Auto-klima
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Seat Leon Mk4 nema.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
NIkada ne bi pomislio da i na tome moze da se ustedi, na takvim sitnicama u ukupnoj ceni auta.
A prethodni Leon Mk3, da li znas mozda kod njega.
A prethodni Leon Mk3, da li znas mozda kod njega.
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Pa evo reče i Saša da njegov punto to nema. I ja se sećam da je bilo vozila koja to nemaju, a morao bih da čelendžujem tu tvrdnju da je i jugo to imao.
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Nema Civic, ni Jazz nije imao. Ima podešavanje pravca duvanja po dve ose, ali nema točkić za min max.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2114
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Ako sam dobro razumeo na šta misliš, da, to bi radilo posao. Ta četiri otvora u kabini, na njima mogu da podešavam ručno pravac duvanja i koliko sam taj otvor da bude otvoren ili zatvoren. To sam obično ostavljao na maksimumu zbog onog uputstva da ti otvori zbog klime ne smeju biti previše pozatvarani. Jednostavno rešenje.ljubitelj je napisao:Ne znam ta Astra ali obicno svaki auto ima izduvnu resetku sa regulacijom protoka vazduha, tockic koji pomera klapnu na manje ili vise propusnu.
Stavis ventilator na 2 a malo prigusis klapnu na izduvu. Probaj i tako da regulises.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Da, upravo tako. Time fino podesis raspodelu po kabini, rucno kako ti odgovara.
ftj, Jugo je svakako imao, nije bio tockic po obliku nego bocno polugica koja je isla gore dole i time se podesavao protok na izduvu.
Za ove druge pomenute iznenadjen sam s obzirom da su to ipak modeli novije i time valjda modernije konstrukcije.
Svi auti koje sam imao zadnjih 20 godina su imali tu regulaciju protoka na izduvima. Evo i Pug307 ima regulaciju tih klapnica a to je ekonomik klasa auta, citati gde se stedelo gde god se moglo.
Gde rece Sasa, nije ni pominjao tu regulaciju klapni na Puntu koliko sam ispratio, nego onaj izduv na podu za noge pozadi.
ftj, Jugo je svakako imao, nije bio tockic po obliku nego bocno polugica koja je isla gore dole i time se podesavao protok na izduvu.
Za ove druge pomenute iznenadjen sam s obzirom da su to ipak modeli novije i time valjda modernije konstrukcije.
Svi auti koje sam imao zadnjih 20 godina su imali tu regulaciju protoka na izduvima. Evo i Pug307 ima regulaciju tih klapnica a to je ekonomik klasa auta, citati gde se stedelo gde god se moglo.
Gde rece Sasa, nije ni pominjao tu regulaciju klapni na Puntu koliko sam ispratio, nego onaj izduv na podu za noge pozadi.
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Da, ja sam pricao o tom izduvu, nisam uhvatio kad se promenila prica.
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Ma ok, ali da toliko novijih modela nema regulacije mi je bas detalj koji nisam pretpostavio da bi mogao biti upitan da li postoji.
A zna da bude korisno da se finije prilagodi licnom komforu ili da pomogne da sebrze odmagljuju bocna stakla stakla.
A zna da bude korisno da se finije prilagodi licnom komforu ili da pomogne da sebrze odmagljuju bocna stakla stakla.
Re: Auto-klima
Možda je to počelo da se izbacuje od kad su krenule dvozonske klime, pa onaj kome smeta ugasi svoju zonu da ne duva itd
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Ako mislis na ono da se zatvara protok pomeranjem usmerivaca u krajnji polozaj to bas i nije to. Tockic za podesavanje intenziteta duvanja potpuno je nezavisan od podesavanja smera. Sa ovim bezveznim resenjem mora da se usmeri prema vozacu i jedino tako moze da se "podesava". Ocigledno je usteda u pitanju jer prethodna generacija je imala tockic. Jako mi nedostaje to jer zeni smeta klima i hoce da smanji a ne moze (ona bi da se rashladi kabina a da ne radi ventilator ). Moze samo da se zatvori skroz. Isto je resenje i na Leonu kao na Octaviji.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Auto-klima
Šta li se desilo sa ovim tasterima pa su tako raštimovani? Nema dva da su u istom nivou
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Auto-klima
Tasteri su kinara teska, nisam mogao da verujem.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Auto-klima
Ne mora da se zatvori skroz, objedinili su zatvaranje i ugao. Ja to koristim.
Kod nas na autu su tasteri normalni, dobro je urađen taj deo auta poprilično. Zameram ideji i organizaciji, ali kvalitet je iznad očekivanog za segment.
Kod nas na autu su tasteri normalni, dobro je urađen taj deo auta poprilično. Zameram ideji i organizaciji, ali kvalitet je iznad očekivanog za segment.
Re: Auto-klima
Vi kao da pričate o 2 različita automobila.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk