Rekvijem za Toyota Centar

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
kUdtiHaEX
Postovi: 50
Pridružio se: 18 Nov 2014, 13:53
Lokacija: Beograd

Rekvijem za Toyota Centar

Post od kUdtiHaEX » 15 Okt 2020, 13:05

Pre nego što se raspišem o problemu koji sam imao sa Toyota Centrom (koji se nalazi na Zrenjaniskom putu), želim da jasno naglasim poentu ovog pisanija - ovo nije blaćenje ili bilo kakva ucena, već opis lošeg iskustva i onoga što može da vam se desi ukoliko burno ne reagujete.
I naravno ovakve stvari moraju da se dokumentuju, čisto ako se neko drugi nađe u istom problemu.

Ovo je moje drugo loše iskustvo sa dotičnim serviserom. Moj otac poseduje Toyotu Corollu sa 1.6 litarskim benzinskim motorom koju je novu kupio od MAG-a 2015. godine u aprilu mesecu. Dve godine nakon što ju je kupio, pojavila se tačkasta korozija na gepeku i još nekim mestima i Toyota Centar je izuzetno loše odragovao u toj situaciji, ali sve je na kraju bilo rešeno nakon manje gurke.

Od tada nije bilo problema niti bilo kakvih primedbi na njihov rad - moj otac je svoje vozilo redovno odvozio na servis i sve je bilo kako bi se i očekivalo. Do 30. spetembra kada ova priča počinje.

Tog dana vozilo je odveženo na redovni mali servis, a nakon što je usluga plaćena i vozilo preuzeto, moj otac je primetio vertikalnu plavu liniju na ekranu infotainment sistema koje pre toga nije bilo.
2020-10-15 12.47.14.jpg
Problem je prijavio vođi servisa u tom trenutku koji je otvorio radni nalog i vratio vozilo nazad u servis. Nakon nekog vremena utvrdili su da problem ne može da se reši (koliko sam ja razumeo mog oca oni su pokušali da ažuriraju sofver i time otklone defekt koji je očito fizički) i rekli su mu da je to to za sada i da mora da uloži zvaničnu prijavu pisanim putem (!?) kako bi to ušlo u proceduru. Dakle samo da pošalje mail i to više proforme jer to je procedura i problem će biti sigurno rešen.

Mail je poslat narednog dana, a odgovor je stigao 7 dana kasnije i glasio je ovako:
CleanShot 2020-10-15 at 12.50.48.png
U prevodu, nisu oni krivi već se desilo tek tako samo od sebe, što nas dovodi u zanimljivu situaciju jer odgovor koji je dobijen je bio u suprotnosti sa onim što je rečeno u servisu, a što takođe sa sobom povlači i neke druge zaključke poput onoga da su ga pustili iz servisa i svesno prihvati defekt koji je nastao na vozilu kao slučajnost, a ne njihovu grešku. Mislim da je potpuno nepotrebno da naglasim da mi je krv proključala kad sam pročitao odgovor, ali ok, očigledno je potrebno da se grubo igramo kako bi ostvarili neka prava.

Kako obično u ovakvim situacijama na mene pada teret komunikacije, ja sam lepo seo i napisao odgovor u kojem sam tražio da mi potvrde da Toyota Centar ne garantuje da će vratiti vozilo u istom stanju u kom su ga zatekli:
CleanShot 2020-10-15 at 12.53.29.png
Pošto bezobrazluk ne trpim, potrošio sam i par sati da pronađem ko su čelni ljudi Toyota Europe i nakon što sam ih pronašao prosledio sam im po jedan mail koji opisuje situaciju i moje vidno razočarenje celom situacijom, pa neka razmišljaju i jedni i drugi šta će dalje da rade sa time.

I naravno kako to obično biva, već sutradan je usledio telefonski poziv od gospodina sa kojim smo imali korespodenciju i koji je, jelte, izjavio kako su u stvari sva vozila koja uđu u servis osigurana i da vozilo treba da se doveze nazad u servis kako bi ga DDOR, sa kojim imaju ugovor, mogao da slika sve to. Naravno, pismenim putem nisam uspeo da dobijem potvrdu da će oni o svom trošku rešiti problem već "ako oni, onda mi", ali nema veze.

