Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Pozdrav svima,
Skoro sam uzeo automobil od coveka koji mi je za ovaj problem rekao da je njemu neki elektricar rekao da je 99% problem u ventilu rasterecenja turbine.
Dijagnostika kaze EGR i rekli mi da ovo sa turbom bi trebao da zakazem, kao nesto sa ventilima, a nisam im trazio kodove gresaka
Na tabli imam check engine, depollution system fault. U isto vreme kako se pojavi check engine levo na bordu, na centralnom displeju pise depollution system fault.
A auto se ponasa normalno dok ne iskoristim turbo jedno 3,4 puta i onda vise nema boosta, tj ubrzava linearno kao atmo, a onda ga ugasim i upalim i sve normalno par puta pa opet isto. Dakle vrv ga baca u safe mod kod opterecenja...
Cackao sam onaj vakumski ventil i zeznuo ga, probao da ocistim sundjer i on se raspao u vodi, bio je bas prljav.
Kod ovog motora je sve oko turba jako nepristupacno...
Da li da probam sa nekim turbo cleanerom ocistiti ili je nesto drugo? Mislio sam sam blokirati egr onom plocicom.
Probao sam voziti sa diskonektovanim map senzorom, tad ne pali turbo uopste.
Probao sam sa diskonektovanim egr-om isto se ponasa ko i kad je konektovan.
Probao sam sa diskonektovanim vakum ventilom, isto...
Nekad se desi da boost turba moze da potraje i po 10tak puta da se ispuca turbo...
Sta vi mislite sta je? Planiram ovo sam resiti, al nemam iskustva pa bi mi znacila svaka pomoc.
Narucio sam dijagnostiku onu bluetooth da vidim kodove.
Skoro sam uzeo automobil od coveka koji mi je za ovaj problem rekao da je njemu neki elektricar rekao da je 99% problem u ventilu rasterecenja turbine.
Dijagnostika kaze EGR i rekli mi da ovo sa turbom bi trebao da zakazem, kao nesto sa ventilima, a nisam im trazio kodove gresaka
Na tabli imam check engine, depollution system fault. U isto vreme kako se pojavi check engine levo na bordu, na centralnom displeju pise depollution system fault.
A auto se ponasa normalno dok ne iskoristim turbo jedno 3,4 puta i onda vise nema boosta, tj ubrzava linearno kao atmo, a onda ga ugasim i upalim i sve normalno par puta pa opet isto. Dakle vrv ga baca u safe mod kod opterecenja...
Cackao sam onaj vakumski ventil i zeznuo ga, probao da ocistim sundjer i on se raspao u vodi, bio je bas prljav.
Kod ovog motora je sve oko turba jako nepristupacno...
Da li da probam sa nekim turbo cleanerom ocistiti ili je nesto drugo? Mislio sam sam blokirati egr onom plocicom.
Probao sam voziti sa diskonektovanim map senzorom, tad ne pali turbo uopste.
Probao sam sa diskonektovanim egr-om isto se ponasa ko i kad je konektovan.
Probao sam sa diskonektovanim vakum ventilom, isto...
Nekad se desi da boost turba moze da potraje i po 10tak puta da se ispuca turbo...
Sta vi mislite sta je? Planiram ovo sam resiti, al nemam iskustva pa bi mi znacila svaka pomoc.
Narucio sam dijagnostiku onu bluetooth da vidim kodove.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Nemoj nista sam pokusavati nego idi kod majstora da iscita kodove i da vidi gde je problem posto ocigledno ti auto baca u safe mode(kada linearno ubrzava). Ako nastavis tako bez pregleda mozes da razjebes turbo, a samim tim i motor.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Ja bih da probam sve sto mogu sam na sopstveni rizik. Tako sam resio na prethodnom seniku neke probleme.sebekkg je napisao: ↑28 Feb 2021, 01:28Nemoj nista sam pokusavati nego idi kod majstora da iscita kodove i da vidi gde je problem posto ocigledno ti auto baca u safe mode(kada linearno ubrzava). Ako nastavis tako bez pregleda mozes da razjebes turbo, a samim tim i motor.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Majstora bih angazovao samo ako mora da se vadi turbina. Ovaj covek od kog sam ga uzeo ga vozi 3 godine ovako sa istim problemom
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Neverovatno velika hauba, a opet nista pristupacno za dohvatiti u njoj. Moj savet je da se ne igras sam, moraju se ocitati greske i videti šta je pravi uzrok problema. Elektro ventil je relativno lako da se zameni, odnosno ispita da li je mozda problem u njemu. I moj auto ostaje ove nedelje zbog problema sa turbinom kod majstora da ga ispita, jer kod mene izbacuje gresku prevelikog pritiska u turbini.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
sta mislis pod tim "dok ne iskoristim turbo", pa turbina uvek radi nema njenog iskljucivanja i ukljucivanja, ona vrti cim upalis motor samo vrti sa manjim obrtajima nego pod vecim gasom.
Ocigledno kod tebe baca u safe mod kad nagazis auto i ode u vise obrtaje, onda ti iz nekog razloga ubaci u safe mod da ne opterecujes motor i turbinu i ne napravi neku havariju...to se cesto desava kad je geometrija turbine u problemu pa ne odraduje svoj posao, takodje moze i zbog map senzora, zbog ventila turbine, vakuma itd. znaci prvo mora da se ocitaju greske pa tek onda da se prica dalje, ovako napamet mozes da iskljucujes ovo ili ono i neces resiti problem ma koliko mislio da mozes sam.
