Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
"svaki moderan motor"
Ali da, ima verovatno motora koji se baziraju na osnovama konstrukcije i rešenja iz doba pre 1970tih godina pa nemaju to rešeno.
Pošto je Calibra već model koji ima ubrizgavanje, katalizator i uopšte elektronsku regulaciju rada motora pretpostavljam da ima i sakupljanje uljnih para rešeno na pomenuti način iako je atmosferski motor a pogotovu što postoji i turbo verzija istog tog motora (bloka).
Ali ako stvarno nema, dobar upgrade da se modernizuje motor a time i poboljša prilično rad na leru i pri većoj predjenoj kilometraži motora.
Ali da, ima verovatno motora koji se baziraju na osnovama konstrukcije i rešenja iz doba pre 1970tih godina pa nemaju to rešeno.
Pošto je Calibra već model koji ima ubrizgavanje, katalizator i uopšte elektronsku regulaciju rada motora pretpostavljam da ima i sakupljanje uljnih para rešeno na pomenuti način iako je atmosferski motor a pogotovu što postoji i turbo verzija istog tog motora (bloka).
Ali ako stvarno nema, dobar upgrade da se modernizuje motor a time i poboljša prilično rad na leru i pri većoj predjenoj kilometraži motora.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Evo da se javim, dosta stvari je sredjeno i ispeglano, i Calibra sad ide kako i treba, radi mnogo mirnije i ravnomernije u leru, jedva su primetne oscilacije kazaljke obrtomera, rekao bih negde 25-50 obrtaja max, i to ne uvek. U voznji odlicno poteze, ubrzava, nikakvih problema, a i kocnice su sad mekse i odlicno koce.
Sta je uradjeno:
- Stavljen nov step/ler motor (SKV Esen, nemacki)
- Stavljen nov termodavac (Bosch)
- Stavljen nov senzor pozicije leptira (Bosch)
- Uradjen nov ceo auspuh, srednji i zadnji lonac, bez katalizatora, po fabrickim spec.
- Ociscena klapna leptira i protokomer
- Zamenjeno iberlauf crevo, staro napuklo kod selne
- Zamenjena prednja kociona creva
- Na kraju resetovan bord/akumulator
Sad imam novi manji problem, vidim da mi fali antifriza, i da je crkao grejac kabine, konstantno magli stakla iznutra, neki masan sloj stvara.
Novi je u procesu nabavke, nego da li moze nekako da se iskljuci taj grejac kabine, privremeno, dok ne zamenim novim? Da ga izbacim iz funkcije bilo kako, da moze da se vozi bez magljenja?
Sta je uradjeno:
- Stavljen nov step/ler motor (SKV Esen, nemacki)
- Stavljen nov termodavac (Bosch)
- Stavljen nov senzor pozicije leptira (Bosch)
- Uradjen nov ceo auspuh, srednji i zadnji lonac, bez katalizatora, po fabrickim spec.
- Ociscena klapna leptira i protokomer
- Zamenjeno iberlauf crevo, staro napuklo kod selne
- Zamenjena prednja kociona creva
- Na kraju resetovan bord/akumulator
Sad imam novi manji problem, vidim da mi fali antifriza, i da je crkao grejac kabine, konstantno magli stakla iznutra, neki masan sloj stvara.
Novi je u procesu nabavke, nego da li moze nekako da se iskljuci taj grejac kabine, privremeno, dok ne zamenim novim? Da ga izbacim iz funkcije bilo kako, da moze da se vozi bez magljenja?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Direktan i jak uticaj na temu u naslovu. Mislim da je pominjano više puta da se proveri zaptivenost kompletnog usisa, što je vrlo čest uzrok raznih problema oko regulacije rada motora a pogotovu na leru.
Lepe vesti da je na kraju rešeno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Sad ti je mozda vlazan i tepih unutra i nece prestati da magli dok se ne osusi. Mali hladnjak trebas da premostis, samo spojis ulazno i izlazno crevo. Ali dok se ne iscedi sve u njemu i dok se ne osusi nema vajde.danijelk je napisao: ↑19 Mar 2021, 19:31Evo da se javim, dosta stvari je sredjeno i ispeglano, i Calibra sad ide kako i treba, radi mnogo mirnije i ravnomernije u leru, jedva su primetne oscilacije kazaljke obrtomera, rekao bih negde 25-50 obrtaja max, i to ne uvek. U voznji odlicno poteze, ubrzava, nikakvih problema, a i kocnice su sad mekse i odlicno koce.
