Bmw F11 Regeneracija Dpf
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Je'l probao to neko da sipa u druga kola? Ima sad aditiva raznoraznih za čišćenje DPF, a po iskustvo sa Eolys, trebalo bi da mogu po istom principu da pomognu bilo kom dizel automobilu sa DPF, gde takvi aditivi nisu ni predviđeni.
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Upravo to,video sam da se prodaju aditivi za ciscenje dpf,medjutim ne znam nikog ko je to koristio pa da kaze iz prve ruke info
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Vrlo verovatno radi, treba se udubiti u sastav i videti da li liči na Eolys. Štos je da ako se koristi aditiv, a vozilo je često na otvorenom drumu, ono će da sagori naslage u DPF i bez prinudne regeneracije. Nemam nažalost (čitaj:nasreću) više nijednog dizela u kući da to malo isprobam.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Ne moze bre Eolys, jeste li ludi To je specijalan aditiv (Cerium Oxide) namenjen da se ubrizga iz posebnog rezervoara u dizel i spusta temperaturu procesa regeneracije sa 600 na 450 C. Prednost je sto, dok ima aditiva, ne bi trebalo da bude problema ni sa gradskim relacijama voznje. Mana je - talozi se u DPFu i ne moze se sagoreti. Nemoj da se zezate da sipate to.
Namenjen je samo za FAP sistem kod PSA.
Namenjen je samo za FAP sistem kod PSA.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Koja je tačno razlika u sadržaju rezervoara, da li se tečnost ubrizga uz pomoć pumpe ili uspeš sam približnu količinu na pun rezervoar?
Ralika može biti samo u konstrukciji FAP/DPF, ali svakako neki srodan aditiv bi mogao biti od koristi hipotetički. Ko ganja dizele, pogotovo matore, uopšte ne bi bilo loše da malo istraži jer ima teoretsku podlogu samo takvu.
Ralika može biti samo u konstrukciji FAP/DPF, ali svakako neki srodan aditiv bi mogao biti od koristi hipotetički. Ko ganja dizele, pogotovo matore, uopšte ne bi bilo loše da malo istraži jer ima teoretsku podlogu samo takvu.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Ne moze to tako. Ovo je striktno namenjeno za FAP kod PSA. Racunar ubrizga odredjenu kolicinu (maksimum je 1265 mm3 po jednom ubrizgavanju) aditiva u zavisnosti od kolicine usutog goriva. Pri procesru regeneracije, cerium oxide smanjuje temperaturu za regeneraciju. Dakle, lakse je pali i obavlja. Aditiv je namenjen samo za FAP sistem, mislim da bi na drugim sistemima napravio karambol.
Inace, je otrovan i postoji procedura za sipanje, nije za zezanje.
Inace, je otrovan i postoji procedura za sipanje, nije za zezanje.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Ja mislim da se taj aditiv ubrizgava direktno u dpf tj ispred dpf-a, ne meša se sa gorivom... Isto kao Ad blue...
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Ne, ubrizgava se u rezervoar sa gorivom kad sipaš.
https://www.valvoline.com/en-europe/our ... egenerator
Izgleda da je većini isti princip i sastav, cerijum-oksid. Ovaj je za OE DPF i nigde ne piše sadržaj.
Ne bi me čudilo da je to sve isti klinac.
edit: ovde sam našao malo generičkije objašnjenje:
https://xenum.com/en/dpf-regeneration-additives/
https://www.valvoline.com/en-europe/our ... egenerator
Izgleda da je većini isti princip i sastav, cerijum-oksid. Ovaj je za OE DPF i nigde ne piše sadržaj.
Ne bi me čudilo da je to sve isti klinac.
edit: ovde sam našao malo generičkije objašnjenje:
https://xenum.com/en/dpf-regeneration-additives/
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Evo jednog primera aditiva koje se dodaje u rezervoar,načuo sam da se prvo sipa aditiv a zatim naspe gorivo da bi se bolje ismesala tecnost,medjutim i dalje je pitanje dali je to efikasno sredstvo i ima li neka negativna dejstva na sistem?
https://www.cropc.net/autozona/savjeti- ... o-lijeciti
https://www.cropc.net/autozona/savjeti- ... o-lijeciti
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Misljenja sam da ne treba da obracas paznju na dpf uopste, tj. da se ne tangiras ako ponekad ostane da radi ventilator nakon sto ugasis auto posto u voznji sumnjam da ces primetiti da se nesto desava.
Kad bude doslo vreme za zamenu(koju obicno kod nas serviseri odloze nekom vrstom ciscenja DPFa) to ce ti iskociti na ekranu i to tesko da ce se desiti u prvih 200k km.
Kad bude doslo vreme za zamenu(koju obicno kod nas serviseri odloze nekom vrstom ciscenja DPFa) to ce ti iskociti na ekranu i to tesko da ce se desiti u prvih 200k km.
