Pezo 207cc

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
ljubitelj
Postovi: 6743
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pezo 207cc

Post od ljubitelj » 07 Maj 2020, 15:38

Normirane greške počinju sa slovom P /od powertrain/ i potom 4 karaktera koje su vezane za rad motora. Podeljene su po grupama prema prvoj cifri tako da se odmah zna o čemu se radi.

Ako je ovo P040 u pitanju je pogrešno očitana temperatura izdunvnih gasova u EGR sistemu.
Razloga može biti više, uključivo i istopljeni katalizator koji nema dovoljan protok i guši motor.

Ako je ovaj drugi P0142, pogrešno očitan sadržaj kiosenika u izduvnim gasovima, loš odnos pripremljene gorive smese. MOže biti svašta, počevši od rupice u auspuhu preko pokvarenog senzora do ožičenja, pritiska goriva, dizni van kalibracije, usisa falđ vazduha posle protokomera, nekog dihtunga gde curi vazduh.....



Ako ne mogu da se obrišu to znači da je i tokom očitavanja kvar bio prisutan.
Greške koje su se dogodile u prošlosti se očitaju kroz PID parametre kada i u kojim uslovima se javlja problem. To čak zabeleži i obična free amaterska Android aplikacija.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2813
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 207cc

Post od OMP » 07 Maj 2020, 20:03

to sto su ocitane te greske ne znaci puno ako nema ko pravilno da ih rastumaci, dzabe ti je taj majstor ocitao greske kad ne zna sta znace i ne ume da pronadje kvar
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

BokiLast
Postovi: 94
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 07 Maj 2020, 20:20

Ne znam sto nece sliku da mi okaci...

Ova prva greska je da ne ocitava kolicinu ulja u motoru valjda, posto pisi oil nesto...

A ova druga greska govori nesto abs u nesto...

Sve je sasvim suprotno sto mi je neko opisao ovde...

Sad cu probati da ubacim sliku ili ptekuvam greske

BokiLast
Postovi: 94
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 07 Maj 2020, 20:25

Evo
15888758714476692693400431506304.jpg
15888758714476692693400431506304.jpg (66.74 KiB) Pogledano 130 puta

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2813
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 207cc

Post od OMP » 07 Maj 2020, 21:27

prvo se odnosi na satic za temperaturu ulja , da li ti radi kako treba? onaj dole u km satu sto stoji ako ga imas uopste posto ga neke 207ice imaju neke ne ali ti vrv imas cim pokazuje gresku, mozda ne radi kako treba.

ovo drugo se odnosi na sat, vrv onaj digitalni na centralnoj konzoli, nemam pojma nesto ti baguje komp ocigledno, desavalo se ljudima da ispisuje takve poruke za sat ali niko nije imao nikakvih problema
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

lami
Postovi: 1223
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Pezo 207cc

Post od lami » 07 Maj 2020, 21:31

Oil gauge fault se meni nekoliko puta ocitavao, ali iskljucivo na dijagnostici, ne na boardu i to samo u odredjenim uslovima, tipa nakon duzeg putovanja uzmem dijagnostiku ili tako nesto. Mislim da mozes da preskocis slobodno tu gresku, da uzmes sutra, najvrrovatnije se nece pojaviti.
Ovo drugo nikad nisam video.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока



Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 2813
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: C4
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 207cc

Post od OMP » 07 Maj 2020, 21:38

hoce kod njih da baguju ti satici, kod mene na sluzbenom 307 povremeno luduje cajger za temperaturu a ovo moze biti i problem u onom digitalnom pokazivacu nivoa ulja kad upalis auto, oni hoce isto da baguju, neretko ili rikne senzor ili smao zeza kontakt i u slucaju nivoa i temperature ulja
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

ljubitelj
Postovi: 6743
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pezo 207cc

Post od ljubitelj » 07 Maj 2020, 21:43

Kao što se vidi sa snimla ne postoji greška djagnostike motora, ECU motora je ok.

Ovo prvo je greška BSI i odnosi se na indikaciju nivoa ulkja u karteru koji se očitava pri davanju kontatka a pre starta motora.

Inače manje više učestali povremeni kvar kod PSA, uglavnom ne obraća se pažnja na to jer nije pouzdano nego se povremeno digne hauba i šipkom proveri stvarno stanje nivoa ulja.

