SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Pozdrav,
Imam dva problema, koji mozda jesu, a mozda i nisu povezani.Bilo kakva pomoc je dobrodosla.
U pitanju je sx4 2012g AWD 1.6 benzin 88k VVT sa 150k km na satu sa LPG-om tek ugradjenim prije 5k km.
Problem jedan:
Upalim grijanje u autu.Puse normalno, toplo na svim mjestima gdje treba u zavisnosti koji nacin rada izaberem.Ispod sofersajbe, u lice, u noge - sve radi kako i treba.Odmagli brzo, klima radi takodjer.
Sta je problem? Problem je taj sto mi konstantno puse hladan zrak ispod suvozacevih nogu, tj u ljevom gore cosku. Cak i kad upalim puhanje u noge puse vruce na sredini ispod suvozacevih nogu, a malo u ljevo opet hladno. Zrak je zaista jak i leden i nikako ne mogu da ugrijem kabinu auta kao na nekim drugim autima.Kad ugasim puhanje prestane i tu da puse.
Na slici mozete vidjeti odakle puse. Link slike https://ibb.co/1mfRf1j
Problem dva:
Imam osjecaj da mi auto nikad ne moze dostignuti optimalnu radnu temperaturu.Tj on nema onu klasicnu sredinu ali sudeci po iskustvima ljudi koji su kupili novog SX4 optimalna radna temperatura je jedan milimetar ispod druge crtice. Kod mene je maximum na pola puta izmedju prve i druge crtice.
Takodjer mi se desava da kazaljka ide gore - dole po jedan milimetar.Nizbrdo 50 m vozim odma smanji temperaturu, stanem na semaforu u leru, jednom zaturiram do 2000 obrtaja i nakon 30 sec se digne kazaljka za jedan milimetar opet.
Takodjer, po iskustvima ljudi koji su ga imali novog kazaljka ne smije da se krece kad dostigne radnu temperaturu.
Evo slika https://ibb.co/T4qS8KL
Kod mene je max na crvenoj strelici, a nekad i milimetar ispod, (ne pada nikad ispod prve crtice) dok je optimalna valjda malo ispod druge crtice tj zelena strelica.
Bio sam danas kod mehanicara i kaze da ce oba problema rijesiti RACVA VODE SA SENZOROM TEMPERATURE ali on ne moze nigdje da je nadje na katalozima koje ima.
(razumijem da ce rijesiti problem sa temp. motora ali i puhanje ispod suvozacevih nogu )
Ja u tom trenutku zovem japanauto, radnju specijaliziranu za dijelove japanskih vozila i covjek mi salje sliku dijela i kaze da je to ta racva. Evo i slike https://ibb.co/WffVY0B
Dio je naso po broju sasije!
Kad sam sliku podjelio sa nekim mehanicarima po internetu kazu da to nije racva vec kuciste termostata, ali sto je zanimljivo niko ne zna kako izgleda ta racva i pod kojim se brojem krije.
Takodjer, na internetu tvrde da racva nema veze sa puhanjem ispod nogu dok sa temperaturom motora ima naravno, mada opet pitam, kako izgleda ta racva ako je ono kuciste termostata?
Napomena: ljetos sam zamjenio vodenu pumpu, 2 mikroremena, roler, spaner, citav antifriz. Obiljezio sam na boci markerom kad je auto hladno i stajalo u ravnoj garazi.Za 5 mjeseci auto nije izgubilo kapi antifriza.
Primarno mi je rijesiti taj problem sa temperaturom motora.Grijanje je funkcionalno u smislu da odledi sta mi treba a i u 70% slucajeva se vozim sam bez suvozaca tako da...
Svaka pomoc dobrodosla.
Imam dva problema, koji mozda jesu, a mozda i nisu povezani.Bilo kakva pomoc je dobrodosla.
U pitanju je sx4 2012g AWD 1.6 benzin 88k VVT sa 150k km na satu sa LPG-om tek ugradjenim prije 5k km.