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
potrosnju na bordu ne gledam skoro nikad, posebno ne po lokalu, nekad na auto put ili otvorenom putu bacim pogled kad je na tempomatu cisto informativno inace ovako ta opcija mi nikad i ne stoji na displeju...nemam nameru ni da kacim neke diode i sl. iako bi nekad bilo pozeljno znati kad radi reg. cisto da ne gasis auto vec da provozas jos malo, desilo mi se vise puta da parkiram kuci i cujem ventilator vrti, znaci krenuo da radi... generalno posebno sad u zimskom periodu relacije su mi kratke, jedva jednu kockicu temperature da podigne (3 su radna temp.) tako da jeste malo jeba auto sa dpf ako se 90% vremena koristi za grad i krace relacije...moracu da predjem na benzinca nekog, ionako uglavnom koristim sluzbeni auto pa privatni i ne stizem da vozim toliko kao pre.
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
nidžo, može naravno i original PSA Eolys pakovanje ili isti OEM aditiv (talijani pravi isti eolys aditiv ali se prodaje pod svojim brendom) da se sipa u rezervoar tj pomeša sa dizelom.
Može biti problem što je to koncentrat pa se jako malo dodaje, predvidjeno je sa 3 litra 180,000km tj kada se izračuna na 50 litara dizela sipati 0,013 lit.
E sad može još jedan problem da se pojavi pošto Eolys ne sagoreva već se taloži u filteru trajno, da se filter taj neki drugi zapuši od eolysa i prevremeno završi radni vek.
Ako bi se znali podaci o merama ćelija u saću i ako su mere približno iste onda verovatno može da se primeni kao što si predvideo.
Mislim da treba imati u vidu da se ovaj PSA sistem i taj aditiv pojavio pre uvodjenja euro dizela masovno, u doba Euro2 normi kada se još koristio naveliko po Evropi klasičan D2 i D1 dizel sa nižim cetanskim brojem.
Pitanje je da li danas uopšte treba aditiv današnjim motorima uz današnja goriva, ima dovoljno drugih brendova koji imaju DPF sisteme koji rade bez problema i bez ikakvih aditiva.
Aditiv za snižavanje temperature sagorevanja dizela bi očekujem pomagao filterima i uopšte autima sa dosta kilometara da se detaljnije, više očiste pri redovnim regeneracijama.
Nemam(o) dovoljno podataka za nedvosmislen zaključak u smislu preporučiti ili ne kao dopunu tamo gde nije predvidjen od strane fabrike.
Ja sam probao aditiv u spreju za čišćenje filtera ili EGR, uglavnom ne vrši posao i ta jedna boćica je neprimetnog dejstva, tj ne otapa talog koji već postoji. Oba spreja su izgleda sličan ili isti sastav, i po mirisu i po delovanju.
Ono što sam isprobao, kočiona tečnost rastvara talog čadji prilično efikasno, samo treba ostaviti vreme da deluje. Uspeva da reši zapekle grejače, tj taj talog koji nastane i drži ih zakovane.
Može biti problem što je to koncentrat pa se jako malo dodaje, predvidjeno je sa 3 litra 180,000km tj kada se izračuna na 50 litara dizela sipati 0,013 lit.
E sad može još jedan problem da se pojavi pošto Eolys ne sagoreva već se taloži u filteru trajno, da se filter taj neki drugi zapuši od eolysa i prevremeno završi radni vek.
Ako bi se znali podaci o merama ćelija u saću i ako su mere približno iste onda verovatno može da se primeni kao što si predvideo.
Mislim da treba imati u vidu da se ovaj PSA sistem i taj aditiv pojavio pre uvodjenja euro dizela masovno, u doba Euro2 normi kada se još koristio naveliko po Evropi klasičan D2 i D1 dizel sa nižim cetanskim brojem.
Pitanje je da li danas uopšte treba aditiv današnjim motorima uz današnja goriva, ima dovoljno drugih brendova koji imaju DPF sisteme koji rade bez problema i bez ikakvih aditiva.
Aditiv za snižavanje temperature sagorevanja dizela bi očekujem pomagao filterima i uopšte autima sa dosta kilometara da se detaljnije, više očiste pri redovnim regeneracijama.
Nemam(o) dovoljno podataka za nedvosmislen zaključak u smislu preporučiti ili ne kao dopunu tamo gde nije predvidjen od strane fabrike.
Ja sam probao aditiv u spreju za čišćenje filtera ili EGR, uglavnom ne vrši posao i ta jedna boćica je neprimetnog dejstva, tj ne otapa talog koji već postoji. Oba spreja su izgleda sličan ili isti sastav, i po mirisu i po delovanju.
Ono što sam isprobao, kočiona tečnost rastvara talog čadji prilično efikasno, samo treba ostaviti vreme da deluje. Uspeva da reši zapekle grejače, tj taj talog koji nastane i drži ih zakovane.