Chevrolet cruze problem sa strujom
Chevrolet cruze problem sa strujom
Ne moze polovnjak bez problema pa da ga jebes.
Naime, kad sam gledao auto pri kupovini primetio sam da ima neki bag sa radiom. Auto je generalno bio u super stanju i rekoh sta god da je sredicu. Medjutim posle me nahvatala korona, pa izolacija i tako mi se sve razvuko.
U medjuvremenu odem prekjuce da uradim mali servis i neku sondu da zamenim, majstor nakaci auto na dijagnostiku da obrise tu gresku od sonde i primeti x drugoh gresaka vezanih za nizak napon. Izmedju ostalog i za radio je stajalo radio comunication error - low voltage. Sve ih je obrisao i 3 dana mi je radio radio normalno. Medjutim danas je radio ponovo pravio problem ali bilo je i drugih.
Mala hronologija:
- Radio na kontaktu radi normalno, kad upalim auto radio izgubi struju, nekad ne radi uopste a nekad izgleda kao da se ugasi i upali 10 puta u sekundi,
- danas se struja nekoliko puta gubila u smislu da osvetljenje na tabli oslabi, sijalice od farova slabije svetle, popale se neke lampice na tabli itd, i to traje na sekund
- kad upalim migavac popali lampice na tabli (ne secam se zacno koje, bilo ih je vise, tipa odvezan pojas, abs itd)
- isto se desi kada podizem prostore pa u momentu kada stakla dodju do vrha a ja i dalje drzim prekidace, upale se lampice i svetla oslabe
- parkirao auto, ostavio ga i kada sam se vratio pokusam da upalim, medjutim na kontakt nista od elektronike se ne upali, tako 2x. Mislim da sam drzao kvacilo stisnuto, pustim ga i probam onda da okrenem kljuc, auto dobije struju i naravno upali normalno
- medjutim kada je upalio izbaci mi gresku za vazdusne jastuke. Vec prilikom sledeceg paljenja nije bilo ni jedne greske.
Meni kao laiku to izgleda kao da napon iz nekog razloga pada i nema dovoljno struje za sve potrosace pa zbog toga elektronika pobrljavi.
Da li imate ideju sta mogu da očekujem da ce autoelektricar da mi kaze u cemu je problem?
Sta ja ujutro mogu sam da proverim, gde problem da trazim? Da li ovi simptomi mogu da znace da je akumulator los?
Hvala vam unapred na odgovorima
Naime, kad sam gledao auto pri kupovini primetio sam da ima neki bag sa radiom. Auto je generalno bio u super stanju i rekoh sta god da je sredicu. Medjutim posle me nahvatala korona, pa izolacija i tako mi se sve razvuko.
U medjuvremenu odem prekjuce da uradim mali servis i neku sondu da zamenim, majstor nakaci auto na dijagnostiku da obrise tu gresku od sonde i primeti x drugoh gresaka vezanih za nizak napon. Izmedju ostalog i za radio je stajalo radio comunication error - low voltage. Sve ih je obrisao i 3 dana mi je radio radio normalno. Medjutim danas je radio ponovo pravio problem ali bilo je i drugih.
Mala hronologija:
- Radio na kontaktu radi normalno, kad upalim auto radio izgubi struju, nekad ne radi uopste a nekad izgleda kao da se ugasi i upali 10 puta u sekundi,
- danas se struja nekoliko puta gubila u smislu da osvetljenje na tabli oslabi, sijalice od farova slabije svetle, popale se neke lampice na tabli itd, i to traje na sekund
- kad upalim migavac popali lampice na tabli (ne secam se zacno koje, bilo ih je vise, tipa odvezan pojas, abs itd)
- isto se desi kada podizem prostore pa u momentu kada stakla dodju do vrha a ja i dalje drzim prekidace, upale se lampice i svetla oslabe
- parkirao auto, ostavio ga i kada sam se vratio pokusam da upalim, medjutim na kontakt nista od elektronike se ne upali, tako 2x. Mislim da sam drzao kvacilo stisnuto, pustim ga i probam onda da okrenem kljuc, auto dobije struju i naravno upali normalno
- medjutim kada je upalio izbaci mi gresku za vazdusne jastuke. Vec prilikom sledeceg paljenja nije bilo ni jedne greske.
Meni kao laiku to izgleda kao da napon iz nekog razloga pada i nema dovoljno struje za sve potrosace pa zbog toga elektronika pobrljavi.
Da li imate ideju sta mogu da očekujem da ce autoelektricar da mi kaze u cemu je problem?
Sta ja ujutro mogu sam da proverim, gde problem da trazim? Da li ovi simptomi mogu da znace da je akumulator los?
