Astra G 2.0 DTI dimi dok se ne ugreje?!?
Poslato: 01 Avg 2020, 15:56
Auto ima problem sa paljenjem. Kad upalim baca plavi dim i neravnomerno radi, znaci gusi se i ne prima gas. Smrdi dim grozno i ne pali gresku. Tako radi dok se ne ugreje, znaci nekih 5-10 min. Ali posto je sve hladnije sve mu duze vremena treba. On upali lepo, ali kad upali to se desava.
Bio sam kod bosiste tri puta, Panic kod plavog mosta, i on kaze da je pumpa u redu i da je nastelovana u mikro milimetar. Sinhronizovao je pumpu i radilicu, ali da bregasta odskace. Rekao mi je da moze da se nadje zlatna sredina u samom stelovanju, ali bih u tom slucaju imao problem u samom radu tj. voznji. Znaci ne bi bacao plavi dim pri paljenju, ali bi u radu imao problem, losija vuca, izbacivanje greske, itd... Takodje je napomenuo da je ovaj motor specifican i da ne trpi odstupanja, +1 stepen ili -1 stepen, u stelovanju bosch pumpe. Znaci mora da bude nastelovana u mikron.
Kaze da je verovatno problem sa lancem, da se malo rastegao....ali ja nemam nikakve cudne zvukove, cangrljanje u radu motora. Kad sam rekao majstoru za lanac, on kaze da ne zna sta moze da bude problem i da bi se cuo lanac. Posto sam radio reparaciju glave i svega u njoj, pretpostavljam da je bregasta morala da prodje neki test i da je ona ok. Da nije do nje?!!?
Ja sad ne znam na koju stranu da idem i kod koga?!??? Kako da nadjem uzrok problema? Posumnjao sam u protokomer, ali kaze majstor izbacio bi gresku da je on. Da su dizne, kontam, valjda bi bosista video dok je radio na stelovanju pumpe, na njegovoj dijagnostici?!!???
Sada kad su dosli topliji dani, ne dimi kad se upali.....jedino se desavalo kad malo zahladni i kad je vlaznije vreme, da dimi pri pocetku voznje, dok se ne ugreje. Zadimi recimo kad idem iz vece u manju brzinu, ili kad naglo pustim gas, pa koci (usporava) motorom, tad se vidi dim.... Ocistio sam protokomer i map senzor, i opet ista prica. Primetio sam da dok sam u leru, semafor npr., osecam blago podrhtavanje, neravnomeran rad motora....
Ima li neko ideju?
Bio sam kod bosiste tri puta, Panic kod plavog mosta, i on kaze da je pumpa u redu i da je nastelovana u mikro milimetar. Sinhronizovao je pumpu i radilicu, ali da bregasta odskace. Rekao mi je da moze da se nadje zlatna sredina u samom stelovanju, ali bih u tom slucaju imao problem u samom radu tj. voznji. Znaci ne bi bacao plavi dim pri paljenju, ali bi u radu imao problem, losija vuca, izbacivanje greske, itd... Takodje je napomenuo da je ovaj motor specifican i da ne trpi odstupanja, +1 stepen ili -1 stepen, u stelovanju bosch pumpe. Znaci mora da bude nastelovana u mikron.
Kaze da je verovatno problem sa lancem, da se malo rastegao....ali ja nemam nikakve cudne zvukove, cangrljanje u radu motora. Kad sam rekao majstoru za lanac, on kaze da ne zna sta moze da bude problem i da bi se cuo lanac. Posto sam radio reparaciju glave i svega u njoj, pretpostavljam da je bregasta morala da prodje neki test i da je ona ok. Da nije do nje?!!?
Ja sad ne znam na koju stranu da idem i kod koga?!??? Kako da nadjem uzrok problema? Posumnjao sam u protokomer, ali kaze majstor izbacio bi gresku da je on. Da su dizne, kontam, valjda bi bosista video dok je radio na stelovanju pumpe, na njegovoj dijagnostici?!!???
Sada kad su dosli topliji dani, ne dimi kad se upali.....jedino se desavalo kad malo zahladni i kad je vlaznije vreme, da dimi pri pocetku voznje, dok se ne ugreje. Zadimi recimo kad idem iz vece u manju brzinu, ili kad naglo pustim gas, pa koci (usporava) motorom, tad se vidi dim.... Ocistio sam protokomer i map senzor, i opet ista prica. Primetio sam da dok sam u leru, semafor npr., osecam blago podrhtavanje, neravnomeran rad motora....
Ima li neko ideju?