Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Imam na kolima problem sa prvim paljenjem, nakon sto auto prenoci (nebitno koje doba godine), vergla koji sekund duze tj. ne sastavi iz prve. Ovo i ECU detektuje kao gresku P2291 starting monitoring, inace vergla punom snagom (akumulator dobar, anlaser dobar...). U pitanju je Citroen DS5 2.0HDI 160hp, da malo preciziram problem jer su se majstori petljali koliko toliko oko toga ali i dalje bez nekog konkretnog resenja.
Naime, ako pre tog prvog paljenja nadrukam onu pumpicu na crevu pre dovoda nafte u filter kucista nafte, auto normalno upali, sto bi se reklo na prvi zub. Po nekoj mojoj logici, kada auto odstoji duze, nafta kao da se vrati iz kucista filtera nafte ili negde vazduh udje u sistem.
Bio sam zamenio sledece stvari ali problem je i dalje prisutan (menjali smo deo po deo jer smo isli sistemom eliminacije):
- kompletno novo crevo sa tom rucnom pumpicom jer se sumnjalo da, ako se dobro secam, u toj pumpici postoji nepovratni ventil da spreci vracanje nafte u rezervoar
- nov poklopac filtera kucista nafte (sumnjalo se na kopce koje ima, a na koje se povezuje crevo za dovod i odvod nafte iz filtera kucista)
- neka dva mala plasticna srafa na filteru kucista nafte, imaju gumice na sebi pa se sumnjalo da tuda ne dobije vazduh
- i na kraju kompletno kuciste filtera nafte (do duse polovno jer je novo preskupo, ali neka bude da je ispravno)
Posle tog kucista filtera nafte ide dalje crevo ka pumpi visokog pritiska pa dalje u dizne ako sam dobro skontao? Cela ta linija sto ide posle kucista filtera nije dirana, ne znam da li moze u tom nekom delu da se nafta vrati skroz nazad do one rucne pumpice (koja je u sklopu novog creva, po nekoj logici ne bi trebalo da se nafta vrati skroz nazad u rezervoar ako je u toj pumpici nepovratni ventil)?
Inace, posle tog prvog otezanog paljenja, svako naredno paljenje ide bez problema...problem se desi ako auto odstoji na primer duze od 7-8 sati.
Auto sam po sebi dobro ide, dobro povlaci, ne izbacuje bilo kakve druge greske po pitanju rada motora....
Naime, ako pre tog prvog paljenja nadrukam onu pumpicu na crevu pre dovoda nafte u filter kucista nafte, auto normalno upali, sto bi se reklo na prvi zub. Po nekoj mojoj logici, kada auto odstoji duze, nafta kao da se vrati iz kucista filtera nafte ili negde vazduh udje u sistem.
Bio sam zamenio sledece stvari ali problem je i dalje prisutan (menjali smo deo po deo jer smo isli sistemom eliminacije):
- kompletno novo crevo sa tom rucnom pumpicom jer se sumnjalo da, ako se dobro secam, u toj pumpici postoji nepovratni ventil da spreci vracanje nafte u rezervoar
- nov poklopac filtera kucista nafte (sumnjalo se na kopce koje ima, a na koje se povezuje crevo za dovod i odvod nafte iz filtera kucista)
- neka dva mala plasticna srafa na filteru kucista nafte, imaju gumice na sebi pa se sumnjalo da tuda ne dobije vazduh
- i na kraju kompletno kuciste filtera nafte (do duse polovno jer je novo preskupo, ali neka bude da je ispravno)
Posle tog kucista filtera nafte ide dalje crevo ka pumpi visokog pritiska pa dalje u dizne ako sam dobro skontao? Cela ta linija sto ide posle kucista filtera nije dirana, ne znam da li moze u tom nekom delu da se nafta vrati skroz nazad do one rucne pumpice (koja je u sklopu novog creva, po nekoj logici ne bi trebalo da se nafta vrati skroz nazad u rezervoar ako je u toj pumpici nepovratni ventil)?
Inace, posle tog prvog otezanog paljenja, svako naredno paljenje ide bez problema...problem se desi ako auto odstoji na primer duze od 7-8 sati.
Auto sam po sebi dobro ide, dobro povlaci, ne izbacuje bilo kakve druge greske po pitanju rada motora....
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Ukoliko ti nije problem, ostavi ga nekoliko sekundi duže na kontaktu, pa onda zaverglaj tek, da vidimo šta će da se desi.
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Parkiraj preko noci na nizbrdici. Prvo nos dole, pa sledecu noc dupe dole.
Da eliminises problem sa nepovratnim ventilom.
Da eliminises problem sa nepovratnim ventilom.
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Defektaža kao za Golfa 2 dizlo
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Pda, stara, ali dobra defektaza. Jos uvek nisu uspeli da anuliraju gravitaciju u novim vozilima.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Drugar je imao isti problem na C6, defektaža je išla sličnim redosledom kao kod tebe, sumnjalo se upravo na vazduh u gorivu zbog mehurića u vodovima, što može da bude problem teoretski, ova Nikaragvina ideja jeste pouzdan princip da se utvrdi da li se gorivo vraća u rezervoar nakon dužeg stajanja.
Na C6 su svi vodovi zamenjeni, o ring dihtunzi i kućište filtera nafte. Nekoliko majstora i svaki je imao neku svoju teoriju, svašta nešto je proveravano, da ne navodim nije ni bitno.
Na kraju smo izguglali identičan problem, tj gomilu istih ali jedini sa rešenjem, na nekom francuskom forumu. Problem je bio sa anlaserom, teže je okretao kad je hladan i nije bilo ubrizgavanja goriva dokle god anlaser ne postigne dovoljan broj obrtaja, još nekoliko ljudi se javilo sa pozitivnim ishodom problema nakon zamene ili servisiranja anlasera. Čak je loša masa kod nekih bila uzrok istog problema.
Uglavnom, i na C6 je remont anlasera rešio problem na kraju.
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Na C6 su svi vodovi zamenjeni, o ring dihtunzi i kućište filtera nafte. Nekoliko majstora i svaki je imao neku svoju teoriju, svašta nešto je proveravano, da ne navodim nije ni bitno.
Na kraju smo izguglali identičan problem, tj gomilu istih ali jedini sa rešenjem, na nekom francuskom forumu. Problem je bio sa anlaserom, teže je okretao kad je hladan i nije bilo ubrizgavanja goriva dokle god anlaser ne postigne dovoljan broj obrtaja, još nekoliko ljudi se javilo sa pozitivnim ishodom problema nakon zamene ili servisiranja anlasera. Čak je loša masa kod nekih bila uzrok istog problema.
Uglavnom, i na C6 je remont anlasera rešio problem na kraju.
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Probao, nema razlike, isto duze vergla kao da sam ga odma zaverglao.
Ovo za uzbrdicu/nizbrdicu sam isprobavao ali ne mogu da se setim da li je imalo nekog efekta...razvlacim se sa ovim problemom vise od godinu dana, moracu da ponovim ovakav test. To je kod nas u NS malo problem obzirom da smo ravna ploca, zapravo to sam isprobavao jedino kada odem na vikendicu na frusku goru, tu se i nadje po koji nagib
@nuk .... ne verujem da je do anlasera, nema logike, jer ako pre tog prvog paljenja nadrugam rucno onu pumpicu, auto ce bukvalno na prvi zub upaliti....
Mislim da je problem u dovodu nafte, negde nesto popusti posle duzeg perioda....i tu pumpicu kad drukam, tacno se vidi na crevu koje ide od nje do kucista filtera nafte da se nafta dopremi do kucista....da li je prakticno ta pumpica nepovratni ventil ili postoji jos neki nepovratni ventil u celom tom dovodu nafte od rezervoara pa skroz do dizni?
Ne znam gde se to crevo gde je rucna pumpica spaja na strani ka rezervoaru, da li je moguce da nam tom potezu bude neki problem?
Inace auto je ispod suv, ne vidi se da bilo gde nafta curi.
