Stranica 1 od 1

1.8 tsi generalna

Poslato: 29 Sep 2021, 12:14
od Frostensen
Imam 1.8 tsi koji je, tradicionalno, kao i ostali TSI, popustio i poceo da guta ulje nesto ispod 180k. Preporucena mi je generalna jer ne pusta nigde spolja. . Intersuju me vasa iskustva sa tim. Kako se krecu cene za takve stvari i da li ste imali problema posle takvog zahvata. Kod nas se na to gleda kao na nesto da je motor za bacanje pa mu to produzava zivot za jos kratko. Ali koliko sam razumeo time cu biti vracen na "fabricko" stanje i da necu vise imati problema. Pa eto, ako ima nekih iskustava sto se tice cene i isplativosti interesovalo bi me da saznam.

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 29 Sep 2021, 16:08
od nikaragva
Zavisi ko uradi generalnu i sa kakvim delovima.

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 29 Sep 2021, 16:27
od Bax
Zavisi i jel alu blok motora verovatno.

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 29 Sep 2021, 18:46
od OMP
znam decka koje je prosle godine radio motor na široku, mada njemu se sjebao je je bio nesto budzen, 1.4 sa 140 konja nasviran na preko 200 konja koliko se secam, mada ga je i on gasirao stalno a jos ako se uzme u obzir da je taj motor vec jednom otvaran kod tog kod koga je kupio jos manje cudi sto se sjebao...ne secam se koja je cifra bila u pitanju i gde je radio

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 29 Sep 2021, 19:13
od ljubitelj
Generalna ako se komplet uradi, podrazumevano kvalitetno i rad i delovi, je kao nov motor i čak malo bolje ako je liv blok ali ako je alu blok pitanje je može li tj ima li svrhe generalna, pogotovu ako je motor pregrejavan ikada u svom životu.

Sa druge strane, kod VWa postoji fabrički problem sa potrošnjom ulja i shodno tome je aftermarket ponuda izbacila set za reparaciju koji to dugotrajno rešava sa novom konstrukcijom sklopa klip-karike-klipnjača i šta još treba da ne nabrajam ostale sitne delove.

Koliko sam shvatio iz priča ta "polu" generalna bude relativno povoljna oko 1,500 eura (blok se ne dira ako je ok a bude ok ako su zapečene karike uzrok potrošnje) dok je generalna sa delovima kvaliteta bliskog originalu reda 5-7,000 evra a što uključuje i obradu bloka za nove delove.

Najbolje je zatražiti više ponuda, i pre svega uraditi dijagnostiku da se vidi šta je i koliko pohabano a to obično znači i da treba otvarati motor.

Kada bi bila kod nas ponuda takvih remontovanih već motora sa garancijom mislim da bi to bila dobitna kombinacija troškova. Uvoz takvog motora pitanje je koliko na kraju izadje zbog ostalih troškova.

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 03 Okt 2021, 03:54
od Frostensen
Interesantno, nisam znao da postoje 1.8 TSI motori sa alu i livenim blokovima. Mislio sam da su to sve isti agregati bez obzira da li idu u Audi/VW/Skode/Seate.
Ovo je VW tako ce verovatno morati te karike i to sve da ide. Nadam se da je blok ok i da nije veliko ostecenje jer motor radi prilicno mirno.

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 03 Okt 2021, 08:29
od ljubitelj
Nisu pomenuti 1,8TSI blokovi i ne odnosi se specijalno na VW, alu ili gus su generalno blokovi različitih osobina materijala a time i mogućnosti za dugotrajnu generalnu reparaturu.

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 03 Okt 2021, 11:49
od Uroš S.
Trebalo bi da je gusani blok.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 25 Nov 2021, 18:29
od GJSenna
Moj savet ti je bolje da trosi malo vise ulja, nego da das pare i da opet ne valja. Garantujem ti da nece niko dobro da ti odradi posao. Ja vise majstorima ne verujem otkad su mi zajebali bmw e90 sa menjanjem lanca.
Tu i nema neka tehnika sa skidanjem, brusenjem, ravnjanjem glave (ako sve bude kako treba) montiranjem itd. No, nesto mora da se desi, zajebe i da ne budes zadovoljan, a daces pare bzvz.

Re: 1.8 tsi generalna

Poslato: 26 Nov 2021, 22:47
od kojot
Ih 7000 evra generalna. Malo nerealno, m?

A i ako troši ulje, kakve veze ima? Sipaj i vozi. Bar će motor uvek da ima sveže ulje.