BMW E60 525D problem turbo

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
vandallist
Postovi: 17
Pridružio se: 31 Avg 2020, 20:17
Garaža: BMW E60 525D

BMW E60 525D problem turbo

Post od vandallist » 01 Sep 2020, 00:05

pozz drugari, nadam se da nisam omasio kategoriju ako jesam onda prebacite temu izvinjavam se :)
U svakom slucaju, imam e60 525d 177ks m57 motor, problem je sledeci;
autu se turbina pali kasno, tj pali se na oko 3000obrtaja, dotle auto ono ide kao klasican dizel a onda tek na 3000 obrtaja krece boost i vuce kao blesav.
Znaci generalno turbina kasni sa paljenjem dobrih 1000obrtaja cirka, drugih problema nemam (potrosnja ok, auto ne drhti, pali se normalno). Da li neko zna mozda kako resiti taj takozvani "turbo lag" ?
Da napomenem da sam skinuo DPF, da auto ne izbacuje ni jednu gresku, da je turbina radjena pre mesec dana. Izbacivao je ranije gresku za protokomer medjutim oprao sam ga i vise ne izbacuje ni to...
dajte neki savet :).

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10394
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: BMW E60 525D problem..

Post od sebekkg » 01 Sep 2020, 00:13

Proveri turbo i njegova creva. Kakva je bila situacija pre reparacije turba? Jel turbo rupa bila isto do 3000 obrtaja?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Slika

vandallist
Postovi: 17
Pridružio se: 31 Avg 2020, 20:17
Garaža: BMW E60 525D

Re: BMW E60 525D problem..

Post od vandallist » 01 Sep 2020, 00:25

sebekkg je napisao:
01 Sep 2020, 00:13
Proveri turbo i njegova creva. Kakva je bila situacija pre reparacije turba? Jel turbo rupa bila isto do 3000 obrtaja?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
turbina je reparirana bukvalno nisam presao 1000km od tada, inace pre reparacije turbina se uopste nije palila, a tada je problem bio obrnut odnosno auto jedva da je nabijao preko 3000 obrtaja - dok sad recimo tek preko 3000 divlja. Sumnjali smo na aktuator ali se ispostavilo da je turbina. Inace nisam neki strucnjak ali zar nije ako je problem u turbini ona onda uospte i ne pali ? Kod mene se pali samo dosta kasnije. Sto se tice creva to moram detaljnije da vidim ali bas sam osluskivao danas i nisam mogao da cujem nigde sustanje nakon turiranja. Imam neku dijagnostiku na telefonu ako znas mozda neke parametre koje bih mogao da ispratim..? Koja je sansa da je egr ili nesto slicno?
hvala :doubleup:

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW E60 525D problem..

Post od Ivan » 01 Sep 2020, 07:24

Turbina je i dalje problem 100%, vidjena prica x puta.

Stvar je sledeca, kod nas i u okolini svi ili skoro svi repariraju turbine sa kineskim delovima, a glavni simptom uglavnom bude to sto se sporije zalece od originalne i sto pomera polje maksimalnog obrtnog momenta u vise obrtaje od fabrike.

Ako je to slucaj, onda bas i nemas nekih opcija sta raditi dalje.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

vladan266
Postovi: 113
Pridružio se: 06 Apr 2016, 09:56
Lokacija: Beograd centar

Re: BMW E60 525D problem..

Post od vladan266 » 01 Sep 2020, 08:57

Ne mora da znaci da je to u pitanju.
Ja imam identicne simptome na VW Crafteru 2.5 tdi, upravo je u servisu zbog toga. Do 2500 obrtaja je mrtav, jedva ide i onda negde preko 2500 dobije boost. Nije skidana turbina niti reparirana. Pod punim opterecenjem uzbrdo izbaci gresku boost pressure sensor, inace na ravnom ne izbacuje nikakvu gresku.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk




ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od ljubitelj » 01 Sep 2020, 11:38

Turbina je stalno upaljena, i na 700obrtaja /leru/ i na 3000 i na 5000, to je prosto njena osobina i način rada.

