SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Poslato: 12 Dec 2019, 23:04
Pozdrav,
Imam dva problema, koji mozda jesu, a mozda i nisu povezani.Bilo kakva pomoc je dobrodosla.
U pitanju je sx4 2012g AWD 1.6 benzin 88k VVT sa 150k km na satu sa LPG-om tek ugradjenim prije 5k km.
Problem jedan:
Upalim grijanje u autu.Puse normalno, toplo na svim mjestima gdje treba u zavisnosti koji nacin rada izaberem.Ispod sofersajbe, u lice, u noge - sve radi kako i treba.Odmagli brzo, klima radi takodjer.
Sta je problem? Problem je taj sto mi konstantno puse hladan zrak ispod suvozacevih nogu, tj u ljevom gore cosku. Cak i kad upalim puhanje u noge puse vruce na sredini ispod suvozacevih nogu, a malo u ljevo opet hladno. Zrak je zaista jak i leden i nikako ne mogu da ugrijem kabinu auta kao na nekim drugim autima.Kad ugasim puhanje prestane i tu da puse.
Na slici mozete vidjeti odakle puse. Link slike https://ibb.co/1mfRf1j
Problem dva:
Imam osjecaj da mi auto nikad ne moze dostignuti optimalnu radnu temperaturu.Tj on nema onu klasicnu sredinu ali sudeci po iskustvima ljudi koji su kupili novog SX4 optimalna radna temperatura je jedan milimetar ispod druge crtice. Kod mene je maximum na pola puta izmedju prve i druge crtice.
Takodjer mi se desava da kazaljka ide gore - dole po jedan milimetar.Nizbrdo 50 m vozim odma smanji temperaturu, stanem na semaforu u leru, jednom zaturiram do 2000 obrtaja i nakon 30 sec se digne kazaljka za jedan milimetar opet.
Takodjer, po iskustvima ljudi koji su ga imali novog kazaljka ne smije da se krece kad dostigne radnu temperaturu.
Evo slika https://ibb.co/T4qS8KL
Kod mene je max na crvenoj strelici, a nekad i milimetar ispod, (ne pada nikad ispod prve crtice) dok je optimalna valjda malo ispod druge crtice tj zelena strelica.
Bio sam danas kod mehanicara i kaze da ce oba problema rijesiti RACVA VODE SA SENZOROM TEMPERATURE ali on ne moze nigdje da je nadje na katalozima koje ima.
(razumijem da ce rijesiti problem sa temp. motora ali i puhanje ispod suvozacevih nogu )
Ja u tom trenutku zovem japanauto, radnju specijaliziranu za dijelove japanskih vozila i covjek mi salje sliku dijela i kaze da je to ta racva. Evo i slike https://ibb.co/WffVY0B
Dio je naso po broju sasije!
Kad sam sliku podjelio sa nekim mehanicarima po internetu kazu da to nije racva vec kuciste termostata, ali sto je zanimljivo niko ne zna kako izgleda ta racva i pod kojim se brojem krije.
Takodjer, na internetu tvrde da racva nema veze sa puhanjem ispod nogu dok sa temperaturom motora ima naravno, mada opet pitam, kako izgleda ta racva ako je ono kuciste termostata?
Napomena: ljetos sam zamjenio vodenu pumpu, 2 mikroremena, roler, spaner, citav antifriz. Obiljezio sam na boci markerom kad je auto hladno i stajalo u ravnoj garazi.Za 5 mjeseci auto nije izgubilo kapi antifriza.
Primarno mi je rijesiti taj problem sa temperaturom motora.Grijanje je funkcionalno u smislu da odledi sta mi treba a i u 70% slucajeva se vozim sam bez suvozaca tako da...
Svaka pomoc dobrodosla.
Imam dva problema, koji mozda jesu, a mozda i nisu povezani.Bilo kakva pomoc je dobrodosla.
U pitanju je sx4 2012g AWD 1.6 benzin 88k VVT sa 150k km na satu sa LPG-om tek ugradjenim prije 5k km.
Problem jedan:
Upalim grijanje u autu.Puse normalno, toplo na svim mjestima gdje treba u zavisnosti koji nacin rada izaberem.Ispod sofersajbe, u lice, u noge - sve radi kako i treba.Odmagli brzo, klima radi takodjer.
Sta je problem? Problem je taj sto mi konstantno puse hladan zrak ispod suvozacevih nogu, tj u ljevom gore cosku. Cak i kad upalim puhanje u noge puse vruce na sredini ispod suvozacevih nogu, a malo u ljevo opet hladno. Zrak je zaista jak i leden i nikako ne mogu da ugrijem kabinu auta kao na nekim drugim autima.Kad ugasim puhanje prestane i tu da puse.
Na slici mozete vidjeti odakle puse. Link slike https://ibb.co/1mfRf1j
Problem dva:
Imam osjecaj da mi auto nikad ne moze dostignuti optimalnu radnu temperaturu.Tj on nema onu klasicnu sredinu ali sudeci po iskustvima ljudi koji su kupili novog SX4 optimalna radna temperatura je jedan milimetar ispod druge crtice. Kod mene je maximum na pola puta izmedju prve i druge crtice.
Takodjer mi se desava da kazaljka ide gore - dole po jedan milimetar.Nizbrdo 50 m vozim odma smanji temperaturu, stanem na semaforu u leru, jednom zaturiram do 2000 obrtaja i nakon 30 sec se digne kazaljka za jedan milimetar opet.
Takodjer, po iskustvima ljudi koji su ga imali novog kazaljka ne smije da se krece kad dostigne radnu temperaturu.
Evo slika https://ibb.co/T4qS8KL
Kod mene je max na crvenoj strelici, a nekad i milimetar ispod, (ne pada nikad ispod prve crtice) dok je optimalna valjda malo ispod druge crtice tj zelena strelica.
Bio sam danas kod mehanicara i kaze da ce oba problema rijesiti RACVA VODE SA SENZOROM TEMPERATURE ali on ne moze nigdje da je nadje na katalozima koje ima.
(razumijem da ce rijesiti problem sa temp. motora ali i puhanje ispod suvozacevih nogu )
Ja u tom trenutku zovem japanauto, radnju specijaliziranu za dijelove japanskih vozila i covjek mi salje sliku dijela i kaze da je to ta racva. Evo i slike https://ibb.co/WffVY0B
Dio je naso po broju sasije!
Kad sam sliku podjelio sa nekim mehanicarima po internetu kazu da to nije racva vec kuciste termostata, ali sto je zanimljivo niko ne zna kako izgleda ta racva i pod kojim se brojem krije.
Takodjer, na internetu tvrde da racva nema veze sa puhanjem ispod nogu dok sa temperaturom motora ima naravno, mada opet pitam, kako izgleda ta racva ako je ono kuciste termostata?
Napomena: ljetos sam zamjenio vodenu pumpu, 2 mikroremena, roler, spaner, citav antifriz. Obiljezio sam na boci markerom kad je auto hladno i stajalo u ravnoj garazi.Za 5 mjeseci auto nije izgubilo kapi antifriza.
Primarno mi je rijesiti taj problem sa temperaturom motora.Grijanje je funkcionalno u smislu da odledi sta mi treba a i u 70% slucajeva se vozim sam bez suvozaca tako da...
Svaka pomoc dobrodosla.