U ponedeljak, 12. oktobra, moj otac je odvezao svoje vozilo kako bi se izvršilo slikanje i napravio zapisnik, a u toku tog procesa predstavnik DDOR-a je pitao dotičnog predstavnika Toyota Centra kako se to desilo i št ase desilo, na šta je jasno odgovorio da su morali da dezinfikuju ekran i da su verovatno naneli više nego što treba (ili je neko pritisnuo jače) i nastala je šteta na vozilu.

Pre 2 dana smo dobili i obaveštenje da je novi sistem poručen i da će biti zamenjen. Kraj priče.

Naravno sve ovo ostavlja vrlo gorak ukus u ustima. Zašto su dozvolili da mušterija ode iz servisa i piše mail kad su već znali šta su uradili? Odakle im ideja da napišu takvu glupost kao što je "neosnovana žalba" ako su znali da su napravili štetu? Ko će da plati pređene kilometre i utrošeno vreme zbog njihovog bezobrazluka, laganja i glupiranja? I sam momenat kad su se volšebno setili da imaju osiguranje, zašto to niko nije pomenuo u mailu već sam morao da ih gfazim đonom kako bi se sami setili?

Što se mene tiče, sa Toyota Centrom smo završili priču zauvek jer ne prihvatam da me neko zeza u zdrav mozak za moje pare. Ako ovde ima predstavnika Toyote, mogli biste da poradite na ponašanju ovlašćenih servisa jer ovo jako loše utiče i na ugled samog brenda.

vladan266
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Apr 2016, 09:56
Lokacija: Beograd centar

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od vladan266 » 15 Okt 2020, 13:17

Svaka cast za isterivanje stvari na cistac. Samo je problem sto je ovo manir SVIH autokuca, niko nece da snosi posledice vec se sve prebacuje na stranke. Uvek natezanje, uvek cimanje, generalno su retki pravni subjekti koji kazu gospodine ovo je nasa greska, mi cemo snositi troskove itd. nego ako prodje prodje. Srpska posla nazalost.

Sent from my SM-A415F using Tapatalk


kUdtiHaEX
Postovi: 50
Pridružio se: 18 Nov 2014, 13:53
Lokacija: Beograd

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od kUdtiHaEX » 15 Okt 2020, 13:25

vladan266 je napisao:
15 Okt 2020, 13:17
Svaka cast za isterivanje stvari na cistac. Samo je problem sto je ovo manir SVIH autokuca, niko nece da snosi posledice vec se sve prebacuje na stranke. Uvek natezanje, uvek cimanje, generalno su retki pravni subjekti koji kazu gospodine ovo je nasa greska, mi cemo snositi troskove itd. nego ako prodje prodje. Srpska posla nazalost.

Sent from my SM-A415F using Tapatalk
Svestan sam te kabadahijske prakse, na žalost. Ali to je nedopustivo svakako i ne treba ih tako lako pustiti i slegnuti ramenima. Ovo je klasičan primer kako se poverenje gubi lako i na glupostima, a pogotovo pokazuje da ne cene svoje stalne mušterije koje dovoze svoja vozila čak i nakon isteka garancije, kao što je to slučaj kod naše Corolle.

Korisnikov avatar
Skipper
Postovi: 1078
Pridružio se: 26 Jul 2016, 21:02
Garaža: Nissan Almera N16
Lokacija: Beograd

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od Skipper » 15 Okt 2020, 13:42

Ja sam se natezao sa MAG centrom i dok nisam pisao mejl na Toyota Adria nisu mi rešili to što su trebali.

Morse
Postovi: 35
Pridružio se: 28 Jul 2020, 10:06

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od Morse » 15 Okt 2020, 14:46

Već sam pisao ovde na forumu, meni su u MAG centru na Bežaniji spalili kvačilo na Ajgu sa 30k km, ali su zamenili (lamelu) bez reči. Nezavisno od ovakvih gafova, ja bih dobro pogledao posle svakog servisa da li su ZAISTA promenili filtere, ulje, tečnosti, šta god to bilo, pogotovo na redovnim servisima, neverovatno je šta sve rade i kako sve varaju ljude. Ovo se odnosi na sve servise bez izuzetaka, MAG tu nije ništa drugačiji.