Problem jedan:
Upalim grijanje u autu.Puse normalno, toplo na svim mjestima gdje treba u zavisnosti koji nacin rada izaberem.Ispod sofersajbe, u lice, u noge - sve radi kako i treba.Odmagli brzo, klima radi takodjer.
Sta je problem? Problem je taj sto mi konstantno puse hladan zrak ispod suvozacevih nogu, tj u ljevom gore cosku. Cak i kad upalim puhanje u noge puse vruce na sredini ispod suvozacevih nogu, a malo u ljevo opet hladno. Zrak je zaista jak i leden i nikako ne mogu da ugrijem kabinu auta kao na nekim drugim autima.Kad ugasim puhanje prestane i tu da puse.
Na slici mozete vidjeti odakle puse. Link slike https://ibb.co/1mfRf1j
Problem dva:
Imam osjecaj da mi auto nikad ne moze dostignuti optimalnu radnu temperaturu.Tj on nema onu klasicnu sredinu ali sudeci po iskustvima ljudi koji su kupili novog SX4 optimalna radna temperatura je jedan milimetar ispod druge crtice. Kod mene je maximum na pola puta izmedju prve i druge crtice.
Takodjer mi se desava da kazaljka ide gore - dole po jedan milimetar.Nizbrdo 50 m vozim odma smanji temperaturu, stanem na semaforu u leru, jednom zaturiram do 2000 obrtaja i nakon 30 sec se digne kazaljka za jedan milimetar opet.
Takodjer, po iskustvima ljudi koji su ga imali novog kazaljka ne smije da se krece kad dostigne radnu temperaturu.
Evo slika https://ibb.co/T4qS8KL
Kod mene je max na crvenoj strelici, a nekad i milimetar ispod, (ne pada nikad ispod prve crtice) dok je optimalna valjda malo ispod druge crtice tj zelena strelica.
Bio sam danas kod mehanicara i kaze da ce oba problema rijesiti RACVA VODE SA SENZOROM TEMPERATURE ali on ne moze nigdje da je nadje na katalozima koje ima.
(razumijem da ce rijesiti problem sa temp. motora ali i puhanje ispod suvozacevih nogu )
Ja u tom trenutku zovem japanauto, radnju specijaliziranu za dijelove japanskih vozila i covjek mi salje sliku dijela i kaze da je to ta racva. Evo i slike https://ibb.co/WffVY0B
Dio je naso po broju sasije!
Kad sam sliku podjelio sa nekim mehanicarima po internetu kazu da to nije racva vec kuciste termostata, ali sto je zanimljivo niko ne zna kako izgleda ta racva i pod kojim se brojem krije.
Takodjer, na internetu tvrde da racva nema veze sa puhanjem ispod nogu dok sa temperaturom motora ima naravno, mada opet pitam, kako izgleda ta racva ako je ono kuciste termostata?
Napomena: ljetos sam zamjenio vodenu pumpu, 2 mikroremena, roler, spaner, citav antifriz. Obiljezio sam na boci markerom kad je auto hladno i stajalo u ravnoj garazi.Za 5 mjeseci auto nije izgubilo kapi antifriza.
Primarno mi je rijesiti taj problem sa temperaturom motora.Grijanje je funkcionalno u smislu da odledi sta mi treba a i u 70% slucajeva se vozim sam bez suvozaca tako da...
Svaka pomoc dobrodosla.
- Prikačeni fajlovi
-
- Thermostat.jpg (20.18 KiB) Pogledano 3645 puta
-
- 78869018_845987042470748_2778202322721832960_n.jpg (32.96 KiB) Pogledano 3645 puta
-
- suzuki temp.png (388.74 KiB) Pogledano 3645 puta
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Da li imas digitalnu klimu ili obicnu sa rotirajucim prekidacima? Problem 1 bi mogao biti povezan sa kvarom nekog motorica unutar instrument table koji otvara i zatvara klapne za ulaz spoljnog vazduha. Mislim da dijagnostika nudi mogucnost kalibracije tih motorica, mozda je neki otkazao ili zaglavio....
