I hvala na prijemu na sajt.
Trenutno sam u potrazi za automobilom, i za oko mi je zapao
Nissan Qashqai 1.6dci 2014, 2015 ili 2016 godište.
Na predlog prijatelja koji ima ovaj model, razmišljam o automatskom menjaču, on tvrdi da je automatik na ovom automobilu besmrtan.
On je s njim prešao 155.000km, a kada ga je kupio auto je bio na 190.000km.
Sad, imao sam priliku da vozim automatike i pre, između ostalih i taj prijateljev, i skroz sam oduševljen.
Međutim on čovek nimalo ne vodi računa o automobilu, i nikada ga nije odvezao ni na kakav servis, čak ni ulje za menjač nije menjao, osim sitnih popravki, ništa ne održava, a ja nekako ne bih tako. Dakle on mi i nije neki baš dobar izbor informacija,
Pa imam par pitanja:
- Kakva je razlika između X-Tronic CVT i DCT menjača? U smislu kvaliteta, izdržljivosti, pouzdanosti, osećaja u vožnji, ceni održavanja itd.
- Koliko od prilike (znam da ne može precizno) košta redovan servis automatika (ovlašćeni Nissan servis vs specijalizovan za automatike a neovlašćen) i koliko se često radi na Qashqai-u?
- Da li je pametnije da se servis odradi u ovlašćenom Nissan servisu, ili nekom servisu specijalizovanom za automatske menjače?
- Kako se kreće cena malog servisa od prilike?
- Kako se kreće cena velikog servisa od prilike?
- Koliko je obavezno da se odradi veliki servis pri kupovini ovog polovnjaka obzirom da je u pitanju lanac? U ovlašćenom Nissan servisu u Novom Sadu su mi rekli da obavezno odradim i da ako mu pukne lanac u vožnji auto može komotno da se tera na otpad, međutim drugar mog rođaka, koji radi u ovlašćenom servisu u Kragujevcu je rekao da je to čista navlakuša i da lanac na njemu nema ni teoretske šanse da pukne tj da može samo da se olabavi a onda se čuje zveckanje i može da se otera na zamenu. S druge strane moj direktor ima stariji model Qashqai-a i za 210.000 nikada nije radio veliki servis, njegov majstor mu rekao da ne treba. Šta je istina?
Hvala