablaza, konektori, mase, ventil/ regulator pa tek nakon ogranicavanje porekla smetnje krenuti u popravku.
Naravno trebalo je izmeriti i stvarne pritiske u magistali, na leru je obicno u okolini 250 (tokom startovanja)-300bara na 800-900 obrtaja.
Citac kodova je tek pomocna alatka da koliko toliko usmeri u kom smeru treba da krene proces postavljanja dijagnoze.
Iliti upravo ovo sto zoves regulator pritiska goriva.
S tim sto kod greske ne ukazuje na regulator pritiska tj ventil vec na pogresne vrednosti pristigle kroz elektro instalaciju u ECU sto dakle moze da bude jos siijaset razloga kao uzrok greske.
Na primer ostecena instalacija kablaze ili konektora kojom dolazi struja do regulatora (2-5Ampera).
Ili sam senzor koji meri trenutni pritisak nekorektno radi, ili njegova kalaza.
Dakle pre zamene delova trebalo je uraditi dijagnostiku kvara i utvrditi uzrok prijave greske, senzor, kablaza, konektori, mase, ventil/ regulator pa tek nakon ogranicavanje porekla smetnje krenuti u popravku.
Naravno trebalo je izmeriti i stvarne pritiske u magistali, na leru je obicno u okolini 250 (tokom startovanja)-300bara na 800-900 obrtaja.
Citac kodova je tek pomocna alatka da koliko toliko usmeri u kom smeru treba da krene proces postavljanja dijagnoze.
- cozmo
- Postovi: 5034
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Astra H problem
Ne znam koliko je isto, ali moj kum je imao na 1.9 dci identično ovakvo ponašanje motora (i obrtaljke) i bio je EGR ventil. Zamenio, drugi auto.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”