Problem 2....mozda da promenis termostat za pocetak, ako nije skup. Metodom eliminacije do resenja
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Problem 2....mozda da promenis termostat za pocetak, ako nije skup. Metodom eliminacije do resenja
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Prvo, hvala na odgovoru i strpljenju.vladan266 je napisao: ↑12 Dec 2019, 23:16Da li imas digitalnu klimu ili obicnu sa rotirajucim prekidacima? Problem 1 bi mogao biti povezan sa kvarom nekog motorica unutar instrument table koji otvara i zatvara klapne za ulaz spoljnog vazduha. Mislim da dijagnostika nudi mogucnost kalibracije tih motorica, mozda je neki otkazao ili zaglavio....
Problem 2....mozda da promenis termostat za pocetak, ako nije skup. Metodom eliminacije do resenja
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Problem 1: Digitalna je klima, sve na dugme.
Imam osjecaj da iz ove rupe u principu ne treba da dolazi zrak uopste. Kad upalim grijanje pod noge on uredno grije i kod suvozaca ali na sredini, tacno ispod kasete. Vidi sliku https://ibb.co/fX2m6zj
Znaci gdje crna strelica puse topao zrak, gdje zelena razbija hladnoca
Problem dva:
Planiram krenuti od termostata, pa senzora za temperaturu pa u konacnici kucista termostata. I jos da saznam sta je ta racva uopste i miran sam.
Ths opet
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Da ali si rekao da kada ugasis ventilaciju prestaje da duva i taj hladan vazduh. Da duva nezavisno od toga znacilo bi da imas neku rupu ili nesto. Meni pada na pamet ovo u vezi motorica za regulaciju, a imas ih sigurno jer je klima digitalna. Toliko od mene javi sta si uradio
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Upravu si..ima logike.vladan266 je napisao: ↑12 Dec 2019, 23:29Da ali si rekao da kada ugasis ventilaciju prestaje da duva i taj hladan vazduh. Da duva nezavisno od toga znacilo bi da imas neku rupu ili nesto. Meni pada na pamet ovo u vezi motorica za regulaciju, a imas ih sigurno jer je klima digitalna. Toliko od mene javi sta si uradio
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
sto se tice tih motorica? Jesu to skupe zajebancije ako odu?
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Pa, malo je problem doci do njih, zavisi gde su locirani. Mozda mozes da nadjes polovan, ne znam posto je nov
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Oke hvala.vladan266 je napisao:Pa, malo je problem doci do njih, zavisi gde su locirani. Mozda mozes da nadjes polovan, ne znam posto je nov
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Javim sta je bilo.
Polako cemo krenut.Prvo sa termostatom.
Sent from my LG-M250 using Tapatalk
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Termostat zamjenjen, problem sa nedovoljnim grijanjem motora rijesen. Zamjenjen termostat, ne citavo kuciste vec samo termostat.
Cijena dijela 35 eura, ruke 15 eura u ovlastenom servisu.
Problem dva vezan za puhanje hladnog zraka ispod nogu suvozaca.
Locirao sam puknuce plastike ispod konzole od cca 30-40 cm. U pitanju je plastika tj kuciste koje cuva radijator. Zaljepio sam onom jakom crnom ljepljivom trakom. Puhanje ispod nogu suvozaca sam smanjio za 95%, jos uvijek se malkice osjeti kad je ventilator na najjacem da probija hladan zrak ali zanemarivo.
Cijena dijela 35 eura, ruke 15 eura u ovlastenom servisu.
Problem dva vezan za puhanje hladnog zraka ispod nogu suvozaca.
Locirao sam puknuce plastike ispod konzole od cca 30-40 cm. U pitanju je plastika tj kuciste koje cuva radijator. Zaljepio sam onom jakom crnom ljepljivom trakom. Puhanje ispod nogu suvozaca sam smanjio za 95%, jos uvijek se malkice osjeti kad je ventilator na najjacem da probija hladan zrak ali zanemarivo.
Re: SX4 problem sa grijanjem i temperaturom motora
Puknute plastike se niko ne bi setio realno lepo je sto si javio !
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk