Bmw F11 Regeneracija Dpf
Bmw F11 Regeneracija Dpf
Regeneracija dpf na F11,jel upali neku lampicu da se zna da je u pokrenuta regeneracija u toku voznje?
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
koliko ja znam ne pali nista kad je sve ispravno, lampica za dpf svetli samo kad je vreme za regeneraciju a nije je sam pokrenuo pa onda moras da ga vozis na vecim obrtajima dok ne obavi reg. i ugasi lapmicu, a kad sam radi regeneraciju onda samo poveca ler gas i na bordu je veca potrosnja, eventualno i ventilator hladnjaka pali, tako je kod drugih kola vrv i kod bmw ali ima ovde ljudi koji bolje to znaju kod bmw-a kako je reseno
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Nema lampice, niti ces ikada primetiti da radi regeneraciju. 6 godina vozimo BMW i preko 350.000km. Od tih 350.000, 300.000 smo presli sa n47 motorom, a ovih 50.000 sa b47. Prvi n47 u e90lci sa 130.000 uzeg, sa 240.000 prodat, drugi n47 u f34 sa 180.000 uzet, prodat sa 340.000km. Treci f10lci sa b47 presao 50ak hiljada. Nikad ni pomislio da radi regeneraciju.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Da pitam zato jer nigde nisam nasao neko upozorenje da je reg.pokrenuta a upravo mi se desilo da je verovatno reg. Bila u toku jer kad sam parkirao u garazu ugasio auto i izasao iz auta ventilator je jos dugo vrteo mozda nekih 7-8min,vidim sad da svi kazu da nije dobro prekidati proces regeneracije medjutim bas je malo tesko to ispostovati ako nisi upoznat da je proces ciscenja u toku,skontam tek kad izadjem iz auta jbg...
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
ako nije izbacio nikakvu gresku onda vrv i nema problem sa prekidom reg. a vrv moze da se vidi na dijagnostici da je prekinuta. meni se to isto desava na citroenu, par puta sam primetio da kad stanem ventilator nastavi da vrti ali jbg sta da se radi uradice neki sledeci put, kad bih znao kad je krenula reg. ne bih stajao nastavio bih da vozim jos neko vreme
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Zakaci led diodu u spoljni retrovizor na C4 pa ces tacno znati kad je radi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Da je predviđeno da vozač zna kad se dešava regeneracija, i da postoje neke instrukcije kako se ponašati u tom slučaju, postojala bi adekvatna poruka ili lampica. Pošto to ne postoji, proizvođač nije predvideo da se bilo šta radi.
Ako si u stanju da prepoznaš kad auto radi regeneraciju, možeš da ga voziš malo duže, može to samo da mu koristi, ali ako ne možeš, ne opterećuj se time.
Tek kad se upali upozorenje, pročitaj šta treba da radiš u uputstvu za vozilo. Možeš i sad da pročitaš, pa vidi da znaš unapred, ako se to uopšte desi.
Ako si u stanju da prepoznaš kad auto radi regeneraciju, možeš da ga voziš malo duže, može to samo da mu koristi, ali ako ne možeš, ne opterećuj se time.
Tek kad se upali upozorenje, pročitaj šta treba da radiš u uputstvu za vozilo. Možeš i sad da pročitaš, pa vidi da znaš unapred, ako se to uopšte desi.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Kod vecine vozila bilo kog proizvodjaca kad dodje do upozorenja, uglavnom je kasno.
Doduse kod PSA grupe ima dva upozorenja. Jedno je upozorenje da postoji rizik od zapusenja (takodje isto ispisuje i ako je aditiv na minimumu uz poruku low aditive level) i da se postupi po uputstvu (Risk of filter blocking). Druga poruka je Unblock filter. To mu dodje terminana poruka i nema spasa osim zamene ili ciscenja (ako je uopste moguce). Problem je sto 90 posto vlasnika polovnjaka nema nikakvo uputstvo i ne zna sta da radi.
Zato je, bar po meni, korisno da kod svakog proizvodjaca postoji bar poruka da je regneracija u toku. Naravno, kad je vozac u mogunosti ispostovace je i voziti dok regeneracija ne bude gotova. Mislim da su isli tom logikom, manje bi problema bilo sa DPFom.
Doduse kod PSA grupe ima dva upozorenja. Jedno je upozorenje da postoji rizik od zapusenja (takodje isto ispisuje i ako je aditiv na minimumu uz poruku low aditive level) i da se postupi po uputstvu (Risk of filter blocking). Druga poruka je Unblock filter. To mu dodje terminana poruka i nema spasa osim zamene ili ciscenja (ako je uopste moguce). Problem je sto 90 posto vlasnika polovnjaka nema nikakvo uputstvo i ne zna sta da radi.