Ono što je ovde problem je upravljanje radom turbine i njenim protokom.
Potrebno je uraditi dijagnostičke procedure, merenja svih radnih paramtera, kao i čitanje kodova greške koji mogu usmeriti u procesu postavljanje dijagnoze kvara.
Podrazumeva se izmeriti manometrom pritiske tokom rada tj vožnje.

Na daljinu ovako može milion razloga, počev od te prepravke rada motora skidanjem DPFa.

Osnovno pitanje kod ovakvih kvarova je predisorija održavanje, da li je postepeno i/ili povremeno motor u kvaru ili je nastalo odjednom u vožnji i/ili preko "noći"tj bez upozorenja pre toga.

Kvar može da potiče usled mehaničkih, električnih, elektronskih, pneumatskih problema...pojedinačno ili povezano više njih.

vandallist
Postovi: 17
Pridružio se: 31 Avg 2020, 20:17
Garaža: BMW E60 525D

Re: BMW E60 525D problem..

Post od vandallist » 01 Sep 2020, 11:44

Ivan je napisao:
01 Sep 2020, 07:24
Turbina je i dalje problem 100%, vidjena prica x puta.

Stvar je sledeca, kod nas i u okolini svi ili skoro svi repariraju turbine sa kineskim delovima, a glavni simptom uglavnom bude to sto se sporije zalece od originalne i sto pomera polje maksimalnog obrtnog momenta u vise obrtaje od fabrike.

Ako je to slucaj, onda bas i nemas nekih opcija sta raditi dalje.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
samo sto ovi sto su mi sredjivali turbinu kazu da je ona sada odlicna i da je problem negde drugde. Da poludi covek.

ljubitelj je napisao:
01 Sep 2020, 11:38
Turbina je stalno upaljena, i na 700obrtaja /leru/ i na 3000 i na 5000, to je prosto njena osobina i način rada.

Ono što je ovde problem je upravljanje radom turbine i njenim protokom.
Potrebno je uraditi dijagnostičke procedure, merenja svih radnih paramtera, kao i čitanje kodova greške koji mogu usmeriti u procesu postavljanje dijagnoze kvara.
Podrazumeva se izmeriti manometrom pritiske tokom rada tj vožnje.

Na daljinu ovako može milion razloga, počev od te prepravke rada motora skidanjem DPFa.

Osnovno pitanje kod ovakvih kvarova je predisorija održavanje, da li je postepeno i/ili povremeno motor u kvaru ili je nastalo odjednom u vožnji i/ili preko "noći"tj bez upozorenja pre toga.

Kvar može da potiče usled mehaničkih, električnih, elektronskih, pneumatskih problema...pojedinačno ili povezano više njih.
Nema nikakvih gresaka, tj ne prijavljuje nikakav problem. Imam onu INPA instaliranu u laptopu i proveravao sam bas nema niceg, doduse iima nesto samo oko PDC (parking senzora) ali to je to. Dpf nemam vec 4 godine a ovaj problem je nastao pre 20tak dana.
Problem je nastao kada sam odradio remont turbine, sve mi se nesto cini da nisu lepo namestili onaj aktuator ili sta tu moze vec da bude ? Iskreno ako iko zna kako da izmerim te parametre putem dijagnostike u toku voznje bio bih zahvalan. Iz malog sam mesta i nema puno majstora ovaj kod kog sam isao tvrdi da je sada turbina u redu, prema tome pre nego sto se zaletim u neki veci grad barem da proveirm ove banalne stvari.

Korisnikov avatar
ChobbyNS
Postovi: 1036
Pridružio se: 30 Avg 2017, 15:25
Garaža: Alfa Romeo GT

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od ChobbyNS » 01 Sep 2020, 11:48

Pa I ja bih rekao da je problem negde drugde, treba ti majstor koji ima dobru dijagnostiku i još važnije zna gde i šta da gleda.

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od ljubitelj » 01 Sep 2020, 11:55

Greške ili grešaka ima sigurno, sam si opisao da ne radi dobro a to što ne prijavljuje automatika nema veze. Ionako gomilu stvari se ne prati, to čitanje kodova je samo pomoćna alatka i ništa više.