Ova druga greška je gubitak sistemske sinhronizacije na magistrali, clock proceosra, i odnosi se na multi fucnkionalni displej. Da li radi board kompjuter kako treba ili ne pokazuje vreme, ne pokazuje radio stanice, pisane poruke sistema i slično?

Ništa od toga nema veze sa dijagnostikom rada motora u datim okolonostima, a koja se očitava iz motornog ECU.
Kao i da nije radjeno, nema korisne informacije.

BokiLast
Postovi: 94
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 07 Maj 2020, 21:47

Eto vidis prijavljuje tu gresku.... a meno od prvog dana to radi isto.... pokazuje mislim 80 necega..kad se ugreje motor....ne znam samo da li je to pritisak ili temperatura...mozda gresim u brojci sada ali to mi ke od prvog dana radilo pokacuje mi isto...

A ovo drugo ako trepce sat, sigurno ke majstor skidao klemu sa akomulatora..

Koliko mi se cini da je meni majstor rekao za prvu gresku da ne ocitava kolicinu ulja u motoru

BokiLast
Postovi: 94
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 07 Maj 2020, 21:51

Ljubitelj, hoces da kazes da meni majstor pogresno ocitava dijagnostiku?

Isao je on ma jos tu neke segmente sto je ocitava....i bilo ke tu nekih gresaka neato abs i papucice kocnice i zadnjeg levog tocka, i bilo ke neka dva senzora...

On je sve to ulazio i obrisao sve greske....

Sad mi je rekao da vozim ovako pa kad mi ponovo nestane gas da doskem kod njega da vidi sta ce izbaciti je moguce u tome kvar...

lami
Postovi: 1223
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Pezo 207cc

Post od lami » 07 Maj 2020, 22:22

Kad das kontakt, treba da ti kaze oil ok, mislim da je to za oil gauge, na ovom malom ekrancicu izmedju brzinomerai obrtomera. Gore desno ti pokazuje temp antifriza, kad dostigne temp, ako je sve ispravno, ne treba da se pomera dalje, a ovo u brzinomeru dole je temperatura ulja i ona se menja u zavisnosti koliko ga gazis.

Edit, samo ocitavanje dijagnostike bez majstora koji zna da prepozna kvar, ne znaci mnogo. Na primer oonkretno ovaj motor kad se lanac bas istegne, javi antipolution fault, ne javi ti da je problem sa lancem.
Slika

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока



BokiLast
Postovi: 94
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 07 Maj 2020, 22:35

Svaki put pise ok, ja nisam znao sta to znaci i onda sam rekao i devojci da tek kad ispise ok da onda mozemo da palimo auto...svaki put je pisalo ok....

A ono dole za temperaturu ulja uvek bude na sredinu od prvog dana....

Da li je moguce da mu je otisao glavni kompijuter???

BokiLast
Postovi: 94
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 07 Maj 2020, 22:42

Auto min pokazuje isto tako kako je na slici....temperatura je uvek 92 a zo za ulje je na 80 ........

Ne trza ne stuca , pali na zub, savrseno ide.. lepo ubrzava, koci, ne cuje se da nesto lupa, cak se par puta pitam i da li se ugasio, pogotovu kad sklopim krov na semaforu ne cukem da radi pa dajem.gas da vidim da li se ugasio...
Ne gubi vodu, moda je izgubio malo ulja a presao 2000 od servisa

BokiLast
Postovi: 94
Pridružio se: 06 Jan 2020, 15:13

Re: Pezo 207cc

Post od BokiLast » 07 Maj 2020, 22:44

Ulje.mi.pokazuje 95 , sad vidim da je 80 malo, meni stoji na sredinu

ljubitelj
Postovi: 6743
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pezo 207cc

Post od ljubitelj » 07 Maj 2020, 22:51

Očitana je tzv dijagnostika,- grešaka nema nijedne tako da je beskorisna za opisani problem u radu.
Dijagnjostika mora da se radi drugim alatima, ne pomaže ovde čitač kodova koji je primenjen.
Recimo manometrom da se vidi šta se dešava sa vazduhom i sa gorivom, ili ako motor ima senzore za ovo da se očitaju vrednosti da li su ok ili možda više ili niže od normale.
Poslednja izmena od ljubitelj u 07 Maj 2020, 22:55, izmenjeno 1 put ukupno.

Odgovori