Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
pa to pitaj u nekoj radnji koja prodaje delove za taj auto, sumnjam da je neko ovde radio servis na calibri, mozda pre 20 godina
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Da li neispravan ili poluispravan termo davac moze da uzrokuje nestabilan/neravnomeran rad motora u leru?
Rad motora se malo poboljsa posle 15-20 min voznje, tj. kad se motor zagreje.
Rad motora se malo poboljsa posle 15-20 min voznje, tj. kad se motor zagreje.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Pitao sam na pocetku teme ali pitacu ponovo, da li si pregledao creva od vakuuma? Ja sam isto imao neravnomeran rad na leru i problem je bio u naprslom crevu od vakuuma. Posle zamene creva, rad na leru je bio ravnomeran.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Pregledavao sam crevo od usisa, creva od step/ler motora i jos neka, koja su tacno ta vakum creva koja su kriticna za ravnomeran rad?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Sva creva. Samo jedno da ne zaptiva (jer je zatvoren sistem) i regulacija motora je u autu.
Jesi li pregledao creva merenjem i koliko iznosi pritisak ili onako odokativno nekakvom procenom?
Jesi li pregledao creva merenjem i koliko iznosi pritisak ili onako odokativno nekakvom procenom?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Iberlauf crevo je promenjeno, bilo je napuklo na kraju pre selne, kraj koji ulazi u telo leptira klapne.
Da li je bolje da iberlauf crevo samo odkacim od klapne i sprovedem dole negde, a tu rupu zapusim da ne bi vukao fals vazduh?
Vidim da se to preporucuje za bolji rad starijih motora koji su vec presli vecu kilometrazu?
Da li je bolje da iberlauf crevo samo odkacim od klapne i sprovedem dole negde, a tu rupu zapusim da ne bi vukao fals vazduh?
Vidim da se to preporucuje za bolji rad starijih motora koji su vec presli vecu kilometrazu?
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Da, kod motora koji su odavno za generalku, koji troše po 5-6 litara ulja, skidanje recirkulacije sa usisa je gotovo obavezno da bi motor uopšte nekako radio. Praktikovalo se kod karburatorskih motora uglavnom.
Ako je tvoj motor u tako lošem stanju da ima jako veliku količinu gasova, što bi u narodu rekli produvao na karikama sve takve "fore" samo privremeno krpe situaciju, koja će se jako brzo dalje pogoršavati.
Nije bilo dosada informacije o tako lošem stanju motora, džabe cela ona priča o štelovanju i proveri ler sistema, prosto nikada to neće raditi kako treba dok se motor mehanički ne sredi- klipovi sa karikama, cilindri na specijalu, radilica trnuje itd... komplet mašinska obrada bloka.
Ako je tvoj motor u tako lošem stanju da ima jako veliku količinu gasova, što bi u narodu rekli produvao na karikama sve takve "fore" samo privremeno krpe situaciju, koja će se jako brzo dalje pogoršavati.
Nije bilo dosada informacije o tako lošem stanju motora, džabe cela ona priča o štelovanju i proveri ler sistema, prosto nikada to neće raditi kako treba dok se motor mehanički ne sredi- klipovi sa karikama, cilindri na specijalu, radilica trnuje itd... komplet mašinska obrada bloka.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Auto se vozi svakodnevno, nemam nikakvih problema u voznji, samo taj neravnomeran i nemiran rad u leru, koji doduse nije nesto jako izrazen, ali se jasno oseti po tim "udarima" iz motora, i variranju obrtaja gore-dole, nekih 50-100 obrtaja, kao neko neravnomerno priguseno stucanje. Kad krene voznja sve je glatko, toga nema, a inace ne trosi ulje, ne trokira u voznji, ne dimi, ide sasvim normalno.
Bice da je potrebno osvezavanje motora, sredjivanje dihtunga, glave, ventila, neka polu-generalna...
Bice da je potrebno osvezavanje motora, sredjivanje dihtunga, glave, ventila, neka polu-generalna...
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Pa ako je tako i motor je u dobrom stanju, ne troši ulje, otkuda onda predlog da se skine crevo PCV da ne ulazi puno ulja u usis...ne kapiram takve kontradiktornosti.
Prosto, ako motor nije produvao crevo mora da bude u funkciji inače neće biti potpritiska i neće uopšte raditi PCV sistem a time ni regulacija motora neće biti u zadatim okvirima.
Prosto, ako motor nije produvao crevo mora da bude u funkciji inače neće biti potpritiska i neće uopšte raditi PCV sistem a time ni regulacija motora neće biti u zadatim okvirima.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Mozda je vreme za novog majstora.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
Samo sam pitao da li je bolje za motor, u kakvom god je stanju, da se odkaci iberlauf i sprovede dole, da li to pomaze motoru da lakse i ravnomernije radi, jer vidim da mnogi to radi, iako je motoru dobrom stanju, pa ako pomaze pomaze...
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
To se radi na DMB motorima, koji produvaju pre 50.000km.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
ako ces vec da vadis ibelauf onda napravi oil catch tank a ne da pustis crevo da se vuce po putu kao na jugicima i kecivima sto se neretko sretalo ali kod njih se to vidjao jer su bili zreli za otvaranje a varijanta sa oil catch tankom je vec nesto sto se radi u svetu tjuninga i trka i nema veze sa produvalim motorima i sl.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
oil catch tank ionako ima svaki moderan motor, možda neki izuzetak ali pravilo je da ima fabrički rešeno prikupljanje uljnih para kroz separaciju.
Inače je dobra stvar, ja sam na jednom autu napravio ručno oil cc pošto fabričko rešenje je bilo očajno rešeno, U pitanju je bio Reno benzinac.
Inače je dobra stvar, ja sam na jednom autu napravio ručno oil cc pošto fabričko rešenje je bilo očajno rešeno, U pitanju je bio Reno benzinac.
Re: Opel Calibra C20NE i nestabilan ler rad
pa nemaju bas svi posebno ne atmosferski motori, imaju turbaci i dizelasi a calibra cisto sumnjam da ga ima zato i kazem ako oce da se zeza sa iberom da bolje napravi tank