Korisnikov avatar
Momčilo
Postovi: 268
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44
Garaža: Peugeot 407 2.0 HDi

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od Momčilo » 15 Okt 2020, 16:15

Da li postoji mogucnost da nadgledas servis svog vozila kod ovlascenih servisa?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


vladan266
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Apr 2016, 09:56
Lokacija: Beograd centar

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od vladan266 » 15 Okt 2020, 16:20

Morse je napisao:Već sam pisao ovde na forumu, meni su u MAG centru na Bežaniji spalili kvačilo na Ajgu sa 30k km, ali su zamenili (lamelu) bez reči. Nezavisno od ovakvih gafova, ja bih dobro pogledao posle svakog servisa da li su ZAISTA promenili filtere, ulje, tečnosti, šta god to bilo, pogotovo na redovnim servisima, neverovatno je šta sve rade i kako sve varaju ljude. Ovo se odnosi na sve servise bez izuzetaka, MAG tu nije ništa drugačiji.
Iz ovih razloga je i Radulovic, izmedju ostalog, izgubio bio licencu za bmw. Odrzavas auto kod njih a ono filter zamenjen svaki 3.put.

Sent from my SM-A415F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 7474
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od Bax » 15 Okt 2020, 16:29

Sve moj do mojega....
Dobo si ih stisno mejlovima, pa si bar zavrsio posao.

Inace ja sam odustao od garancije i novih kola zbog tih gluposti, sa kojima sam izgubio silno vreme.
Samo Soliranje(karantin) Srbina Spasava !!!

http://www.steelmagic.blogspot.com

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 18287
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od nidza » 15 Okt 2020, 23:46

Momčilo je napisao:Da li postoji mogucnost da nadgledas servis svog vozila kod ovlascenih servisa?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Ne da ja znam.

Nažalost praksa je u Srbiji katastrofa, a kad se ostavlja vozilo idealno je imati GPS + kameru koja snima zvuk, mada su često toliko nepismeni, da i pored svega toga opet rade gluposti.

Ja sam se malo pomirio da u q od države i sve drugo je q. Baš kad te oštete mnogo, tad ih nagaziš, a za sitnice zažmuriš. Kad standard bude bolji, biće sve bolje, a dotle...

ljubitelj
Postovi: 7245
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od ljubitelj » 16 Okt 2020, 00:13

Ja mislim da to nema veze ni sa državom ni sa standardom već do nestručnosti, bahatosti, neorganizacije ili kako već koja je stvar ljudi tj pojedinaca koji vode te servise.

Pre 2 godine sam igrom slučaja bio upućen u ovlašćeni Škoda servis na kraju J. Gagarina sa leve strane, ne znam sada kako se zove.
Prvo sam se najavio telefonom i rekli da dodjem a onda kada sam došao rasulo pri prijemu i na kraju šlag na torti- pojavio se šef servisa koji je odvalio takvu tehničku glupost i besmislicu da me je sramota da napišem jer je nivo jednog deteta od 5-6 godina.
Prvo nisam mogao da shvatim šta čujem pa je besmislicu ponovio.

I na moju sreću odbili da prime auto. Ne znam šta pričaju kupcima kada prodaju novi auto u salonu ali što se servisa tiče ne bih imao hrabrosti da ostavim auto jer ono što je rečeno pokazuje da nešto najosnovnije što svaki pa i servis u nekoj levoj šupi zna i ume da odradi vezanih očiju za njih predstavlja nedokučivi izazov.
Bitno da je salon fancy, osoblje ušminkano u uniforme kao manekeni i da šljašti od osvetljenja i reklama na sve strane. To što za posao nisu sposobni očito nema veze vlasniku (icima).

