Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Pa upravo govorim o tome da mora iskusan dijagnosticar da vidi o cemu se radi. I da moze da bude i do senzora radilice, bregaste, EGR ventila, senzora pritiska, raila... ovo sam napisao jer PSA izbacuje neke sulude greske. Kao kod mene za grejace ili relej a sve uredno radi, svi grejaci kako treba, relej, radi regeneracije... fantomska greska. Isto vazi i za interminent greske EGR ventila kada radi selfclean test. Dovoljno je tad da zakasni sa pozicijom (signal, sta god) i da upise gresku. Pa ti lomis glavu zasto kad sve radi kako treba. Eto nekih sitnica koje su gremlini i slicno.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Evo sa nekom amaterskom dijagnostikom, to pokazuje od gresaka
- Prikačeni fajlovi
-
- Screenshot_2021-04-05-16-05-02-248_com.pnn.obdcardoctor_full.jpg (38.75 KiB) Pogledano 1981 put
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
P1351 zanemari, to pokazuje kod svih iako rade grejaci i relej, mada opet mozes ispitati grejace i relej lako.
Imas gresku na senzoru raila i prva greska je poremecaj u pritisku goriva - ispod granicne vrednosti.
Zato ti se i gasi.
Proveriti i pumpu visokog pritiska, za svaki slucaj.
Imas gresku na senzoru raila i prva greska je poremecaj u pritisku goriva - ispod granicne vrednosti.
Zato ti se i gasi.
Proveriti i pumpu visokog pritiska, za svaki slucaj.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Dijagnostika je dovoljno dobra za to što treba, još da si snimio parametre pri freeze frame tj trenutku kada se problem desio. Na tom ekranu se vidi trenutni pritisak goriva prilikom gašenja.
Da li je ECU radi zaštite od pucanja namerno ugasio motor ili je pritisak pao ispod minimalnog i opet ECU zaključio da nema goriva pa ugasio.
Prva greška ukazuje na mogući kratak spoj u napajanju senzora.
Uz ovu grešku na auspuhu se treba pojaviti crni dim kao prateći simptom.
Ako ima dima i ova je greška senzor veravatno radi korektno i problem je u regleru pritiska, a ako nema dima i ova je greška verovatno je problemu u kratkom spoju.
Recimo na taj način se vrši proces postavljanja dijagnoze...eliminacijom faktora uticaja na ovu ili onu pojavu.
Treća greška ukazuje na nizak pritisak, takodje mogući kratak spoj ali ovaj put sa masom. Ili stvarni pad pritiska u railu.
Zato je bitno da se očita dijagnostikom i pritisak, treba da je oko 300 bara u tom režimu kada se dogodi gašenje/kvar.
A na tom motoru sam konektor tog senzora zna da bude problematičan.
Dakle, treba izmeriti stanje konektora i svih spojeva do ECU i ispratiti ponašanje 5V magistrale a ako je to sve ok 100% onda zameniti senzor.
Druga greška je vezana za sistem dogrevanja/ grejače, nije razlog da se gasi na semaforu. Ali svakako treba dalje i to rešavati.
Nakon ove dijagnostike kodova ja bih kao sledeći korak radio dijagnostiku osciloskopom ili brzim unimerom.
ps. senzor kada crkne onda se veoma retko ponovo samopopravi, a povremene greške su veoma često posledica problema sa kablažom. Generalno, nevezano za ovaj slučaj.
Da li je ECU radi zaštite od pucanja namerno ugasio motor ili je pritisak pao ispod minimalnog i opet ECU zaključio da nema goriva pa ugasio.
Prva greška ukazuje na mogući kratak spoj u napajanju senzora.
Uz ovu grešku na auspuhu se treba pojaviti crni dim kao prateći simptom.
Ako ima dima i ova je greška senzor veravatno radi korektno i problem je u regleru pritiska, a ako nema dima i ova je greška verovatno je problemu u kratkom spoju.
Recimo na taj način se vrši proces postavljanja dijagnoze...eliminacijom faktora uticaja na ovu ili onu pojavu.
