Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Imam 30 godina star Mercedes kombi 208DKB, svi auto servisi koje sam zvao kazu da ne rade starije kombije. Da li neko zna nekog servisera koji radi ovakva vozila? Hvala na bilo kakvoj informaciji.
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Možda nema u gradu, ali u prigradskim naseljima treba da ima neko ko radi. Sačekaj još malo, možda se javi neko sa više informacija.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Zavisi sta se ocekuje da se radi, ako je limarija ti Mercedesi su krs bili i dok su bili novi i od toga svi beze.
Uopsteno Mercedesi su tih godina bilo loseg kvaliteta sto materijala sto izrade, sa izuzetkom W126 koji je solidnije pravljen. Sve ostalo, je problematicno i brzo truli.
Ako je elektrika ili mehanika ne vidim problem da bilo koji servis za bilo koju marku se prihvati posla, naravno ukoliko se uopste isplati to sto treba/ nije poznato ni sta ni kog obima/.
Ako je K ubrizgvanje, slicno kao sa limarijom. Beze svi, puno posla, delovi se jako tesko nabavljaju a kosta poprilicno da se dotera u red.
Ima kolega jedan W201/190/ iz 1986. sa poluispravnim K Jet, nece niko da se prihvati. Uz to je jos i TNG a sve zajedno povremeno detonira samo tako. Inace je za divno cudo karoserijski u vrlo dobrom stanju i mogao bi jos dosta da se vozi. Takav, dobar, primerak vrlo ocuvan ali sa menjacem 4 brzine.
Uopsteno Mercedesi su tih godina bilo loseg kvaliteta sto materijala sto izrade, sa izuzetkom W126 koji je solidnije pravljen. Sve ostalo, je problematicno i brzo truli.
Ako je elektrika ili mehanika ne vidim problem da bilo koji servis za bilo koju marku se prihvati posla, naravno ukoliko se uopste isplati to sto treba/ nije poznato ni sta ni kog obima/.
Ako je K ubrizgvanje, slicno kao sa limarijom. Beze svi, puno posla, delovi se jako tesko nabavljaju a kosta poprilicno da se dotera u red.
Ima kolega jedan W201/190/ iz 1986. sa poluispravnim K Jet, nece niko da se prihvati. Uz to je jos i TNG a sve zajedno povremeno detonira samo tako. Inace je za divno cudo karoserijski u vrlo dobrom stanju i mogao bi jos dosta da se vozi. Takav, dobar, primerak vrlo ocuvan ali sa menjacem 4 brzine.
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Da, da, opste je poznato da su W124 i W201 neizdrzljiva vozila.
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Dodaj i w123.
Jeste, sve do redizajna u 90tim, su ocaj limarijski. Zato su i tako retki danas preziveli, i u voznom stanju.
A ni naslednici u vidu E klase W210 i C klase se nisu proslavili, tek za nijansu bolji i opet dosta ispod proseka kvaliteta limarije ostalih proizvodjaca.
Mehanike je nesto drugo, ali to i nije obicno problem kod njih.
Jeste, sve do redizajna u 90tim, su ocaj limarijski. Zato su i tako retki danas preziveli, i u voznom stanju.
A ni naslednici u vidu E klase W210 i C klase se nisu proslavili, tek za nijansu bolji i opet dosta ispod proseka kvaliteta limarije ostalih proizvodjaca.
Mehanike je nesto drugo, ali to i nije obicno problem kod njih.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23807
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Ja ne vidim uopste puno kola iz 80-ih da su preziveli. Npr. Ford, Opel, pa i nadaleko cuveni Volvo.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Limarija je dobra, imam lufta u volanu I treba da se promene ulje i filteri. Nije mi jasno zasto odbijaju da rade ako je puno posla, puno posla = vise novca. Razumem da delovi moraju da se nabavljaju sa otpada ali opet, vise posla = vise novca.ljubitelj je napisao: ↑19 Avg 2019, 16:53Zavisi sta se ocekuje da se radi, ako je limarija ti Mercedesi su krs bili i dok su bili novi i od toga svi beze.
Uopsteno Mercedesi su tih godina bilo loseg kvaliteta sto materijala sto izrade, sa izuzetkom W126 koji je solidnije pravljen. Sve ostalo, je problematicno i brzo truli.
Ako je elektrika ili mehanika ne vidim problem da bilo koji servis za bilo koju marku se prihvati posla, naravno ukoliko se uopste isplati to sto treba/ nije poznato ni sta ni kog obima/.
