Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Pozdrav ljudi
Samo muke sa ovim Peugeotom 1.6 hdi 90ks.
Posle odradjenog velikog servisa (set zupcastog, spaner ,pk kais,vodena pumpa, antifriz) auto je poceo da se cuje kao traktor i nekako nije onako startan kao pre.Vuce ali nema bas dobar odziv na gasu, kao pre. Majstor kaze da je to normalno, ja mu nesto ne verujem. Ima li neko slicna iskustva ? Da li da odem kod drugog majstora ili da verujem ovom ? Cuje se i u leru s tek kad se da gas, katastrofa. Kao golf 2 da vozim, a bio je tih kao da je benzinac.
Samo muke sa ovim Peugeotom 1.6 hdi 90ks.
Posle odradjenog velikog servisa (set zupcastog, spaner ,pk kais,vodena pumpa, antifriz) auto je poceo da se cuje kao traktor i nekako nije onako startan kao pre.Vuce ali nema bas dobar odziv na gasu, kao pre. Majstor kaze da je to normalno, ja mu nesto ne verujem. Ima li neko slicna iskustva ? Da li da odem kod drugog majstora ili da verujem ovom ? Cuje se i u leru s tek kad se da gas, katastrofa. Kao golf 2 da vozim, a bio je tih kao da je benzinac.
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Možda je pogrešno uzupčen. Mora to neko stručan da proveri.
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Bolje. Nije dobro uzubio cim je promenuo zvuk i snagu.
Tako je buraza ubedjivao Robi sa Telepa, poznat za japance, da mu otisla bosch pumpa. Zar je tesko priznati da mozes pogresiti nekad.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Tako je buraza ubedjivao Robi sa Telepa, poznat za japance, da mu otisla bosch pumpa. Zar je tesko priznati da mozes pogresiti nekad.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Jbt, ja sam mislio da sam samo ja nailazio na idiote kojima je sve "normalno". Normalno da nesto trese,da se griju kočnice, bla bla bla... naravno da taj kvazi majstor (čitaj idiot) ne želi priznati da ti znaš kako ti je auto radio ili stvarno ni nema sluha za to (ne znam šta je gore) .Mislim da auto nije u fazi, a nije ni taj majstor u fazi.Lazar996 je napisao:Pozdrav ljudi
Samo muke sa ovim Peugeotom 1.6 hdi 90ks.
Posle odradjenog velikog servisa (set zupcastog, spaner ,pk kais,vodena pumpa, antifriz) auto je poceo da se cuje kao traktor i nekako nije onako startan kao pre.Vuce ali nema bas dobar odziv na gasu, kao pre. Majstor kaze da je to normalno, ja mu nesto ne verujem. Ima li neko slicna iskustva ? Da li da odem kod drugog majstora ili da verujem ovom ? Cuje se i u leru s tek kad se da gas, katastrofa. Kao golf 2 da vozim, a bio je tih kao da je benzinac.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Malo pre bio kod njega, ubedjuje me da je to tako normalno dok se kais ne opusti malo. Kaze da nije lepo ozupcio, auto ne bi hteo da upali i ne bi isao uzbrdo. Aj taj zvuk i nekako, ali ovo me nervira sto je nekako postao trom, kao da su dva razlicita automobila, pre i posle servisaLAV-LAV je napisao: ↑28 Maj 2021, 23:26Jbt, ja sam mislio da sam samo ja nailazio na idiote kojima je sve "normalno". Normalno da nesto trese,da se griju kočnice, bla bla bla... naravno da taj kvazi majstor (čitaj idiot) ne želi priznati da ti znaš kako ti je auto radio ili stvarno ni nema sluha za to (ne znam šta je gore) .Mislim da auto nije u fazi, a nije ni taj majstor u fazi.Lazar996 je napisao:Pozdrav ljudi
Samo muke sa ovim Peugeotom 1.6 hdi 90ks.
Posle odradjenog velikog servisa (set zupcastog, spaner ,pk kais,vodena pumpa, antifriz) auto je poceo da se cuje kao traktor i nekako nije onako startan kao pre.Vuce ali nema bas dobar odziv na gasu, kao pre. Majstor kaze da je to normalno, ja mu nesto ne verujem. Ima li neko slicna iskustva ? Da li da odem kod drugog majstora ili da verujem ovom ? Cuje se i u leru s tek kad se da gas, katastrofa. Kao golf 2 da vozim, a bio je tih kao da je benzinac.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Pa auto ne ide ni po ravnom a kamoli uzbrdo. A to da ne može da upali može da se slika, dizel pali na kompresiju, nekako pali kao što je kod tebe, a ako se promaši faziranje mnogo veći problem od paljenja je u najavi a to je lom glave- ventila, klackalica...
U prevodu generalna popravka glave.
Kaiš NE SME da se opusti, on je napravljen da barem minimum 200,000km ne dodje do istezanja.
Kaiš zupčasti "legne" posle otprilike 15tak minuta rada na konačnu radnu dimenziju, ako je automatski španer ništa se ne dira a ako je manuelni španer proveri se i po potrebi ponovo podesi zategnutost prema skali na instrumentu..
Po opisu sumnjao bih da je promašena faza, nije dobro uzupčen jer je radjeno bez orginalnog alata i pre dalje vožnje zbog gore pomenutog rizika ja bih dobro proverio tj tražio drugo mišljenje.
Ovaj što tvrdi da tako treba a ne proverava stvarno stanje fizičkim uvidom u repere možda olako shvata ozbiljnost tako krupnog posla kao što je veliki servis.
Grešku svako može da napravi, kunst je da znaš da nadješ gde si pogrešio i ispraviš a ne da ostaviš neispravno pa kak ispadne posle.
ps. i da li je tačan kaiš stavljen, dovoljno je da razmak izmedju zuba kaiša bude nešto drugačiji od originalnog i da " šeta" sinhronizacija, da je stavljen neki približno sličan kaiš od nekog drugog motora.
Nije često ali čuo sam da se dešava da se ugradi nabavljeni kaiš bez provere po serijskom broju.
U prevodu generalna popravka glave.
Kaiš NE SME da se opusti, on je napravljen da barem minimum 200,000km ne dodje do istezanja.
Kaiš zupčasti "legne" posle otprilike 15tak minuta rada na konačnu radnu dimenziju, ako je automatski španer ništa se ne dira a ako je manuelni španer proveri se i po potrebi ponovo podesi zategnutost prema skali na instrumentu..
Po opisu sumnjao bih da je promašena faza, nije dobro uzupčen jer je radjeno bez orginalnog alata i pre dalje vožnje zbog gore pomenutog rizika ja bih dobro proverio tj tražio drugo mišljenje.
Ovaj što tvrdi da tako treba a ne proverava stvarno stanje fizičkim uvidom u repere možda olako shvata ozbiljnost tako krupnog posla kao što je veliki servis.
Grešku svako može da napravi, kunst je da znaš da nadješ gde si pogrešio i ispraviš a ne da ostaviš neispravno pa kak ispadne posle.
ps. i da li je tačan kaiš stavljen, dovoljno je da razmak izmedju zuba kaiša bude nešto drugačiji od originalnog i da " šeta" sinhronizacija, da je stavljen neki približno sličan kaiš od nekog drugog motora.
Nije često ali čuo sam da se dešava da se ugradi nabavljeni kaiš bez provere po serijskom broju.
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
@ljubitelj ti je sve objasnio. Ja bih još dodao da možeš promašiti fazu i auto će i dalje paliti. Sjećam se da je kod stojadina bilo podešavanje ranog paljenja na razvodniku pa ako rano pali, onda slabije vuče i obrnuto. Mogao si to svakako vrtiti,ali samo onaj koji ima uho za to je mogao to napraviti.
Kod tebe nije taj slučaj, idi kod stručnjaka da ti provjeri da li je to uopće taj remen (broj zubaca,veličina,razmak,dužina) i još mnogo toga...nilo bi dobro da nisi bacio original remen (prvo to).
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Kod tebe nije taj slučaj, idi kod stručnjaka da ti provjeri da li je to uopće taj remen (broj zubaca,veličina,razmak,dužina) i još mnogo toga...nilo bi dobro da nisi bacio original remen (prvo to).
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Ovaj motor je izuzetno lako uzupčiti (i lako se menja zupčasti), postoje klinovi koji se umetnu na određena mesta namenjena za to i to je to. Svaki majstor koga znam, zna i ima te klinove. Tako da je majstor verovatno totalni duduk čim je uspeo da to zezne. Vrati se kod njega i nek ti ispravi svu tu štetu. Ja bih tražio i novac nazad.
Da li znaš koji je set zupčastog i klinastog uopšte stavljen?
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Da li znaš koji je set zupčastog i klinastog uopšte stavljen?