Treća greška ukazuje na nizak pritisak, takodje mogući kratak spoj ali ovaj put sa masom. Ili stvarni pad pritiska u railu.
Zato je bitno da se očita dijagnostikom i pritisak, treba da je oko 300 bara u tom režimu kada se dogodi gašenje/kvar.
A na tom motoru sam konektor tog senzora zna da bude problematičan.
Dakle, treba izmeriti stanje konektora i svih spojeva do ECU i ispratiti ponašanje 5V magistrale a ako je to sve ok 100% onda zameniti senzor.
Druga greška je vezana za sistem dogrevanja/ grejače, nije razlog da se gasi na semaforu. Ali svakako treba dalje i to rešavati.
Nakon ove dijagnostike kodova ja bih kao sledeći korak radio dijagnostiku osciloskopom ili brzim unimerom.
ps. senzor kada crkne onda se veoma retko ponovo samopopravi, a povremene greške su veoma često posledica problema sa kablažom. Generalno, nevezano za ovaj slučaj.
Poslednja izmena od ljubitelj u 05 Apr 2021, 16:40, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Ne znam više šta govoriš ali motor ne može da se upali ni da radi ako je senzora radilice van funkcije. To je apsolutno neophodan senzor za rad motora.
Senzor bregaste nije bitan, kada se već jednom upali motor može i da se otkači motor bi trebao da nastavi da radi. EGR nema veze sa pritiskom ubrizgavanja i zbog njega se neće ugasiti motor koji je radio, uglavnom osim u nekim specijalnim okolnostima.
Što više iskustva stičem mišljenja sam da PSA ne izbacuje sulude greške, radi uglavnom isto kao i kod svih drugih brendova i daje dobre opšte smernice sa kodom grešaka koji upućuje koja dijagnostika da se uradi i dovrši analiza kvara.
Samo treba dobro tumačiti poruke koje šalju kodovi.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Hvala na objasnjenju. Zakazao sam za ponedeljak kod elektricara kog su mi preporucili na forumu, valjda ce on resiti.ljubitelj je napisao: ↑05 Apr 2021, 16:27Dijagnostika je dovoljno dobra za to što treba, još da si snimio parametre pri freeze frame tj trenutku kada se problem desio. Na tom ekranu se vidi trenutni pritisak goriva prilikom gašenja.
Da li je ECU radi zaštite od pucanja namerno ugasio motor ili je pritisak pao ispod minimalnog i opet ECU zaključio da nema goriva pa ugasio.
Prva greška ukazuje na mogući kratak spoj u napajanju senzora.
Uz ovu grešku na auspuhu se treba pojaviti crni dim kao prateći simptom.
Ako ima dima i ova je greška senzor veravatno radi korektno i problem je u regleru pritiska, a ako nema dima i ova je greška verovatno je problemu u kratkom spoju.
Recimo na taj način se vrši proces postavljanja dijagnoze...eliminacijom faktora uticaja na ovu ili onu pojavu.
Treća greška ukazuje na nizak pritisak, takodje mogući kratak spoj ali ovaj put sa masom. Ili stvarni pad pritiska u railu.
Zato je bitno da se očita dijagnostikom i pritisak, treba da je oko 300 bara u tom režimu kada se dogodi gašenje/kvar.
A na tom motoru sam konektor tog senzora zna da bude problematičan.
Dakle, treba izmeriti stanje konektora i svih spojeva do ECU i ispratiti ponašanje 5V magistrale a ako je to sve ok 100% onda zameniti senzor.
Druga greška je vezana za sistem dogrevanja/ grejače, nije razlog da se gasi na semaforu. Ali svakako treba dalje i to rešavati.
Nakon ove dijagnostike kodova ja bih kao sledeći korak radio dijagnostiku osciloskopom ili brzim unimerom.
ps. senzor kada crkne onda se veoma retko ponovo samopopravi, a povremene greške su veoma često posledica problema sa kablažom. Generalno, nevezano za ovaj slučaj.
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Peugeot izbacuje fantomske kodove, pogotovo 1.6 HDI.
