Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Ovo sa stipaljkama je sigurna opcija, mislim nece biti problema sa cirkulacijom i hladjenjem motora, radne temperature i ostalog?
Da odradim to pa da ga vozim nekoliko dana tako, dok ne odem kod majstora da zameni grejac.
Da odradim to pa da ga vozim nekoliko dana tako, dok ne odem kod majstora da zameni grejac.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Nece biti problema sa hladjenjem ali i dalje ce ti cureti mali hladnjak dok se ne iscedi iz njega sva voda.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Zna li neko gde se nalazi taj grejac kabine, da li je vise ka dnu ili prema gore?
Treba da pristupim crevima iz motornog prostora, da ih blokiram stipaljkama..
Treba da pristupim crevima iz motornog prostora, da ih blokiram stipaljkama..
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Ka gore ili na sredini sto sam do sad vidjao.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Grejac kabine sredjen, stavio sam stipaljke i sad ne isparava nista, ne radi grejanje, tako da je privremeno izbacen iz funkcije, hvala na predlogu .
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Jedno pitanje sto se tice menjaca i saltanja, naime, u toku voznje kad ubacujem u trecu, menjac, ili rucica, nisam siguran, uvek malo zapne pri ubacivanju, tj. kao da ocese o nesto dok ulazi u trecu. Menjac je precizan, uvek lepo ubacuje u brzine, jedino to "cesanje", nekad je izrazenije, nekad je mekse, a pri saltanju u trecu dok je u leru, ide skroz mekano, bez otpora.
Da li je u pitanju sinhron trece brzine?
Zapinje samo kad saltam u brzinu, ne i obratno.
Da li je u pitanju sinhron trece brzine?
Zapinje samo kad saltam u brzinu, ne i obratno.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Na daljinu, kao gledanje u staklenu kuglu
To mora majstor uživo da oslušne, da oseti, da pregleda, da proceni koliko teško.
Probaj da šaltaš sa medjugasom, onda je sinhron van funkcije.
Ako je tada ok upućuje na sinhron.
To mora majstor uživo da oslušne, da oseti, da pregleda, da proceni koliko teško.
Probaj da šaltaš sa medjugasom, onda je sinhron van funkcije.
Ako je tada ok upućuje na sinhron.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Calibra je sredjena 90%, jedino sto mi je ostalo je da se izgleda uradi remont menjaca, jer prilikom svakog davanja gasa i pustanja kvacila, oseti se trzaj, lupne nesto iz predela menjaca, kao metal o metal. Receno mi je da je verovatno luft u diferencijalu menjaca, jer svi nosaci motora su zamenjeni novim (Lemforder), kao i set kvacila (LUK).
U leru kada dajem gas sve je mirno, nema cimanja/lupanja, samo u voznji i samo prilikom pustanja kvacila kad ubacim u brzinu. Ako stiskam kvacilo u leru ili u toku voznje, bez ubacivanja u brzinu, takodje je sve mirno. Jedino ne lupne/ne cimne kada polako pustam kvacilo, ako ga pustim normalno kao sto je uobicajeno, cimne/lupne.
Jel imao neko ovakav slucaj, pa da moze preciznije da kaze da li je diferencijal ili mozda nesto drugo?
Inace uradjena je generalka motora, mali servis, veliki servis, trap sredjen/zategnut, tako da sigurno zvuk dolazi iz predela menjaca.
U leru kada dajem gas sve je mirno, nema cimanja/lupanja, samo u voznji i samo prilikom pustanja kvacila kad ubacim u brzinu. Ako stiskam kvacilo u leru ili u toku voznje, bez ubacivanja u brzinu, takodje je sve mirno. Jedino ne lupne/ne cimne kada polako pustam kvacilo, ako ga pustim normalno kao sto je uobicajeno, cimne/lupne.
Jel imao neko ovakav slucaj, pa da moze preciznije da kaze da li je diferencijal ili mozda nesto drugo?
Inace uradjena je generalka motora, mali servis, veliki servis, trap sredjen/zategnut, tako da sigurno zvuk dolazi iz predela menjaca.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Da li si proverio nosače motora?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Nosaci motora su zamenjeni novim, sva tri, pre nekoliko dana, Lemforder su stavljeni, a cimanje/lupkanje ostalo isto, tako da nisu oni. Kad dajem gas u leru nema cimanja motora, niti kakvih zvukova, sve normalno.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Problem je u homo zglobu do menjaca, ima lufta, on proizvodi taj zvuk, pa to resavam, nego imam drugi problem, a to je ovaj zvuk klaparanja/zveketanja, koji dolazi od poklopca kaisa ili okolo negde, cuje se na snimku:
https://files.fm/u/bhbfg6an4
Kad se startuje motor, dok je jos hladan, tog klaparanja nema, kako se motor zagreva, pocne da se cuje jace.
Ima li neko ideju sta bi moglo biti?
Skoro je uradjen kompletan veliki servis, mali, generalna motora, i jos neke stvari, a taj zvuk se cuo i pre svega toga.
Mislim da kais negde kaci poklopac
https://files.fm/u/bhbfg6an4
Kad se startuje motor, dok je jos hladan, tog klaparanja nema, kako se motor zagreva, pocne da se cuje jace.
Ima li neko ideju sta bi moglo biti?
Skoro je uradjen kompletan veliki servis, mali, generalna motora, i jos neke stvari, a taj zvuk se cuo i pre svega toga.
Mislim da kais negde kaci poklopac