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Set zupcastog je Continental, Pk kais je Isto Continental a spaner Ina. Sve sam narucio preko broja sasije i sa 5 godina garancije. Valjda nece oni da zajebu. Isao sam kod majstora, kaze vozi 1000km i ako ti se ne svidja dodji da popustimo kais. Odnecu ga kod drugog majstora izgledacozmo je napisao: ↑29 Maj 2021, 09:55Ovaj motor je izuzetno lako uzupčiti (i lako se menja zupčasti), postoje klinovi koji se umetnu na određena mesta namenjena za to i to je to. Svaki majstor koga znam, zna i ima te klinove. Tako da je majstor verovatno totalni duduk čim je uspeo da to zezne. Vrati se kod njega i nek ti ispravi svu tu štetu. Ja bih tražio i novac nazad.
Da li znaš koji je set zupčastog i klinastog uopšte stavljen?
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Ako nećeš kod njega, idi odmah u neki drugi servis da ti to srede, nemoj ovako da voziš nikako. Ako si u BGD, imam preporuku za servis.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Bože budale od majstora!
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Evo kako to izgleda, da znaš ds te neko ne zezne opet:
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
Ne baš jednostavno, dosta nepristupačno u autu. Pogotovu bez klinova, teško se direktno vidi pozicija rupa a uz ogledalo treba i dobro svetlo.
To da se očekuje da svaki majstor ima kod sebe specijalne alate za sve moguće motore je preoptimistično, pogotovu kod opštih mehaničara koji rade sve marke i modele.
Ovlašćeni i usko specijalizovani za neki motor/marku imaju fabričke alate ali to je drugačija neka liga i po dostupnosti i po ceni radova rekao bih po iskustvu kada dodje do takvih obimnijih intervencija.
Ovako, van auta na postolju sa metar prostora okolo ne radi nijedan serviser. Tako može za slikanje, praksa je nešto drugo
Ali, nije ni bauk samo treba obratiti dodatnu pažnju jer nema jasne repere na kućištima (kao što imaju neki drugi motori pa je puno jednostavnije).
Kako god, nije naivno ako se promaši ni na jednom motoru a pogotovu su dizeli ekstremno osetljivi na promašaj zupčenja.
Ako sam dobro protumačio, pre servisa je motor radio ok a posle servisa je pojavio problem. Ako je takav redosled nema razloga da se sumnja na pogrešno uradjen posao. Treba sve ispočetka, skinuti i demontirati pa iznova korak po korak proveriti i namontirati. Ja bih tako insisitrao, ne samo provera na pogled.
A šta kaže dijagnostika kada se očitaju parametri?
To da se očekuje da svaki majstor ima kod sebe specijalne alate za sve moguće motore je preoptimistično, pogotovu kod opštih mehaničara koji rade sve marke i modele.
Ovlašćeni i usko specijalizovani za neki motor/marku imaju fabričke alate ali to je drugačija neka liga i po dostupnosti i po ceni radova rekao bih po iskustvu kada dodje do takvih obimnijih intervencija.
Ovako, van auta na postolju sa metar prostora okolo ne radi nijedan serviser. Tako može za slikanje, praksa je nešto drugo
Ali, nije ni bauk samo treba obratiti dodatnu pažnju jer nema jasne repere na kućištima (kao što imaju neki drugi motori pa je puno jednostavnije).
Kako god, nije naivno ako se promaši ni na jednom motoru a pogotovu su dizeli ekstremno osetljivi na promašaj zupčenja.
Ako sam dobro protumačio, pre servisa je motor radio ok a posle servisa je pojavio problem. Ako je takav redosled nema razloga da se sumnja na pogrešno uradjen posao. Treba sve ispočetka, skinuti i demontirati pa iznova korak po korak proveriti i namontirati. Ja bih tako insisitrao, ne samo provera na pogled.
A šta kaže dijagnostika kada se očitaju parametri?
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Auto se cuje kao traktor posle velikog servisa
I bez skidanja motora je lako. Skida se blatobran komplet i nosac motora i kad se podigne sve je pristupacno. Gledao sam kad su kod mene radili. Sto se tice tih klinova, ima ih i moj brat a radi u Porsche servisu. Kaze taj motor je toliko cest u upotrebi da je to opstepoznato. Naravno, ne mora to svako da ima i da radi taj motor, ali vecina majstora je upoznata. Inace ne znam ni kako bi se uzupcio bez klinova. Verovatno kao ovaj majstor sto je uradio. Ono sto su svi rekli je da je bas lak za zupcenje.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”