Stranica 2 od 2

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 07 Avg 2019, 20:04
od Markoni
Nisam, 2.0 dizel. Uzas.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 07 Avg 2019, 20:11
od passenger
bacite taj auto, eventualno ga prodajte i uzmite nešto drugo.

Pa 15-16 litara nafte, možete V8 biturbo na plin da vozite za te pare.

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 07 Avg 2019, 20:18
od cozmo
To ti je DPF filter... regeneracija. Zakaci dijagnostiku. Lampica svetli samo kad je previse zapusen... u ostalim slucajevima ovo ti je manifestacija regeneracije. Mozda vozis cesce kratke relacije pa se brze napuni i cesce regenerise.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 07 Avg 2019, 22:42
od VladaSu
Veceras kada sam krenuo do grada. Upalila se lampica, radila 6-7 minuta, potrosnja 15 litara, Cim se ugasila lampica potrosnja pala na 5-6 litara. I motor prelepo radi.
Na parkingu me zaustavi covek sto ima isti auto samo 3 godine stariji. Pita me nesto u vezi navigacije i ja njega pitam za potrosnju. Kaze da ne prati ali je jednom merio i bila je 8 litara kombinovano. To je fabricka potrosnja. Sumnjam u njegovu informaciju jer ne zna ni koliko konja ima auto, ni kako se koristi manualni menjac, povlaci rucnu na parkingu...

Meni se poslednji put DPF regeneracija desavala pre 2000km tj tri nedelje. Da li je to normalno ili precesto? Da li treba neko posebno ciscenje? Negde sam citao da je potrebno ocistiti ceo sistem i to rucno, a ne sa aditivima.
Sto se tice potrosnje "baci taj auto" ne bih se slozio. Ovo je velik auto. Meni je golf 4 1.6 16v trosio 10 litara, a moze ovom auto da stane u gepek.
Auti ove velicine i stari desetak i vise godina trose i vise od ovog. Mogao sam da kupim neki slican auto ali mladji i koji trosi dosta manje ali mu je cena nekih 10-15.000 evra veca. Toliko necu potrositi na gorivo. Dosta se razlikuje nacin voznje ovog i drugih auta. Eto zena i ja imamo u voznji razliku od 4 litre. Drugar i njegov brat BMW X5 3.0 potrosnja kod drugara 12 litara, a koda brat vozi isti auto onda je 16 litara.

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 07 Avg 2019, 22:47
od milosg
Mislim da treba da izmeriš koliko taj auto stvarno troši, a da informaciju sa borda do tad zanemariš.

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 08 Avg 2019, 05:51
od passenger
Svaki put povlačim ručnu kad parkiram auto. Bilo ravno ili ne
Posle se pitate što vam ne radi ručna na tehničkom :)

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 08 Avg 2019, 07:42
od Apex
I ja isto, otkad vozim auto tako radim.

Ne znam zašto bi to bilo loše?

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 08 Avg 2019, 08:57
od cozmo
VladaSu je napisao:
07 Avg 2019, 22:42
Meni se poslednji put DPF regeneracija desavala pre 2000km tj tri nedelje. Da li je to normalno ili precesto? Da li treba neko posebno ciscenje? Negde sam citao da je potrebno ocistiti ceo sistem i to rucno, a ne sa aditivima.
To je prevelik razmak izmedju regeneracija. 300 do 500km je kilometraza je uglavnom kod regeneracija. Sad, imas i pasivnu ako si dovoljno na otvorenom putu ili aktivnu (kad drndaju ventilatori i pali potrosace da digne temperaturu). Rekoh ti, zakaci dijagnostiku originalnu i pokazace ti sve oko regeneracija. Jedino sto moze da bude je da ti cesto prekida regeneracije ili ih iz nekog razloga ne zavrsi pa ti upali lampicu. U sustini tesko mozes da je primetis osim ako ne pratis konstantno trenutnu potrosnju, ili signalizira ako je previse zapusen pa mora da se odvoza 10 minuta da je zavrsi. Na dijagnostici sve lepo pise. Ako je tu sve u redu oko DFP-a nikakvo ciscenje ti ne treba.

U sustini ko ne zna da obrati paznju na te neke parametre u voznji, nema ni pojma da li uopste radi regeneraciju. Kod mene ne primetis uopste osim po povecanoj potrosnji trenutnoj (skoci na 9 litara) nekih par minuta. Ili po caktanju grejaca retrovizora ako nije na autoputu pa pali regeneraciju u drugacijim uslovima gde mu treba opterecenje motora za taj proces. Posto nema nikakvih lampica, nema sanse da provalis nikad da je radi. Kod mene, ako nije odradio kako treba vise puta ili vozis par stotina km po gradu jako kratke relacije pali natpis na kompu da imas rizik od prepunjenosti i onda ga teras na AP da odradi regeneraciju i to je to.

A sto se tice performansi, cudno mi je da ti svi sviraju na 2000 obrtaja. Moj motor koji je dosta slabiji (1.6 dizel sa 110KS) vec na 2000 obrtaja u gradu bogami bas lepo ide. Tvoj motor bi trebao da zagrize vec na 1800 obrtaja u drugoj i da poleti. To moze i moj motor, moze cak i onaj 2.0 HDI od 90KS a isto tako grize i 1.5 dci od 105 ks. Ja po gradu ne smem vise od 2200 obrtaja naprimer (a isto sam primetio i na 1.5 dci koji sam vozio skoro). Ja bih zakacio originalnu dijagnostiku i proverio sve parametre oko dizni, proverio EGR, protokomer... vozio sam Astru 1.7 CDTI 100ks, i ok to nije toliko jak motor, ali u gradu i on odlicno povuce na 2000 obraja....

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 08 Avg 2019, 10:38
od VladaSu
Ima kada citav mesec vozim po gradu i to je 5-6 puta dnevno po 5-15 minuta voznje. 300 metara stani-kreni. Da, desavala mi se blago povecana potrosnja, 2-3 litre vise na par minuta. Verovatno je tada radio ciscenje. I desilo se par puta tako na 2000km, obicno posle zenine voznje, da trosi duplo vise i da na kraju upali lampicu.

Sto se tice obrtaja moj poleti tek kada ima 2500 obrtaja i tu oko 3000 obrtaja osecam snagu. To mi je kod JTD Fiat Stila bilo vec na 1800 obrtaja. Po gradu sam ga vozio na 1600 obrtaja i mogao sam da dam gas i da poleti. Taj JTD mi deluje jaci motor a to sam mislio da je zbog dodatnih 400kg tezine i vecih guma, ali ipak ima 35ks vise...
Probacu da nadjem neki servis u Subotici sa originalnom dijagnostikom...

Re: Ponekada duplo veca potrosnja

Poslato: 16 Avg 2019, 14:40
od bugiboy
dag81 je napisao:
07 Avg 2019, 15:32
Ne pali lampicu kad radi regeneraciju, nego kad je potrebna servisna intervencija za dpf tj regeneraciju. Ventilator ti kaze da je usao u proces i da si je prekinuo. Kod VWa digne obrtaje tad na oko 950rpm sa 750.
Idi kod majstora umesto da dajes pretpostavke, neka nadju uzrok sto ulazi u regeneraciju cesto. Problem je definitivno vezan za DPF. Nesto nije ispravno, da li egr, klapna, senzor...sta god ali tad pravi problem i ne sagoreva kako treba i imas kao posledicu cestog sahteva regeneracije.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Tacno tako....