Da ali, grejači nisu potrebni za paljenje motora leti a ovde je opis problema da se motor muči 5-10minuta rada dok ne sastavi.
To što grajači rade 2-3 minuta nakon što se motor upali, što pomažu tokom spaljivanja DPFa je vezano za ekologiju a pojava dima u boji je ozbiljniji problem/ priča.
Kao što sam napisao potrebno je uraditi dijagnostiku, ne čitanje kodova nego pravu dijagnostiku merenjem pa tek onda terapiju.
Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
dag +1
Mnogo mirnije rade sa grejacima cak i na +20c nakon paljenja, a kamoli na -20.
Ne rade mozda istim intenzitetom i nisu upaljeni isto vreme, ali definitivno rade i pale se i na modernim dizelima i na temperaturama iznad nule.
Ljudi racunaju u paljenje grejaca samo ako rade punim intenzitetom i/ili pokazuje lampica na tabli.
Mnogo mirnije rade sa grejacima cak i na +20c nakon paljenja, a kamoli na -20.
Ne rade mozda istim intenzitetom i nisu upaljeni isto vreme, ali definitivno rade i pale se i na modernim dizelima i na temperaturama iznad nule.
Ljudi racunaju u paljenje grejaca samo ako rade punim intenzitetom i/ili pokazuje lampica na tabli.
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
5min nakon startovanja da li su se grejači palili ili ne tokom verglanja, nema nikakve veze.
Tada će i bez grejača prestati da dimi i da se smiri, čak i na -20.
Ako je sve ostalo dobro.
Tada će i bez grejača prestati da dimi i da se smiri, čak i na -20.
Ako je sve ostalo dobro.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
Ovo je iz servisne obuke za VW. A i kada signalizira da je neki grejac neispravan to ne mora da znaci da ne greje uopste.Ivan je napisao: ↑02 Avg 2020, 22:32dag +1
Mnogo mirnije rade sa grejacima cak i na +20c nakon paljenja, a kamoli na -20.
Ne rade mozda istim intenzitetom i nisu upaljeni isto vreme, ali definitivno rade i pale se i na modernim dizelima i na temperaturama iznad nule.
Ljudi racunaju u paljenje grejaca samo ako rade punim intenzitetom i/ili pokazuje lampica na tabli.
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_2020-08-02-22-48-45-057_com.mobisystems.office.png (105.9 KiB) Pogledano 2973 puta
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
Treba i u benzince ubaciti grejače, kad je to tako dobro
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
Osnova svega.
Prestaje da dimi 1-2 sekunde nakon paljenja a mora odmah još i tokom samog anlasovanja da se smiri i glatko upali u svim cilindrima. Bez ikakavih grejača na sadašnjih +30C, i sve do nekih -5C.
Tek tada u minusu grejači počinju da imaju ulogu pre samog paljenja/ starta motora i aktiviraju se na kratko nekih 2-5 sekundi i ostaju aktivni tokom samog anlasovanja.
U suprotnom ako postoji problem sa paljenjem smese u minutima motor nije mehanički ispravan, što klipni mehanizam što sistem ubrizgavanja je u problemu koji treba preciznije odrediti i otkloniti.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
Mozda tako i jeste na ponekim motorima, ali ja sam iskusio npr. da motori koji su u mnogo boljem stanju, te ne dime uopste prilikom paljenja, da im treba mnogo duze od 1-2s da smire rad, npr od 30ak sekundi pa do 2-3 minuta, da to sve izgleda drasticno drugacije sa ispravnim grejacima.
Dakle iako auto radi "mirno" i bez grejaca i pali "odlicno", sa grejacima pali jos bolje i radi jos mirnije
Ne znam kako drugacije da objasnim.
Dakle iako auto radi "mirno" i bez grejaca i pali "odlicno", sa grejacima pali jos bolje i radi jos mirnije
Ne znam kako drugacije da objasnim.
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
Ja mogu samo na jedan način da objasnim, motor kome na ovim temepraturama treba više od 1-2-3 sekunde za stabilan i miran rad ima neki problem/kvar.
Inače, grejači se uopšte i ne aktiviraju sada pre ili tokom paljenja.
To važi za sve sa elektronskim ubrizgavanjem bilo dizel bilo benzin bilo TNG bilo sa grejačima bilo bez grejača.
Obično postoji kašnjenje aktiviranja kompresora klime od 4-6 sekundi neposredno po paljenju motora upravo radi te početne stabilizacije koja se pretpostavlja završila pre toga (dakle za kraće vreme od 4 sekunde). Dakle ne radi se o minutima ili desetinama sekundi dostizanja stabilnog rada motora.
Možeš proveriti na svom autu na primer koliki je taj interval.
Zimi kada je hladno tipa -10C i hladnije desi se da potraje nešto duže stabilizacija, ponekada treba i 10-20 sekundi da se uspostavi miran savršen rad. Tada se naravno aktiviraju i grejači pre samog paljenja na 5-15 sekundi koliko treba sačekati da se ugasi lampica, i nastavljaju da rade kontinuirano još koji minut. Ali mi ne pričano o ledenoj zimi nego o paljenju na +30C.
Poenta svih onih senzora, kompjutera i mapa i jeste da motor odmah po startu radi besprekorno kroz najširi moguči opseg temperatura.
Svi moji auti dosada su se tako ponašali, samo oni sa karburatorom su imali potrebu od minut ili 3 minuta da ostvare miran i stabilan rad.
ps. ne treba uopšte da dimi pri paljenju, čak ni minimalno tih jednu ili 2 sekunde kada je tip top stanje, bez grejača naravno.
Taj motor kome treba 3 minuta da se smiri garantujem da ima neki problem.
Inače, grejači se uopšte i ne aktiviraju sada pre ili tokom paljenja.
To važi za sve sa elektronskim ubrizgavanjem bilo dizel bilo benzin bilo TNG bilo sa grejačima bilo bez grejača.
Obično postoji kašnjenje aktiviranja kompresora klime od 4-6 sekundi neposredno po paljenju motora upravo radi te početne stabilizacije koja se pretpostavlja završila pre toga (dakle za kraće vreme od 4 sekunde). Dakle ne radi se o minutima ili desetinama sekundi dostizanja stabilnog rada motora.
Možeš proveriti na svom autu na primer koliki je taj interval.
Zimi kada je hladno tipa -10C i hladnije desi se da potraje nešto duže stabilizacija, ponekada treba i 10-20 sekundi da se uspostavi miran savršen rad. Tada se naravno aktiviraju i grejači pre samog paljenja na 5-15 sekundi koliko treba sačekati da se ugasi lampica, i nastavljaju da rade kontinuirano još koji minut. Ali mi ne pričano o ledenoj zimi nego o paljenju na +30C.
Poenta svih onih senzora, kompjutera i mapa i jeste da motor odmah po startu radi besprekorno kroz najširi moguči opseg temperatura.
Svi moji auti dosada su se tako ponašali, samo oni sa karburatorom su imali potrebu od minut ili 3 minuta da ostvare miran i stabilan rad.
ps. ne treba uopšte da dimi pri paljenju, čak ni minimalno tih jednu ili 2 sekunde kada je tip top stanje, bez grejača naravno.
Taj motor kome treba 3 minuta da se smiri garantujem da ima neki problem.
Re: Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
Znaci po ovim postovima da proverim grejace prvo....?