Na slici je ono na šta sam sumnjao, ne zaptiva usisni sistem na tom spoju.Zarko96 je napisao: ↑18 Jun 2021, 19:11Ovo sta sam zaokruzio je mokro od ulja, a gde je ova linija tu ima dosta ulja verovatno od kapanja odozgohttps://ibb.co/G3hBsfV
Ili pušta na O gumici koja se nalazi na spoju metalnog kolena i ventil klapen, ili na samoj klapni ili na crevu od iberlaufa koje je nešto dalje iza povezano. Tu je normalno da se pojavi ulje i kada je sve zaptiveno motor jednostavno sve to usisa, proguta što bi se reklo.
Za posledicu toga da ne dihutje usis je stanje da curi vazduh napolje, turbina vrti na prazno, motor ne dobija dovoljno vazduha, protokomer meri falš podatke, EGR sistem ne može da se kontroliše i posledično ECU poludi i kaže dosta da se motor ne rapadne i prebaci sve u safe mode. I naravno pali antipolution fault grešku i MIL lampicu.
Sve radi kako je predvidjeno i treba.
Jasan tok dogadaja, relativno jednostavno za rešiti.