P1351 greska - cas je ima, cas je nema. Grejaci ispravni, izmereni, relej proveren radi. Cak i kad stavis nov, isto pokaze. Dakle sve radi, gresku obrises, upalis odmah se pojavi. Ili skloni Da napomenem da regeneraciju nece da ukljuci ukoliko relej ne daje signal i ako je vise od jednog grejaca neispravno.
Kako se onda dijagnostikuje greska grejaca? Merenjem i ispitivanjem i ako uopste ne upali lampicu grejaca na velikom minusu.
99 posto 1.6 HDI vuce ovu gresku a sve radi. Cak i kad sve izmenjas, pojavi se. Naravno niko nema pojma za tu gresku jer ne pali nista na tabli, niti bilo kakvo obavestenje, nego tek kad zakacis dijagnostiku. Medjutim, zakacis dijagnostiku sutradan - greske nema. Prekosutra je ima i tako u nedogled.
Objasnio sam i da ljudi dzabe menjaju EGR da bi im se pojavila opet ista greska, da je otvaranje i zatvaranje EGR-a odstupilo od parametara (govorim za 1.6 HDI). U stvarnosti, EGR ima self test koji kada obavlja, iz nekog razloga ECU misli da to nesto ne valja i upisuje gresku (ali ne i informaciju na tabli ili check engine lampicu) Sa druge strane ako se pojavi i check engine lampica uz EGR kodove, onda jeste do njega.
Kazem, sistem je sulud i treba odlican dijagnosticar da isprati zive parametre da bi znao o cemu se radi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Rešiće, nije ovo ništa specijalno problematično.
I ja koristim Incar doc aplikaciju, pokazalo mi se da verno prikazuje stanje parametara.
I ja koristim Incar doc aplikaciju, pokazalo mi se da verno prikazuje stanje parametara.
- cozmo
- Postovi: 5033
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
I nek proveri i senzor pedale gasa.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Procesom dijagnostike i alatima. I uzrok greške se nakon toga otkloni.
Imam sveže isksustvo sa C4 u okruženju (2006). i tim 1.6HDI, nikakav problem sa grejačima, nikakve fantomske greške....i znam još podosta ispravnih auta iz PSA.
To ako ti imaš problem sa P1351 i ne možeš da rešiš ne ulazim zašto i kako, uglavnom PSA ima isti , da ne kažem identičan, sistem kodova greške i uopšte nadzora motora kao i drugi brendovi.
Uostalom ECU koje koristi PSA nisu njihovi, standardni široko rasprostranjeni u auto industriji, recimo Bosch serije EDC 15, 16, 17.
Nije Pežo ništa drugačiji od nekog VWa, Fiata, Alfe, Volvoa, Renoa, Opela po pitanju EFI sistema i samih kodova greške jer su one standardizovane.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Eh kad sam imao Punta 1.2 , nije bilo ovolikih senzora i ove zajebancije
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Punto 1,2 nema, ali Punto 1,3 ima sve te iste senzore. Potpuno isti sistem, ista problematika, isti mogući kvarovi, isto rešavanje...
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
To jeste, zato i nisam ljubitelj dizela. Sad se malo raspitivao za te senzore, pa nista ispod 100 e nema i plus ruke. A sto su me majstori odrali do sad za dijagnostiku kvara, a nisu nasli nista konkretno. Sad jos i ovlasceni serviser da me odere i prelazim da vozim biciklu
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Sve je slično i kod modernih benzinaca (turbina, direktno ubrizgavanje, senzori pritiska itd) , imaju isti sistem kao i dizeli a i cene rešavanja stvari su bliske.
Na sreću ili nesreću, senzori iako ih ima mnogo retko se kvare ali jednom kada se udje u igranku sa njima može lako u lavirint da se upadne.
Da se očita neki kod greške, zameni senzor a ono stativa- nije kvar rešen.
Na sreću ili nesreću, senzori iako ih ima mnogo retko se kvare ali jednom kada se udje u igranku sa njima može lako u lavirint da se upadne.
Da se očita neki kod greške, zameni senzor a ono stativa- nije kvar rešen.