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Ja sam na alfi imao vrlo slične simptome pre remonta anlasera, doduše duži kontakt je rešavao problem. Ukazivalo je na sve, sem na to, međutim, posle remonta sve 10.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
I meni je tu anlaser sumnjiv, to bar nije toliko skupo za remontovati. Anlaser i aku su dosta zeznuti po tom pitanju, vrte, rade, mislis sve ok, a u stvari ne mozes da procenis da li rade bas kako treba. Narocito kod dizela.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Zna se koji je broj obrtaja dovoljan. To je bar lako izmeriti dok verglaš.
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Nema logike da je do anlasera ako pre tog prvog paljenja nadrukam onu pumpicu sto nagura naftu u sistem....da je do anlasera, i posle tog drkanja pumpe bi duze verglao, prosta logika jel?
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Kako nema veze, od obrtaja zavisi koliki pritisak nabije rejl i kakvu maglu napravi dizna. Naravno, niko ne može za informaciju preko foruma da stavi ruku u vatru da je do toga, ali itekako može da bude.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Vidis sta je nuk napisao. Nekad nema logike ali radi. Da imam vec godinu dana problem i ne mogu da ga resim sigurno bih probao jos nesto kad vec ovako ne ide, jer budimo realni dosta ces tesko naci nekoga da se bavi ovakvim filigrantskim kvarovima kad ga ceka milion easy money poslova. Samo jedna moja hipoteza da recimo komjuter kaze ili xy pritisak na ulazu ili xy obrtaja anlasera, ako nema oba nema paljenja...Ja tipujem na anlaser ili aku (ako on vec nije eliminisan, jesi probao da ga napunis preko noci i onda da palis prvi put jutrom). Koji ti je napon aku ujutro pre prvoj paljenja?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Problem sa prvim paljenjem Citroen DS5 2.0HDI 160hp
Akumulator je promenjen proslu zimu tako da je relativno nov, mada i posle njegove zamene problem je bio prisutan, tako da nije do njega sigurno.
Upravo ovo sto si rekao, xy pritiak na ulazu, xy obrtaja anlasera eliminise anlaser....jer ako ne nadrukam pumpicu znaci da nema xy pritisak u sistemu i pravi se problem...posle tog prvog paljenja pritisak se popravi i svako naredno paljenje bude normalno, da je do anlasera onda bi bilo problema i kod drugih paljenja, ne? Problem i jeste debilan i oba majstora kod kojih sam bio ne pokazuju interesovanje da se detaljno pozabave jer ni oni nemaju neko konrketno resenje, vec ono, menjaj deo po deo pa cemo skontati gde je problem bio, zato se sve ovako i razvlaci, na drugu stranu, nije neki ozbiljan kvar pa se ni ja ne cimam nesto oko toga, ali jednostavno hocu da resim to pa reko da priupitam ovde, svakako je najbolje da to auto servis preuzme da resi, ali opet, ni oni ne pokazuju veliko interesovanje oko ovog sranjceta pa moram i ja sa strane da se malo angazujem...jebes ga
Upravo ovo sto si rekao, xy pritiak na ulazu, xy obrtaja anlasera eliminise anlaser....jer ako ne nadrukam pumpicu znaci da nema xy pritisak u sistemu i pravi se problem...posle tog prvog paljenja pritisak se popravi i svako naredno paljenje bude normalno, da je do anlasera onda bi bilo problema i kod drugih paljenja, ne? Problem i jeste debilan i oba majstora kod kojih sam bio ne pokazuju interesovanje da se detaljno pozabave jer ni oni nemaju neko konrketno resenje, vec ono, menjaj deo po deo pa cemo skontati gde je problem bio, zato se sve ovako i razvlaci, na drugu stranu, nije neki ozbiljan kvar pa se ni ja ne cimam nesto oko toga, ali jednostavno hocu da resim to pa reko da priupitam ovde, svakako je najbolje da to auto servis preuzme da resi, ali opet, ni oni ne pokazuju veliko interesovanje oko ovog sranjceta pa moram i ja sa strane da se malo angazujem...jebes ga