Hvala vam unapred na odgovorima
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Aj da lupim, meni je Epica dosta imala korozije, mozda je problem sa nekom masom...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Chevrolet cruze problem sa strujom
Moze da bude i do loseg akumulatora, ukoliko je bio duboko ispraznjen, pa ne drzi dobro napon.
Gledao sam skoro jedan A3 koji je stajao dosta dugo, kada se upali, pali mu sce zive greske, i sto ke reseno zamenom akumulatora.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gledao sam skoro jedan A3 koji je stajao dosta dugo, kada se upali, pali mu sce zive greske, i sto ke reseno zamenom akumulatora.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Stavi svakako akumulatior na punjac, i proveri napon punjenja anlasera, dok je motor u radu.
Inace ujutro bi trebalo da imas preko 12.5v, ako je aku napunjen, pre kresanja.
Kad ga upalis da ide oko 14v.
Inace ujutro bi trebalo da imas preko 12.5v, ako je aku napunjen, pre kresanja.
Kad ga upalis da ide oko 14v.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Korozije nema trunku, a stajao jeste dosta poslednjih godina. Od 2018. do 2020. je presao samo 4000km, dok je u toku 2021. presao oko 9000km.
Probacu ujutro da ga izmerim sa multimetrom pa cemo da vidimo sta ce da kaze.
Inace, buni me sto kod paljenja nema nikakvog problema. Bude dovoljno struje, upali kao mina.
Probacu ujutro da ga izmerim sa multimetrom pa cemo da vidimo sta ce da kaze.
Inace, buni me sto kod paljenja nema nikakvog problema. Bude dovoljno struje, upali kao mina.
- dag81
- Postovi: 7255
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Proveri sve mase, proveri klemne da li su stegnute, punjenje alternatora i sam aku u kakvom je stanju.
Mislim da nesto jebucka i da nije nista strasno, samo dobar elektricar.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Mislim da nesto jebucka i da nije nista strasno, samo dobar elektricar.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Meni isto liči prvo na akumulator...
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Pre paljenja je bio oko 12.5v,
U toku paljenja napon pada na oko 9v
Prvih 4-5 sec nakon paljenja napon je oko 11-11.5v,
Nakon 5 sec napon je 14.7v.
Ovo poslednje mi govori da je punjenje dobro. Ali ovo u toku paljenja i prvih par sekundi ne znam kako da protumačim. Da li je normalno ili ne?
Prema ovim voltazama da li vam deluje da imam problem sa akumulatorom?
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Deluje. Nisko je 9v kad ga palis, uzmi punjac i napuni ga.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Hvala ti.
Sto je najgore tek sam uzeo auto, nemam nikakav racun od akumulatora a na njemu je godina uvoza 2018 i slicica 40m garancija. Tako da je verovatno jos u garanciji, ali niti znam gde je kupljen niti imam neki papir od njega.
Sto je najgore tek sam uzeo auto, nemam nikakav racun od akumulatora a na njemu je godina uvoza 2018 i slicica 40m garancija. Tako da je verovatno jos u garanciji, ali niti znam gde je kupljen niti imam neki papir od njega.
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Pregledah ovu knjizicu što sam dobio uz auto, ni jedna reč u njoj nema o tipu akumulatora koji se preporučuje za auto.
U kolima se trenutno nalazi Exide Premium 61ah/610a.
Malo sam guglao i pronašao sam taj isti za 8500, takodje pronašao sam i Exide premium 64ah/640a za neku stotinu manje pošto je na akciji.
Pa me sad zanima da li mogu da mu uzmem ovaj jači?
U kolima se trenutno nalazi Exide Premium 61ah/610a.
Malo sam guglao i pronašao sam taj isti za 8500, takodje pronašao sam i Exide premium 64ah/640a za neku stotinu manje pošto je na akciji.
Pa me sad zanima da li mogu da mu uzmem ovaj jači?
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Moze, mada bolje da prvo napunis ovaj, ili da probas sa nekim drugim aku, pre kupovine.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Hvala, ovo sam vise informativno pitao jer cu pre nego sto ga porucim skoknuti do autoelektricara.
Na prethodnom autu kad je akumulator bio pred otkazom probao sam da ga napunim ali punjenje mi nije donelo nista (doduse simptomi su bili totalno drugaciji, tesko je verglao i instrument tabla nije svetlela punim kapacitetom, a i taj auto je bio dizelas pa ne znam da li to ima veze), pa bih svakako ako je do akumulatora ubacio novi.