Zato je, bar po meni, korisno da kod svakog proizvodjaca postoji bar poruka da je regneracija u toku. Naravno, kad je vozac u mogunosti ispostovace je i voziti dok regeneracija ne bude gotova. Mislim da su isli tom logikom, manje bi problema bilo sa DPFom.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Koliko sam uspeo da shvatim nema nacina da vozac zna da je reg. u toku,onda ipak onaj stari nacin na auto put malo ga stisnuti pa to je valda to eventualno svremena na vreme dodati aditiv u gorivo ali i to neki kazu treba neki ni slucajno jbg,vidim da se nude i neki adapteri pa mozes ocitati na telefonu dijagnostiku dpf(prikazuje aktiv reg.)medjutiv postavlja se pitanje koliko je to sve tacno s obzirom kad im se pogleda cena od 20-30€?
No kako god za sad jos nemam problema a videcemo sa vremenom sta ce biti!
No kako god za sad jos nemam problema a videcemo sa vremenom sta ce biti!
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Unblock filter nije nikakav problem, poruka označava da se treba ubrzo obaviti regeneracija da ne bi došlo do potrebe za zamenom filtera.
Dakle, ni zamena ni čišćenje filtera nije potrebna već softverska aktivacija da se ispravi situacija da nije automatski vršena duže vremena redovna regeneracija.
Tek ako se i pored te poruke ne uradi regeneracija nastaje preveliko zapušenje koje se ne može više softverski već samo hardverski rešiti /zamena ili mehaničko čišćenje/.
To da se dodje u tu fazu treba baš biti sposoban, tj totalno zanemarivati uputstvo za upotrebu auta i uopšte ne voziti motor da se zagreje do kraja više meseci.
Dovoljno je jednom mesečno da se izadje van režima grada (kreni stani, hladan motor stalno) na pola sata ili sat vožnje i nikakav problem sa DPF se ne može pojaviti.
Ne treba nikakva lampica, niti vozač bilo šta treba da radi, niti se primeti (osim ako se ne obrati baš pažnja) u vožnji. PSA sistem je kao i kod većine drugih DPF rešenja neprimetan što se tiče korisničkog iskustva.
Podrazumeva se da redovno održavanja aditiva (nivoa) se sprovodi prema intervalima, to je uslov da DPF efikasno radi kod PSA sistema.
Dakle, ni zamena ni čišćenje filtera nije potrebna već softverska aktivacija da se ispravi situacija da nije automatski vršena duže vremena redovna regeneracija.
Tek ako se i pored te poruke ne uradi regeneracija nastaje preveliko zapušenje koje se ne može više softverski već samo hardverski rešiti /zamena ili mehaničko čišćenje/.
To da se dodje u tu fazu treba baš biti sposoban, tj totalno zanemarivati uputstvo za upotrebu auta i uopšte ne voziti motor da se zagreje do kraja više meseci.
Dovoljno je jednom mesečno da se izadje van režima grada (kreni stani, hladan motor stalno) na pola sata ili sat vožnje i nikakav problem sa DPF se ne može pojaviti.
Ne treba nikakva lampica, niti vozač bilo šta treba da radi, niti se primeti (osim ako se ne obrati baš pažnja) u vožnji. PSA sistem je kao i kod većine drugih DPF rešenja neprimetan što se tiče korisničkog iskustva.
Podrazumeva se da redovno održavanja aditiva (nivoa) se sprovodi prema intervalima, to je uslov da DPF efikasno radi kod PSA sistema.
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Trebalo bi da se primeti i po trenutnoj potrošnji da radi regeneraciju tj. bude za nijansu povećana nego obično. Ja konkretno u mom slučaju, po trenutnoj potrošnji provalim i po radu ventilatora hladnjaka.
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Pa da, ako obratiš pažnju, voziš ravnomerno i znaš normalnu potrošnju, pratiš zvukove ispod haube....primeti se ako pratiš ali obično ko se time još bavi dok vozi opušteno.
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Ljubitelj mozes li tacnije napisati koji je to interval za aditiv npr. Na koliko predjenih km sipati aditiv u gorivo i kojeg proizvodjaca preporucujes?
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Bmw F11 Regeneracija Dpf
Eolys kod PSA (stariji sistem), 1L traje oko 60.000 km. 2 do 3L staje, zavisi od tipa rezervoara. Dakle, 120 do 180.000 km. Kod BMW to nemas. Drugaciji je sistem.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”