Ako već imaš praćenje parametara u vožnji snimi podatke o pritisku u usisu kroz obrtaje u odnosu na položaj pedale gasa (TPS senzor).
kao i EGT, temperaturu izduvnih gasova isto kroz obrtaje.

vandallist
Postovi: 17
Pridružio se: 31 Avg 2020, 20:17
Garaža: BMW E60 525D

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od vandallist » 01 Sep 2020, 12:23

ljubitelj je napisao:
01 Sep 2020, 11:55
Greške ili grešaka ima sigurno, sam si opisao da ne radi dobro a to što ne prijavljuje automatika nema veze. Ionako gomilu stvari se ne prati, to čitanje kodova je samo pomoćna alatka i ništa više.

Ako već imaš praćenje parametara u vožnji snimi podatke o pritisku u usisu kroz obrtaje u odnosu na položaj pedale gasa (TPS senzor).
kao i EGT, temperaturu izduvnih gasova isto kroz obrtaje.
hvala na informaciji to cu pokusati danas da izmerim, samo da napomenem kad se upali turbina bukvalno neki cim se desi kao da ima neko zapusenje i onda krene odjednom,to je znaci uglavnom blizu 3000obrtaja.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od Ivan » 01 Sep 2020, 12:38

U nasim turbo servisima smatraju odlicnom svaku turbinu koju izbalansiraju, to im je bukvalno glavni i skoro jedini parametar.

Imaju odredjenu toleranciju za aksijalni luft i za zvizdanje turbine, tako da znam za slucajeve gde je nov remontovan turbo zvizdao.

Karakteristike protoka vazduha kroz turbinu ne gledaju, tako da se vrlo cesto remontovan turbo ne ponasa kao original, za ovo znam nebrojeno primera iz prakse, tako da je to nazalost nasa realnost.

Slika

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7262
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od dag81 » 01 Sep 2020, 21:53

Imao sam to probijanje u obrtajima kod caleta na Golfu 4. Kad sam krenuo van grada sam i skontao zasto sam ga tad platio malo, a bio u ok stanju sto se i pokazalo kasnije jer je otac napravio sa njim 90.000km bez bilo kakvih problema.
Crkao je egr ventil, i to sam skontao bukvalno kad sam krenuo kod majstora. Zacepio ga i skinuo vakum sa njega i od tad je isao ekstra.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od nikaragva » 01 Sep 2020, 22:00

Ivan je napisao:
01 Sep 2020, 12:38
U nasim turbo servisima smatraju odlicnom svaku turbinu koju izbalansiraju, to im je bukvalno glavni i skoro jedini parametar.

Imaju odredjenu toleranciju za aksijalni luft i za zvizdanje turbine, tako da znam za slucajeve gde je nov remontovan turbo zvizdao.

Karakteristike protoka vazduha kroz turbinu ne gledaju, tako da se vrlo cesto remontovan turbo ne ponasa kao original, za ovo znam nebrojeno primera iz prakse, tako da je to nazalost nasa realnost.

Slika

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Zašto bi bilo razlike u protoku vazduha, ako su lopatice na obe strane iste?
I luftovi u granicama.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od Ivan » 01 Sep 2020, 22:13

Sam si sebi odgovorio :)

Nisu iste "lopatice", mala razlika u tezini, dimenziji ili uglu krila i dobija se drugacije ponasanje protoka vazduha jer vrti i do 150.000 obrtaja u minuti pa se sve multiplicira.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

vandallist
Postovi: 17
Pridružio se: 31 Avg 2020, 20:17
Garaža: BMW E60 525D

Re: BMW E60 525D problem turbo

Post od vandallist » 04 Sep 2020, 23:41

eto samo da javim da sam otkrio kvar i manje vise resio problem, auto poteze na oko 2300. Kapiram da kasni i dalje ali ranije je bilo na 3000 tako da je napredak sigurno dobar :).
Da ne duzim previse skinuo sam EGR i ocistio (ocajan je bio unutra), vratio i probao do 100tke stize za 9sec, u sustini po fabrici mu treba nekih 8.5sec sto znaci da jesam u deficitu nekih 0.5 ali auto je presao skoro 300k tako da verujem da je vremenom i izgubio nesto snage... Hvala svima bili ste definitivno od pomoci, nadam se da ako neko zakaci slican problem prodje jeftino sa jednostavim ciscenjem egr-a...

Odgovori