Ocigledno kod tebe baca u safe mod kad nagazis auto i ode u vise obrtaje, onda ti iz nekog razloga ubaci u safe mod da ne opterecujes motor i turbinu i ne napravi neku havariju...to se cesto desava kad je geometrija turbine u problemu pa ne odraduje svoj posao, takodje moze i zbog map senzora, zbog ventila turbine, vakuma itd. znaci prvo mora da se ocitaju greske pa tek onda da se prica dalje, ovako napamet mozes da iskljucujes ovo ili ono i neces resiti problem ma koliko mislio da mozes sam.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Mislim na to da on daje boost, znam da turbina radi stalno, nego se ponasa kao da je nema kad ode u safe mod.OMP je napisao: ↑28 Feb 2021, 08:26sta mislis pod tim "dok ne iskoristim turbo", pa turbina uvek radi nema njenog iskljucivanja i ukljucivanja, ona vrti cim upalis motor samo vrti sa manjim obrtajima nego pod vecim gasom.
Ocigledno kod tebe baca u safe mod kad nagazis auto i ode u vise obrtaje, onda ti iz nekog razloga ubaci u safe mod da ne opterecujes motor i turbinu i ne napravi neku havariju...to se cesto desava kad je geometrija turbine u problemu pa ne odraduje svoj posao, takodje moze i zbog map senzora, zbog ventila turbine, vakuma itd. znaci prvo mora da se ocitaju greske pa tek onda da se prica dalje, ovako napamet mozes da iskljucujes ovo ili ono i neces resiti problem ma koliko mislio da mozes sam.
A je l zna neko sta je taj ventil rasterecenja turbine? Da li je to ovaj vakum ventil napred, ili aktuator nazad?
Inace EGR mi je zatvoren, sad sam se licno uverio kad sam skinuo alu cev sto ide do egr-a, zato verovatno i baca gresku na egr, plocica za blokadu egr-a je bas cadjava sa jedne strane, debeli sloj cadji je na njoj... Mogu misliti sta je po usisnoj grani i turbu onda... A auto bez plocice za blokadu egr-a jedva da se krece
Poslednja izmena od SrdjanN u 28 Feb 2021, 10:16, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
U utorak mi stize dijagnostika pa cu da vidim koje su sifre gresaka tacno. A uzasno je nepristupacan taj zadnji deo.Momčilo je napisao: ↑28 Feb 2021, 07:49Neverovatno velika hauba, a opet nista pristupacno za dohvatiti u njoj. Moj savet je da se ne igras sam, moraju se ocitati greske i videti šta je pravi uzrok problema. Elektro ventil je relativno lako da se zameni, odnosno ispita da li je mozda problem u njemu. I moj auto ostaje ove nedelje zbog problema sa turbinom kod majstora da ga ispita, jer kod mene izbacuje gresku prevelikog pritiska u turbini.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sta mislite da li da probam sa onim sprejem za ciscenje turbina?
Vidim da su se mnogi oslobodili garezi na taj nacin..
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
A inace ako se otkaci konektor MAP senzora i vozi, auto se sve vreme ponasa kao atmosferac onda, nema sanse da turbina da boost.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
zna li neko koje je ovo crno crevo, iznad egr-a, busno je, ima prilicno veliku rupu i nekako uljavo, a dole ispod motora ima dosta prelivenog ulja, a na meracu je sve dobro...
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
wastgate ventil, ono kao burence sto ide na samu turbinu, moze biti elektricno ili vakumsko
a moze da te zeza i onaj vakuum solenoid, pierburg ventil kako ga vec ko zove, ono malo crno sranje sto ima dva crevceta i jedan dzek, mene to zezalo na alfi popusti membrana unutra i slicne simptome daje kao kod tebe
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Na njega i ja najvise sumnjam, zato sam ga i skinuo, pa izvadim filter koji bude na njemu na osnovu ovog tutoriala:OMP je napisao: ↑28 Feb 2021, 10:32wastgate ventil, ono kao burence sto ide na samu turbinu, moze biti elektricno ili vakumsko
a moze da te zeza i onaj vakuum solenoidi, pierburg ventil kako ga vec ko zove, ono malo crno sranje sto ima dva crevceta, mene to zezalo na alfi popusti membrana unutra i slicne simptome daje kao kod tebe
sundjer je bio crn skroz i kako sam ga stavio u vodu on se raspao i sad nemam sundjer unutra.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Izgleda da je vakum crevo koje se kaci na vakum ventil i ide do turbine, bas to crevo ima na sebi nesto kao drugacije i ima ogrebotine, sad sam ga razmrdao i auto ne ulazi vise u safe mod, ali ponekad stuca, u leru mu variraju malo obrtaji, ali turbina vuce sjajno, ali stuca i cuje se tu, ja sam samo selotepom zalepio taj deo gde su ogrebotine. Cime mogu resiti to, to je bukvalno kao neka gumica koja se nastavlja na tu vakum cevcicu i navlaci se na ulaz u vakumski ventil...
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Proveri i mapu (softver) motora, naročito ako je gašen DP filter.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 407 2.0 hdi, turbina i safe mode?
Kreni od egra, ko zna sta se desava u radu motora kad komp detektuje neispravnost.
Ocigldno nije dovoljno fizicki ga zatvoriti ako nije i softverski resen, pa ili kupi drugi egr ili resavaj taj softverski, pa onda dalje gledaj.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Ocigldno nije dovoljno fizicki ga zatvoriti ako nije i softverski resen, pa ili kupi drugi egr ili resavaj taj softverski, pa onda dalje gledaj.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока