Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Peugeot 307 1.6 hdi sa 66kw je pocei da se gasi kad stanem na semafor. Cim ne dodajem gas, on se ugasi. Na velikim obrtajima radi odlicno ali kad pustim gas i hocu da stanem, on se gasi. To se sve desava uvek kad pada kisa, na suvom radi kao sat. Da li je moguce da negde ulazi voda i da pravi nekinspoj? Dijagnostika pokazuje problem sa senzorom pritiska goriva, ali ta greska nestaje i pojavljuje se opet. Da li je resenje promeniti taj senzor ? Plasim se da i sa novim ne bude isto.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
ja bi promijenuo taj senzor.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
- zezam krizu
- Postovi: 109
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 22:03
- Garaža: 207 1.4 HDi, Fluence 1.5 dCi
- Lokacija: Resnik
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Ja bih radije proverio senzor polozaja radilice, kod mene je uglavnom sa 207 bio slican problem, samo ne mogu da se setim sta mi je majstor porucio da li je bas bila direkt greska za senzor. U mestu je menjao broj obrtaja, dam gas, pustim i ugasi se. Sreca pa mi se to desavalo na pravcima gde je ravno. Cim sam promenio taj senzor, vise nikad problem.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Ja hocu da ga promenim, ali me buni ovo sto se on gasi samo kad je kisa i vlazno vreme. Moze biti i taj senzor radilice, probacu i njega da proverim kod majstora. Nije izbacivao greske do sada. Bas cudan problem, nije mi se ovo desavalo nikada
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Prvo treba završiti postavljanje dijagnoze i definisati uzrok, a tek potom popravka i ako treba uopšte zameniti senzor. Sami senzori retko crkavaju, i kada jednom crknu p opravilu nema ponovnog korektnog rada, ne mogu da se samopoprave.
Iz opisanog dešavanja kada se gasi, uz dejstvo vode, nema osnova za zaključak da se menja senzor, pre će biti da je dijagnoza kvar na kablaži/konektorima.
Sasvim uobičajena mogućnost s obzirom da 307 nema vodozaptivnu oblogu konektora na instalacijama.
Na mom 307 sam stoga samostalno preventivno sve bitne konektore/ senzore napravio vodozaptivnim iako nikakav problem nije postojao.
ps. čitač kodova dijagnostike ne pokazuje sam senzor a i ne može da sazna da li je senzor problem jer to ne ume nijedna dijagnostika.
Može samo da pokaže problem sa signalom ili komunikacijom a to je nešto sasvim drugo. Senzor može ali i ne mora uopšte da ima uticaja na taj problem.
Iz opisanog dešavanja kada se gasi, uz dejstvo vode, nema osnova za zaključak da se menja senzor, pre će biti da je dijagnoza kvar na kablaži/konektorima.
Sasvim uobičajena mogućnost s obzirom da 307 nema vodozaptivnu oblogu konektora na instalacijama.
Na mom 307 sam stoga samostalno preventivno sve bitne konektore/ senzore napravio vodozaptivnim iako nikakav problem nije postojao.
ps. čitač kodova dijagnostike ne pokazuje sam senzor a i ne može da sazna da li je senzor problem jer to ne ume nijedna dijagnostika.
Može samo da pokaže problem sa signalom ili komunikacijom a to je nešto sasvim drugo. Senzor može ali i ne mora uopšte da ima uticaja na taj problem.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
To je problem, nijedan majstor mi nije rekao sta je tacno, samo nagadjaju. Kod tri majstora sam nosio, prvi mi je rekao da je bos pumpa , pa sam otisao kod bosiste on kaze da je sve dobro. Drugi mi je rekao filter goriva, to promenio i opet isto. Sad ovaj treci kaze da je senzor i kaze da je mozda prilikom pranja motora ,povukao vlagu. Ne znam kod koga da ga nosim, ne mogu da se molim svaki put kad stanem na semafor, pogotovu kad sam u guzvi nekoj.
Mozes li mi objasniti kako si to uradio da probam i ja.
Mozes li mi objasniti kako si to uradio da probam i ja.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Izduvao vazduhom u sam konektor, par puta raskačio i nakačio, zatim samovulkanizirajuću traku obmotao u 2 sloja sa motanjem na preklop.
Posle 24 sata spoj je vodonepropustan, može se do mile volje prati vodom, konektorski pinovi unutra ostaju suvi kao barut.
Ima jedno 15tak mesta ispod haube koje sam obradio na taj način, i ostalo je još jedno 10tak koji su iza motora, nedostupni.
Od traka koje sam koristio do sada najbolje su se pokazale firme Nito ali i drugih prooizvodjača su sasvim ok.
Takodje kod Pežo i Citroen grupacije treba obratiti pažnju na odvode kišnice, ako dodje do natapanja BSI kompjutera kroz instalaciju obično se ne završi lepo/jeftino.
Posle 24 sata spoj je vodonepropustan, može se do mile volje prati vodom, konektorski pinovi unutra ostaju suvi kao barut.
Ima jedno 15tak mesta ispod haube koje sam obradio na taj način, i ostalo je još jedno 10tak koji su iza motora, nedostupni.
Od traka koje sam koristio do sada najbolje su se pokazale firme Nito ali i drugih prooizvodjača su sasvim ok.
Takodje kod Pežo i Citroen grupacije treba obratiti pažnju na odvode kišnice, ako dodje do natapanja BSI kompjutera kroz instalaciju obično se ne završi lepo/jeftino.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Ej evo sad sam dosao do konektora tog senzora, nigde nema ni truncice vlage, nema ni okolo vode nigde. Odvodi su cisti, nema vode.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
ljubitelj dobro govori.Treba sve konektore osušiti,dovoljno je samo malo vlage da zeza. Može se sve to pošpricati i s WD40, on izvlači vlagu i poboljšava kontakt. Ali prvo osušiti, sunčano vrijeme je idealno za to.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Nema gde da navlazi nesto od konektora na tom motoru. Vozio sam kroz poplave i oluje s njim, nikad nista. Moze sa gornje strane ako se pere motor, mada peru ih ko dobar dan i nista. Ja bih proverio senzor radilice, senzor pritiska goriva, senzor vode na filteru goriva (na mom 1.6 HDI ga ima), senzor polozaja bregaste. Da dodam da i EGR moze isto da uradi. Jedini senzor izlozen najvise je na DPFu koga ovaj motor nema.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- zezam krizu
- Postovi: 109
- Pridružio se: 06 Sep 2012, 22:03
- Garaža: 207 1.4 HDi, Fluence 1.5 dCi
- Lokacija: Resnik
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Evo ja ti mogu da ti predlozim da dodjes kod mog majstora, kako si krenuo da najbrajas 1., 2., i 3. majstora .Lazar996 je napisao: ↑03 Apr 2021, 17:32To je problem, nijedan majstor mi nije rekao sta je tacno, samo nagadjaju. Kod tri majstora sam nosio, prvi mi je rekao da je bos pumpa , pa sam otisao kod bosiste on kaze da je sve dobro. Drugi mi je rekao filter goriva, to promenio i opet isto. Sad ovaj treci kaze da je senzor i kaze da je mozda prilikom pranja motora ,povukao vlagu. Ne znam kod koga da ga nosim, ne mogu da se molim svaki put kad stanem na semafor, pogotovu kad sam u guzvi nekoj.
Eto i cozmo dobro navodi na senzor radilice, mene je senzor polozaja radilice kostao >3.000 dinara, a malo go**nce . Da si pitao ranije za isti problem, ja bih odbacio filter goriva jer verujem da bi ti se drugacije manifestovao problem, tipa da ti se trese motor ili gusi u voznji, pa da si imao bas zaprljano gorivo.
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Cuti bar nisam poslusao onu prvu budalu da mi rade remont bosh pumpe. Pa i ja sam to mislio, on ide i vuce kao lud, nema trzanja nema nicega. Ali zato kad stanem na semafor gotovo, sad ga drzim pod gasom i kad stojim i tad se ne gasi. Promenicu taj senzor radilice vec sutra pa cu da vidim jel nestao kvar, ako nije onda cuni taj za pritisak goriva.
Jel tesko promeniti samostalno taj senzor radilice, da ne idem svaki minut do majstora?
Jel tesko promeniti samostalno taj senzor radilice, da ne idem svaki minut do majstora?
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Senzor radilice ako je u problemu uopšte i ne može da se upali auto a kamoli da se vozi.
Bez njega/signala nema ubrizgavanja goriva.
Bez njega/signala nema ubrizgavanja goriva.
- cozmo
- Postovi: 5026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Moze da se vozi. Gasi se u voznji. Imao je moj servis xx slucajeva. Ali opet, i EGR moze da napravi isti problem.
Obratiti paznju, da li se cuje KLIK iz motora pri gasenju na taj nacin (EGR selfclean test). Zvuci suludo, ali tako se manifestuje nekad
Opet i dobar dijagnosticar treba svakako.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Obratiti paznju, da li se cuje KLIK iz motora pri gasenju na taj nacin (EGR selfclean test). Zvuci suludo, ali tako se manifestuje nekad
Opet i dobar dijagnosticar treba svakako.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Peugeot 307 1.6 hdi se gasi na semaforu
Senzor radilice je NEOPHODAN senzor za pokretanje, rad motora, inače bez njega ne zna se položaj klipa i nije moguće uopšte ubrizgavanje niti sagorevanje smese na kontrolisan način.
Za potvrdu ovoga ti ne treba nikakav servis, sama teorijska osnova rada motora sa ubrizgavanjem je dovoljno da se poznaje.
Prosto otkači senzor radilice i probaj da upališ/ voziš bilo koji motor sa elektronskim ubrizgavanjem bilo dizel bilo benzin i sam će se uveriti da nema vožnje.
Što se EGR tiče, da on može da pravi takve probleme sa gašenjem ako ostane zaglavnjen u otvorenom položaju, ali rad EGR je takav da na njega ne utiče spoljna okolina tipa pada kiša ili ne pada kiša, tj vrlo je mala verovatnoća da voda ima opisan uticaj da bi EGR gasio motor na leru, na semaforu.
ps. kvar senzora radilice (signala) je težak kvar koji odmah pali sigurnosne lampice koje postoje da upozore na obavezniu hitnu posetu servisu, kod na dijagnostici koji se ne može obrisati.
Za potvrdu ovoga ti ne treba nikakav servis, sama teorijska osnova rada motora sa ubrizgavanjem je dovoljno da se poznaje.
Prosto otkači senzor radilice i probaj da upališ/ voziš bilo koji motor sa elektronskim ubrizgavanjem bilo dizel bilo benzin i sam će se uveriti da nema vožnje.
Što se EGR tiče, da on može da pravi takve probleme sa gašenjem ako ostane zaglavnjen u otvorenom položaju, ali rad EGR je takav da na njega ne utiče spoljna okolina tipa pada kiša ili ne pada kiša, tj vrlo je mala verovatnoća da voda ima opisan uticaj da bi EGR gasio motor na leru, na semaforu.
ps. kvar senzora radilice (signala) je težak kvar koji odmah pali sigurnosne lampice koje postoje da upozore na obavezniu hitnu posetu servisu, kod na dijagnostici koji se ne može obrisati.