Ako je K ubrizgvanje, slicno kao sa limarijom. Beze svi, puno posla, delovi se jako tesko nabavljaju a kosta poprilicno da se dotera u red.
Ima kolega jedan W201/190/ iz 1986. sa poluispravnim K Jet, nece niko da se prihvati. Uz to je jos i TNG a sve zajedno povremeno detonira samo tako. Inace je za divno cudo karoserijski u vrlo dobrom stanju i mogao bi jos dosta da se vozi. Takav, dobar, primerak vrlo ocuvan ali sa menjacem 4 brzine.
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
Ulje i filter svaki majstor moze. Ako treba preporuka, servis na otvorenom Munja, kod Hajata u Bgd, neposredno na samoj pumpi (bivsa INA).
Gospodin majstor, da gospodin.
Sto se lufta u volanu tice ja nikako ne bih razmisljao u pravcu delova sa otpada, samo novi delovi ako nema original u Mercedesu onda zamenski.
I to nije neki problem majstorima.
Pretpostavljam da znas da svi Mercedesi tog doba imaju problem sa luftom u volanu, da svima upravljacki mehanizam relativno brzo se haba a narocito amortizer izmedju spona (i sasije), kao i pomocni zglob.
To im je prosto odlika (ili mana za neke) u same konstrukcije pa to vecina majstora koja je imala dodira sa Mercedesima sa lakocom resava.
Nije komplikovano, moze se i u kucnoj garazi sve zameniti, samo je pitanje odvrtanja i zavrtanja srafova.
I posle naravno reglaza optike.
Ima bese 6 spona i 1 poprecna i taj amortizer.
Gospodin majstor, da gospodin.
Sto se lufta u volanu tice ja nikako ne bih razmisljao u pravcu delova sa otpada, samo novi delovi ako nema original u Mercedesu onda zamenski.
I to nije neki problem majstorima.
Pretpostavljam da znas da svi Mercedesi tog doba imaju problem sa luftom u volanu, da svima upravljacki mehanizam relativno brzo se haba a narocito amortizer izmedju spona (i sasije), kao i pomocni zglob.
To im je prosto odlika (ili mana za neke) u same konstrukcije pa to vecina majstora koja je imala dodira sa Mercedesima sa lakocom resava.
Nije komplikovano, moze se i u kucnoj garazi sve zameniti, samo je pitanje odvrtanja i zavrtanja srafova.
I posle naravno reglaza optike.
Ima bese 6 spona i 1 poprecna i taj amortizer.
Re: Gde servisirati stariji kombi? (Beograd)
pitacu kod Munje, videcu da li moze da mi luft u volanu resi takodje. Ne znam nista o Mercedes Kombijima, on mi sluzi da sa vremena na vreme prebacim moto cross tamo gde vozim. Upalim kombi na svakih nedelju-dve. Kupio sam ga za 1900e I uradjena mu je skoro limarija i ofarban je i lepo je ocuvan sa obzirom na godiste. motor mu je dobar I nisam imao nikakvih problema. 2300dizel.ljubitelj je napisao: ↑20 Avg 2019, 17:58Ulje i filter svaki majstor moze. Ako treba preporuka, servis na otvorenom Munja, kod Hajata u Bgd, neposredno na samoj pumpi (bivsa INA).
Gospodin majstor, da gospodin.
Sto se lufta u volanu tice ja nikako ne bih razmisljao u pravcu delova sa otpada, samo novi delovi ako nema original u Mercedesu onda zamenski.
I to nije neki problem majstorima.
Pretpostavljam da znas da svi Mercedesi tog doba imaju problem sa luftom u volanu, da svima upravljacki mehanizam relativno brzo se haba a narocito amortizer izmedju spona (i sasije), kao i pomocni zglob.
To im je prosto odlika (ili mana za neke) u same konstrukcije pa to vecina majstora koja je imala dodira sa Mercedesima sa lakocom resava.
Nije komplikovano, moze se i u kucnoj garazi sve zameniti, samo je pitanje odvrtanja i zavrtanja srafova.
I posle naravno reglaza optike.
Ima bese 6 spona i 1 poprecna i taj amortizer.
Hvala puno na savetima, imam malo slobodnog vremena i nisam imao srece sa trazenjem majstora, skoro sam ga uzeo i nisam znao da je toliki problem naci servis za starija vozila, mislio sam da je to najlakse raditi jer su jednostavna i delovi jeftini.