Sta je uradjeno:
- Stavljen nov step/ler motor (SKV Esen, nemacki)
- Stavljen nov termodavac (Bosch)
- Stavljen nov senzor pozicije leptira (Bosch)
- Uradjen nov ceo auspuh, srednji i zadnji lonac, bez katalizatora, po fabrickim spec.
- Ociscena klapna leptira i protokomer
- Zamenjeno iberlauf crevo, staro napuklo kod selne
- Zamenjena prednja kociona creva
- Na kraju resetovan bord/akumulator
Sad imam novi manji problem, vidim da mi fali antifriza, i da je crkao grejac kabine, konstantno magli stakla iznutra, neki masan sloj stvara.
Novi je u procesu nabavke, nego da li moze nekako da se iskljuci taj grejac kabine, privremeno, dok ne zamenim novim? Da ga izbacim iz funkcije bilo kako, da moze da se vozi bez magljenja?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Nisam primetio da je vlazan tepih unutra, niti na nekom drugom mestu, mozda zato sto mi se to magljenje tek od juce pojavilo? Gotovo sam 99% siguran da je tepih suv, no provericu sutra.
Da li treba antifriz da se ispusta pre nego sto se prespoje ta creva, ili kako se vec vrsi premoscavanje?
Da li treba antifriz da se ispusta pre nego sto se prespoje ta creva, ili kako se vec vrsi premoscavanje?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Ako si brz ne mora, to je uglavnom prilicno visoka tacka gde je mali hladnjak. Moras da pripremis parce cevikojim ces da spojis i selne. Ako neces da se ista prospe ispustis malo antifriza, tako je najbolje, ali moras da odzracis sistem posle.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Zašto izduv bez katalizatora u ovom momentu,šta ćeš sa tehničkim?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Jel moze da se pristupi crevima nekako iz kabine, ili mora komplet tabla dole i ostalo?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Prvo probaj na pozarnom zidu da ih lociras, tu budu konekcije.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
dunx81 je napisao:Zašto izduv bez katalizatora u ovom momentu,šta ćeš sa tehničkim?
Biće Mile rent-a-bubreg.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15137
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
+1ljubitelj je napisao:Direktan i jak uticaj na temu u naslovu. Mislim da je pominjano više puta da se proveri zaptivenost kompletnog usisa, što je vrlo čest uzrok raznih problema oko regulacije rada motora a pogotovu na leru.
Lepe vesti da je na kraju rešeno.
Nije mi jasna poenta izbacivanja malog hladnjaka, kad si vec toliko ulozio u njega, zameni mali hladnjak i propratne sitnice.
Ako si vec odlucio da ga izbacis, imaj na umu da moras istociti osredjenu kolicinu antifriza jer ce biti manji kapacitet sistema za hladjenje motora bez malog hladnjaka. Mozda moze da dodje i do veceg opterecenja sistema za hladjenje motora jer i mali hladnjak ima uticaj na smanjenje temperature antifriza tokom rada motora. Verovatno vec znas da se temperatura motora moze smanjiti paljenjem grejanja na najtoplije kada dodje do pregrevanja motora.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Ja bi više brinuo što se izbacivanjem ostaje potpuno bez grejanja kabine, a to znači 5 meseci barem auto u nevoznom stanju...
Ako je za privremeno rešavanje, prosto staviti po 1 štipaljku na dovodno i na odvodno crevo i time blokirati cirkulaciju (i curenje ograničiti, nema pritiska nema ni curenja) u kabini.
Ako je za privremeno rešavanje, prosto staviti po 1 štipaljku na dovodno i na odvodno crevo i time blokirati cirkulaciju (i curenje ograničiti, nema pritiska nema ni curenja) u kabini.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Novi grejac kabine narucujem, to se menja svakako, nego privremeno neko resenje dok ne stigne i dok ne uhvatim termin kod majstora.
Nasao sam neki marke Renco, 6 meseci garancija, valja li nesto?
Radije bih odmah stavio nesto kvalitetno, imate neki predlog od kog proizvodjaca da trazim?
Nasao sam neki marke Renco, 6 meseci garancija, valja li nesto?
Radije bih odmah stavio nesto kvalitetno, imate neki predlog od kog proizvodjaca da trazim?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Nissens, Behr...
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Dok ne sredim grejac, da li ce nesto smetati radu motora ako privremeno zapusim onaj ventilacioni otvor kod soferke? Jer odatle isparava i magli/zamascuje soferku?
Auto nema klimu, i magli nevezano da li ventilator radi ili ne radi, cim se motor zagreje krece isparavanje i magljenje iz tog otvora.
Auto nema klimu, i magli nevezano da li ventilator radi ili ne radi, cim se motor zagreje krece isparavanje i magljenje iz tog otvora.