BMW E46 320D ne vergla ponekad?
BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Pozdrav ljudi,
tek sam zamenio auto pre 3 dana i doplatio da uzmem BMW E46 320D 150ks 2004 godiste.
Danas posle 24h nakon sto ga nisam vozio i stajao je na vrucini (35c), upalim ga lagano na pola kljuca, krenem, posle 100 metara zakocim malo naglo i stanem na sekund i auto se ugasi skroz, sve svetli, ima kontakta, ali na trecoj poziciji ne vergla nimalo. Na tabli nema nijedna greska sem za plocice i airbag. Nakon 10tak min ga upalim, kada sam ga prebacio u prvu sam ga upalio bez imalo problema, moguce da je slucajnost, da je trebalo malo vremena.
Ono sto znam je da je druk lezaj samo za zamenu, kvacilo mekano i na pola odvaja, sve drugo deluje dobro i skoro su odradjeni servisi itd.
Pre 5 godina sam imao isti samo 318D, tad sam menjao cetkice na alnaseru, ali simptomi su bili drugaciji tad, baccao je zutu lampicu neku ponekad dok nije skroz prestao i tada sam na guranje upalio do servisa...
Znam da su im alnaser i remenica generalno boljka, da li mislite da je alnaser ili mozda cak akumulator moze imati veze sa tim, samo da kazem da nije uopste verglao ni sekund i da je bilo struje u autu, resetovao sam akumulator medjutim ni tad nije hteo, tek je upalio nakon sto sam ubacio u prvu.
Posle toga kada sam se parkirao, ugasio ga, i da ga upalim nestade skroz struje, tad je bilo do akumulatora jer i na akumulatoru kleme nisu bas najsjajnije, ne deluje da ima dobar kontakt na klemama, da li i to moze zezati? Nakon sto sam tu stegao kleme, upalio sam, ali se pri paljenju cuo na sekund zvuk skripanja i tako sada stalno.
Inace daljinsko otkljucavanje ne radi, jedan kljuc mi je za bravu a drugi za paljenje auta, ako i to moze imati veze sa ovim.
Sta vi mislite?
tek sam zamenio auto pre 3 dana i doplatio da uzmem BMW E46 320D 150ks 2004 godiste.
Danas posle 24h nakon sto ga nisam vozio i stajao je na vrucini (35c), upalim ga lagano na pola kljuca, krenem, posle 100 metara zakocim malo naglo i stanem na sekund i auto se ugasi skroz, sve svetli, ima kontakta, ali na trecoj poziciji ne vergla nimalo. Na tabli nema nijedna greska sem za plocice i airbag. Nakon 10tak min ga upalim, kada sam ga prebacio u prvu sam ga upalio bez imalo problema, moguce da je slucajnost, da je trebalo malo vremena.
Ono sto znam je da je druk lezaj samo za zamenu, kvacilo mekano i na pola odvaja, sve drugo deluje dobro i skoro su odradjeni servisi itd.
Pre 5 godina sam imao isti samo 318D, tad sam menjao cetkice na alnaseru, ali simptomi su bili drugaciji tad, baccao je zutu lampicu neku ponekad dok nije skroz prestao i tada sam na guranje upalio do servisa...
Znam da su im alnaser i remenica generalno boljka, da li mislite da je alnaser ili mozda cak akumulator moze imati veze sa tim, samo da kazem da nije uopste verglao ni sekund i da je bilo struje u autu, resetovao sam akumulator medjutim ni tad nije hteo, tek je upalio nakon sto sam ubacio u prvu.
Posle toga kada sam se parkirao, ugasio ga, i da ga upalim nestade skroz struje, tad je bilo do akumulatora jer i na akumulatoru kleme nisu bas najsjajnije, ne deluje da ima dobar kontakt na klemama, da li i to moze zezati? Nakon sto sam tu stegao kleme, upalio sam, ali se pri paljenju cuo na sekund zvuk skripanja i tako sada stalno.
Inace daljinsko otkljucavanje ne radi, jedan kljuc mi je za bravu a drugi za paljenje auta, ako i to moze imati veze sa ovim.
Sta vi mislite?
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Očistiti kleme obavezno,po potrebistabiti provodive đasti na spojeve klema i akumulatora (sogurno ima patine i negdje je oksidiralo)
Ovo za paljenje... vjerojatno znaš,ali... možda nisi stisnuo kvačilo kad si ga palio. U brzini auto ivijek lakše pali ako je akumulator iz mekog razloga slab.
Ovo sa anlaserom je isto moguće.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Ovo za paljenje... vjerojatno znaš,ali... možda nisi stisnuo kvačilo kad si ga palio. U brzini auto ivijek lakše pali ako je akumulator iz mekog razloga slab.
Ovo sa anlaserom je isto moguće.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Evo i jutros se desilo, merio sam juce kad je mogao da upali 12.4V je napon na akumulatoru, a kad se upali izmedju 13.9 i 14v sa ukljucenom klimom, radiom i svetlima.LAV-LAV je napisao: ↑23 Jun 2021, 17:49Očistiti kleme obavezno,po potrebistabiti provodive đasti na spojeve klema i akumulatora (sogurno ima patine i negdje je oksidiralo)
Ovo za paljenje... vjerojatno znaš,ali... možda nisi stisnuo kvačilo kad si ga palio. U brzini auto ivijek lakše pali ako je akumulator iz mekog razloga slab.
Ovo sa anlaserom je isto moguće.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
nece sada uopste da upali od jutros, isto ne vergla uopste, van brzine, u brzini isto je.
Mislim da se cuje kliktanje, je l to automat alnasera mozda?
Inace sam primetio da su na autu kaisevi u katastrofalnom stanju
Mislim da se cuje kliktanje, je l to automat alnasera mozda?
Inace sam primetio da su na autu kaisevi u katastrofalnom stanju
- Eskimko
- Postovi: 517
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Ako samo cujes klitanje i nece da zavergla,ako mozes.da pridjes automatu startera udari ga malo nekim drvetom ili u automat ili u telo staryera pa onda probaj.
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Prvo proveri akumulator, pa onda dalje. Svaki noviji auto ima zastitu da ne moze da zavergla kad je los napon, radi zastite racunara.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Sada se desilo nesto jako cudno, vozio sam oko 80 i zakocim naglo do 0, odmah posle izgubim boost, tj turbo kao da je prestao da radi, a kada sam stao nisam mogao opet da upalim auto, nema verglanja, samo klik, a struje u autu ima.
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
akumulator deluje ok, 12.4v izbacuje svuda po autu, i na samom akumulatoru, ali i napred kod bmw gde su mu + i -.
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
To je skoro prazan akumulator, nešto oko 1/3 kapaciteta preostalo za upotebu ( pri sadašnjim temperaturama vazduha).
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
a koliko bi trebalo da bude? Ne deluje mi to kao problem zasto auto nekad pali nekad ne, a prito, sve radi dobro na leru, upalim svetla, klimu, el podizace, radio i brisace, sve iznosi ok.
Kada pokusam da verglam, cuje se klik samo
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Ispod 12.5, treba da ide na punjac. Pun je oko 12.7 - 12.8. to ako je klasican aku, akoje agm, naponi si nesto visi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Hm, cudno mi je sto svi mislite da je do akumulatora, cak sam uspeo juce upaliti na gurku auto, ja tipujem anlaser, pogotovo jer se cuje taj jedan klik, ne mogu lako da dodjem do njega, mora usisna cela out, inace bih probao da ga kucnem necim, mozda magnet zeza... Nekad se lako upali, jedan ceo dan je palio normalno, dakle prvi put i evo sada se desilo da nece da upali iako je vozen nakon jakog kocenja, inace funkcionise tako da ga mozes 150x upaliti ugasiti ako si jednom upalio, ali ako sacekas nekoliko sati, mozda nece moci.. Zasto mene uvek ovako cudni problemi hvataju
Jos mi cudnije sto je izgubio boost totalno, sad ga ne mogu upaliti da ispitam, cecak ova vrucina da prodje pa da probam, mozda cak i temperatura ima veze, mozda kontakt neki....
Kod majstora jos ne idem jer je ovo jedini auto dok je zenin isto u servisu, pokusavam da probam sam da odgonetnem o cemu se radi.
U stilu sam svoj majstor, mogu li kako ispitati da li struja dolazi do anlasera da ne skidam usisnu? Imam unimer.
Jos mi cudnije sto je izgubio boost totalno, sad ga ne mogu upaliti da ispitam, cecak ova vrucina da prodje pa da probam, mozda cak i temperatura ima veze, mozda kontakt neki....
Kod majstora jos ne idem jer je ovo jedini auto dok je zenin isto u servisu, pokusavam da probam sam da odgonetnem o cemu se radi.
U stilu sam svoj majstor, mogu li kako ispitati da li struja dolazi do anlasera da ne skidam usisnu? Imam unimer.
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Upalice i na 12.4V ako je to u stanju mirovanja. Moguce da je anlaser. Probaj ga kucnuti, mozda zalepi od vrucine, mozda je potrosen,suv, prljav..
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Benzinac upali i na 12.1. treba videti na koliko skida napon kad zaverglas.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: BMW E46 320D ne vergla ponekad?
Da tako je, ako nema podnaponsku zaštitu. Neki moderni auti ne mogu da aktiviraju anlaser ako je procena ECU da je napona prenizak pa se štiti elektronika.
Normalan napon AGM sada je oko 12,9V-13,1V. Klasičan 12,7-12,8V.
Sa unimerom se slabije može videti ali sa osciloskopom se fino vidi, i stanje aku i stanje samog anlasera i njegovih četkica.
Tih 12,4V ukazuje da postoji neki problem s obzirom da se auto redovno vozi. Pitanje je zašto se akumulator nije do sada napunio.
Pri pokušaju anlasovanja bitno je koliko padne napon, ako pada ispod 9,5V otprilike logično je da će biti problem da relej/elektro magnet aktivira napajanje anlasera, tačnije bitno je da li aku isporučuje dovoljnu jačinu struje ili ne. Napon je samo posledica lošeg toka struje.
Samostalno se može proveriti da li je aku ili anlaser prostom zamenom akumulatora za drugi poznati ispravan.
AKo ostane problem paljenja anlaser je potrebno detaljno pretresti.
Ako se normalizuje rad anlasera sa tim drugim aku, onda je problem stari aku.
Normalan napon AGM sada je oko 12,9V-13,1V. Klasičan 12,7-12,8V.
Sa unimerom se slabije može videti ali sa osciloskopom se fino vidi, i stanje aku i stanje samog anlasera i njegovih četkica.
Tih 12,4V ukazuje da postoji neki problem s obzirom da se auto redovno vozi. Pitanje je zašto se akumulator nije do sada napunio.
Pri pokušaju anlasovanja bitno je koliko padne napon, ako pada ispod 9,5V otprilike logično je da će biti problem da relej/elektro magnet aktivira napajanje anlasera, tačnije bitno je da li aku isporučuje dovoljnu jačinu struje ili ne. Napon je samo posledica lošeg toka struje.
Samostalno se može proveriti da li je aku ili anlaser prostom zamenom akumulatora za drugi poznati ispravan.
AKo ostane problem paljenja anlaser je potrebno detaljno pretresti.
Ako se normalizuje rad anlasera sa tim drugim aku, onda je problem stari aku.