Na prethodnom autu kad je akumulator bio pred otkazom probao sam da ga napunim ali punjenje mi nije donelo nista (doduse simptomi su bili totalno drugaciji, tesko je verglao i instrument tabla nije svetlela punim kapacitetom, a i taj auto je bio dizelas pa ne znam da li to ima veze), pa bih svakako ako je do akumulatora ubacio novi.
- dag81
- Postovi: 7255
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Puno mi nesto 14.7 za punjenje, proveri kad dajes gas sta se desava.
Ja sam na zeninom bmw-u imao problem da pri gasi pobrljavi elektronika, skontao sam ga na 2600rpm+ da prepunjava i popali sve lampice. Mogu da vozim 100km ali ako ga ne dajem preko 2600rpm sve normalno. Regler je bio problem.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Ja sam na zeninom bmw-u imao problem da pri gasi pobrljavi elektronika, skontao sam ga na 2600rpm+ da prepunjava i popali sve lampice. Mogu da vozim 100km ali ako ga ne dajem preko 2600rpm sve normalno. Regler je bio problem.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Chevrolet cruze problem sa strujom
Da ne spamujem bezveze forum sa novim temama nadovezaću se na ovu, pošto imam još par pitanja pa ako neko može da mi pomogne.
Inače prvo da kažem da sam danas konačno zamenio akumulator, ubacio sam excide premium 64/640, pa ćemo videti za par dana kako će da se ponaša.
Takodje pošto je elektronika brljavila u subotu pretpostavio sam da će biti grešaka pa sam odvezao auto u servis na dijagnostiku i brisanje i to je upravo jedan od razloga zbog čega opet pišem.
Greške su bile i obrisane su sve, za 10 dana ako ne budem imao problem u vožnji kao u subotu otiću ću svakako još jednom da proverim da li se neka greška ponovo pojavila, ako se ne pojavi znači da je problem rešen zamenom akumulatora.
Medjutim, danas kada smo isčitali greške i jedna od grešaka je bila vezana za parking senzore: Parking Assist Control Module - 6 problema (svaki senzor po jedan i 2 za modul).
Stvar je u tome što ja senzore nemam fizički na braniku. I sad se pitam da li je možda u branik nekad zamenjen i da li imam razvučenu instalaciju za njih. Kako bih mogao to da proverim?
Inače kada ubacim u rikverc i na tabli mi se pali parking assist lampica.
Druga stvar koju pokušavam da shvatim jeste utičnica koja se nalazi izmedju mene i suvozača. Ovaj auto ih ima dve, još jednu koja se nalazi pozadi na mostu.
U uputstvu piše da je prva uložak za upaljač i stoji upozorenje: "Koristiti ovu utičnicu samo kao upaljač za cigarete." Zašto? Ako daje isti napon kao i ova iza, u čemu je onda razlika?
Meni je mnogo jednostavnije da sa ove prve punim telefon pogotovo kada je okačen na ventilaciju zbog navigacije, ali sad nisam siguran zbog ovog upozorenja.
Inače prvo da kažem da sam danas konačno zamenio akumulator, ubacio sam excide premium 64/640, pa ćemo videti za par dana kako će da se ponaša.
Takodje pošto je elektronika brljavila u subotu pretpostavio sam da će biti grešaka pa sam odvezao auto u servis na dijagnostiku i brisanje i to je upravo jedan od razloga zbog čega opet pišem.
Greške su bile i obrisane su sve, za 10 dana ako ne budem imao problem u vožnji kao u subotu otiću ću svakako još jednom da proverim da li se neka greška ponovo pojavila, ako se ne pojavi znači da je problem rešen zamenom akumulatora.
Medjutim, danas kada smo isčitali greške i jedna od grešaka je bila vezana za parking senzore: Parking Assist Control Module - 6 problema (svaki senzor po jedan i 2 za modul).
Stvar je u tome što ja senzore nemam fizički na braniku. I sad se pitam da li je možda u branik nekad zamenjen i da li imam razvučenu instalaciju za njih. Kako bih mogao to da proverim?
Inače kada ubacim u rikverc i na tabli mi se pali parking assist lampica.
Druga stvar koju pokušavam da shvatim jeste utičnica koja se nalazi izmedju mene i suvozača. Ovaj auto ih ima dve, još jednu koja se nalazi pozadi na mostu.
U uputstvu piše da je prva uložak za upaljač i stoji upozorenje: "Koristiti ovu utičnicu samo kao upaljač za cigarete." Zašto? Ako daje isti napon kao i ova iza, u čemu je onda razlika?
Meni je mnogo jednostavnije da sa ove prve punim telefon pogotovo kada je okačen na ventilaciju zbog navigacije, ali sad nisam siguran zbog ovog upozorenja.