Fabrički opozivi

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Woodoo
Postovi: 2339
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Smrt podstakla vlasnike Volkswagena da progovore:

Post od Woodoo » 06 Jun 2013, 16:21

Automobili iznenada gube snagu

Slika

Najmanje 15 vlasnika Volkswagen vozila je u poslednje vreme izjavilo da su sa svojim automobilima imali identičan problem – iznenadni gubitak ubrzanja koji je, kako prenose mediji, pre dve godine doveo i do smrtnog slučaja kada je na autoputu u Australiji nastradala 32 – godišnja Melissa Ryan.

Volkswagen je jedan od najpopularnijih proizvođača na tom tržištu i sada se suočava sa sve većim pritiskom za rešavanje problema sa svojim automobilima koji su doveli do opoziva.

Usporio bez objašnjenja

Policija istražuje smrt gospođe Ryan, piše australijski TheHerald. Ona je poginula nakon što je teretno vozilo udarilo u zadnji deo njenog Golfa na autoputu. Vozač kamiona, kao i njena porodica veruju da je automobil iznenada i neobjašnjivo usporio pre same nesreće. Nakon ovog slučaja, 15 vlasnika Volkswagena su progovorili o zastrašujućim iskustvima nakon što su im automobili Golf, Passat, Polo i Eos, iznenada izgubili snagu na autoputevima. U jednom slučaju, prema pisanju Heralda, to se dogodilo na prelasku preko pruge.

“Nisam se osećao sigurnim vozeći automobil. Bilo je zastrašujuće,” rekao je Jean Lim, koji je vozio Golf iz 2007. koji je odjednom usporio. VW je, kako kaže, zamenio menjač, ​​ali problem se vratio. Drugi vozač, koji vozi Golfa iz 2008. sa automatskim menjačem, takođe kaže da je u stalnom strahu”. “Upali se lampica, automobil umire, a vi se samo možete moliti, rekao je vozač, čije ime nije objavljeno.

Australijsko ministarstvo saobraćaja i infrastrukture sa VW Australije trenutno istražuje smrt gospođe Ryan. Takođe, očekuju se i rezultati sudskih veštaka koji bi trebali da daju ocenu da li je ovaj smrtni slučaj bio posledica kvara na automobilu, njena krivica ili kombinacija faktora.

VW tvrdi da nema dokaza

Volkswagenov veštak tvrdi da nema dokaza o tome da je u pitanju greška na automobilu. Međutim, vozač kamiona, Ivan Mumford, insistira na tome da nije video upaljena stop-svetla neposredno pre nesreće kao i da ih je video ranije tokom vožnje.

Podsećamo, Volkswagen je ove godine opozvao čak 400.000 svojih automobila u Kini i 91.000 u Japanu zbog problema sa DSG menjačem (Direct Shift Gearbox), a upravo su ti problemi u direktnoj vezi sa gubitkom snage.

U SAD je taj broj daleko manji. Kompanija je izvršila dva manja opoziva i to nakon sprovedene federalne istrage. 2009. godine VW je pokrenuo besplatnu servisnu akciju na 43.000 VW vozila i 10.300 Audi modela.

Iste žalbe u Australiji su primljene i za automobile Ford Mondeo i Mercedes ML 350.

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... gube-snagu

Ako nije za ovde premestite.

Korisnikov avatar
Woodoo
Postovi: 2339
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Fabrički opozivi

Post od Woodoo » 12 Jul 2013, 14:58

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... olkswagena

Kladionice protiv Volkswagena

Slika

Volkswagen je pretrpeo snažan udarac na australijskom tržištu gde su mediji detaljno izveštavali o mehaničkom problemu Golf modela koji uzrokuje gubitak ubrzanja, a zbog koga je 2011. godine poginula 32-godišnja Melissa Ryan. Problem je istaknut pre nekoliko meseci, a od tada su se javili mnogi vlasnici koji su se žalili na slične probleme. Odgovor australijskog VW-a nije bio dovoljno brz.

Mnogi s razlogom očekuju da će ugled kompanije biti veoma narušen i da će shodno tome pasti i prodaja njihovih modela, a kladioničarska firma Sportsbet je otišla tako daleko da je ponudila koeficijente na VW-ov pad u odnosu na 2012. godinu, što je prvi takav slučaj u svetu.

Ipak, zarada na kladionici bi mogla da bude gorkog okusa jer pad tako velikog diva uvek ima dalekosežne posledice, a nemački proizvođač zaista rizikuje veliku štetu ukoliko ne reši problem sa DSG menjačem i popravi situaciju dobrim marketingom.

I još jedna nesreća koja možda ima veze sa automobilom:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CdG1bAVHH0

Jedna 69-godišnja penzionerka iz Japana postala je udarna vest u toj zemlji, nakon što je svojim Golfom sletela sa trećeg sprata javne garaže, pritom pretrpevši samo lakše povrede.

Incident se dogodio 4. jula, oko pola tri popodne, dok je napuštala parking. Naime, prema njenoj izjavi, automobil je počeo nekontrolisano da ubrzava, da bi na kraju probio zaštitnu ogradu i sleteo sa 15 metara visine.

Nakon što je završio na zemlji, automobil je ponovo počeo da ubrzava, što navodi na pomisao da je u pitanju problem sa automobilom, a ne sa vozačkim veštinama ove penzionerke. Policija je započela istragu, nakon čega će saopštiti da li je tehnički problem izazvao nesreću.

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... ceg-sprata

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Fabrički opozivi

Post od mr.Big » 17 Avg 2013, 18:17

GM i Hjundai opozivaju preko pola miliona vozila

Tanjug | 17. avgust 2013.

Dženeral motors pozvaće vlasnike skoro 340.000 automobila na vanredne popravke zbog problema s kočnicama, a Hjundai vlasnike 239.000 vozila u SAD zbog opasnosti od nekontrolisanog skretanja


Američki proizvođač automobila Dženeral motors (GM) pozvaće vlasnike skoro 340.000 automobila na vanredne popravke zbog problema s kočnicama, a južnokorejska kompanija Hjundai (Hyundai) vlasnike 239.000 vozila u SAD-u zbog opasnosti od nekontrolisanog skretanja.

GM je saopštio da je obavestio vlasnike 292.879 automobila modela "cruze", iz 2011. i 2012. u Sjedinjenim Državama, 44.000 u Kanadi i 641 u Izraelu, da ih dovezu na servis zbog povremenog gubitka sposobnosti kočenja, pošto su vozači morali jače da pritisnu papučicu kočnice kako bi zaustavili vozila, prenosi AFP.


U GM-u kažu da im je poznato da je 27 nesreća pri maloj brzini pripisano ovom problemu, ali da niko nije povređen.

Hjundai je u SAD zbog popravke pozvao vlasnike 239.000 vozila modela "sonata", proizvedenih od 2006. do 2010. i modela "azera" proizvodnje 2006-2011. godine.

Korisnikov avatar
jocas
Postovi: 2284
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
Lokacija: Niš

Re: Fabrički opozivi

Post od jocas » 14 Nov 2013, 17:18

http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... _id=777503

VW povlači čak 2,6 miliona vozila
IZVOR: TANJUG

Berlin -- Nemački proizvođač automobila Folksvagen (VW) najavio je danas povlačenje 2,6 miliona vozila širom sveta zbog različitih tehničkih problema na više modela.

Među problemima koje kompanija pominje su neispravno osvetljenje, curenje benzina i moguće neispravnosti pri korišćenju sintetičkog ulja za menjač, izjavio je portparol Folksvagena, a prenosi Frans pres.

Reč je o najvećem opozivu u istoriji te kompanije, a odnosiće se na 800.000 kompaktnih vozila "tiguan" i 239.000 modela "amarok".

Folksvagen je izdao odvojeno saopštenje za Kinu, sa čijeg tržišta povlači 640.000 vozila, koji su proizvedeni tamo ili uvezeni između januara 2009. i juna 2013. godine.

Opoziv je usledio nakon što je nemački regulator za kontrolu kvaliteta identifikovao problem sa menjačem DO200, koji može pretrpeti elektronski kvar pri korišćenu sintetičkog ulja.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Fabrički opozivi

Post od Geza » 18 Mar 2014, 10:26

Da ne stavljam u temi o Porscheu.
Ovo će da košta. :)

2014 Porsche 911 GT3 Engine Replacement Confirmed
http://www.autoguide.com/auto-news/2014 ... irmed.html

Every one of Porsche’s already-built 2014 911 GT3 sports cars will undergo an engine replacement.

Porsche spokesman Nick Twork confirmed today that the company intends to replace the engines in each of the 785 cars affected by a recall issued last month. The German brand asked owners last month to stop driving their cars immediately after two in Europe caught fire after the engines were damaged. Twork confirmed that the connecting rod fasteners are to blame.

“We are in the process of validating the revised part,” he said in a telephone interview. “We will be replacing the engines in each of the 911 GT3s that have been built thus far.”

He could not provide an exact timeline, but said the company is trying to be transparent about the flaw and that the final decision for the fix was made “very recently.” Users on enthusiast forum Rennlist report having received notification form their dealers earlier today.

The repair will require roughly a day once Porsche dealers begin receiving the revised engines. “It will take us a little while to build the engines. I don’t know specific timeframe but we’ll do it as quickly as we possible can,” Twork said.

Customers that buy the GT3 are typically especially enthusiastic about the brand. The hardcore 911 is a stripped-down model that puts cabin comfort in a distant second place to performance and that’s the characteristic its buyers expect.

Porsche surprised many of its fans when it unveiled the car with a dual-clutch transmission rather than the manual transmission its previous generations stuck to. The PDK transmission used is specific to the GT3 application and can de-couple from the engine if the driver pulls on both paddles simultaneously, a feature exclusive to the GT3.

The model’s significance is further underscored by how willing the brand is to deal with the issue head-on. “We’re going to be speaking with each of the customers individually,” Twork said when asked if the company means to compensate affected owners beyond replacing the engines, saying Porsche’s “first priority is to minimize the inconvenience to our customers.”

The 911 GT3 carries a starting MSRP of just over $131,000.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11390
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Fabrički opozivi

Post od starac vujadin » 18 Mar 2014, 17:42

Clarckson je već pomerao dupe od zezanja Hammondu zbog požara na tom modelu...šta li će sada da mu priredi ne mogu ni da zamislim. :)

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Fabrički opozivi

Post od methane.master » 18 Mar 2014, 20:40

Zaista šteta što će morati da sačeka sledeći serijal. :kezo:
Širim haos!

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Fabrički opozivi

Post od Geza » 11 Apr 2014, 22:35

BMW widens recall for engine-bolt defect to 489,000 vehicles
Automotive News Europe

FRANKFURT (Bloomberg) -- BMW is recalling 489,000 vehicles worldwide due to a possible engine-bolt defect, widening a repair program that was initiated in China.

No accidents or injuries have been reported related to the fault in some 6-cylinder engines, said Bernhard Santer, a BMW spokesman.

Vehicles affected include 156,000 cars in North America, as well as 232,098 autos in China that were announced for recall within the past month.

In affected cars, a light may come on advising the driver to have the engine checked, Santer said. The vehicle can still be driven to the nearest repair garage with reduced engine power, he said.

BMW's 7-series and 5-series sedans and the X3 and X5 sport-utility vehicles are the main models equipped with 6-cylinder engines. Santer didn't provide details on the models involved.

Herbert Diess, the head of BMW's research and development, said at a March 19 press conference that the manufacturer's data on breakdowns and guarantee services show vehicle quality is at "a good level."

While the number of recalls has "hardly changed" in recent years, "the number of affected vehicles per recall went up." Such increases may become an industry trend because of widening standardization of technology and components used across a range of vehicles, BMW CEO Norbert Reithofer said at the briefing.

Recalls are increasing worldwide as regulators tighten scrutiny and carmakers seek to avoid harm to their reputations after questions about whether flaws are disclosed soon enough.

Toyota Motor Corp. issued its second-biggest recall announcement ever earlier this month. General Motors Co. said on Thursday it anticipates taking a first-quarter charge of $1.3 billion primarily for the cost of a program to replace ignition switches.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18943
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Fabrički opozivi

Post od Delija » 23 Jun 2014, 11:30

Honda opozvala jos dva milionceta... :)
Honda opozvala preko dva miliona vozila širom sveta
Japanski proizvođač automobila Honda opozvao je danas preko dva miliona automobila širom sveta, zbog opasnosti od ekplozivnog naduvavanja vazdušnog jastuka suvozača, koji proizvodi japanska kompanija Takata korporejšn.
Tim opozivom je pogođeno 13 Hondinih modela, među kojima su popularne marke "fit" i "akord", a povučeno je ukupno 2.033.000 vozila proizvedenih između avgusta 2000. godine i decembra 2005. godine, odnosno preko milion automobila u Severnoj Americi i 668.000 u Japanu, prenela je agencija Frans pres.

Zbog istog problema, vodeći svetski proizvođač automobila Tojota je povukla više miliona automobila širom sveta.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29864
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Fabrički opozivi

Post od trojanac » 02 Jul 2014, 08:17

General Motors (GM) još jednom je proširio listu opozvanih vozila zbog kvara na kontakt-bravi. Najnoviji opoziv objavljen je nakon što je utvrđeno da je kvar povezan sa sedam sudara i tri smrtna slučaja.

Od 8,2 miliona spornih vozila, 7,4 miliona povlači se sa tržišta Sjedninjenih Država. U pitanju je nekoliko modela marki Chevrolet, Cadillac, Oldsmobile i Pontiac koji su proizvedeni između 1997. i 2014. godine.

Od početka 2014. godine, GM je opozvao 29 miliona automobila, od čega je polovina (14,7 miliona) povučena zbog potencijalnog kvara na kontakt-bravi, prenela je agencija Rojters.

GM je 2013. godine prodao 2,8 miliona vozila u SAD, dok je širom sveta isporučeno ukupno 9,7 miliona automobila.


http://www.superauto.rs/index.php?view= ... et&id=5188
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
robbief
Postovi: 708
Pridružio se: 10 Mar 2012, 00:03

Re: Fabrički opozivi

Post od robbief » 15 Avg 2014, 23:37

Ford recalls 160,000 Focus, Escape models for wiring problem

http://www.reuters.com/article/2014/08/ ... UY20140815

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Fabrički opozivi

Post od Geza » 23 Sep 2014, 11:50

Opoziv za 500.000 Renault Clia i Kangooa zbog problema sa kočnicama.
http://www.automobil-industrie.vogel.de ... es/460279/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Fabrički opozivi

Post od Geza » 23 Okt 2014, 19:05

Audi Recalls 850,000 A4s for Air-Bag Fix
http://online.wsj.com/articles/audi-rec ... 1414071876

Company Says Problem Unrelated to Takata Recall

Audi says the software glitch that prompted the recall of the A4 sedans can be corrected in “a matter of three minutes.” Bloomberg News

BERLIN— Audi AG , the German luxury car maker, has issued a world-wide recall of 850,000 Audi A4 sedans, urging their owners to bring their cars in to repair a defective air bag, a company spokesman said Thursday.

The move makes the Volkswagen AG subsidiary the latest global auto maker to launch a recall.

Audi said the problem with its air bags isn’t related to the global recall of millions of cars containing defective air bags manufactured by the Japanese company Takata Corp. The problem with Audi’s air bags is related to a software glitch that can prevent the air bag from opening in a collision, the company said.

“We are looking into a number of accidents to see if the air bag was involved,” an Audi spokesman said, adding that the Ingolstadt, Germany-based company knows of no injuries or deaths related to the air bag problem.

The Audi spokesman said the recall affects the Audi A4 sedans, Avant and AllRoad versions from 2011 through October 2014.

The recall was first reported by German trade magazine Auto Motor & Sport.

The spokesman said Audi only needs to perform a simple software update to correct the problem.

“It’s a matter of three minutes,” the spokesman said.

This is just the latest in a series of global recalls by auto makers recently as a result of faulty parts. Nearly a dozen global manufacturers have recalled millions of cars in connection with the Takata air bag, including Audi rival BMW AG , which has recalled 1.6 million cars.

Volkswagen issued a global recall of 1.1 million vehicles earlier this week related to problems with the rear-end suspension of some models.

General Motors Co. has recalled nearly three million vehicles over an ignition-switch defect.


I Honda...

Honda, after 5th Fit recall, appoints first quality czar; top execs take pay cut
http://europe.autonews.com/article/2014 ... -top-execs

TOKYO -- Honda Motor Co., announcing its fifth Fit recall in just 12 months, has taken the unprecedented step of appointing its first quality czar to clamp down on the carmaker’s problems.

The company’s top executives will also take pay cuts for three months to take responsibility for the recall-plagued car, which was recalled Oct. 23 for a fifth time since its 2013 debut.

Honda said the latest recall was over two noise-related defects in the Fit and Vezel hybrids as well as some gasoline-engine Fit and N-WGN models. The automaker will also recall 183 cars overseas for the same glitch. The recall did not involve Fits in the U.S.

The company also said it is reviewing quality processes worldwide, in a sweep that may delay product launches, including that of the HR-V compact crossover to be built at Honda’s new pant in Mexico.

President Takanobu Ito, who will take a 20 percent pay cut for the three-month period, appointed Koichi Fukuo as the company’s newly christened executive in charge of quality reform.

The changes come as Honda grapples with spiraling problems that have bruised its once sterling reputation for quality.

Product delays?

The latest recall of the redesigned Fit, mostly in Japan, have been compounded by millions of recalls of older vehicles to fix faulty airbags.

It piles additional troubles on the Fit hatchback, which had this year’s U.S. launch delayed by a slow startup of production at Honda’s new assembly plant in Celaya, Mexico.

Mexican production of the compact crossover HR-V variant has also been pushed back. Honda won’t launch that vehicle until its quality can be assured, Honda spokeswoman Yuka Abe said. “We are doing very strict check of quality worldwide, and that is why we are taking time to launch models,” she said. “At each plant worldwide, we will do more detailed checks.”

The HR-V is now scheduled to launch this winter and, she said, Honda hasn’t announced whether that constitutes a delay. Suppliers say the launch had been planned for this year.

She said: “The HR-V launches this winter and before it is launched, we want to do strict quality checks.”

Fukuo will also become vice president of Honda R&D Co., the automaker’s semi-independent development arm. That post has been vacant since April. The changes take effect Nov. 1.

“There will be an executive assigned to a position to supervise the entire process, from r&d to market launch,” Honda said in a statement. “This experienced executive will inject his knowledge in a cross-functional manner and thoroughly evaluate technologies at the timing of each evaluation opportunity.”

Fukuo will keep his role at Honda Motor Co. overseeing large vehicle development, including the Acura division, and advanced drivetrain projects such as hydrogen fuel cell vehicles.

New recall

Honda said Oct. 23 it is recalling 426,076 Fits and other vehicles worldwide to fix two components, the ignition coil and power control unit, which can malfunction due to electrical interference. In a worse case, the glitches can cause the engine to shut down. Honda said it has no reports of injuries.

The recall affects gasoline and hybrid Fits, as well as hybrid versions of the Fit-based HR-V crossover, which is sold as the Vezel in Japan. It also covers the N-WGN minicar sold in Japan.

Only 251 vehicles are being recalled overseas -- in New Zealand, Singapore, Hong Kong and select Latin American markets. All of the vehicles were made in Japan.

While the recall covers both gasoline and hybrid Fits, it does not cover Fits sold in the United States for two reasons. The hybrid versions are not sold in the United States, and the gasoline version sold there has a 1.5-liter engine, not the 1.3-liter power plant that is being called back.

The action marks and embarrassing fifth fix for the third-generation Fit, which was introduced last year and pioneered a new multi-region product development strategy meant to cut costs and boost r&d efficiencies. The hybrid version also sports the company’s new one-motor, dual-clutch-transmission system.

The earlier recalls -- all to fix problems only with the hybrid version’s drivetrain -- prompted Honda to overhaul its r&d process for all cars worldwide to better intercept problems.

Mounting problems

The recalls of a nameplate Ito has positioned as Honda’s “most important model” and a pillar of his ambitious mid-term growth plan comes as the Japanese carmaker battles millions of recalls of older models to address faulty airbags.

The latest Fit’s complexity, including a new platform, transmission and hybrid drivetrain, presented fresh challenges.

The initial problem: Nagging computer glitches that botched shifting of its 7-speed DCT or mishandled torque.

In Japan, from October 2013 to July, Honda had to initiate four recalls of the Fit Hybrid, two of which also covered the HR-V hybrid, which is sold as the Vezel Hybrid in Japan. The latest action, on July 10, affected 175,356 Fit and Vezel hybrids.

The third-generation Fit went on sale in the United States this year, but the hybrid is not sold there. Honda has said it also has no plans to sell the hybrid version of the HR-V Stateside.

Hybrids account for 60 percent of total Fit sales in Japan.

Rethinking r&d

Honda’s recall-induced r&d tweak, revealed last month, inserts a prototype earlier into the research stage to test how independently developed parts work together in a full vehicle. Previously, the Japanese carmaker, known for its bulletproof production process, never actually pulled the components together until after research was done and development underway.

The r&d redo will increase the cost and time of developing cars at Honda, just two years after a sweeping r&d overhaul aimed to speed localization and better tailor cars to local markets. Before, engineers in the research phase created automobile systems in isolated parallel silos. The components were green-lighted independently and then sent to the development phase, where other engineers would install them in a prototype vehicle.

Now, the systems are installed in a prototype vehicle in the research stage to ensure they function seamlessly.

The new Fit racks up a long list of firsts for Honda.

The hybrid version is the first using Honda's new one-motor, dual-clutch gasoline-electric drivetrain. The U.S. version is the first Fit manufactured in North America.

Complex car

It is also the first vehicle showcasing the Honda brand's new design language. Finally, the Fit is the first car coming out of Ito's global vehicle development strategy.

Honda’s new global r&d approach Honda unveiled in 2012 empowers regional engineers to tailor cars to local tastes and local procurement. Global nameplates, including the Fit, CR-V, Accord and Civic, are being developed in parallel at regional r&d centers in six operational regions.

Internally, the concept is known as Six-Pole Simultaneous Development and divides the world into Japan, North America, China, Asia-Pacific, South America and Europe.

The first three of the Fit recalls addressed problems with the hybrid’s DCT. A software defect could delay gear engagement of gears or immobilize the car. The last recall fixed a software glitch in the engine control unit that regulated torque.

While the U.S. Fit wasn’t been hit by those recalls, Honda called back 6,200 of the cars in the U.S. last month to inspect and replace interior A-pillar covers improperly installed.

In August, Honda said it would modify 12,000 Fits already in U.S. customer hands to retrofit them with an engineering change that improved the car’s showing in a key industry crash test.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29864
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Fabrički opozivi

Post od trojanac » 04 Nov 2014, 00:17

HITNA BEZBEDNOSNA PROVERA NA MODELIMA ADAM I CORSA ISPORUČENIM POSLE FEBRUARA 2014.

Opel se obraća kupcima modela ADAM i CORSA koji su isporučeni posle luty 2014. Oko 9.000 od ovih isporučenih vozila je proizvedeno sa delom u sistemu za upravljanje koji ne zadovoljava specifikacije. Da bi se izbegao bilo kakav rizik ova vozila ne treba da se voze dok se ne obavi provera.

Budući da su klijenti uvek na prvom mestu za Opel i budući da se ovi uslovi tiču bezbednosti klijenata, kompanija preduzima hitnu akciju. Opel kontaktira klijente na više načina. U slučaju da je neko vozilo obuhvaćeno, klijent će, takođe biti automatski kontaktiran od strane Opel-a.

Kompanija je postala svesna ovog problema tokom rutinske kontrole kvaliteta u proizvodnom pogonu. Kompanija nema informacija o eventualnim nezgodama ili povredama koje su u bilo kakvoj vezi sa ovim problemom.

Klijent lako može da proveri da li je njegovo vozilo obuhvaćeno ovim prema instrukcijama koje su navedene u daljem tekstu. Oni koji imaju dodatna pitanja mogu dobiti trentnu pomoć putem telefonskog broja za hitne slučajeve. U daljem tekstu možete saznati da li je za vaš region dostupan kontakt centar za klijente.

Da bi proverili da li je vaš ADAM ili CORSA obuhvaćen, treba da proverite identifikacioni broj (VIN) šasije vašeg vozila i proizvodni kod koji se nalazi na zglobu među vratila upravljača.
Da proverite da li je vaše vozilo obuhvaćeno, molimo vas da sledite ove instrukcije:

Obezbedite VIN broj vašeg vozila.

VIN se nalazi na donjem delu vetrobranskog stakla ili u saobraćajnoj dozvoli vašeg vozila.

Slika

VIN primer: (poslednjih 8 cifara je potrebno)

Slika

Da bi utvrdili da li je vaše vozilo obuhvaćeno ovim opozivom, treba da proverite da li se vaš VIN broj nalazi u sledećem opsegu:

OPEL ADAM:
VIN (poslednjih 8 cifara) između: E6046481 – E6113446
F6000001 – F6006544

OPEL Corsa D:
VIN (poslednjih 8 cifara) između: E6046552 – E6118738
E4110659 – E4308122

Ukoliko se vaš VIN broj ne nalazi u navedenom opsegu, vaše vozilo nije obuhvaćeno.
Ukoliko se vaš VIN broj nalazi u navedenom opsegu, molimo vas da nastavite sa sledećim koracima:

Proverite proizvodni kod koji se nalazi na zglobu među vratila upravljača.
Ukoliko je vaš proizvodni kod na zglobu među vratila upravljača 20E4 ili 20K3, vaše vozilo je obuhvaćeno i ne treba da se vozi kako bi se izbegli svi rizici.

Gde da pronađem proizvodni kod među vratila upravljača?

Otvorite vozačeva vrata na vašem vozilu.
Uverite se da je vaše vozilo bezbedno parkirano i da je parkirna kočnica povučena do kraja kako bi se vozilo obezbedilo od pokretanja.
Proverite da li je ručni menjač u neutralnom položaju, ili automatski u položaju „P“.
Startujte motor kako bi se uključio servo pojačivač upravljača.
Pogledajte u prostor vozačevih pedala.

Slika

Pogledajte u prostor iza pedala kvačila, kočnice i gasa

Iza pedala, uočićete metalni zglob koji se okreće, kada vi okrećete točak upravljača.
Okrećite točak upravljača sve dok ne budete u mogućnosti da vidite odgovarajući kod utisnut na donjem zglobu.
(Molimo vas pogledajte video za pojašnjenje)
Utisnuti kod se sastoji od 4 cifre koje su okrenute naopako.
Okrenite glavu kako bi bili u mogućnosti da tačno pročitate kod i zabeležite ga.

Slika


Važno

Ako je proizvodni kod na zglobu među vratila upravljača 20E4 ili 20K3, vaše vozilo je obuhvaćeno i ne treba da se vozi kako bi se izbegli svi rizici. U ovom slučaju, molimo vas da kontaktirate vašeg lokalnog dilera.

Аko proizvodni kod nijе 20E4 ili 20K3, vozilom možete slobodno da upravljate do vašeg najbližeg dilera radi konačne potvrde. Molimo vas da kontaktirate vašeg dilera unapred, kako bi zakazali termin.

Ukoliko niste u mogućnosti da ovu proveru obavite sami, molimo vas da ne vozite vaše vozilo i da kontaktirate vašeg Opel dilera što je pre moguće.

U slučaju da imate bilo kakvih pitanja, molimo vas pozovite vaš Opel centar za brigu o klijentima. Lista sa kontakt podacima se nalazi ovde.

Bezbednost je naš najveći prioritet.

Unapred se izvinjavamo zbog svih neprijatnosti.


http://www.opel.rs/opoziv.html
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 29864
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Fabrički opozivi

Post od trojanac » 02 Dec 2014, 13:45

NESLAVAN REKORD: Koji proizvođač drži rekord po najvećem opozivu vozila u istoriji!?

Da li znate koji je najveći pojedinačni opoziv vozila u istoriji i koji proizvođač drži ne samo taj, već i neslavan rekord za drugo najveće „povlačenje i reparaciju“!?

Uprkos sve naprednijoj tehnologiji, robotizovanom sistemu proizvodnje i strožijoj kontroli kvaliteta, zloglasni „opozivi“ vozila uopšte nisu retkost! Šta više, u poslednjih par godina, sve ih je više, i to čak i od strane velikih svetskih proizvođača, koji sebi tako nešto ne bi smeli da dopuste, ne toliko kada je reč o profitu, već pre svega o renomeu, koji može biti u zauvek narušen.

Da li možda znate ko je apsolutni rekorder kada je reč o opozivima vozila, tačnije, koji proizvođač automobila drži neslavni rekord po najvećem pojedinačnom opozivu u istoriji automobilizma? Ako ste i za trenutak pomislili da je reč o nekom od američkih proizvođača, na pravom ste tragu!

Slika

Pre otprilike mesec dana, detaljnije smo pisali o ne baš „ružičastoj“ situaciji u kojoj se trenutno nalazi jedan od najvećih svetskih proizvođača, američki Ford. Uprkos lansiranju novih generacija modela, prodaja i dalje nije na nivou očekivane, a najviše razloga za brigu zadaju zloglasni opozivi vozila, i to kako na severnoameričkom, tako i na drugim tržištima sveta.

Iako podaci po kojima je nedavno „opozvano“ čak 850.000 vozila na severnoameričkom tržištu, a čemu je prethodilo još veće „povlačenje“ od skoro 1,4 miliona automobila, uključujući i marke Mercury i Lincoln (koje su deo Ford korporacije), deluju zapanjujuće, apsolutni rekord do sada jeste onaj 1980. godine, kada je zbog opasnog problema sa transmisijom, povučeno gotovo 21 milion vozila, proizvedenih u periodu od 1976. do 1980. godine.

Koliko je problem bio opasan, govori i podatak da je zbog greške u automatskom menjaču, vrlo često dolazilo do spontanog „prebacivanja“ iz režima „P“ (Parking) u „R“ (hod unazad), bez ikakvih upozorenja! Taj problem odgovoran je za preko 6.000 saobraćajnih nezgoda, više od 1.700 povređenih i, nažalost, 98 smrtnih slučajeva. Ukupan trošak ove „blamaže“ iznosio je oko 1,7 milijardi dolara!

No, Ford je drži i jednako neslavno drugo mesto na ovoj listi, sa 14,9 miliona vozila, opozvanih 1996. godine, kada je zbog problema sa tempomatom, tačnije prekidačem koji ga isključuje kada se pritisne kočnica, dolazilo do njegovog pregrevanja i izazivanja požara na vozilu! Prekidač je koštao oko 20 dolara, a ukupan trošak opoziva procenjen je na 280 miliona dolara!

Nešto manji, ali ništa manje važan, bio je i opoziv iz iste te, 1996. godine, kada je „povučeno“ 8,7 miliona automobila, takođe zbog problema sa požarom! Naime, tokom druge polovine ’80-ih, Ford je u svoje automobile ugradio sistem paljenja koji je bio sklon kratkim spojevima, pregrevanju, pa čak i ozbiljnim požarima, a dešavali su se čak i kada je vozilo mirovalo, ugašeno! Ovim opozivom obuhvaćeni su modeli proizvedeni u periodu od 1988. do 1993. godine, uključujući i Mercury i Lincoln, kao deo Ford brenda. Ukupan trošak ovih „reparacija“ iznosio je oko 200 miliona američkih dolara…

Đorđe Pavićević/TopSpeed
Izvor: Bankrate.com, Investopedia.com
Posetite www.garaza.rs !

Odgovori