U drugom servisu, neovlašćenom za koji sam takodje dobio preporuku da reši isti problem je čovek pogledao, za 10 minuta postavio dijagnozu šta treba da uradi, dao ne procenu nego tačan fiksni iznos materijala i rada kao i rok. Sve ispoštovao.
Kada sam mu pomenuo šta su mi rekli u ovlaščenom samo se nasmejao i rekao pa zato i dolaze meni ovi iz ovlaščenog sa autima.

vladan266
Postovi: 111
Pridružio se: 06 Apr 2016, 09:56
Lokacija: Beograd centar

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od vladan266 » 16 Okt 2020, 06:07

Ko je taj neovlasceni, reci i nama da znamo?

Sent from my SM-A415F using Tapatalk


ftj
Postovi: 10495
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od ftj » 16 Okt 2020, 08:42

Sto se tice teme, aj da ja udarim nepopularno misljenje bez namere da nesto branim taj konkretan servis. Cesto ljudi primete neki kvar nakon preuzimanja vozila iz servisa a da je taj kvar postojao i ranije medjutim sa psiholoske strane im zvuci savrseno logicno da se desio za vreme tog servisa. S tim u vezi ne mislim da se sranja ne desavaju u servisu, meni konkretno su jednom ulubili krilo a trebali da farbaju branik(autokomerc). Srecom pre prijema su se tad zapisivala ostecenja pa nisam morao da se dokazujem.

U ovom konkretnom slucaju mi zvuci kao da su radnici nakon tih mejlova dobili uputstvo od svog menadzmenta da kasko kući daju tu krajnje nategnutu izjavu da su prskali ne znam ni ja sta po centralnom ekranu ne bi li kasko platio zamenu tog dela. Jednostavno su izabrali liniju manjeg otpora da zadovolje stranog partnera a da ih to nista ne kosta. Sve je moguce i nista nije nemoguce.


kUdtiHaEX
Postovi: 50
Pridružio se: 18 Nov 2014, 13:53
Lokacija: Beograd

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od kUdtiHaEX » 16 Okt 2020, 09:58

ftj je napisao:
16 Okt 2020, 08:42
Sto se tice teme, aj da ja udarim nepopularno misljenje bez namere da nesto branim taj konkretan servis. Cesto ljudi primete neki kvar nakon preuzimanja vozila iz servisa a da je taj kvar postojao i ranije medjutim sa psiholoske strane im zvuci savrseno logicno da se desio za vreme tog servisa. S tim u vezi ne mislim da se sranja ne desavaju u servisu, meni konkretno su jednom ulubili krilo a trebali da farbaju branik(autokomerc). Srecom pre prijema su se tad zapisivala ostecenja pa nisam morao da se dokazujem.

U ovom konkretnom slucaju mi zvuci kao da su radnici nakon tih mejlova dobili uputstvo od svog menadzmenta da kasko kući daju tu krajnje nategnutu izjavu da su prskali ne znam ni ja sta po centralnom ekranu ne bi li kasko platio zamenu tog dela. Jednostavno su izabrali liniju manjeg otpora da zadovolje stranog partnera a da ih to nista ne kosta. Sve je moguce i nista nije nemoguce.
Nije nepopularno misljenje, ja sam to vec uzeo u obzir u momentu kad sam saznao sta se desilo. Ali nacin na koji su odreagovali tog istog dana, jasna poruka koju su poslali i sl. ne idu u prilog te cinjenice.

ljubitelj
Postovi: 7245
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od ljubitelj » 16 Okt 2020, 10:10

Aleksić Barajevo, nema šarenu reklamu pa se teže nadje, ja sam i uz preporuku jedva pogodio.
Problem je što je dosta zauzet, ponovo mi je nešto trebao i na čekanju sam od aprila ove godine, sitan po vrednosti je posao i nije hitno. Inače bez dva tri meseca najave teško da se dodje na red...

Korisnikov avatar
Blackshadow
Postovi: 687
Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
Garaža: W212 E 200 NGT 120kw W 211 2003 E220 150KS
Lokacija: Voždovac

Re: Rekvijem za Toyota Centar

Post od Blackshadow » 16 Okt 2020, 10:14

Ko za bubreg!


Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!

Odgovori